Mislintat is letterlijk de eindverantwoordelijke voor wat al die spelers nog bij Ajax doen (jouw vraag).quote:Op zondag 17 september 2023 16:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet per se zijn schuld. Hij durft in ieder geval risico te nemen. Als het goed uitpakt is hij een held, als het slecht uitpakt ligt het allemaal aan hem.
Ja maar hij heeft die drie spelers die ik net noemde niet gehaald.quote:Op zondag 17 september 2023 16:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mislintat is letterlijk de eindverantwoordelijke wat al die spelers nog bij Ajax doen (jouw vraag).
Maar wel de keuze gemaakt dat ze nog bij Ajax kunnen/moeten blijven. Anders waren ze ook vertrokken.quote:Op zondag 17 september 2023 16:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft die drie spelers die ik net noemde niet gehaald.
Heeft Berghuis überhaupt ooit goed gespeeld daar?quote:Op zondag 17 september 2023 16:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Maar wel de keuze gemaakt dat ze nog bij Ajax kunnen/moeten blijven.
Eeeh... ja.quote:Op zondag 17 september 2023 16:29 schreef Zipportal het volgende:
AZ is dé van Noord-Holland. @:dagoduck
Netjes.quote:Op zondag 17 september 2023 16:29 schreef Zipportal het volgende:
AZ is dé van Noord-Holland. @:dagoduck
Kun je nagaan hoe slecht Ajax is.quote:Op zondag 17 september 2023 16:31 schreef bbuddybb het volgende:
Er wordt bij ESPN en door de aanvoerder van Twente zelf gedaan alsof ze een wereldpartij hebben gespeeld, maar het viel allemaal wel mee hoor. Was niet veel.
Benieuwd hoe Twente gaat presteren als ze eens een serieuze tegenstander treffen.quote:Op zondag 17 september 2023 16:37 schreef ashardalan het volgende:
die spelers vieren dit alsof ze kampioen zijn geworden
Wanneer moeten ze tegen Feyenoord?quote:Op zondag 17 september 2023 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Twente gaat presteren als ze eens een serieuze tegenstander treffen.
En toch is papa boos nuquote:
Lekker mama's hete kip analyseren voor een dikke reet.quote:Op zondag 17 september 2023 17:47 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
De grote Arnold Bruggink ging nog de bus in. @:powerloungen
Was weer een prima dagjequote:Op zondag 17 september 2023 16:29 schreef Zipportal het volgende:
AZ is dé club van Noord-Holland. @:dagoduck
Ook soms slecht te verstaan met zijn hamsterwangen en met zijn he he he.quote:Op zondag 17 september 2023 20:48 schreef bbuddybb het volgende:
Makaay als analist komt niet uit de verf.
Niet meer doen.
Ja, zeg dat tegen Kowet, wat een kans was dat.quote:
Samenvatting: Jammer.quote:Op zaterdag 23 september 2023 09:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik had het al gedacht dat we zouden verliezen, zeker Go Ahead in hun superieure thuisvorm
wij kwamen echt niet aan ons gebruikelijke goede spel toe, dus al applaus van mij richting de Eagles
ben toch tevreden dat we het 35 minuten hebben volgehouden op 0-0, paar knappe reddingen Pandur
ik neem het Guth niet kwalijk die overtreding buiten de 16, waar die vrije trap van de 3-0 uit kwam, hij kon niet anders dan die overtreding begaan anders was het ook 3-0 denk ik, tenminste grote scoringskans
respect voor Buijs dat ie toch alles of niks durfde maar ja dat creerde meer ruimte voor de Eagles maar of je met 1-0 of 2-0 of 3-0 verliest maakt dan weinig uit
het is jammer om onze ongeslagen reeks zo te zien beeindigd wordenmaar ja toch tevreden over onze seizoenstart vergeleken met vorig jaar, er staat nu meer een eenheid dan die onrust vorig jaar
Hele hele weekend is maar net niks.quote:Op zaterdag 23 september 2023 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van het programma van vandaag word ik niet echt warm.
Stompje past er niet inquote:Op zaterdag 23 september 2023 16:17 schreef Zipportal het volgende:
Sanne van Dongen laat je pener zien. @:powerloungen
Moeten ze in rotterdam zuid plaatsen zul je zien dat het binnen een dag wordt afgebrandquote:Op zaterdag 23 september 2023 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De regenboog boven het stadion is het hoogtepunt tot dusver.
Of boven menig kerk.quote:Op zaterdag 23 september 2023 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moeten ze in rotterdam zuid plaatsen zul je zien dat het binnen een dag wordt afgebrand
Beker bier.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zet even koffie, kom terug, wedstrijd gestaakt
Graag toelichting
Vreugdebier heet dat geloof ik.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zet even koffie, kom terug, wedstrijd gestaakt
Graag toelichting
De KNVB is een parodie op een voetbalbondquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vreugdebier heet dat geloof ik.
Het was de meest walgelijke eerste helft van heel dit Eredivisieseizoen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:40 schreef Zorro het volgende:
Of ik heb een heel leuke wedstrijd gemist, of ze hebben alles tot de laatste minuten bewaard.
Fijn om te weten dat ik mijn tijd beter besteed heb dan hier naar te kijken dusquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was de meest walgelijke eerste helft van heel dit Eredivisieseizoen.
Ik ben tegen racismequote:Op zaterdag 23 september 2023 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat loopt daar nu weer voor een kutaap.
Al besproken.quote:
Het meest belachelijke is nog wel dat ie die bal kreeg.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niemand geeft Veerman de volle laag na zo een ongekende kutbal.
Dit PSV wordt geen kampioen.
Dit wordt 0-4.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:09 schreef Coco het volgende:
PSV is mokerslecht.
Gefeliciteerd Feyenoord met het kampioenschap.
Trekt hij dan wel aan het Langste eind?quote:
Ik ben al Lang en breed klaar.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HOU EENS OP MET DE KUT WOORDGRAPPEN
Ik lig in een scheurquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schreeuw niet zo.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat kan ook met een fok smiley.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik toon mijn emotie.
Ierland - Zuid-Afrika op het WK rugbyquote:
Sleutelpuntenquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Zou Almere 10 punten halen dit seizoen?
3x is trakteren.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:26 schreef fetX het volgende:
@:zipportal met zijn tweede uitglijder.
Dan zouden ze het aantal doelpunten van het hele seizoen meteen verdubbelen (lol)quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:29 schreef Zorro het volgende:
PSV moet nu niet denken dat het gespeeld is.
Het kan zomaar nog 4-3 worden.
Floppertquote:Op zondag 24 september 2023 12:54 schreef Kerftminister het volgende:
Nederlands elftal keeper Noppert was ook weer ontzettend slecht he.
Ik vergeet soms dat hij trainer is.quote:Op zondag 24 september 2023 12:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dagen van Cocu zijn ook wel geteld he. Zit echt niks in, dat elftal.
Terechtquote:Op zondag 24 september 2023 14:25 schreef klaasweetalles het volgende:
deze timber is nu ook gewoon voor zijn broertje bij feyenoord
huichelaar
Stiekeme gebalde vuistjes.quote:Op zondag 24 september 2023 14:25 schreef klaasweetalles het volgende:
deze timber is nu ook gewoon voor zijn broertje bij feyenoord
huichelaar
Gelijkspelletje mag ook wel.quote:
DAT BEPAAL IK VOLLEDIG ZELF JAquote:Op zondag 24 september 2023 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelijkspelletje mag ook wel.
Dat zien we wel vaker, alleen bij balverlies ligt het na één steekpaas achterin volledig open en gaan ineens drie tegenstanders alleen op de keeper af.quote:
Moet je nagaan dat hij nog altijd tien keer beter is dan Rensch.quote:
Uh oke, gewoon fysiek te zwak.quote:Op zondag 24 september 2023 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
Is geen schouderduw maar met de arm wegzetten
Hahaquote:Op zondag 24 september 2023 14:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoi ik heb een slechte grap.
Als alle Duitsers homo zijn, wat is dan hun favoriete voetbaluitslag?
1-0!!! xDdd
Het is om te janken.quote:Op zondag 24 september 2023 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een ontzettend matige verdedigers heeft Ajax weer gekocht, lijkt PSV wel.
Ook een type Brobbey zet je weg als je hem wegduwt met je arm terwijl hij dat, gezien de regels, niet verwacht. Is die nu ook zwak? Ja hij gaat er te slap in maar alsnog maakt dat het wegzetten met de arm niet opeens toegestaan.quote:Op zondag 24 september 2023 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh oke, gewoon fysiek te zwak.
Nee, want ze kunnen totaal niet verdedigen.quote:Op zondag 24 september 2023 14:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zit wel voetbal in Ajax nu. Dus die punten komen vanzelf wel.
Degradatie moeten ze wel kunnen ontlopen inderdaad.quote:Op zondag 24 september 2023 14:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zit wel voetbal in Ajax nu. Dus die punten komen vanzelf wel.
Flutscheidsquote:Op zondag 24 september 2023 14:48 schreef Keyos het volgende:
Geven ze geen geel meer voor schwalbes tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |