Best vaak. Nou ben ik me ervan bewust dat ik in een kas woon, maar zodra je een airco hebt ben je er wel blij mee hoorquote:Op woensdag 20 september 2023 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ja, hoe vaak is het warm in Nederland.
Ik wil echt geen airco. Hou van warmte en vind het niks voor het milieu. Zonde van kosten ook.quote:Op woensdag 20 september 2023 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Best vaak. Nou ben ik me ervan bewust dat ik in een kas woon, maar zodra je een airco hebt ben je er wel blij mee hoor
Dit zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 20 september 2023 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil echt geen airco. Hou van warmte en vind het niks voor het milieu. Zonde van kosten ook.
Laat ik wel over aan mensen die echt met plat dak 5 hoog wonen of hittehater zijn.
dat wil ik helemaal nietquote:Op woensdag 20 september 2023 18:59 schreef lily het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom jullie niet emigreren daar waar het altijd warm en kut weer is.
jij wilt altijd koelte, zeg je?quote:
Airco is 'goed' voor het milieu. Alleen 's zomers niet zo nee. Al kun je dan door kwh weg te fakkelen het stroomnet helpenquote:Op woensdag 20 september 2023 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil echt geen airco. Hou van warmte en vind het niks voor het milieu. Zonde van kosten ook.
Laat ik wel over aan mensen die echt met plat dak 5 hoog wonen of hittehater zijn.
Hoewel ik dat beeld ook heb, is het natuurlijk andersom ook zo. Als je lekker in een klimaatgeregeld kantoor werkt en thuis ook een split unit hebt staan is het allemaal niet zo spannend.quote:Op woensdag 20 september 2023 12:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal me ook niks verbazen als het grootste deel van zulke figuren in Nederland (en België hinthint) enkel buiten komen omdat ze geen garage hebben waar de auto in kan staan. Ja, dan snap ik dat het je geen moer uit maakt dat het schijtweer is, je zit toch de hele dag binnen.
[ afbeelding ]
Nee, dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen. Wat ik raar vindt is dat iemand prachtig weer, niet te heet, niet te koud niet ziet zitten.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoewel ik dat beeld ook heb, is het natuurlijk andersom ook zo. Als je lekker in een klimaatgeregeld kantoor werkt en thuis ook een split unit hebt staan is het allemaal niet zo spannend.
Het wordt echter een probleem wanneer je echt aan de omstandigheden wordt blootgesteld. En geloof me maar als ik zeg dat mensen die veel buiten zijn of werken zelden tot nooit uitgesproken warmte of koelte liefhebber zijn, om de doodeenvoudige reden dat beide helemaal kut zijn om in te werken of überhaupt zijn.
Als je houdt van slecht weer, houd je misschien van knusheid. Binnen kaarsen aan als het buiten guur is. Een bepaalde sfeer.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me ook wel heel goed voorstellen. Wat ik raar vindt is dat iemand prachtig weer, niet te heet, niet te koud niet ziet zitten.
Surfen.quote:Op woensdag 20 september 2023 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag op de weg vanmiddag een kleine UP rijden met een surfplank op het dak.Perfecte wind voor op het water. Jammer dat ik moest werken.
Knusheid vind ik het meest belachelijke argument ooit. Je zit binnen, wat boeit het wat voor weer het is?quote:Op woensdag 20 september 2023 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je houdt van slecht weer, houd je misschien van knusheid. Binnen kaarsen aan als het buiten guur is. Een bepaalde sfeer.![]()
Buiten uitwaaien op het strand met een flinke wind en grijs wolkendek.
Tal van mogelijkheden.
Als het buiten met bakken uit de hemel komt, ervaar je toch een ander gevoel met je warme chocomelk op schoot en warmte in huis dan op een zomerdag?quote:Op woensdag 20 september 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Knusheid vind ik het meest belachelijke argument ooit. Je zit binnen, wat boeit het wat voor weer het is?
Eind september 20 graden en zonnig is geen zomerdag, maar het maakt mij wel heel blijquote:Op woensdag 20 september 2023 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het buiten met bakken uit de hemel komt, ervaar je toch een ander gevoel met je warme chocomelk op schoot en warmte in huis dan op een zomerdag?
Ja, ik ben die liefhebber niet, maar kan me die sfeer wel inbeelden.
-10 / 15 graden levert in Nederland zelden mooi weer op, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 20 september 2023 20:15 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik snapalleen niet waarom sommige mensen direct denken dat je van kutweer houdt als je het koeler wilt hebben.
Ik heb gewoon oprecht liever te leven in -10 tot 15 graden dan van 15 tot 40 graden.
Ik hoop wel op veelal zon bij lagere temperaturen. Nu gaat dat 's zomers helaas niet samen in ons klimaat, dus moet ik soms zeiken op de hitte.
Maar -5 graden, krakende, verse sneeuw en een zonnetje. Of lekker koel 10 graden met een lichtverwarmende zon..
Dat valt hier in de Achterhoek en waar ik werk op de Veluwe heel erg mee, dus dat is wel fijnquote:
voorbode voor morgen.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:15 schreef zakjapannertje het volgende:
Wat een hondenweer in Londen
Ziggo switch inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2023 21:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
voorbode voor morgen.
je kijkt zeker voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |