Herfst begint 23 september pasquote:Op donderdag 21 september 2023 06:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Herrufst!
Minder hitte, minder daglicht = beter slap0n.
De satelliet zegt toch echt iets andersquote:Op donderdag 21 september 2023 08:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zonovergoten weer hier. Iedere dag weer
Zie wel wolken nu snel naderen. Duitsland is nog zonnig (woon bijna tegen de grens aan).quote:Op donderdag 21 september 2023 08:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De satelliet zegt toch echt iets anders
Woon je in Kirchroa?quote:Op donderdag 21 september 2023 08:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zie wel wolken nu snel naderen. Duitsland is nog zonnig (woon bijna tegen de grens aan).
Wel nog gewoon zon in de tuin.
Venlo is zelf niet veel nee. Nu vind ik steden sowieso niet veel.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:20 schreef INViCTuS het volgende:
Venlo is toch ook een beste pauper stad? Van horen zeggen, hè.
Lee brengt hier wel regen, maar minder dan het westen
Zolang er nog geen ijsberen en pinguins rijendik voor jouw huis staan te wachten om naar binnen te kunnen zal dat wel meevallen.quote:
Aangezien ik niet een waterdichte vacht heb, trek ik mooi een trui aan.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zolang er nog geen ijsberen en pinguins rijendik voor jouw huis staan te wachten om naar binnen te kunnen zal dat wel meevallen.
Hier zou het flink regenen en zo geschiedde, ze hadden het dus goed.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:56 schreef Vincent_student het volgende:
Het zou flink regenen vandaag. Ik heb alleen een paar kleine druppeltjes gezien. Ze hadden het dus weer mis....
Wel de hele dag al een flinke wolkenpartij boven ons land.quote:Op donderdag 21 september 2023 17:56 schreef Vincent_student het volgende:
Het zou flink regenen vandaag. Ik heb alleen een paar kleine druppeltjes gezien. Ze hadden het dus weer mis....
Heerlijk! Nog een keer 25 graden zou lekker zijn. Momenteel is het echt veel te nat en te koud.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:08 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
![]()
[ twitter ]
Vleugje nazomer
Een hogedrukgebied boven het centrale deel van Europa zorgt vanaf zondag voor mooi nazomerweer. Helemaal strakblauw wordt de lucht niet, want er trekken af en toe wolkenvelden over het land. Maar het blijft wel droog en de temperatuur gaat flink omhoog. De naar zuid draaiende wind voert steeds warmere lucht aan. Zondag wordt het 18 tot 20 graden en na het weekend komen we uit tussen 21 en 24 graden. Het fraaie weer lijkt in ieder geval tot en met de woensdag aan te houden en op deze dag zou het in het zuidoosten zelfs ruim 25 graden kunnen worden
Misschien moet je beter het weerbericht volgenquote:Op donderdag 21 september 2023 17:56 schreef Vincent_student het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |