Hey @monkyyy heb je deze gezien?quote:Op donderdag 21 september 2023 17:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Aangezien ik niet een waterdichte vacht heb, trek ik mooi een trui aan.
Tja, bijna oktober.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:32 schreef PzKpfw het volgende:
De tering, half 8 en het begint al behoorlijk donker te worden
Nee, niet gezien.quote:Op donderdag 21 september 2023 19:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hey @:Monkyyy heb je deze gezien?
Wij hebben sfeer, dick.quote:
Hier ook, water kwam omhoog via het toiletquote:Op donderdag 21 september 2023 20:44 schreef Haags het volgende:
de tering, anders regent het ff. Hele straat blank
quote:Op donderdag 21 september 2023 20:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bewijs het met een mooie foto zou ik zeggen
Dit is niet normaal johquote:Op donderdag 21 september 2023 20:55 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hier ook, water kwam omhoog via het toilet
Lijkt hier in het Westland weer minder te worden. Kan inmiddels ook niet meer zwemmen voor de deurquote:Op donderdag 21 september 2023 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is niet normaal johcomplete wolkbreuk, onderhand al een half uur.
Zo zat ik idd vanochtend achter het stuur.quote:
Treurnis maar wel ónze treurnis.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jeetje. Wat prachtig. Tranen in mijn ogen gewoon.
De sfeer gaat dan ook over de gezellige avonden. Wel opletten, ouwe.quote:Op donderdag 21 september 2023 21:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jeetje. Wat prachtig. Tranen in mijn ogen gewoon.
Hier is ook meer dan genoeg treurnis. Treurnis op een ander levelquote:Op donderdag 21 september 2023 21:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Treurnis maar wel ónze treurnis.
spreken we over regio randstad?quote:Op donderdag 21 september 2023 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is niet normaal johcomplete wolkbreuk, onderhand al een half uur.
Zwerfafval en andere troep laten slingeren zijn ze in Spanje inderdaad goed in. Ook stukken land helemaal verwilderd laten dat het chaotisch wordt zeker? Wel typischquote:Op donderdag 21 september 2023 21:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier is ook meer dan genoeg treurnis. Treurnis op een ander level
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |