SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil hem ff vertellen dat je "nogal" aan mekaar hoort te schrijven ipv afzonderlijk.quote:Op zondag 17 september 2023 16:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou maar weer op hoor.
Als de rest hem ook nog even negeert: bvd
Gaat Philips hem de das om doen?quote:Op zondag 17 september 2023 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Onze vriend heeft gewoon slaapapneu.
quote:Op zondag 17 september 2023 16:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gaat Philips hem de das om doen?
Dat is niet van belang bij zo'n belangrijk onderwerp.quote:Op zondag 17 september 2023 16:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Maar ik wil hem ff vertellen dat je "nogal" aan mekaar hoort te schrijven ipv afzonderlijk.
1.10.59, fuck dat.quote:Op zondag 17 september 2023 16:58 schreef oheng het volgende:
Nochmals.
Perun video over de russische oorlogsproductie. Hoop cijfers en bronnen, dus een heerlijke video.
Tldr; russische productiecijfers zijn fantasie, want de budgetverhoging van 3,5 triljard roebel naar 5 triljard roebel gaat op aan o.a. lonen en inflatie.
Taalnaziquote:Op zondag 17 september 2023 16:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Maar ik wil hem ff vertellen dat je "nogal" aan mekaar hoort te schrijven ipv afzonderlijk.
"Elkaar" is meer gebruikelijk.quote:Op zondag 17 september 2023 16:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 17:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat is niet van belang bij zo'n belangrijk onderwerp.
Ik heb al een tldr; eronder gezet, maar ik ben nog niet eens op de helft.quote:Op zondag 17 september 2023 17:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
1.10.59, fuck dat.
Maak je even een samenvatting?
Dit was gewoon een inkoppertje natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2023 17:11 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Gaaaaaan we weeeeer beginnen over nazi's?!?!?!?
Sanctiesquote:Op zondag 17 september 2023 17:11 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Gaaaaaan we weeeeer beginnen over nazi's?!?!?!?
Globaal 100 miljard per jaar voor zo'n oorlog is toch een koopje?quote:Op zondag 17 september 2023 17:30 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Slecht nieuws over Rusland mag je pas geloven als het uit Rusland zelf komt. En dit is gebaseerd op Russische cijfers.
Wtf.quote:Op zondag 17 september 2023 17:30 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Slecht nieuws over Rusland mag je pas geloven als het uit Rusland zelf komt. En dit is gebaseerd op Russische cijfers.
Maar kloppen de kosten kun je de verliezen berekenen.quote:Op zondag 17 september 2023 17:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Globaal 100 miljard per jaar voor zo'n oorlog is toch een koopje?
Haha, dat filmpje is echt een must zeker?quote:Op zondag 17 september 2023 17:38 schreef oheng het volgende:
[..]
Wtf.
rusland:
KIA: 372,093
WIA: 508,474
Total Casualties: 880,567
En ik zit nog steeds met ongeloof naar Perun's rampzalige cijfers voor de russische wapenindustrie te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Mwah, takeaway is dat rus het echt moet hebben van oude meuk die ze oppoetsen. Nieuwe spul maken doen ze, maar niet genoeg om huidige burnrate te compenseren.quote:Op zondag 17 september 2023 17:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha, dat filmpje is echt een must zeker?
Vrij vernietigend voor rusland, ja. Maar je kon dat ook zien aan de cijfers van bijv. Oryx.quote:Op zondag 17 september 2023 17:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha, dat filmpje is echt een must zeker?
Ja, maar de oude sovietvoorraad waar rusland op leunt is over *ongeveer* een jaartje op.quote:Op zondag 17 september 2023 17:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mwah, takeaway is dat rus het echt moet hebben van oude meuk die ze oppoetsen. Nieuwe spul maken doen ze, maar niet genoeg om huidige burnrate te compenseren.
In dat opzicht niet echt iets wat zal verbazen, maar wel aardig om het bij elkaar gepuzzelt te zien worden.
quote:Op zondag 17 september 2023 17:42 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]Even een dankjewel dat als het een lange Tweet is jij het even copy/paste in de post zodat het zonder gedoe te lezen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan mag je ook meenemen dat doden van LPR/DPR/Wagner/ allerhande vrijwilligers hier niet bij zitten. Want die hebben geen recht op deze uitkering.quote:Op zondag 17 september 2023 17:38 schreef oheng het volgende:
[..]
Wtf.
rusland:
KIA: 372,093
WIA: 508,474
Total Casualties: 880,567
Ik dacht dat dat al aardig op was ?quote:Op zondag 17 september 2023 17:58 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, maar de oude sovietvoorraad waar rusland op leunt is over *ongeveer* een jaartje op.
Yeah de dagelijkse verliezen opgeteld.. en dan is het einde nog niet in zicht.quote:Op zondag 17 september 2023 17:57 schreef oheng het volgende:
[..]
Vrij vernietigend voor rusland, ja. Maar je kon dat ook zien aan de cijfers van bijv. Oryx.
Of in de dagelijkse opsomming van Andrew Perpetua, zie deze spreadsheet voor vandaag, zondag 17 september 2023.
Alleen heeft Perun alles mooi overzichtelijk in grafieken gezet.
Uitzondering voor de rampzalige wapen "productie" van de russen is: drones.
En vergeet ook niet MIA. Die krijgen ook geen uitkering zolang ze niet gevonden zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 18:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan mag je ook meenemen dat doden van LPR/DPR/Wagner/ allerhande vrijwilligers hier niet bij zitten. Want die hebben geen recht op deze uitkering.
quote:Op zondag 17 september 2023 17:42 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]Heb hem helemaal gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je nagaan, voor de SMO wist ik geen klote. Ik weet nu nog steeds geen klote maar toch interessant artikel.![]()
Vraag me af hoeveel MIA's er zijn, ik heb natuurlijk geen betrouwbare bron maar zou me niets verbazen als het nogal veel is want ze verbranden nogal wat lijken en verder doen ze niet altijd aan registratie zodat er geen bewijs op papier is dat ze naar Oekraïne zijn gegaan.quote:Op zondag 17 september 2023 18:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En vergeet ook niet MIA. Die krijgen ook geen uitkering zolang ze niet gevonden zijn.
Nee, nog niet. De satelietbeelden van de russische wapendepots komen geregeld voorbij sinds februari 2022, en ze zitten nu op ruwweg de helft.quote:Op zondag 17 september 2023 18:02 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat al aardig op was ?
quote:Op zondag 17 september 2023 18:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig, topic viel bijna dood hier.
Maar ligt hij nou echt in coma in Moskou?quote:Op zondag 17 september 2023 18:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
En je stond niet buiten met een voetbal?quote:Op zondag 17 september 2023 18:42 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Er is dit weekend in mijn omgeving een hoop te doen nav Market Garden.
Kwam net een oude Mustang (geen Ford) of Spitfire een paar rondjes over het dorp gevlogen.
Dat geluid![]()
![]()
J die postte ik ook. We weten het niet, maar ik denk dat deze laatste wel wat zegt.quote:Op zondag 17 september 2023 18:37 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Maar ligt hij nou echt in coma in Moskou?
Want er kwam vandaag ook een filmpje naar buiten waarin hij in de regen rondloopt en juist ontkent dat hij ziek zou zijn
Op de serieuze nieuwssites kom ik nergens iets tegen, ook niet dat er geruchten de ronde doen dat. Als er enige aanleiding was om aan te nemen dat de geruchten mogelijk waar zouden kunnen zijn, zou je dat ongetwijfeld daar ook aantreffen.quote:Op zondag 17 september 2023 18:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
J die postte ik ook. We weten het niet, maar ik denk dat deze laatste wel wat zegt.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 17 september 2023 18:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
J die postte ik ook. We weten het niet, maar ik denk dat deze laatste wel wat zegt.
Mwa, die wachten echt op bevestiging.quote:Op zondag 17 september 2023 19:01 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Op de serieuze nieuwssites kom ik nergens iets tegen, ook niet dat er geruchten de ronde doen dat. Als er enige aanleiding was om aan te nemen dat de geruchten mogelijk waar zouden kunnen zijn, zou je dat ongetwijfeld daar ook aantreffen.
Kan je specifieker zijn over welke geruchten je het precies hebt? Zijn ziekte of zijn dood? Zijn ziekte en de twijfelachtigheid van de regenfilmpje worden wel benoemd op NOS.quote:Op zondag 17 september 2023 19:01 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Op de serieuze nieuwssites kom ik nergens iets tegen, ook niet dat er geruchten de ronde doen dat. Als er enige aanleiding was om aan te nemen dat de geruchten mogelijk waar zouden kunnen zijn, zou je dat ongetwijfeld daar ook aantreffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem aan dat het heel erg veel is. Ze zullen er alles aan doen om het aantal bevestigde doden zoveel mogelijk te beperken.quote:Op zondag 17 september 2023 18:28 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel MIA's er zijn, ik heb natuurlijk geen betrouwbare bron maar zou me niets verbazen als het nogal wat is want ze verbranden nogal wat lijken en verder doen ze niet altijd aan registratie zodat er geen bewijs op papier is dat ze naar Oekraïne zijn gegaan.
Liever een dooie Kadyrov dan een dood topicquote:Op zondag 17 september 2023 18:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Wat is die laatste foto? Controle op bommen onder de auto ofzo?quote:Op zondag 17 september 2023 18:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]
Voor de VS wel ja, voor Rusland is het een aardige aanslag op de begroting.quote:Op zondag 17 september 2023 17:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Globaal 100 miljard per jaar voor zo'n oorlog is toch een koopje?
En als ze geen bom kunnen vinden doen ze er een onder.quote:Op zondag 17 september 2023 19:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is die laatste foto? Controle op bommen onder de auto ofzo?
Als ik op googlemaps kijk lijkt Cape Fiolent een prima locatie voor luchtafweer? Hopelijk hebben ze weer een S-400 uitgeschakeld.quote:
Geen idee, maar als ik zo even snel kijk lijkt het zo'n 20km van het droogdok te liggen, dus daar kunnen best wel wat interessante targets zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 19:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ik op googlemaps kijk lijkt Cape Fiolent een prima locatie voor luchtafweer? Hopelijk hebben ze weer een S-400 uitgeschakeld.
Hopelijk gaat er 1 per ongeluk af tijdens zijn terugreis. NK meteen in oorlog met Rusland.quote:Op zondag 17 september 2023 19:48 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)-as-russia-trip-ends
North Korea’s Kim Jong Un receives drones as gifts as Russia trip ends
North Korean leader Kim Jong Un has received five explosive drones, a reconnaissance drone and a bulletproof vest as gifts from a regional governor on his visit to Russia.
quote:Op zondag 17 september 2023 19:54 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er 1 per ongeluk af tijdens zijn terugreis. NK meteen in oorlog met Rusland.
quote:Op zondag 17 september 2023 19:54 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er 1 per ongeluk af tijdens zijn terugreis. NK meteen in oorlog met Rusland.
Je bedoelt deze lokatie met voorgegraven posities voor AA?quote:Op zondag 17 september 2023 19:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ik op googlemaps kijk lijkt Cape Fiolent een prima locatie voor luchtafweer? Hopelijk hebben ze weer een S-400 uitgeschakeld.
En alle lijken die achtergebleven zijn in Oekraïne. Zodat er geen dodengeld betaald hoeft te worden. Wat het aantal doden nog groter zou maken.quote:Op zondag 17 september 2023 18:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan mag je ook meenemen dat doden van LPR/DPR/Wagner/ allerhande vrijwilligers hier niet bij zitten. Want die hebben geen recht op deze uitkering.
quote:Op zondag 17 september 2023 20:24 schreef oheng het volgende:
[..]
Je bedoelt deze lokatie met voorgegraven posities voor AA?
First Person View.quote:Op zondag 17 september 2023 20:54 schreef polderturk het volgende:
Wat is een FPV kamikaze drone?
[ twitter ]
First Person View (manier van besturen drone). En kamikaze betekent dat ie zichzelf opoffert bij het raken.quote:Op zondag 17 september 2023 20:54 schreef polderturk het volgende:
Wat is een FPV kamikaze drone?
[ twitter ]
Thanks.quote:Op zondag 17 september 2023 20:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
First Person View.
Wat wil zeggen dat de piloot een VR bril heeft waar realtime beelden van de frontcamera van de drone op te zien zijn. Op basis van het beeld stuurt hij de drone naar het doel.
Goedkoper dan een geleide anti-tank raket.quote:Op zondag 17 september 2023 20:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
First Person View.
Wat wil zeggen dat de piloot een VR bril heeft waar realtime beelden van de frontcamera van de drone op te zien zijn. Op basis van het beeld stuurt hij de drone naar het doel.
Weet alleen niet of dit zo handig is voor rusland. Het lijkt mij allemaal te snel, te geforceerd. Er is een redelijk chinees/russische invloed in afrika, maar dit soort acties moet je heel goed en over langere tijd uitkienen. Ik denk ook dat China hier mogelijk niet zo blij mee is, gezien hun investeringen die nu risico gaan lopen. Daarnaast is rusland zelf nogal dungespreid op het moment, dus hoeveel resources kunnen ze hiervoor daadwerkelijk inzetten?quote:Op zondag 17 september 2023 20:31 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Het is wel een zooitje in Afrika op dit ogenblik zeg. En all die coups daar lijken in verband te staan met Rusland.
Hopelijk weer een raketje vannachtquote:
Gewoon zoveel mogelijk vluchtelingen richting Europa veroorzaken. Dat zal de reden zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 21:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
Weet alleen niet of dit zo handig is voor rusland. Het lijkt mij allemaal te snel, te geforceerd. Er is een redelijk chinees/russische invloed in afrika, maar dit soort acties moet je heel goed en over langere tijd uitkienen. Ik denk ook dat China hier mogelijk niet zo blij mee is, gezien hun investeringen die nu risico gaan lopen. Daarnaast is rusland zelf nogal dungespreid op het moment, dus hoeveel resources kunnen ze hiervoor daadwerkelijk inzetten?
Wat is er officieel?quote:
Die patch op 0:16quote:Op zondag 17 september 2023 20:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
First Person View.
quote:Op zondag 17 september 2023 21:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Ah, de crazy brazillian chick strikes again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ twitter ]<signature here>.
De tweet gaat over de bevrijding Klishchiivka. Hij heeft het over "returning Ukraine's territory in the area of Bakhmut". Het gaat dus niet over Bakhmut zelf. Klishchiivka hoort bij de gemeente Bakhmut.quote:Op zondag 17 september 2023 21:18 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Wat is er officieel?![]()
Ik lees alleen dat Zelensky zijn strijders bedankt voor het stukje bij beetje terugwinnen van Bakhmut. Niet dat heel Bakhmut nu van Oekraïne is?
quote:Op zondag 17 september 2023 21:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb alleen niet de indruk dat de inzet van Stormshadow nou zo'n enorme mislukking is. Of mis ik hier iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ twitter ]I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Ik zie net deze op Twitterquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:18 schreef Slayage het volgende:
"Tsaar Nicolaas I van Rusland wierp zich op als verdediger van het orthodoxe geloof en wilde met name de orthodoxe minderheid, die aldaar onder Turkse heerschappij leefde, beschermen.
Nooit geweten dat De Speld al zo oud wasquote:Op zondag 17 september 2023 21:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie net deze op Twitter
[ afbeelding ]
Enig idee? Ben hier wel benieuwd naar. Freaky.quote:
Op een gegeven moment zijn de Russen op en dan is Bakhmut defacto herovert.quote:Op zondag 17 september 2023 20:42 schreef oheng het volgende:
[..]
Leuke PR, maar ik hoop van harte dat Oekraine niet Bakhmut probeert terug te veroveren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |