Implosie van het land bij gebrek aan geld, mensen die het werk kunnen doen, materiaal om de industrie draaiende te houden (kogellagers, onderhoud vliegtuigen, treinen, olie platforms), meerdere volkeren die zich afscheiden omdat het Russische leger te zwak is om ze nog te onderdrukken, meerdere facties die met elkaar strijden om de machtquote:Op zondag 17 september 2023 09:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom zou Rusland Oekrae aanvallen als het een Navo lid is? Als Rusland kapot moet, lijkt me de enige oplossing het nucleaire arsenaal op gooien, of wat stel je voor?
Ff de feiten op een rij voor je:quote:Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan je ook van Erdogan zeggen. De ene zijn terrorist is de ander zijn vrijheidsstrijder. Je kan e.e.a. ook in context zien van het bredere Koerden verhaal.
Ik vind het slecht dat Erdogan de NATO toetreding van Zweden koppelt aan zijn binnenlandse kinderachtige spelletjes met de Koerden.
Het hele Koerden verhaal is idioot. Dat is echt groter dan Turkye en het Zweedse NATO lidmaatschap. .quote:Op zondag 17 september 2023 12:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ff de feiten op een rij voor je:
Erdoğan is het staatshoofd van een Navo lid waartegen de PKK een oorlog voert. Zweden heeft recentelijk hun wetten aangepast om de pkkk te bestrijden, so they say, dit heeft geresulteerd dat 1 PKK guy is uitgeleverd naar Turkije. Ondanks die aangepaste wet wordt er in Stockholm een conference gehouden van het PKK leiderschap. Zweden faciliteert PKK rallys in het land. Tegelijkertijd verwacht Zweden dat Turkije, Zweden welkom heet in de Navo met als potentile resultaat dat Turkse soldaten gaan sterven voor een land dat PKK activiteiten faciliteert.
Zie jij niet in hoe idioot dit klinkt?
Kijken of kadyrov junior langs Putin gaat om zijn vaders plek in te nemen.quote:Op zondag 17 september 2023 12:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Kadyrov is dood, gaat het gerucht op X
https://twitter.com/osint(...)kuqDkDUPQ2NCbF81GvPg
Ik vind vrijheid van meningsuiting ook veel belangrijker dan religieuze gevoeligheden. Religieuzen proberen andersdenkenden alleen maar te beperken, en maken zelf gebruik van vrijheid van meningsuiting om dat te bewerkstelligen.quote:Op zondag 17 september 2023 12:47 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
Ik heb een aantal Noorse en Zweedse mensen gesproken over de koranverbrandingen, ondanks dat ik zo voorzichtig en neutraal mogelijk ben gebleven ze allemaal gemeen dat hun emoties erg hoog opliepen en dat ze het ervaren als dat Turkije hun wil aan ze oplegt. Ze zeggen ook dat Erdogan nooit iets zou accepteren waar de Zweedse mensen zich aan storen binnen Turkije. Ze vinden vrijwel allemaal dat het onzin is om Koran te verbranden maar vinden ook dat ze die vrijheid moeten blijven houden omdat het vrije meningsuiting is.
Dat ze daarmee landen of gelovigen raken boeit hun niets ("ze moeten er maar mee leren leven"). Sommigen van hun vertelden mij dat ze geen haast hebben om bij NAVO te komen en dat het goed zat omdat ze omringt worden door NAVO landen en prima jaren wilden wachten tot Erdogan het blokkeren opgaf.
De enige weg om dit te stoppen is toch echt om het in de wet op te nemen en daar heb ik een hard hoofd in omdat dit ongelofelijk gevoelig ligt. Veel gevoeliger dan ik aanvankelijk dacht.
Heb je die PKK = Koerden framequote:Op zondag 17 september 2023 12:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het hele Koerden verhaal is idioot. Dat is echt groter dan Turkye en het Zweedse NATO lidmaatschap. .
Mooi plekje bij het raam, kopje thee erbijquote:Op zondag 17 september 2023 12:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Kijken of kadyrov junior langs Putin gaat om zijn vaders plek in te nemen.
Zowel in 2008 als 2018 heeft het HbJ-EU al aangegeven dat het op de lijst zetten van de PKK onzorgvuldig is gebeurd. Onder andere omdat vragen om taalles al werd gezien als terrorisme.quote:Op zondag 17 september 2023 12:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ff de feiten op een rij voor je:
Erdoğan is het staatshoofd van een Navo lid waartegen de PKK een oorlog voert. Zweden heeft recentelijk hun wetten aangepast om de pkkk te bestrijden, so they say, dit heeft geresulteerd dat 1 PKK guy is uitgeleverd naar Turkije. Ondanks die aangepaste wet wordt er in Stockholm een conference gehouden van het PKK leiderschap. Zweden faciliteert PKK rallys in het land. Tegelijkertijd verwacht Zweden dat Turkije, Zweden welkom heet in de Navo met als potentile resultaat dat Turkse soldaten gaan sterven voor een land dat PKK activiteiten faciliteert.
Zie jij niet in hoe idioot dit klinkt?
Ik hoop dat dit waar is. Als dit zo is gaat Rusland er zelf wel over berichten want ze kunnen moeilijk hetzelfde doen als in "Weekend at Bernie's".quote:Op zondag 17 september 2023 12:38 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Kadyrov is dood, gaat het gerucht op X
https://twitter.com/osint(...)kuqDkDUPQ2NCbF81GvPg
quote:Op zondag 17 september 2023 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik word dagelijks beledigt in mijn intelligentie door gelovigen
De PKK is veroorzaakt door het bestaan van Koerden en hoe daar mee omgegaan word. Niet andersom.quote:
Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Nergens in de wereld. Overal wordt die vrijheid afgebakend. İn buurland Finland gaat de politie in koran verbrandingen in het openbaar niet faciliteren bv.quote:Op zondag 17 september 2023 12:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind vrijheid van meningsuiting ook veel belangrijker dan religieuze gevoeligheden. Religieuzen proberen andersdenkenden alleen maar te beperken, en maken zelf gebruik van vrijheid van meningsuiting om dat te bewerkstelligen.
Ik word dagelijks beledigt in mijn intelligentie door gelovigen, maar dan moet IK niet zeuren. Hypocriet wat?
Geweldige filmquote:Op zondag 17 september 2023 12:57 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit waar is. Als dit zo is gaat Rusland er zelf wel over berichten want ze kunnen moeilijk hetzelfde doen als in "Weekend at Bernie's".
[ afbeelding ]
Het is niet aan gelovigen om mijn vrijheid van meningsuiting te beperken. Ze mogen van mij eerst bewijzen dat er een God is, vervolgens dat daar HUN religie bij hoort, en dan begint de discussie pas.quote:Op zondag 17 september 2023 13:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Nergens in de wereld. Overal wordt die vrijheid afgebakend. İn buurland Finland gaat de politie in koran verbrandingen in het openbaar niet faciliteren bv.
Zag ook al dode Wagner leden langskomen op Twitter uit ik meen Mali waar al Qaida Isis en wat niet bij de hoofdstad opereren. Afrika is een shit show dat alleen maar erger gaat worden met alle machtstrugglesquote:Op zondag 17 september 2023 12:56 schreef oheng het volgende:
Het gaat ook lekker voor rusland in Afrika. Grey Zone meldt:
"Recently, on public display, we saw the story of what happened in Syria, when a plane with “Wagner contractors” was returning from Africa to Syria, it was decided to prevent its landing at a Syrian airfield by any means, even using military aircraft.The “musicians” were ready to strike the ministry’s facilities in Libya in response. A number of representatives of the ministry came to other “orchestra” facilities in Syria, where they set the conditions for staying in the country, or rather the lack thereof. Some were told almost verbatim - we will crush you here anyway.
Now, in just over a week, two Wagner Mi-8 helicopters, one Su-25 attack aircraft and an An-26 transport aircraft have crashed in Africa. Some of the aircraft suddenly crashed due to technical malfunctions, while others due to impact from the ground."
Tldr; Wagner vliegtuigen vallen bij bosjes uit de lucht, Wagner verdenkt het russische MoD.
Wat een perfect gebalanceerde boodschap. Niet te streng, niet te lief.quote:Op zondag 17 september 2023 13:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Mag het PKK/Koerden/Turken-gepraat verder in het daarvoor bestemde topic, ajb?
Daar is Finland dan ook geheel vrij in.quote:Op zondag 17 september 2023 13:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Nergens in de wereld. Overal wordt die vrijheid afgebakend. İn buurland Finland gaat de politie in koran verbrandingen in het openbaar niet faciliteren bv.
Ze leveren al 155mm granaten via de VS.quote:Op zondag 17 september 2023 13:05 schreef BEFEM het volgende:
Zal het leveren van wapens door Noord-Korea aan Rusland zorgen voor dat Zuid-Korea gaat leveren aan Oekrane?
Afknallen van leraren / ambtenaren, zou dat vallen onder terrorisme?quote:Op zondag 17 september 2023 12:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zowel in 2008 als 2018 heeft het HbJ-EU al aangegeven dat het op de lijst zetten van de PKK onzorgvuldig is gebeurd. Onder andere omdat vragen om taalles al werd gezien als terrorisme.
Ik kan me voorstellen dat Zweden Erdogan in zijn sop laat gaarkoken met zijn eisen, gedraai en geflipflop. Het Amerikaanse Congres moet de F16 deal nog bekrachtigen. Turkije heeft die vliegtuigen harder nodig dan Zweden de NAVO.
Ik meen iets gelezen te hebben dat ZK zichzelf niet wil verzwakken omdat NK nog altijd een zeer gevaarlijke buurland is. Als dit zo is, dan hoeven we niets bijzonders te verwachten van ZK los van wat ammo.quote:Op zondag 17 september 2023 13:05 schreef BEFEM het volgende:
Zal het leveren van wapens door Noord-Korea aan Rusland zorgen voor dat Zuid-Korea gaat leveren aan Oekrane?
Zeker interessant hoe dat gaat ontwikkelen.quote:Op zondag 17 september 2023 13:06 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als Kadyrov idd dood is, is dat iig het het einde van het Kadyrov tijdperk, aangezien zijn zoon pas 15 of 16 is.
No way dat hij de macht krijgt.
Diverse warlords zullen wel faam strijden om de macht, maar hopelijk is dit hoe dan ook ht moment om onder het Russische juk uit te komen.
Gaat nog interessant worden daar, mits het gerucht waar is natuurlijk.
Jij begrijpt dat de frame "PKK staat gelijk aan Koerden" niet klopt?quote:Op zondag 17 september 2023 13:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De PKK is veroorzaakt door het bestaan van Koerden en hoe daar mee omgegaan word. Niet andersom.
Denk dat putin er zo een stromannetje heeft zittenquote:Op zondag 17 september 2023 13:06 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als Kadyrov idd dood is, is dat iig het het einde van het Kadyrov tijdperk, aangezien zijn zoon pas 15 of 16 is.
No way dat hij de macht krijgt.
Diverse warlords zullen wel gaan strijden om de macht, maar hopelijk is dit hoe dan ook ht moment om onder het Russische juk uit te komen.
Gaat nog interessant worden daar, mits het gerucht waar is natuurlijk.
Ja via via. Misschien dat ze nu wel meer kunnen gaan leveren omdat ze Rusland nu toch niet meer tegen het hoofd kunnen stoten.quote:Op zondag 17 september 2023 13:06 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze leveren al 155mm granaten via de VS.
Volgens mij vooral omdat ZK niet wil dat Rusland NK gaat helpen met rakettechnologie etc. Dat gaan ze nu alsnog doen dus kan ZK net zo goed gaan leveren.quote:Op zondag 17 september 2023 13:06 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik meen iets gelezen te hebben dat ZK zichzelf niet wil verzwakken omdat NK nog altijd een zeer gevaarlijke buurland is. Als dit zo is, dan hoeven we niets bijzonders te verwachten van ZK los van wat ammo.
Zoek en gij zult vinden.quote:Op zondag 17 september 2023 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze mogen van mij eerst bewijzen dat er een God is, vervolgens dat daar HUN religie bij hoort, en dan begint de discussie pas.
Dan moeten de Tsjetsjenen daar wel mee akkoord gaanquote:Op zondag 17 september 2023 13:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Denk dat putin er zo een stromannetje heeft zitten
drie dagen, speciale operatie, en hoplaquote:Op zondag 17 september 2023 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan moeten de Tsjetsjenen daar wel mee akkoord gaan
Nu is Rusland wel een land waar men de idiote kosten voor de koude oorlog jaren lang heeft kunnen ophoesten ten koste van de eigen bevolking.quote:Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef oheng het volgende:
[..]
rusland is uitstekend in staat om zichzelf kapot te maken.
Zie: 1917, 1991, Wagner.
Al vanaf 23 februari 2022 gaat het bergafwaarts op ieder gebied.
We zijn in anderhalf jaar tijd gegaan van de inname van Kyiv naar de vooravond van de vernietiging van de Zwarte Zee Vloot.
Als je dit conflict neutraal en van een afstand bekijkt, dan zie je duidelijk dat dit gierend uit de klauwen loopt.
Stel je maar eens voor dat de Amerikanen in deze situatie hadden gezeten na nog geen anderhalf jaar in Vietnam, Irak, of Afghanistan. Drones vliegen boven Washington, de Pacifische Vloot durft niet meer uit te varen, Amerika staat alleen tegenover een coalitie van 50+ landen, en ze moeten 70 jaar oude tanks van stal halen. En ze zijn in de verdediging gedrukt.
rusland is absoluut niet stabiel.
"And then it got worse"
Dit zou ook nog kunnen ja. We gaan het zien.quote:Op zondag 17 september 2023 13:13 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Volgens mij vooral omdat ZK niet wil dat Rusland NK gaat helpen met rakettechnologie etc. Dat gaan ze nu alsnog doen dus kan ZK net zo goed gaan leveren.
Is het niet zo dat de Tsjetsjenen Rusland hard nodig hebben om een deel van de geannexeerde delen van Oekraine te kunnen behouden? Als zij zich zouden afkeren van Poetin moeten ze de Donbas opgeven en terugkeren naar Tsjetsjeni?quote:Op zondag 17 september 2023 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij wilt de PKK los zingen van Koerden?quote:Op zondag 17 september 2023 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jij begrijpt dat de frame "PKK staat gelijk aan Koerden" niet klopt?
Dan zullen we ze helpen met isolatie, sancties het het volpompen van Ukraine met wapens.quote:Op zondag 17 september 2023 13:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nu is Rusland wel een land waar men de idiote kosten voor de koude oorlog jaren lang heeft kunnen ophoesten ten koste van de eigen bevolking.
Ik zou mijn adem niet inhouden tot Rusland door eigen toedoen in elkaar klapt.
Het gros van de Tjetjenen haat Rusland.quote:Op zondag 17 september 2023 13:23 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de Tsjetsjenen Rusland hard nodig hebben om een deel van de geannexeerde delen van Oekraine te kunnen behouden? Als zij zich zouden afkeren van Poetin moeten ze de Donbas opgeven en terugkeren naar Tsjetsjeni?
Wie gaat dit bookmarken voor de trollen?quote:Op zondag 17 september 2023 13:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit haalt het hele "We worden bedreigd door NAVO" argument wel een beetje onderuit.
Ze moeten hun kanonnenvoer toch ergens vandaan halenquote:Op zondag 17 september 2023 13:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit haalt het hele "We worden bedreigd door NAVO" argument wel een beetje onderuit.
Met Kremlintrollen valt niet te discussieren, hoeveel argumenten je ook aandraagt.quote:Op zondag 17 september 2023 13:29 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Wie gaat dit bookmarken voor de trollen?
Het is een tactische hergroeperingquote:Op zondag 17 september 2023 13:29 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Chechenen hebben niks te willen. Papa kadirov werd door Putin benoemd als.leider van chechenie. Toen papa kadyrov werd opgeblazen werd ramazan kadirov benoemd als leider van chechenie. Bij zijn dood zal iemand benoemd worden door Putin. Kennelijk heeft zijn zoon Putin al ontmoet in het kader van de vergiftiging van zijn vaderquote:Op zondag 17 september 2023 13:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoe groot schat jij de kans met de jou bekende informatie dat Kadyrov regime zich zullen afkeren van Poetin mits hun leider inderdaad overleden is?quote:Op zondag 17 september 2023 13:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Het gros van de Tjetjenen haat Rusland.
Logisch gezien de historie.
Er zijn een heleboel Tjetjenen die aan Oekranse zijde vechten tegen de Russen.
De Tjetjenen die aan Russische zijde vechten zijn de troepen van Kadyrov.
En Kadyrov dankt zijn macht en rijkdom aan het Kremlin, dus logisch dat zij dan steun leveren.
Hier in het Noors. Zal voor veel van die trollen geen probleem zijn. Dat is tenslotte een zeer boreale taal.quote:Op zondag 17 september 2023 13:29 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
De Kadyrov-kliek zullen trouw blijven, want geld.quote:Op zondag 17 september 2023 13:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hoe groot schat jij de kans met de jou bekende informatie dat Kadyrov regime zich zullen afkeren van Poetin mits hun leider inderdaad overleden is?
Zag het ook al voorbij komen... helaasquote:
quote:
Direct doorstoten naar Ffing Moermansk.quote:Op zondag 17 september 2023 13:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Beter wachten tot de rouwkaart in de bus valt dus. Die dingen brengen ze op maandag wel rond toch?quote:Op zondag 17 september 2023 13:51 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Nou, dan ga ik toch ook even meedoen....
Aged like milk huhquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:30 schreef Slayage het volgende:
Azov nog steeds met hun nazi symbolen[ twitter ]
Ik ben niet om, 50/50 nog voor mij.quote:Op zondag 17 september 2023 13:53 schreef oheng het volgende:
Kadyrov publiceert video van hem in de regen.
Weer in Tsetsjenie vandaag: regen.
quote:
İk had gelinkt naar de opmerking van Nol "yes questionable flag" of zoeits. Noel heeft zijn opmerking verwijderd kennelijk. Niet de post zelf.quote:Op zondag 17 september 2023 14:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik doe een gokje: het was gewoon nep.
Zou de eerste keer niet zijn.
Originele bron voor Kadyrov's coma was de Oekrainsche geheime dienst ofzo he (ofzo: heb niet echt opgelet)quote:Op zondag 17 september 2023 14:25 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Ik ben niet om, 50/50 nog voor mij.
Lekker boeie. Hier gaan we ons pas na de oorlog druk over makenquote:Op zondag 17 september 2023 14:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
İk had gelinkt naar de opmerking van Nol "yes questionable flag" of zoeits. Noel heeft zijn opmerking verwijderd kennelijk. Niet de post zelf. [ twitter ]
Helder. Beetje nothingburger, dus.quote:Op zondag 17 september 2023 14:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
İk had gelinkt naar de opmerking van Nol "yes questionable flag" of zoeits. Noel heeft zijn opmerking verwijderd kennelijk. Niet de post zelf. [ twitter ]
quote:Op zondag 17 september 2023 14:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helder. Beetje nothingburger, dus.
Trollenvoer, voor mensen die daar graag naar wijzen, om het maar niet over die hele stad die op de achtergrond weg is te hoeven hebben.
We hebben de westerse publieke opinie nodig om oekriane te blijven steunen daarbij helpt het niet dat diezelfde oekrianers neo nazi symbolen verheerlijken.quote:Op zondag 17 september 2023 14:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helder. Beetje nothingburger, dus.
Trollenvoer, voor mensen die daar graag naar wijzen, om het maar niet over die hele stad die op de achtergrond weg is te hoeven hebben.
Het doet mij geen moer. Je moet wel een enorme simpele ziel zijn als je in zoiets trapt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
We hebben de westerse publieke opinie nodig om oekriane te blijven steunen daarbij helpt het niet dat diezelfde oekrianers neo nazi symbolen verheerlijken.
Ze zullen zich met alles optuigen wat hun vijand schrik aanjaagt.quote:Op zondag 17 september 2023 14:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
We hebben de westerse publieke opinie nodig om oekriane te blijven steunen daarbij helpt het niet dat diezelfde oekrianers neo nazi symbolen verheerlijken.
Ik let daar ook op hoor, daarom heb ik nergens geschreven dat het zeker zo was en dat Rusland zelf het wel zal bevestigen (want Bernie's weekend enzo).quote:Op zondag 17 september 2023 14:38 schreef oheng het volgende:
[..]
Originele bron voor Kadyrov's coma was de Oekrainsche geheime dienst ofzo he (ofzo: heb niet echt opgelet)
Negatief nieuws voor rusland is alleen geloofwaardig uit pro-russische bron, tenzij er zeer goed bewijsmateriaal is, zoals video of satelietbeelden.
Jij hebt een duidelijke mening over het conflict. Westerlingen die er een minder sterke mening hebben over hebben zijn wel degelijk benvloedbaar. Daarom kan desinformatie zo succesvol zijn.quote:Op zondag 17 september 2023 14:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het doet mij geen moer. Je moet wel een enorme simpele ziel zijn als je in zoiets trapt.
Tot en met plaktanden en nepbloed.quote:Op zondag 17 september 2023 14:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ze zullen zich met alles optuigen wat hun vijand schrik aanjaagt.
Misschien moet je het niet versterken. Want er was al 1 pissebed hier in de topic die niet wist hoe snel die er bovenop moest springenquote:Op zondag 17 september 2023 14:48 schreef Slayage het volgende:
Westerlingen die er een minder sterke mening hebben over hebben zijn wel degelijk benvloedbaar. Daarom kan desinformatie zo succesvol zijn.
Het was geen onsje half om half gehakt neequote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef ExTec het volgende:
NSFW: volgens mij worden er op 0:25 ook wat ledematen over boord gegooid.
[ twitter ]
Dat is wat er over is van zijn arm.quote:Op zondag 17 september 2023 14:59 schreef ExTec het volgende:
NSFW: volgens mij worden er op 0:25 ook wat ledematen over boord gegooid.
[ twitter ]
Ja, en dan gewoon: dat kan weg, heb je toch niet meer nodigquote:Op zondag 17 september 2023 15:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is wat er over is van zijn arm.
Wat een beelden
Nee lijkt er meer op dat die vent vol adrenaline er uit springt en dat stuk er achter aan wappert. Aan het einde zie je ook dat een ander het wil afbinden. Toegegeven, daar gaat hij hoogstwaarschijnlijk niets meer aan hebben neequote:Op zondag 17 september 2023 15:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en dan gewoon: dat kan weg, heb je toch niet meer nodig![]()
Well saidquote:Op zondag 17 september 2023 14:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jij hebt een duidelijke mening over het conflict. Westerlingen die er een minder sterke mening hebben over hebben zijn wel degelijk benvloedbaar. Daarom kan desinformatie zo succesvol zijn.
In de doofpot ermee.quote:Op zondag 17 september 2023 14:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lekker boeie. Hier gaan we ons pas na de oorlog druk over maken![]()
Dat zeg ik niet?quote:
Nee, gewoon een heel land wegzetten als nazi, louter gebaseerd op wat patches op wat mouwen. Niet of het land daadwerkelijk nazi is, niet gebaseerd op suffe dingen zoals bv de samenstelling van hun parlement ofzo,quote:
quote:NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S![]()
Dit zijn mooie situaties waarin je gewoon het hele slagveld plat kunt bombarderen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:
Wagner vs Al-Qaeda. Lastig. Voor wie je moet zijn, bedoel ik dan.
[ twitter ]
Geen van tween, beide smerige terreurorganisaties.quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Ride of the Valkeries over de speakersquote:Op zondag 17 september 2023 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit zijn mooie situaties waarin je gewoon het hele slagveld plat kunt bombarderen.
Nu overdrijf je nog al.quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, gewoon een heel land wegzetten als nazi, louter gebaseerd op wat patches op wat mouwen. Niet of het land daadwerkelijk nazi is, niet gebaseerd op suffe dingen zoals bv de samenstelling van hun parlement ofzo,
Dit soort dingen blijven negeren:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
En als ware je zwaar mentaal uitgedaagd:
[..]
Lijkt me niet dat je dan in je dichtgeritste jasje ligt.quote:Op zondag 17 september 2023 16:23 schreef ExTec het volgende:
Deze doet de ronde, zal die echt zijn?
[ afbeelding ]
Dat is niet 1 Oekrainer met een vlag, maar 2 !!!111quote:Op zondag 17 september 2023 16:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, gewoon een heel land wegzetten als nazi, louter gebaseerd op wat patches op wat mouwen.
Hou maar weer op hoor.quote:
Blackfacequote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Zal niet lang duren voordat die landen zich achter de oren krabben voor het inruilen van westerse troepen voor Wagner.quote:Op zondag 17 september 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Onze vriend heeft gewoon slaapapneu.quote:Op zondag 17 september 2023 16:23 schreef ExTec het volgende:
Deze doet de ronde, zal die echt zijn?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |