Dat is wat er over is van zijn arm.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef ExTec het volgende:
NSFW: volgens mij worden er op 0:25 ook wat ledematen over boord gegooid.
[ twitter ]
Ja, en dan gewoon: dat kan weg, heb je toch niet meer nodigquote:Op zondag 17 september 2023 15:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is wat er over is van zijn arm.
Wat een beelden
Nee lijkt er meer op dat die vent vol adrenaline er uit springt en dat stuk er achter aan wappert. Aan het einde zie je ook dat een ander het wil afbinden. Toegegeven, daar gaat hij hoogstwaarschijnlijk niets meer aan hebben neequote:Op zondag 17 september 2023 15:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en dan gewoon: dat kan weg, heb je toch niet meer nodig![]()
Well saidquote:Op zondag 17 september 2023 14:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jij hebt een duidelijke mening over het conflict. Westerlingen die er een minder sterke mening hebben over hebben zijn wel degelijk beïnvloedbaar. Daarom kan desinformatie zo succesvol zijn.
In de doofpot ermee.quote:Op zondag 17 september 2023 14:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker boeie. Hier gaan we ons pas na de oorlog druk over maken![]()
Dat zeg ik niet?quote:
Nee, gewoon een heel land wegzetten als nazi, louter gebaseerd op wat patches op wat mouwen. Niet of het land daadwerkelijk nazi is, niet gebaseerd op suffe dingen zoals bv de samenstelling van hun parlement ofzo,quote:
quote:NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S![]()
Dit zijn mooie situaties waarin je gewoon het hele slagveld plat kunt bombarderen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:
Wagner vs Al-Qaeda. Lastig. Voor wie je moet zijn, bedoel ik dan.
[ twitter ]
Geen van tweeën, beide smerige terreurorganisaties.quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Ride of the Valkeries over de speakersquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit zijn mooie situaties waarin je gewoon het hele slagveld plat kunt bombarderen.
Nu overdrijf je nog al.quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, gewoon een heel land wegzetten als nazi, louter gebaseerd op wat patches op wat mouwen. Niet of het land daadwerkelijk nazi is, niet gebaseerd op suffe dingen zoals bv de samenstelling van hun parlement ofzo,
Dit soort dingen blijven negeren:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
En als ware je zwaar mentaal uitgedaagd:
[..]
Lijkt me niet dat je dan in je dichtgeritste jasje ligt.quote:Op zondag 17 september 2023 16:23 schreef ExTec het volgende:
Deze doet de ronde, zal die echt zijn?
[ afbeelding ]
Dat is niet 1 Oekrainer met een vlag, maar 2 !!!111quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, gewoon een heel land wegzetten als nazi, louter gebaseerd op wat patches op wat mouwen.
Hou maar weer op hoor.quote:
Blackfacequote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Zal niet lang duren voordat die landen zich achter de oren krabben voor het inruilen van westerse troepen voor Wagner.quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Onze vriend heeft gewoon slaapapneu.quote:Op zondag 17 september 2023 16:23 schreef ExTec het volgende:
Deze doet de ronde, zal die echt zijn?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |