Zag het ook al voorbij komen... helaasquote:
quote:
Direct doorstoten naar Ffing Moermansk.quote:Op zondag 17 september 2023 13:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit haalt het hele "We worden bedreigd door NAVO" argument wel een beetje onderuit.
Beter wachten tot de rouwkaart in de bus valt dus. Die dingen brengen ze op maandag wel rond toch?quote:Op zondag 17 september 2023 13:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Nou, dan ga ik toch ook even meedoen....
Aged like milk huhquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:30 schreef Slayage het volgende:
Azov nog steeds met hun nazi symbolen[ twitter ]
Ik ben niet om, 50/50 nog voor mij.quote:Op zondag 17 september 2023 13:53 schreef oheng het volgende:
Kadyrov publiceert video van hem in de regen.
Weer in Tsetsjenie vandaag: regen.
quote:
İk had gelinkt naar de opmerking van Noël "yes questionable flag" of zoeits. Noel heeft zijn opmerking verwijderd kennelijk. Niet de post zelf.quote:Op zondag 17 september 2023 14:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik doe een gokje: het was gewoon nep.
Zou de eerste keer niet zijn.
Originele bron voor Kadyrov's coma was de Oekrainsche geheime dienst ofzo he (ofzo: heb niet echt opgelet)quote:Op zondag 17 september 2023 14:25 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik ben niet om, 50/50 nog voor mij.
Lekker boeie. Hier gaan we ons pas na de oorlog druk over makenquote:Op zondag 17 september 2023 14:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
İk had gelinkt naar de opmerking van Noël "yes questionable flag" of zoeits. Noel heeft zijn opmerking verwijderd kennelijk. Niet de post zelf. [ twitter ]
Helder. Beetje nothingburger, dus.quote:Op zondag 17 september 2023 14:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
İk had gelinkt naar de opmerking van Noël "yes questionable flag" of zoeits. Noel heeft zijn opmerking verwijderd kennelijk. Niet de post zelf. [ twitter ]
quote:Op zondag 17 september 2023 14:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helder. Beetje nothingburger, dus.
Trollenvoer, voor mensen die daar graag naar wijzen, om het maar niet over die hele stad die op de achtergrond weg is te hoeven hebben.
We hebben de westerse publieke opinie nodig om oekriane te blijven steunen daarbij helpt het niet dat diezelfde oekrianers neo nazi symbolen verheerlijken.quote:Op zondag 17 september 2023 14:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helder. Beetje nothingburger, dus.
Trollenvoer, voor mensen die daar graag naar wijzen, om het maar niet over die hele stad die op de achtergrond weg is te hoeven hebben.
Het doet mij geen moer. Je moet wel een enorme simpele ziel zijn als je in zoiets trapt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
We hebben de westerse publieke opinie nodig om oekriane te blijven steunen daarbij helpt het niet dat diezelfde oekrianers neo nazi symbolen verheerlijken.
Ze zullen zich met alles optuigen wat hun vijand schrik aanjaagt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
We hebben de westerse publieke opinie nodig om oekriane te blijven steunen daarbij helpt het niet dat diezelfde oekrianers neo nazi symbolen verheerlijken.
Ik let daar ook op hoor, daarom heb ik nergens geschreven dat het zeker zo was en dat Rusland zelf het wel zal bevestigen (want Bernie's weekend enzo).quote:Op zondag 17 september 2023 14:38 schreef oheng het volgende:
[..]
Originele bron voor Kadyrov's coma was de Oekrainsche geheime dienst ofzo he (ofzo: heb niet echt opgelet)
Negatief nieuws voor rusland is alleen geloofwaardig uit pro-russische bron, tenzij er zeer goed bewijsmateriaal is, zoals video of satelietbeelden.
Jij hebt een duidelijke mening over het conflict. Westerlingen die er een minder sterke mening hebben over hebben zijn wel degelijk beïnvloedbaar. Daarom kan desinformatie zo succesvol zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 14:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het doet mij geen moer. Je moet wel een enorme simpele ziel zijn als je in zoiets trapt.
Tot en met plaktanden en nepbloed.quote:Op zondag 17 september 2023 14:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ze zullen zich met alles optuigen wat hun vijand schrik aanjaagt.
Misschien moet je het niet versterken. Want er was al 1 pissebed hier in de topic die niet wist hoe snel die er bovenop moest springenquote:Op zondag 17 september 2023 14:48 schreef Slayage het volgende:
Westerlingen die er een minder sterke mening hebben over hebben zijn wel degelijk beïnvloedbaar. Daarom kan desinformatie zo succesvol zijn.
Het was geen onsje half om half gehakt neequote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef ExTec het volgende:
NSFW: volgens mij worden er op 0:25 ook wat ledematen over boord gegooid.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |