SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wil hem ff vertellen dat je "nogal" aan mekaar hoort te schrijven ipv afzonderlijk.quote:Op zondag 17 september 2023 16:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hou maar weer op hoor.
Als de rest hem ook nog even negeert: bvd
Gaat Philips hem de das om doen?quote:Op zondag 17 september 2023 16:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Onze vriend heeft gewoon slaapapneu.
quote:Op zondag 17 september 2023 16:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Gaat Philips hem de das om doen?
Dat is niet van belang bij zo'n belangrijk onderwerp.quote:Op zondag 17 september 2023 16:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Maar ik wil hem ff vertellen dat je "nogal" aan mekaar hoort te schrijven ipv afzonderlijk.
1.10.59, fuck dat.quote:Op zondag 17 september 2023 16:58 schreef oheng het volgende:
Nochmals.
Perun video over de russische oorlogsproductie. Hoop cijfers en bronnen, dus een heerlijke video.
Tldr; russische productiecijfers zijn fantasie, want de budgetverhoging van 3,5 triljard roebel naar 5 triljard roebel gaat op aan o.a. lonen en inflatie.
Taalnaziquote:Op zondag 17 september 2023 16:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Maar ik wil hem ff vertellen dat je "nogal" aan mekaar hoort te schrijven ipv afzonderlijk.
"Elkaar" is meer gebruikelijk.quote:Op zondag 17 september 2023 16:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
quote:
quote:Op zondag 17 september 2023 17:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat is niet van belang bij zo'n belangrijk onderwerp.
Ik heb al een tldr; eronder gezet, maar ik ben nog niet eens op de helft.quote:Op zondag 17 september 2023 17:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
1.10.59, fuck dat.
Maak je even een samenvatting?
Dit was gewoon een inkoppertje natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2023 17:11 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Gaaaaaan we weeeeer beginnen over nazi's?!?!?!?
Sanctiesquote:Op zondag 17 september 2023 17:11 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Gaaaaaan we weeeeer beginnen over nazi's?!?!?!?
Globaal 100 miljard per jaar voor zo'n oorlog is toch een koopje?quote:Op zondag 17 september 2023 17:30 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Slecht nieuws over Rusland mag je pas geloven als het uit Rusland zelf komt. En dit is gebaseerd op Russische cijfers.
Wtf.quote:Op zondag 17 september 2023 17:30 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Slecht nieuws over Rusland mag je pas geloven als het uit Rusland zelf komt. En dit is gebaseerd op Russische cijfers.
Maar kloppen de kosten kun je de verliezen berekenen.quote:Op zondag 17 september 2023 17:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Globaal 100 miljard per jaar voor zo'n oorlog is toch een koopje?
Haha, dat filmpje is echt een must zeker?quote:Op zondag 17 september 2023 17:38 schreef oheng het volgende:
[..]
Wtf.
rusland:
KIA: 372,093
WIA: 508,474
Total Casualties: 880,567
En ik zit nog steeds met ongeloof naar Perun's rampzalige cijfers voor de russische wapenindustrie te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Mwah, takeaway is dat rus het echt moet hebben van oude meuk die ze oppoetsen. Nieuwe spul maken doen ze, maar niet genoeg om huidige burnrate te compenseren.quote:Op zondag 17 september 2023 17:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha, dat filmpje is echt een must zeker?
Vrij vernietigend voor rusland, ja. Maar je kon dat ook zien aan de cijfers van bijv. Oryx.quote:Op zondag 17 september 2023 17:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha, dat filmpje is echt een must zeker?
Ja, maar de oude sovietvoorraad waar rusland op leunt is over *ongeveer* een jaartje op.quote:Op zondag 17 september 2023 17:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mwah, takeaway is dat rus het echt moet hebben van oude meuk die ze oppoetsen. Nieuwe spul maken doen ze, maar niet genoeg om huidige burnrate te compenseren.
In dat opzicht niet echt iets wat zal verbazen, maar wel aardig om het bij elkaar gepuzzelt te zien worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |