heb met windkracht 12 op het strand gestaan, als tiener, gratis peelingquote:Op woensdag 20 september 2023 08:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was gisteren even naar Zandvoort, en het scheelde niet veel of ik was in zee gewaaid
Datquote:
Knap wel want als ik het goed heb kwam de wind juist vanaf de zee.quote:Op woensdag 20 september 2023 08:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was gisteren even naar Zandvoort, en het scheelde niet veel of ik was in zee gewaaid
Dat is sowieso een heerlijke temperatuurquote:Op woensdag 20 september 2023 10:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat
Maar zonder gein, 20-25 is lekker temperatuurtje om buiten te werken. Zeker eind september
Kiek dan! Poh, bijna alleen maar 20+quote:
Echt balen.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:09 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Kiek dan! Poh, bijna alleen maar 20+
[ twitter ]
Nee, naar buiten kunnen zonder jezelf in te moeten pakken voor wind, regen en kou moeten we echt niet willen. Depressief weer, dat is het helemaal.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:22 schreef lily het volgende:
[..]
Echt balen.
Ben het zat. Tijd voor koelte.
Ik had toch echt meer moeite met terug te lopen naar het station dan ik had met het naar de boulevard lopen.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Knap wel want als ik het goed heb kwam de wind juist vanaf de zee.
Dit heeft niks met smaak te maken. Als je niet van licht en warmte houdt kan je ook gewoon thuis blijven zitten met alle gordijnen dicht. Dat je niet vrolijk wordt van die hitte in huis zal niemand het mee oneens zijn, maar dat is allang geen probleem meer.quote:
Dit is nog prima te verdragen. Het beste weer is als je geen jas aan hoeftquote:Op woensdag 20 september 2023 12:22 schreef lily het volgende:
[..]
Echt balen.
Ben het zat. Tijd voor koelte.
Ik zag laatst zo'n insta filmpje van "visit Iceland, it's lovely" en dan zag je zo'n gast helemaal ingepakt in regen gear in een natte sneeuwstorm lopen met windkracht 8quote:Op woensdag 20 september 2023 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heeft niks met smaak te maken. Als je niet van licht en warmte houdt kan je ook gewoon thuis blijven zitten met alle gordijnen dicht. Dat je niet vrolijk wordt van die hitte in huis zal niemand het mee oneens zijn, maar dat is allang geen probleem meer.
Wow, heftig mad wel deze post.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:39 schreef lily het volgende:
Dat maak jij niet uit.
En ook niet wanneer ik wel of niet thuis moet blijven @:Nattekat.
Ik haat zomer en zal blij zijn met temperaturen onder de 20. Kan niet wachten.
Zal me ook niks verbazen als het grootste deel van zulke figuren in Nederland (en Belgi hinthint) enkel buiten komen omdat ze geen garage hebben waar de auto in kan staan. Ja, dan snap ik dat het je geen moer uit maakt dat het schijtweer is, je zit toch de hele dag binnen.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zag laatst zo'n insta filmpje van "visit Iceland, it's lovely" en dan zag je zo'n gast helemaal ingepakt in regen gear in een natte sneeuwstorm lopen met windkracht 8
Lollige was dat er vooral comments van mensen uit warme landen zoals Spanje & Itali onder stonden van 'I wish we had this here, I'm sick of warm and sunny weather'
Maar ja, geef het 2 weken in zulke omstandigheden en het merendeel komt rennend terug gok ik
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wow, heftig mad wel deze post.
Beetje zoals ik in december als ik nog in NL zou wonen. Ik voel je.
Waarom woon je dan in Zuid-Limburg, de warmste regio van Nederland? Hier in Assen is het al gauw 5 graden koelerquote:Op woensdag 20 september 2023 12:39 schreef lily het volgende:
Dat maak jij niet uit.
En ook niet wanneer ik wel of niet thuis moet blijven @:Nattekat.
Ik haat zomer en zal blij zijn met temperaturen onder de 20. Kan niet wachten.
En ik draag zelden een jas. Alleen als het vriest.
Geboren en getogen. Familie, vrienden.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Waarom woon je dan in Zuid-Limburg, de warmste regio van Nederland?
waarom niet emigreren dan? daar waar het altijd koud en kut weer isquote:Op woensdag 20 september 2023 18:29 schreef lily het volgende:
[..]
Geboren en getogen. Familie, vrienden.
Gezin gesticht.
Ik wilde 20 jaar geleden al richting kust maar dat wilde mijn man (toen) niet.
Maar als de kinderen het huis uit zijn gaan we hoor.
Ik doe wat fout dan. Hier 23,5 met 80% luchtvochtigheid. Korte broek is nog aanquote:Op woensdag 20 september 2023 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag op de weg vanmiddag een kleine UP rijden met een surfplank op het dak.Perfecte wind voor op het water. Jammer dat ik moest werken.
Thuis kan ik overigens wel echt bijna sloffen aan. Het koelt echt af.
Om dezelfde reden waarom jullie niet emigreren daar waar het altijd warm en kut weer is.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:32 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
waarom niet emigreren dan? daar waar het altijd koud en kut weer is
Koele woonkamer hier.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe wat fout dan. Hier 23,5 met 80% luchtvochtigheid. Korte broek is nog aan
quote:Op woensdag 20 september 2023 18:59 schreef lily het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom jullie niet emigreren daar waar het altijd warm en kut weer is.
Best vaak. Nou ben ik me ervan bewust dat ik in een kas woon, maar zodra je een airco hebt ben je er wel blij mee hoorquote:Op woensdag 20 september 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ja, hoe vaak is het warm in Nederland.
Ik wil echt geen airco. Hou van warmte en vind het niks voor het milieu. Zonde van kosten ook.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Best vaak. Nou ben ik me ervan bewust dat ik in een kas woon, maar zodra je een airco hebt ben je er wel blij mee hoor
Dit zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 20 september 2023 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil echt geen airco. Hou van warmte en vind het niks voor het milieu. Zonde van kosten ook.
Laat ik wel over aan mensen die echt met plat dak 5 hoog wonen of hittehater zijn.
dat wil ik helemaal nietquote:Op woensdag 20 september 2023 18:59 schreef lily het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom jullie niet emigreren daar waar het altijd warm en kut weer is.
jij wilt altijd koelte, zeg je?quote:
Airco is 'goed' voor het milieu. Alleen 's zomers niet zo nee. Al kun je dan door kwh weg te fakkelen het stroomnet helpenquote:Op woensdag 20 september 2023 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil echt geen airco. Hou van warmte en vind het niks voor het milieu. Zonde van kosten ook.
Laat ik wel over aan mensen die echt met plat dak 5 hoog wonen of hittehater zijn.
Hoewel ik dat beeld ook heb, is het natuurlijk andersom ook zo. Als je lekker in een klimaatgeregeld kantoor werkt en thuis ook een split unit hebt staan is het allemaal niet zo spannend.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal me ook niks verbazen als het grootste deel van zulke figuren in Nederland (en Belgi hinthint) enkel buiten komen omdat ze geen garage hebben waar de auto in kan staan. Ja, dan snap ik dat het je geen moer uit maakt dat het schijtweer is, je zit toch de hele dag binnen.
[ afbeelding ]
Nee, dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen. Wat ik raar vindt is dat iemand prachtig weer, niet te heet, niet te koud niet ziet zitten.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoewel ik dat beeld ook heb, is het natuurlijk andersom ook zo. Als je lekker in een klimaatgeregeld kantoor werkt en thuis ook een split unit hebt staan is het allemaal niet zo spannend.
Het wordt echter een probleem wanneer je echt aan de omstandigheden wordt blootgesteld. En geloof me maar als ik zeg dat mensen die veel buiten zijn of werken zelden tot nooit uitgesproken warmte of koelte liefhebber zijn, om de doodeenvoudige reden dat beide helemaal kut zijn om in te werken of berhaupt zijn.
Als je houdt van slecht weer, houd je misschien van knusheid. Binnen kaarsen aan als het buiten guur is. Een bepaalde sfeer.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen. Wat ik raar vindt is dat iemand prachtig weer, niet te heet, niet te koud niet ziet zitten.
Surfen.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag op de weg vanmiddag een kleine UP rijden met een surfplank op het dak.Perfecte wind voor op het water. Jammer dat ik moest werken.
Knusheid vind ik het meest belachelijke argument ooit. Je zit binnen, wat boeit het wat voor weer het is?quote:Op woensdag 20 september 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je houdt van slecht weer, houd je misschien van knusheid. Binnen kaarsen aan als het buiten guur is. Een bepaalde sfeer.![]()
Buiten uitwaaien op het strand met een flinke wind en grijs wolkendek.
Tal van mogelijkheden.
Als het buiten met bakken uit de hemel komt, ervaar je toch een ander gevoel met je warme chocomelk op schoot en warmte in huis dan op een zomerdag?quote:Op woensdag 20 september 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Knusheid vind ik het meest belachelijke argument ooit. Je zit binnen, wat boeit het wat voor weer het is?
Eind september 20 graden en zonnig is geen zomerdag, maar het maakt mij wel heel blijquote:Op woensdag 20 september 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het buiten met bakken uit de hemel komt, ervaar je toch een ander gevoel met je warme chocomelk op schoot en warmte in huis dan op een zomerdag?
Ja, ik ben die liefhebber niet, maar kan me die sfeer wel inbeelden.
-10 / 15 graden levert in Nederland zelden mooi weer op, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik snapalleen niet waarom sommige mensen direct denken dat je van kutweer houdt als je het koeler wilt hebben.
Ik heb gewoon oprecht liever te leven in -10 tot 15 graden dan van 15 tot 40 graden.
Ik hoop wel op veelal zon bij lagere temperaturen. Nu gaat dat 's zomers helaas niet samen in ons klimaat, dus moet ik soms zeiken op de hitte.
Maar -5 graden, krakende, verse sneeuw en een zonnetje. Of lekker koel 10 graden met een lichtverwarmende zon..
Dat valt hier in de Achterhoek en waar ik werk op de Veluwe heel erg mee, dus dat is wel fijnquote:
voorbode voor morgen.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:15 schreef zakjapannertje het volgende:
Wat een hondenweer in Londen
Ziggo switch inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2023 21:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
voorbode voor morgen.
je kijkt zeker voetbal
Herfst begint 23 september pasquote:Op donderdag 21 september 2023 06:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Herrufst!
Minder hitte, minder daglicht = beter slap0n.
De satelliet zegt toch echt iets andersquote:Op donderdag 21 september 2023 08:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zonovergoten weer hier. Iedere dag weer
Zie wel wolken nu snel naderen. Duitsland is nog zonnig (woon bijna tegen de grens aan).quote:Op donderdag 21 september 2023 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De satelliet zegt toch echt iets anders
Woon je in Kirchroa?quote:Op donderdag 21 september 2023 08:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zie wel wolken nu snel naderen. Duitsland is nog zonnig (woon bijna tegen de grens aan).
Wel nog gewoon zon in de tuin.
Venlo is zelf niet veel nee. Nu vind ik steden sowieso niet veel.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:20 schreef INViCTuS het volgende:
Venlo is toch ook een beste pauper stad? Van horen zeggen, h.
Lee brengt hier wel regen, maar minder dan het westen
Zolang er nog geen ijsberen en pinguins rijendik voor jouw huis staan te wachten om naar binnen te kunnen zal dat wel meevallen.quote:
Aangezien ik niet een waterdichte vacht heb, trek ik mooi een trui aan.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zolang er nog geen ijsberen en pinguins rijendik voor jouw huis staan te wachten om naar binnen te kunnen zal dat wel meevallen.
Hier zou het flink regenen en zo geschiedde, ze hadden het dus goed.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:56 schreef Vincent_student het volgende:
Het zou flink regenen vandaag. Ik heb alleen een paar kleine druppeltjes gezien. Ze hadden het dus weer mis....
Wel de hele dag al een flinke wolkenpartij boven ons land.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:56 schreef Vincent_student het volgende:
Het zou flink regenen vandaag. Ik heb alleen een paar kleine druppeltjes gezien. Ze hadden het dus weer mis....
Heerlijk! Nog een keer 25 graden zou lekker zijn. Momenteel is het echt veel te nat en te koud.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:08 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]
Vleugje nazomer
Een hogedrukgebied boven het centrale deel van Europa zorgt vanaf zondag voor mooi nazomerweer. Helemaal strakblauw wordt de lucht niet, want er trekken af en toe wolkenvelden over het land. Maar het blijft wel droog en de temperatuur gaat flink omhoog. De naar zuid draaiende wind voert steeds warmere lucht aan. Zondag wordt het 18 tot 20 graden en na het weekend komen we uit tussen 21 en 24 graden. Het fraaie weer lijkt in ieder geval tot en met de woensdag aan te houden en op deze dag zou het in het zuidoosten zelfs ruim 25 graden kunnen worden
Misschien moet je beter het weerbericht volgenquote:Op donderdag 21 september 2023 17:56 schreef Vincent_student het volgende:
Hey @monkyyy heb je deze gezien?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aangezien ik niet een waterdichte vacht heb, trek ik mooi een trui aan.
Tja, bijna oktober.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:32 schreef PzKpfw het volgende:
De tering, half 8 en het begint al behoorlijk donker te worden
Nee, niet gezien.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hey @:Monkyyy heb je deze gezien?
Wij hebben sfeer, dick.quote:
Hier ook, water kwam omhoog via het toiletquote:Op donderdag 21 september 2023 20:44 schreef Haags het volgende:
de tering, anders regent het ff. Hele straat blank
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bewijs het met een mooie foto zou ik zeggen
Dit is niet normaal johquote:Op donderdag 21 september 2023 20:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hier ook, water kwam omhoog via het toilet
Lijkt hier in het Westland weer minder te worden. Kan inmiddels ook niet meer zwemmen voor de deurquote:Op donderdag 21 september 2023 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is niet normaal johcomplete wolkbreuk, onderhand al een half uur.
Zo zat ik idd vanochtend achter het stuur.quote:
Treurnis maar wel nze treurnis.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jeetje. Wat prachtig. Tranen in mijn ogen gewoon.
De sfeer gaat dan ook over de gezellige avonden. Wel opletten, ouwe.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jeetje. Wat prachtig. Tranen in mijn ogen gewoon.
Hier is ook meer dan genoeg treurnis. Treurnis op een ander levelquote:Op donderdag 21 september 2023 21:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Treurnis maar wel nze treurnis.
spreken we over regio randstad?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is niet normaal johcomplete wolkbreuk, onderhand al een half uur.
Zwerfafval en andere troep laten slingeren zijn ze in Spanje inderdaad goed in. Ook stukken land helemaal verwilderd laten dat het chaotisch wordt zeker? Wel typischquote:Op donderdag 21 september 2023 21:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier is ook meer dan genoeg treurnis. Treurnis op een ander level
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |