abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210660930
Als Kadyrov idd dood is, is dat iig het het einde van het Kadyrov tijdperk, aangezien zijn zoon pas 15 of 16 is.
No way dat hij de macht krijgt.

Diverse warlords zullen wel gaan strijden om de macht, maar hopelijk is dit hoe dan ook hét moment om onder het Russische juk uit te komen.

Gaat nog interessant worden daar, mits het gerucht waar is natuurlijk.
pi_210660937
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 13:06 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als Kadyrov idd dood is, is dat iig het het einde van het Kadyrov tijdperk, aangezien zijn zoon pas 15 of 16 is.

Diverse warlords zullen wel faam strijden om de macht, maar hopelijk is dit hoe dan ook hét moment om onder het Russische juk uit te komen.

Zeker interessant hoe dat gaat ontwikkelen. :Y
pi_210660942
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2023 13:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
De PKK is veroorzaakt door het bestaan van Koerden en hoe daar mee omgegaan word. Niet andersom.
Jij begrijpt dat de frame "PKK staat gelijk aan Koerden" niet klopt?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 17 september 2023 @ 13:08:46 #229
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210660944
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 13:06 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

Diverse warlords zullen wel gaan strijden om de macht, maar hopelijk is dit hoe dan ook hét moment om onder het Russische juk uit te komen.

Denk dat putin er zo een stromannetje heeft zitten
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210660958
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze leveren al 155mm granaten via de VS.
Ja via via. Misschien dat ze nu wel meer kunnen gaan leveren omdat ze Rusland nu toch niet meer tegen het hoofd kunnen stoten.
pi_210660979
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:06 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Ik meen iets gelezen te hebben dat ZK zichzelf niet wil verzwakken omdat NK nog altijd een zeer gevaarlijke buurland is. Als dit zo is, dan hoeven we niets bijzonders te verwachten van ZK los van wat ammo.
Volgens mij vooral omdat ZK niet wil dat Rusland NK gaat helpen met rakettechnologie etc. Dat gaan ze nu alsnog doen dus kan ZK net zo goed gaan leveren.
pi_210660989
quote:
7s.gif Op zondag 17 september 2023 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ze mogen van mij eerst bewijzen dat er een God is, vervolgens dat daar HUN religie bij hoort, en dan begint de discussie pas.
Zoek en gij zult vinden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 17 september 2023 @ 13:15:48 #233
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210660998
quote:
2s.gif Op zondag 17 september 2023 13:08 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Denk dat putin er zo een stromannetje heeft zitten
Dan moeten de Tsjetsjenen daar wel mee akkoord gaan ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 17 september 2023 @ 13:16:44 #234
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210661006
quote:
84s.gif Op zondag 17 september 2023 13:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
drie dagen, speciale operatie, en hopla
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210661011
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 12:24 schreef oheng het volgende:

[..]
rusland is uitstekend in staat om zichzelf kapot te maken.
Zie: 1917, 1991, Wagner.

Al vanaf 23 februari 2022 gaat het bergafwaarts op ieder gebied.
We zijn in anderhalf jaar tijd gegaan van de inname van Kyiv naar de vooravond van de vernietiging van de Zwarte Zee Vloot.

Als je dit conflict neutraal en van een afstand bekijkt, dan zie je duidelijk dat dit gierend uit de klauwen loopt.

Stel je maar eens voor dat de Amerikanen in deze situatie hadden gezeten na nog geen anderhalf jaar in Vietnam, Irak, of Afghanistan. Drones vliegen boven Washington, de Pacifische Vloot durft niet meer uit te varen, Amerika staat alleen tegenover een coalitie van 50+ landen, en ze moeten 70 jaar oude tanks van stal halen. En ze zijn in de verdediging gedrukt.

rusland is absoluut niet stabiel.

"And then it got worse"
Nu is Rusland wel een land waar men de idiote kosten voor de koude oorlog jaren lang heeft kunnen ophoesten ten koste van de eigen bevolking.

Ik zou mijn adem niet inhouden tot Rusland door eigen toedoen in elkaar klapt.
pi_210661022
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:13 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Volgens mij vooral omdat ZK niet wil dat Rusland NK gaat helpen met rakettechnologie etc. Dat gaan ze nu alsnog doen dus kan ZK net zo goed gaan leveren.
Dit zou ook nog kunnen ja. We gaan het zien.
pi_210661090
quote:

[..]
Is het niet zo dat de Tsjetsjenen Rusland hard nodig hebben om een deel van de geannexeerde delen van Oekraine te kunnen behouden? Als zij zich zouden afkeren van Poetin moeten ze de Donbas opgeven en terugkeren naar Tsjetsjenië?
pi_210661094
twitter

Dit haalt het hele "We worden bedreigd door NAVO" argument wel een beetje onderuit.

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2023 13:24:17 ]
  zondag 17 september 2023 @ 13:27:52 #239
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210661137
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:08 schreef Slayage het volgende:

[..]
Jij begrijpt dat de frame "PKK staat gelijk aan Koerden" niet klopt?
Jij wilt de PKK los zingen van Koerden? :') Dat mag je proberen in het daarvoor bestemde topic. Dat word door normale mensen natuurlijk niet serieus genomen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 17 september 2023 @ 13:29:06 #240
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_210661148
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:17 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Nu is Rusland wel een land waar men de idiote kosten voor de koude oorlog jaren lang heeft kunnen ophoesten ten koste van de eigen bevolking.

Ik zou mijn adem niet inhouden tot Rusland door eigen toedoen in elkaar klapt.
Dan zullen we ze helpen met isolatie, sancties het het volpompen van Ukraine met wapens.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_210661151
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:23 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Is het niet zo dat de Tsjetsjenen Rusland hard nodig hebben om een deel van de geannexeerde delen van Oekraine te kunnen behouden? Als zij zich zouden afkeren van Poetin moeten ze de Donbas opgeven en terugkeren naar Tsjetsjenië?
Het gros van de Tjetjenen haat Rusland.
Logisch gezien de historie.

Er zijn een heleboel Tjetjenen die aan Oekraïnse zijde vechten tegen de Russen.

De Tjetjenen die aan Russische zijde vechten zijn de troepen van Kadyrov.
En Kadyrov dankt zijn macht en rijkdom aan het Kremlin, dus logisch dat zij dan steun leveren.
pi_210661152
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Dit haalt het hele "We worden bedreigd door NAVO" argument wel een beetje onderuit.
Wie gaat dit bookmarken voor de trollen? :D
pi_210661182
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Ze moeten hun kanonnenvoer toch ergens vandaan halen :)
  zondag 17 september 2023 @ 13:31:51 #244
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210661183
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:29 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Met Kremlintrollen valt niet te discussieren, hoeveel argumenten je ook aandraagt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210661186
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:29 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Het is een tactische hergroepering :s)
pi_210661198
quote:

[..]
Chechenen hebben niks te willen. Papa kadirov werd door Putin benoemd als.leider van chechenie. Toen papa kadyrov werd opgeblazen werd ramazan kadirov benoemd als leider van chechenie. Bij zijn dood zal iemand benoemd worden door Putin. Kennelijk heeft zijn zoon Putin al ontmoet in het kader van de vergiftiging van zijn vader

-Rabia Al-Basri
pi_210661208
quote:
1s.gif Op zondag 17 september 2023 13:29 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Het gros van de Tjetjenen haat Rusland.
Logisch gezien de historie.

Er zijn een heleboel Tjetjenen die aan Oekraïnse zijde vechten tegen de Russen.

De Tjetjenen die aan Russische zijde vechten zijn de troepen van Kadyrov.
En Kadyrov dankt zijn macht en rijkdom aan het Kremlin, dus logisch dat zij dan steun leveren.
Hoe groot schat jij de kans met de jou bekende informatie dat Kadyrov regime zich zullen afkeren van Poetin mits hun leider inderdaad overleden is?
pi_210661230
quote:

[..]
Hier in het Noors. Zal voor veel van die trollen geen probleem zijn. Dat is tenslotte een zeer boreale taal.

https://www.dagsavisen.no(...)ra-grensa-til-norge/
pi_210661271
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 13:34 schreef ExtremeSatisfication het volgende:

[..]
Hoe groot schat jij de kans met de jou bekende informatie dat Kadyrov regime zich zullen afkeren van Poetin mits hun leider inderdaad overleden is?
De Kadyrov-kliek zullen trouw blijven, want geld.

De gewone Tjetjeen haat Rusland.

Ik zou er niks over durven zeggen hoe groot die kans is, want Moskou zal er alles aan doen wat ze kunnen om dat te voorkomen.
De vraag is, wat kunnen ze nog?

Voor het volk, en die van de diverse deelrepublieken, hoop ik dat ze van Rusland vrijkomen.
pi_210661274
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')