Gewoon zoveel mogelijk vluchtelingen richting Europa veroorzaken. Dat zal de reden zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 21:11 schreef Bensel het volgende:
[..]
Weet alleen niet of dit zo handig is voor rusland. Het lijkt mij allemaal te snel, te geforceerd. Er is een redelijk chinees/russische invloed in afrika, maar dit soort acties moet je heel goed en over langere tijd uitkienen. Ik denk ook dat China hier mogelijk niet zo blij mee is, gezien hun investeringen die nu risico gaan lopen. Daarnaast is rusland zelf nogal dungespreid op het moment, dus hoeveel resources kunnen ze hiervoor daadwerkelijk inzetten?
Wat is er officieel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die patch op 0:16quote:Op zondag 17 september 2023 20:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
First Person View.
Wat wil zeggen dat de piloot een VR bril heeft waar realtime beelden van de frontcamera van de drone op te zien zijn. Op basis van het beeld stuurt hij de drone naar het doel.
quote:Op zondag 17 september 2023 21:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Ah, de crazy brazillian chick strikes again.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ twitter ]
De tweet gaat over de bevrijding Klishchiivka. Hij heeft het over "returning Ukraine's territory in the area of Bakhmut". Het gaat dus niet over Bakhmut zelf. Klishchiivka hoort bij de gemeente Bakhmut.quote:Op zondag 17 september 2023 21:18 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Wat is er officieel?![]()
Ik lees alleen dat Zelensky zijn strijders bedankt voor het stukje bij beetje terugwinnen van Bakhmut. Niet dat heel Bakhmut nu van Oekraïne is?
quote:Op zondag 17 september 2023 21:23 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb alleen niet de indruk dat de inzet van Stormshadow nou zo'n enorme mislukking is. Of mis ik hier iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ twitter ]
Ik zie net deze op Twitterquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:18 schreef Slayage het volgende:
"Tsaar Nicolaas I van Rusland wierp zich op als verdediger van het orthodoxe geloof en wilde met name de orthodoxe minderheid, die aldaar onder Turkse heerschappij leefde, beschermen.
Nooit geweten dat De Speld al zo oud wasquote:Op zondag 17 september 2023 21:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zie net deze op Twitter
[ afbeelding ]
Enig idee? Ben hier wel benieuwd naar. Freaky.quote:
Op een gegeven moment zijn de Russen op en dan is Bakhmut defacto herovert.quote:Op zondag 17 september 2023 20:42 schreef oheng het volgende:
[..]
Leuke PR, maar ik hoop van harte dat Oekraine niet Bakhmut probeert terug te veroveren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |