Met Max was de strijd om P2 ook altijd spannendquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo zonder Max is het ineens weer leuk en spannend.
Wat zeggen de boekies?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef amp25 het volgende:
verstappen gaat iedereen morgen aan gort rijden en 1ste worden
zijn er ook selfies gemaakt?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max heeft last van de Singapore vloek
RUS beukt ze gewoon van de baan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen: Russell en Ferrari's crashen in sandwich
Skill issue.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max heeft last van de Singapore vloek
Ik denk dat punten al heel mooi zou zijn. Ik vrees dat ie nog wel een paar plekjes achteruit gezet gaat worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef amp25 het volgende:
verstappen gaat iedereen morgen aan gort rijden en 1ste worden
Dus niet leukquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met Max was de strijd om P2 ook altijd spannend
Raket-ICU'tje erin en vliegen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat punten al heel mooi zou zijn. Ik vrees dat ie nog wel een paar plekjes achteruit gezet gaat worden.
Ik zag op toto vandaag voor de kwali dat inzetten op Sainz x13 was.... Had ik het maar gedaan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef amp25 het volgende:
[..]
gewoon 5 euro op zetten voor de zekerheid
Voor Norris dan hoop ikquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Jammer, toch weet het Britse volkslied morgen na de race.
1 geweldig, de andere, mwoa. Dus gemiddeld was het decent.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
"Both Mercedes turning in a decent lap at the end" aldus Brundle. De een was toch echt meer dan 4 tienden sneller dan de ander.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wordt een leuke start morgen met bowlingbal Russell.
Ja, zoiets, dat was wat.quote:
ja, die andere weet dat ie weer twee jaar mag aanklooien, dus motivatie om te presteren is meteen 0quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
1 geweldig, de andere, mwoa. Dus gemiddeld was het decent.
Hier was bijna iedereen viesmad toentertijdquote:
Ja, dat was echt mokerdom van Verstappenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier was bijna iedereen viesmad toentertijd
Wat ik al zei dus. Voor de eventueel onwetenden, mochten die hier lezen, TD staat voor technical directive die voor deze GP door de FIA is gegeven waar alle auto's aan moeten voldoen en daar vielen voor een paar teams verplichte aanpassingen aan de vleugels onder en voor Red Bull de vloer.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:27 schreef Newone82 het volgende:
Las dit op Autosport forums.
Vond het wel een passend commentaar
What's happening? TD related? From one of the most dominant cars in the modern era to both cars out of Q3. Shocking.
En omdat het dan spannend wordt vindt iedereen (lees: de Britse media) het prima.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat ik al zei dus. Voor de eventueel onwetenden, mochten die hier lezen, TD staat voor technical directive die voor deze GP door de FIA is gegeven waar alle auto's aan moeten voldoen en daar vielen voor een paar teams verplichte aanpassingen aan de vleugels onder en voor Red Bull de vloer.
En low en behold, ineens is de Red Bull nergens.
Deze uitslag heeft niets te maken met het circuit wat de auto niet zou liggen. Zoveel pace scheelt dat niet.
Complete dominante van Red Bull is door deze TD de nek omgedraaid. Ik verwacht een lastige rest van het seizoen. Niet dat beide Bulls er nu elke GP uit liggen in Q2, maar wel knokken voor de eerste twee startrijen.
Over exact 7 dagen weten we meer na kwali Suzukaquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat ik al zei dus. Voor de eventueel onwetenden, mochten die hier lezen, TD staat voor technical directive die voor deze GP door de FIA is gegeven waar alle auto's aan moeten voldoen en daar vielen voor een paar teams verplichte aanpassingen aan de vleugels onder en voor Red Bull de vloer.
Deze uitslag heeft niets te maken met het circuit wat de auto niet zou liggen. Zoveel pace scheelt dat niet.
Complete dominante van Red Bull is door deze TD de nek omgedraaid. Ik verwacht een lastige rest van het seizoen. Niet dat beide Bulls er nu elke GP uit liggen in Q2, maar wel knokken voor de eerste twee startrijen.
Prima toch?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
Complete dominante van Red Bull is door deze TD de nek omgedraaid.
Verstappen klaagt het hele weekend over zijn up en downshifts, geen idee wat een vloer hier mee te maken moet hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En omdat het dan spannend wordt vindt iedereen (lees: de Britse media) het prima.
Dus we krijgen een einde van het seizoen waar het ineens wel weer het kijken waard wordt, met spanning enzo?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Hee laat jij je anders ook een keer zien als Verstappen wel gewoon pole pakt en goed mee doet, je komt nu nogal als een vervelende troll over.quote:
Ineens? Dit is een seizoen met een hoop fantastische races.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus we krijgen een einde van het seizoen waar het ineens wel weer het kijken waard wordt, met spanning enzo?
Dat doe ik al. Dat jij dat niet ziet is wat anders.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Hee laat jij je anders ook een keer zien als Verstappen wel gewoon pole pakt en goed mee doet, je komt nu nogal als een vervelende troll over.
Ooh, maak er maar meteen +9 van. Pitlane start dus, meteen de hele afstelling aanpassen, geen risico op crashes in T1.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
VER kan zijn 3 onderzoeken in 1 keer doen.
https://www.fia.com/docum(...)apore%20Grand%20Prix
Prima als het spannender wordt. Maar als een team zoveel moet inleveren, lijkt het mij ook niet helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En omdat het dan spannend wordt vindt iedereen (lees: de Britse media) het prima.
2 rondjes later starten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ooh, maak er maar meteen +9 van. Pitlane start dus, meteen de hele afstelling aanpassen, geen risico op crashes in T1.
De kenners bij Viaplay zijn het niet met je eens.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Max net tegen de Finse collega van Viaplay over of de TD effect had: we’ll see in Suzuka, en daarna een big smile.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Komt helemaal goed dusquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Max net tegen de Finse collega van Viaplay over of de TD effect had: we’ll see in Suzuka, en daarna een big smile.
Gek dat ze Max als enige noemen voor het ophouden. De rest deed er ook gretig aan meequote:Op zaterdag 16 september 2023 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
VER kan zijn 3 onderzoeken in 1 keer doen.
https://www.fia.com/docum(...)apore%20Grand%20Prix
Vanuit de pitsquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:43 schreef PS. het volgende:
Ben benieuwd vanaf waar Max morgen start.
Misschien omdat car 1 toch al langskomt en ze de rest nog moeten oproepen omdat ze willen kijken wie nu wat deed..quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gek dat ze Max als enige noemen voor het ophouden. De rest deed er ook gretig aan mee
Pit naar P1quote:
Volgens Horner is het dezelfde auto als Zandvoort en Monza omdat ze niet de voorvleugel er weer afgehaald hebben. Zo dominant als de Engelstalige media het wilden doen laten geloven was RB ook weer niet. Verstappen vooral, Perez had regelmatig andere autootjes voor zich.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Die trekt zich zo meteen terug met Susiequote:Op zaterdag 16 september 2023 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Toto schijnt overigens gesignaleerd te zijn met een zichtbare erectie.
Premature ejaculatie vrees ik voor Toto, dus HAM zal daarna wel aan de bak moeten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die trekt zich zo meteen terug met Susie
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Dat was niet ten tijde van het moment dat hij daar stond. Ik heb het terug gekeken met live audio.
Bovendien hoef je dan nog niet persee daar te staan, je kan je auto ook aan de kant zetten (waar ze de proefstarts doen)
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord, maar dat was later, hoort niet bij dezelfde beelden.
Nou, hierbij dan maar even het bewijs.quote:
Jos scheen onderweg woest te hebben geschreeuwd dat hij beter aan het WK driften mee kon gaan doen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jos doet het ongeveer even goed.
https://nl.motorsport.com/rally/news/jos-verstappen-elfde-na-eerste-dag-hellendoorn-rally/10521070/
WLR is deurtje verderquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
Woutje Poels
Die had wel goede tractie bocht uit
Het kan niet altijd een oranje feest zijn in de F1quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nederlands succes is altijd goed
Wie zegt dat dat waar is?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:51 schreef Newone82 het volgende:
Horner:
Nothing to do with new TD rules bij SKY F1
Dus volgende week staan ze er gewoon weer!
Horner ook niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:50 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De kenners bij Viaplay zijn het niet met je eens.
ik hoorde net half iets dat Russel aangaf dat Lewis zijn setup zou hebben gekopieerd?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben beniewd of Sky het gat van 0.429 tussen Russell en Hamilton uberhaupt nog gaat noemen, het is er nog niet van gekomen.
Toto is al redenen aan het verzinnen waarom Russell achter zijn kopman hoort te staanquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben beniewd of Sky het gat van 0.429 tussen Russell en Hamilton uberhaupt nog gaat noemen, het is er nog niet van gekomen.
Dus hij was niet allerlei revolutionaire setups uit aan het testen zoals vorig jaar toen hij langzamer was?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoorde net half iets dat Russel aangaf dat Lewis zijn setup zou hebben gekopieerd?
En dat zei hij met ongelofelijk veel zekerheid, ongekend zoveel vertrouwen. Het zal niet voorkomen dat het komende week alleen over die tr's en rbr zal gaan, maar wel fijn om te zienquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Max net tegen de Finse collega van Viaplay over of de TD effect had: we’ll see in Suzuka, en daarna een big smile.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus hij was niet allerlei revolutionaire setups uit aan het testen zoals vorig jaar toen hij langzamer was?
Nou, bij Sky is het eindelijk gelukt het gat één keer te noemen, na gekeuvel over traffic en hoe mooi de 5e positie is.
Zeker als hij nog een gridstraf krijgt. Set-up terug naar die van FP3 en gewoon preventief alle componenten veranderen voor nieuw spul.quote:
Dat is geen sportquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
Woutje Poels
Die had wel goede tractie bocht uit
Geen rookie mistake maar gewoon irritatie omdat het niet liep en dan ga je domme dingen doen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:44 schreef beantherio het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd wat er nou gebeurde tijdens dat pitlane-incident waarvoor Max een onderzoek aan de broek kreeg. Het zou toch wel een verschrikkelijke rookie-mistake zijn om te denken dat je daar gewoon de rest van het veld maar mag ophouden. Kan me bijna niet voorstellen dat het geen technische oorzaak zou hebben.
Ik kan me dat niet voorstellen: niet op dit niveau. Het is gewoon een zekere straf dan en dat moet ie geweten hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen rookie mistake maar gewoon irritatie omdat het niet liep en dan ga je domme dingen doen.
Omdat er geen Red Bull in Q3 zat?quote:
Nee, dat ik de chaos hier gemist hebquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Omdat er geen Red Bull in Q3 zat?
Max zegt van niet: Verstappen accepteert zwaar weekend in Singapore: 'Winnen kun je vergeten'quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat ik de chaos hier gemist heb
Morgen gewoon weer Nederlands volkslied.
#blessed kan nogquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Max zegt van niet: Verstappen accepteert zwaar weekend in Singapore: 'Winnen kun je vergeten'
@Nattekat zoekt het wel bekende youtube filmpje op om de traditie in stand te houdenquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Max zegt van niet: Verstappen accepteert zwaar weekend in Singapore: 'Winnen kun je vergeten'
Dat is alleen voor Lewis weggelegdquote:
Dit kan niet niet ontkennen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat zoekt het wel bekende youtube filmpje op om de traditie in stand te houden
Het is daar ook nachtquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
Duurt nog lang die beslissingen over Max
johquote:
Connelly typt met 2 vingers.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
Daar hebben we er ook een van op het werk. Voordat die een bericht af heeft heb ik al twee koppen koffie opquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Connelly typt met 2 vingers.
Het is niets anders uitgezondenquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:00 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou, hierbij dan maar even het bewijs.
De eerste stream is van wat jij op TV ziet, dit was 20 minuten later. De 2e stream is Realtime onboard, met dus ook de audio realtime.
Zo zie je dat er best wel een verschil in zit.
JP vroeg, net toen hij wegreed:
Everything OK Max
Max mopelt daarna wat. Je ziet Max ook gewoon kijken naar de auto's voor hem, en hij was dus duidelijk daarop aan het wachten, wat hij beter op de baan had kunnen doen, want dan hadden anderen hem kunnen inhalen.
Soms is het toch iets anders dan wordt uitgezonden, en de volgende keer niet zo boos doen he
https://streamable.com/opdnev
https://streamable.com/wnu8ai
Die van Sargeant is bekend. Slechts een reprimandequote:Op zaterdag 16 september 2023 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
Hier zit een luchtje aan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die van Sargeant is bekend. Slechts een reprimande![]()
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2018.pdf
De echte straf is die huidige RB moeten rijden in Singapore.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:49 schreef Starflyer het volgende:
Twee reprimandes (voor de pitstraat en het ophouden van Tsunoda) en een no further action (voor het ophouden van Sargeant) dus
Wie weet kan Max nog wat goedmaken. Race pace op mediums was niet verkeerd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga morgen gewoon genieten van de race. Dat Red Bull nu een off weekend heeft maakt me niet uit. Gewoon genieten
Dat was voor de aanpassing naar de kwalificatie-afstellingquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie weet kan Max nog wat goedmaken. Race pace op mediums was niet verkeerd.
kan hij eindelijk weer eens DOTD worden... want eerste liggen en blijven en goed zijn is blijkbaar niet genoeg voor de stemmersquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. Vooral voor dat gevalletje in de pitstraat leek het me een slam dunk.quote:
En van P11. Dus dat kan nog leuk worden!quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen die met Tsunoda had een gridstraf op kunnen leveren, en dat is doorgaans maar 3 plekken tenzij het wel heel lomp is. Ben wel benieuwd hoe dat tegenwoordig een reprimande is geworden, er zijn schijnbaar voorbeelden van.quote:
Paar SC's wil ook wel helpen. #prayforgodzilla.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Connelly ook nog eens? Niet alleen Verstappen had een gekke dag dan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Connelly die geen straf geeft waar dat in dit geval, zeker met Yuki, volkomen terecht zou zijn.
Perez doet een piquetje jrquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Paar SC's wil ook wel helpen. #prayforgodzilla.
Checo moet verplicht de hele nacht Singapore 2008 kijken om te zien wat er morgen van hem verwacht wordtquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is alleen voor Lewis weggelegd
Goed idee Flavio.quote:
Dacht dat ze dat Stroll hadden laten doen, alleen had die zich natuurlijk vergist in de dagquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:59 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Checo moet verplicht de hele nacht Singapore 2008 kijken om te zien wat er morgen van hem verwacht wordt
Verstappen heeft op zowat elk circuit gewonnen, maar hier vind je 2 podiums al een hele prestatie?quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarom zou dit circuit Verstappen niet liggen? 2 podiums gepakt, waarbij hij er in 2017 door de Ferrari’s nog uit geramd werd, anders had hij daar ook een podium gepakt. En vorig jaar had hij als ze hem zijn run hadden laten afmaken pole gepakt met 1,5 seconden voorsprong.
Zeker is 2 podiums een hele prestatie. Mensen die conclusies gaan verbinden aan dat hij hier nog nooit gewonnen heeft kijken niet verder dan hun neus lang is. Wat heeft hij hier gepresteerd?quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verstappen heeft op zowat elk circuit gewonnen, maar hier vind je 2 podiums al een hele prestatie?
Daarnaast heeft Verstappen aangegeven old skool circuits (Spa, Suzuka, Oostenrijk, Zandvoort) te verkiezen boven stratencircuits zoals Monaco, Baku, Singapore enz.
Daarnaast ligt deze baan de auto niet, dat was al bekend.
Je kunt alsnog PU wisselen, parc ferme omzeilen en die straf pakken natuurlijk. Zou liever zien dat hij gestraft wordt zodat ze bij Merc niet kunnen zeiken dat hij overal mee wegkomt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Weet niet of geen straf nu trouwens zo gunstig is, helemaal achterin starten met een betere set-up of elfde met eentje die niet werkt..
De FIA moet niet tijdens het seizoen aan competitie vervalsing gaan doen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoals Hamilton?quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je kunt alsnog PU wisselen, parc ferme omzeilen en die straf pakken natuurlijk. Zou liever zien dat hij gestraft wordt zodat ze bij Merc niet kunnen zeiken dat hij overal mee wegkomt.
Gast, hij geeft het toch zelf aan wat voor baan hij fijn vindt, hij heeft al meerdermalen aangegeven dat er teveel stratencircuits zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeker is 2 podiums een hele prestatie. Mensen die conclusies gaan verbinden aan dat hij hier nog nooit gewonnen heeft kijken niet verder dan hun neus lang is. Wat heeft hij hier gepresteerd?
2015: vanaf de laatste plaats naar P8 in een TR.
2016: na een slechte start P6
2017: 2e in de kwalificatie, in de eerste bocht eruit geramd door de 2 Ferrari’s.
2018: P2
2019: P3
2020: geen race
2021: geen race
2022: P7 na een blunder van het team in de kwalificatie waar hij easy pole had moeten pakken.
Tot 2021 had Max überhaupt pas 10 races gewonnen, waarvan 2x op hetzelfde circuit (Mexico en Oostenrijk). Zo eenvoudig was het voordien dus niet om een race te winnen. Sinds hij een winnende auto het is dit pas de tweede race hier. De eerste had hij easy gewonnen. Dit is pas de eerste echte rommelrace van Verstappen hier.
Je noemt Spa als voorbeeld. Uitgerekend daar had hij tot 2021 nooit echt geweldige resultaten. Nu wint hij er drie keer op rij. Nu is het dus ineens een goed circuit voor hem en voordien niet?
Ik blijf erbij: Verstappen kan op ieder circuit winnen als de auto ertoe in staat is, daar zit geen enkel onderscheid in.
Zijn resultaten op conventionele circuits zijn dan ook beter dan op stratencircuits.quote:"Formula 1 cars are really not made for that," he told the Dutch specialist magazine Formule 1. "I don't like street circuits at all anymore.
"It was still manageable with the old cars, but not now. In Monaco and Singapore I was really disappointed with how the new cars took to the streets.
"Too heavy, too stiff, you can't take kerbs with it anymore. The cars just aren't built for it. Good for pictures, not for racing," the Dutchman smiled.
Daar komen we morgen achter.quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:03 schreef THEFXR het volgende:
heeft Max voor 100% race setup gekozen?
Of hij een baan fijn vindt of niet zegt niets over of hij er succesvol kan zijn of niet, gast. Miami vindt hij ongetwijfeld ook niks en toch wint hij beide edities tot nu toe.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gast, hij geeft het toch zelf aan wat voor baan hij fijn vindt, hij heeft al meerdermalen aangegeven dat er teveel stratencircuits zijn.
https://www.grandprix.com(...)street-circuits.html
[..]
Zijn resultaten op conventionele circuits zijn dan ook beter dan op stratencircuits.
En ja iedere coureur kan op iedere baan winnen wanneer diegene in een auto zit, die ertoe in staat is. Maar dan nog steeds zijn er banen die je beter liggen en banen die je minder liggen.
Echt... ben je blind?quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is niets anders uitgezonden
Dus..
Maar inderdaad, hier zijn een paar teams door getroffen. Red Bull, Mercedes, Haas, Aston Martin en Williams met name, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:46 schreef heywoodu het volgende:
valse hoop voor een mooi seizoenseinde.
Ik bedoel met name qua spanning voorinquote:Op zaterdag 16 september 2023 21:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is er niet mooi aan dit seizoen dan, volgens mij zijn de races een stuk beter aan te gluren als pakweg 5 jaar geleden.
Lijkt mij ook. Singapore was vorig jaar ook niks en daarna won ie gewoon op Brazilie na weer elke race.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar inderdaad, hier zijn een paar teams door getroffen. Red Bull, Mercedes, Haas, Aston Martin en Williams met name, als ik me niet vergis.
Dit wordt gewoon weer Verstappen ruim in de top-4 op de grid bij de volgende Grand Prix. Niks aan het handje, valse hoop voor een mooi seizoenseinde.
Misschien neukte ze wel buiten de deur.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zei z'n moeder ook, in 1994.
Jeddah en Baku is callingquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Singapore was vorig jaar ook niks en daarna won ie gewoon op Brazilie na weer elke race.
Deze GP heeft de hoogste kans op SC, dus het zal niet saai zijnquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:28 schreef eenjongen... het volgende:
Zou wat zijn als dit nu de saaiste van het seizoen gaat worden
Ze gaan in de eerste ronde allemaal aan de kant voor Max en vechten daarna voor plek 2quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:28 schreef eenjongen... het volgende:
Zou wat zijn als dit nu de saaiste van het seizoen gaat worden
Nee verwacht ik ook niet hoor, maar iedereen die niet voor Max is is nu gehypet dat dit de leukste van het seizoen moet gaat worden. Maar zou toch wat zijn als iemand anders hem nu relatief makkelijk pakt zonder veel gekke dingen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze GP heeft de hoogste kans op SC, dus het zal niet saai zijn
Mozes Verstappenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze gaan in de eerste ronde allemaal aan de kant voor Max en vechten daarna voor plek 2
En een SC kan ook nog de "redding" zijn voor Max z'n kansen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Perez is druk de 2008 editie aan het kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En een SC kan ook nog de "redding" zijn voor Max z'n kansen.
Maar daar moet je een beetje geluk mee hebben qua timing.
Overwinning voor Hamilton...quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Prix_Formule_1_van_Singaporequote:
Hoe vaak Max hier?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Prix_Formule_1_van_Singapore
Maar 3x gewonnen wat zeer matig is voor een GOAT
0xquote:
De goat heeft wel altijd geluk met een SC dus dat is in zijn voordeel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Same hahaquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:47 schreef PS. het volgende:
Ik rij mijn auto hier ook altijd kapot tijdens het F1 spel, dus ben ik nu ook goed?
Hartelijk gelachen😂. Merci.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:49 schreef PirE het volgende:
[..]
De goat heeft wel altijd geluk met een SC dus dat is in zijn voordeel.
Russell schakel Sainz uit of andersom. Leclerc maakt een foutje onder druk en McLaren haalt Norris op het verkeerde moment binnen (qua timing SC na incident Leclerc). En dan ligt de goat ineens op P1 met banden die helemaal op zijn maar zelfs dat stopt hem niet om toch de snelste ronde te rijden.
Toto begint na de race over allerlei records die Lewis heeft gebroken met deze overwinning waar niemand iets om geeft behalve de 2 mensen die wikipedia bijhouden. Zo is hij nu de enige coureur die een 10-win-streak van een coureur heeft gebroken.
En best crowd natuurlijk.
Dat sowieso niet maar qua bandenmanagement Mercs wel beter dan Ferrari, George heeft alleen de pech dat hij op het vuil staat dus kijken of die zich in kan houden en aansluiten of weer eens gaat bowlen en dan zit Lewis heel snel 1e rij.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:50 schreef DKUp het volgende:
GOATED staat sinds eind 2021 droog, het zal wel meevallen dat hij even gaat winnen.
Is eigenlijk meer of Georgie rare dingen gaat doen en bandenmanagement van Ferrari plus plan clown genot.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat sowieso niet maar qua bandenmanagement Mercs wel beter dan Ferrari, George heeft alleen de pech dat hij op het vuil staat dus kijken of die zich in kan houden en aansluiten of weer eens gaat bowlen en dan zit Lewis heel snel 1e rij.
Ik gun het Ferrari wel dus hoop dat ze het voor elkaar hebben maar dat hebben ze dit jaar nog niet echt laten zien in een race.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is eigenlijk meer of Georgie rare dingen gaat doen en bandenmanagement van Ferrari plus plan clown genot.
Hammie heeft te vaak geluk gehad in die knakenbak.
Ik gun het ze ook. Als Verstappen niet kan winnen, dan zij maar of anders Norris. Maar ik vrees voor Merc.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het Ferrari wel dus hoop dat ze het voor elkaar hebben maar dat hebben ze dit jaar nog niet echt laten zien in een race.
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel het is niet Max dan wordt het Lewis of George hopelijk
Een darts liefhebberquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon sowieso niet, ook even afwachten hoe snel je vooruit kan komen met DRS en dan heb je nog wel wat (on)geluk nodig.quote:
Die glimlach van Max aan het einde van het interview. Hij weet het gewoon, 't gaat 'm niet worden dit weekend. Waarom zo'n grote smile: Het hindert niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Je kan me echt opvegen als Verstappen in een knotsgekke race alsnog bovenaan eindigt
Ik denk gewoon een Fer, ook al heb ik daar dan juist weer bijzonder weinig meequote:Op zaterdag 16 september 2023 23:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik gun het ze ook. Als Verstappen niet kan winnen, dan zij maar of anders Norris. Maar ik vrees voor Merc.
Vier keer: 2009, 2014, 2017, 2018.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je serieus?quote:Op zondag 17 september 2023 01:41 schreef Red_85 het volgende:
Als Max de GP niet wint, laat dan een Ferrari maar winnen. Uiteindelijk gaat het om de wereldtitel.
Als ik het goed bereken zijn er nog 224 punten te behalen door iemand die alles wint en snelste ronde rijdt. Dat betekend dat alles onder de nr.4 in het wk mathematisch uitgeschakeld is. Max moet voor Checo blijven en Hamilton en Alonso mogen niet het volle pond mee naar huis nemen.
Dan komt alles goed.
Ik zie liever Sainz, Leclerc, Norris, Alonso of Piastri winnen tbh dan die lambal ven een Lewis.Eigenlijk zie ik iedereen liever winnen behalve Russel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
je weet dat ze de strategie gaan verpesten, dat zit in hun DNA, de mercs staan er tussen, dus die gaan 1 en 2 worden onder normale omstandigheden, alleen RUS zit altijd wel ergens tegen aan.quote:Op zondag 17 september 2023 01:41 schreef Red_85 het volgende:
Als Max de GP niet wint, laat dan een Ferrari maar winnen. Uiteindelijk gaat het om de wereldtitel.
Als ik het goed bereken zijn er nog 224 punten te behalen door iemand die alles wint en snelste ronde rijdt. Dat betekend dat alles onder de nr.4 in het wk mathematisch uitgeschakeld is. Max moet voor Checo blijven en Hamilton en Alonso mogen niet het volle pond mee naar huis nemen.
Dan komt alles goed.
vorige race op Monza stonden ze ook 1-3 en deden ze het strategisch prima hoor.quote:Op zondag 17 september 2023 08:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je weet dat ze de strategie gaan verpesten, dat zit in hun DNA, de mercs staan er tussen, dus die gaan 1 en 2 worden onder normale omstandigheden, alleen RUS zit altijd wel ergens tegen aan.
dat betekent dat Vasseur meer grip krijgt op het team, want het is een goede manager.quote:Op zondag 17 september 2023 08:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
vorige race op Monza stonden ze ook 1-3 en deden ze het strategisch prima hoor.
D'r zal intern ook nog wel even gesproken zijn over het "no risk" incident dunkt me. Lijkt me niet dat ze daar heel happy mee waren al liep het goed af. Voor hetzelfde geld gaat het mis.quote:Op zondag 17 september 2023 08:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat betekent dat Vasseur meer grip krijgt op het team, want het is een goede manager.
Er zijn nog 232 punten te halen, je vergeet de snelste rondes ook daadwerkelijk mee te tellenquote:Op zondag 17 september 2023 01:41 schreef Red_85 het volgende:
Dan komt alles goed.
Dat zie ik niet gebeuren, uiteindelijk hebben ze dit weekend gewoon niet de juiste afstelling kunnen vinden.quote:Op zondag 17 september 2023 08:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max gaat hier punten pakken, maar winst... ik denk het niet. Als hem dat lukt... ongekend.
en daarbij is dit circuit ook gewoon kut om in te halenquote:Op zondag 17 september 2023 09:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, uiteindelijk hebben ze dit weekend gewoon niet de juiste afstelling kunnen vinden.
Ik denk dat hij op zich wel tot plek 6 of 7 kan opschuiven. Daarna heeft hij geluk nodig met een SC. Vorig jaar reed hij ook ineens 5e en kwam er een SC. Daarna ging het mis met het inhalen van Norris, anders had hij denk ik ook een podium gepakt. Maar alles valt of staat natuurlijk met of de racepace überhaupt redelijk is.quote:Op zondag 17 september 2023 09:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
en daarbij is dit circuit ook gewoon kut om in te halen
Had ik al wel een beetje verwacht.quote:Op zondag 17 september 2023 09:29 schreef Tekaschi het volgende:
Geen Strollie deze race
https://www.gpblog.com/nl(...)in-kwalificatie.html
Ik denk eerder dat volgende week Stroll weer rijdt en anders geef Drugovich een kansquote:Op zondag 17 september 2023 09:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Had ik al wel een beetje verwacht.
Vandoorne volgende week in Japan?
Beide is prima, ik ben wel eens benieuwd hoe die mannen er voor staan tov Stroll, die gewoon niet zo heel goed is.quote:Op zondag 17 september 2023 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat volgende week Stroll weer rijdt en anders geef Drugovich een kans
Geen strollebolliequote:Op zondag 17 september 2023 09:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Scheelt weer een safety car
Ik heb bij stroll vaak het idee dat het hem echt totaal niet interesseertquote:Op zondag 17 september 2023 09:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Beide is prima, ik ben wel eens benieuwd hoe die mannen er voor staan tov Stroll, die gewoon niet zo heel goed is.
Jij wilt niet geloven dat Verstappen slechter is op stratencircuits maar je wilt natuurlijk wel geloven dat Perez beter is op stratencircuits. Het mes snijdt natuurlijk 2 kanten en Perez vs Verstappen op conventionele circuits is heel duidelijk in het voordeel van Verstappen. Op stratencircuits is dat verschil een pak kleiner. Ook vreemd dat Ricciardo datzelfde had in z’n RedBull tijd. Gewoon erg goede resultaten in bijv. Monaco terwijl Verstappen daar aan het klooien was. Natuurlijk kwam dat door kwallificatiebeest Ricciardo die z’n onaantastbare kwalificatiestatus verloor toen hij vertrok bij RedBull. Voor sommige mensen hier is het schijnbaar moeilijk te bevatten dat Verstappen z’n voorkeuren heeft, en dus ook z’n betere en zwakkere punten. Misschien past z’n rijstijl beter bij snelle banen…???quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Of hij een baan fijn vindt of niet zegt niets over of hij er succesvol kan zijn of niet, gast. Miami vindt hij ongetwijfeld ook niks en toch wint hij beide edities tot nu toe.
Edit: daarbij heeft hij 2 van de afgelopen 3 edities van Monaco gewonnen, eindigde hij een Djedda 2x 2e en 1x eerste, waar hij de laatste editie ook had gewonnen als hij geen technisch probleem in de kwalificatie had gehad en in Baku had hij ook 2 van de laatste 3 edities gewonnen zonder klapband.
Ik geloof er dus niks van dat hij op stratencircuits slechter is dan op gewone. Dat hij het leuker vindt is wat anders.
quote:“I personally don’t really enjoy street circuits so probably there’s something in that,” Verstappen told reporters. “I more prefer the fast corners but that’s how it goes, you have a few street circuits and a few normal tracks as well.
“I think some tracks probably suit you a bit better and probably for Checo, his driving style and the way he likes the car probably suits street circuits a bit better.”
Echt een vechter is het niet nee. Daarom zie ik liever iemand die wel gemotiveerd is.quote:Op zondag 17 september 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb bij stroll vaak het idee dat het hem echt totaal niet interesseert
Of hij wel of geen goede prestatie wegzet
Hij heeft zijn momenten om vervolgens weer eens iets totaal doms te doen. En dit seizoen rijd Alonso hem aan gort....quote:Op zondag 17 september 2023 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb bij stroll vaak het idee dat het hem echt totaal niet interesseert
Of hij wel of geen goede prestatie wegzet
Zeg dat maar tegen papaquote:Op zondag 17 september 2023 09:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Echt een vechter is het niet nee. Daarom zie ik liever iemand die wel gemotiveerd is.
Monaco was Verstappen altijd al snel maar raakte vaak een muurtje. Toen hij dat kon vermijden was het winst, P3 en winst. Maar straten circuits zijn natuurlijk niet echt circuits waar een F1 auto tot z'n recht komt.quote:Op zondag 17 september 2023 09:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij wilt niet geloven dat Verstappen slechter is op stratencircuits maar je wilt natuurlijk wel geloven dat Perez beter is op stratencircuits. Het mes snijdt natuurlijk 2 kanten en Perez vs Verstappen op conventionele circuits is heel duidelijk in het voordeel van Verstappen. Op stratencircuits is dat verschil een pak kleiner. Ook vreemd dat Ricciardo datzelfde had in z’n RedBull tijd. Gewoon erg goede resultaten in bijv. Monaco terwijl Verstappen daar aan het klooien was. Natuurlijk kwam dat door kwallificatiebeest Ricciardo die z’n onaantastbare kwalificatiestatus verloor toen hij vertrok bij RedBull. Voor sommige mensen hier is het schijnbaar moeilijk te bevatten dat Verstappen z’n voorkeuren heeft, en dus ook z’n betere en zwakkere punten. Misschien past z’n rijstijl beter bij snelle banen…???
https://www.total-motorsp(...)rcuit-advantage/amp/
[..]
Een rijder wel.quote:Op zondag 17 september 2023 10:11 schreef franske19 het volgende:
[..]
Monaco was Verstappen altijd al snel maar raakte vaak een muurtje. Toen hij dat kon vermijden was het winst, P3 en winst. Maar straten circuits zijn natuurlijk niet echt circuits waar een F1 auto tot z'n recht komt.
Wat een heugelijke dag.quote:Op zondag 17 september 2023 10:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]
Van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag!
Schijnt dat RedBull beide vloeren hier heeft getest en het verschil daartussen verwaarloosbaar was, of dat de nieuwe vloer zelfs iets beter/sneller was.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Understood, we are checking.....quote:
Thanks, eindelijk een beetje waardering voor al het werk.quote:Op zondag 17 september 2023 10:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijk maar in de OP die @:PS. gemaakt heeft.
quote:
Na de race kunnen we er pas meer over zeggen. Las ergens een comment op YouTube waarin een nogal een valide reden werd genoemd. Dat hier Red Bulls normaalgesproken sterke punt , het relatief zuinig omgaan met de banden, hen parten speelt. Dat er daardoor weinig van de banden wordt gevraagd en ze die daarom niet op de juiste temperatuur kunnen krijgen. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Ferrari's die toch bekend staan als bandenvreters.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit ja, in Japan weten we meer, als het daar ook niet loopt dan kan je misschien denken dat het TD nadelig voor Red Bull zou zijn, dit circuit is daar te specifiek voor.quote:Op zondag 17 september 2023 10:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Na de race kunnen we er pas meer over zeggen. Las ergens een comment op YouTube waarin een nogal een valide reden werd genoemd. Dat hier Red Bulls normaalgesproken sterke punt , het relatief zuinig omgaan met de banden, hen parten speelt. Dat er daardoor weinig van de banden wordt gevraagd en ze die daarom niet op de juiste temperatuur kunnen krijgen. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de Ferrari's die toch bekend staan als bandenvreters.
Pluspunt is dat we daarmee hopelijk een WDC in het walgelijke Qatar kunnen voorkomenquote:Op zondag 17 september 2023 10:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schijnt dat RedBull beide vloeren hier heeft getest en het verschil daartussen verwaarloosbaar was, of dat de nieuwe vloer zelfs iets beter/sneller was.
Ik verwacht RedBull gewoon weer op 1 in Suzuka, misschien met een kleiner verschil omdat bij RedBull de focus al op 2024 ligt.
Dit heb ik Horner na de kwalificatie ook horen zeggen bij Sky Sportsquote:Op zondag 17 september 2023 10:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schijnt dat RedBull beide vloeren hier heeft getest en het verschil daartussen verwaarloosbaar was, of dat de nieuwe vloer zelfs iets beter/sneller was.
Ik verwacht RedBull gewoon weer op 1 in Suzuka, misschien met een kleiner verschil omdat bij RedBull de focus al op 2024 ligt.
Beter van niet want dan wordt het een Lancering de muur in, geef hem weinig kans vandaag maar dat is ook wel weer eens leuk, als we maar een mooie race krijgen.quote:Op zondag 17 september 2023 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Verstappen moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
Als hij niet crasht dan lijkt me dat geen probleem, podium is wel een ander verhaal.quote:Op zondag 17 september 2023 10:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat Max heel blij moet zijn als ie in de punten finisht.
Ik hou sowieso rekening met een muurtje voor Verstappen uit frustratie vandaag.quote:Op zondag 17 september 2023 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beter van niet want dan wordt het een Lancering de muur in, geef hem weinig kans vandaag maar dat is ook wel weer eens leuk, als we maar een mooie race krijgen.
Door de nieuwe vloer en vleugelregels is Red Bull een middenmotor team geworden.quote:Op zondag 17 september 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij niet crasht dan lijkt me dat geen probleem, podium is wel een ander verhaal.
Frustratie heeft hij toch weinig meer, dat is toch wel het volwassen worden, al helpt alles winnen daar ook wel bijquote:Op zondag 17 september 2023 10:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik hou sowieso rekening met een muurtje voor Verstappen uit frustratie vandaag.
middenmotorquote:Op zondag 17 september 2023 11:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Door de nieuwe vloer en vleugelregels is Red Bull een middenmotor team geworden.
OK Sherlock, dom geleuter anders hadden ze niet beide vloeren geprobeerd.quote:Op zondag 17 september 2023 11:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Door de nieuwe vloer en vleugelregels is Red Bull een middenmotor team geworden.
Groot ingezet op Verstappen P1.quote:Op zondag 17 september 2023 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij niet crasht dan lijkt me dat geen probleem, podium is wel een ander verhaal.
Als de auto niet meewerkt is die frustratie heel snel terug hoor vermoed ik. Tis best een heethoofd dan.quote:Op zondag 17 september 2023 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frustratie heeft hij toch weinig meer, dat is toch wel het volwassen worden, al helpt alles winnen daar ook wel bij, maar het zou kunnen.
Zij geloven er nog wel inquote:Om 14.00 uur gaat Max Verstappen in de Formule 1 voor zijn elfde overwinning op rij. Dan staat de Grote Prijs van Singapore op het programma.
Beide vloeren maakte weinig verschil, Q2 exit.quote:Op zondag 17 september 2023 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK Sherlock, dom geleuter anders hadden ze niet beide vloeren geprobeerd.
NOSquote:Op zondag 17 september 2023 11:07 schreef 3rr0r het volgende:
Wekdienstbericht van de NOS:
[..]
Zij geloven er nog wel in
De NOS weet niet eens of er lucht of zand in een autoband zitquote:Op zondag 17 september 2023 11:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar als je ene vloer illegaal zou zijn dan ga je die toch niet gebruiken.quote:Op zondag 17 september 2023 11:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Beide vloeren maakte weinig verschil, Q2 exit.
Opnames die over 1,5 uur gewoon mooi gemonteerd in de voorbeschouwing van F1TV komen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verkeerde topic, build-up livestream om 11:50
Hadden ze bij RB ook moeten doen.quote:
Ook als de auto zo onhandelbaar is?quote:Op zondag 17 september 2023 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB heeft waarschijnlijk wel een goede racepace.
Was niet illegaal maar nu de regels aangepast zijn hebben ze die vloer aangepast en daarnaast nog een nieuwe vloer ontwikkeld?quote:Op zondag 17 september 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je ene vloer illegaal zou zijn dan ga je die toch niet gebruiken.
Zag er goed uit in de vrije trainingen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook als de auto zo onhandelbaar is?
In principe hebben ze gelijk. Procentueel is het nagenoeg 0 maar niet helemaal 0quote:Op zondag 17 september 2023 11:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, maar goed wacht eerst Japan gewoon af voor je op die TD bandwagon stapt, als Red Bull daar ook niet thuis geeft ga ik er wel in mee, nu is het gewoon een samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 17 september 2023 11:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Was niet illegaal maar nu de regels aangepast zijn hebben ze die vloer aangepast en daarnaast nog een nieuwe vloer ontwikkeld?
Nou, zulke lange rondetijden lijkt mij wel heel extreem langzaam. Ik denk dat hij vanmiddag nog over de finish komt en dan stopt met rijden.quote:
Zou Lance bang zijn dat hij onterfd wordt als hij gewoon tegen z'n papa zegt dat hij er wel klaar mee is?quote:Op zondag 17 september 2023 11:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, zulke lange rondetijden lijkt mij wel heel extreem langzaam. Ik denk dat hij vanmiddag nog over de finish komt en dan stopt met rijden.
Ik denk niet dat hij vanmiddag over de finish komtquote:Op zondag 17 september 2023 11:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, zulke lange rondetijden lijkt mij wel heel extreem langzaam. Ik denk dat hij vanmiddag nog over de finish komt en dan stopt met rijden.
Zelfs niet over de startlijn.quote:Op zondag 17 september 2023 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij vanmiddag over de finish komt
Lekker afbreken vanuit het niets genotquote:Op zondag 17 september 2023 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verkeerde topic, build-up livestream om 11:50
Een DNS'je. Wanneer was de laatste?quote:Op zondag 17 september 2023 11:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfs niet over de startlijn.
Nog mooier was dat ze een keer vroegen aan een coureur of hij iets in zijn eigen taal zou willen zeggen. De coureur antwoordde dat Engels al zijn moederstaal is.quote:Op zondag 17 september 2023 11:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker afbreken vanuit het niets genot
Er zitten wel leuke en ongemakkelijke momenten tussen jaquote:Op zondag 17 september 2023 11:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nog mooier was dat ze een keer vroegen aan een coureur of hij iets in zijn eigen taal zou willen zeggen. De coureur antwoordde dat Engels al zijn moederstaal is.weet even niet meer wie, Lando misschien.
vorige racequote:Op zondag 17 september 2023 11:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een DNS'je. Wanneer was de laatste?
Dat was Latifi iddquote:Op zondag 17 september 2023 11:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nog mooier was dat ze een keer vroegen aan een coureur of hij iets in zijn eigen taal zou willen zeggen. De coureur antwoordde dat Engels al zijn moederstaal is.weet even niet meer wie, Lando misschien.
Daaronder zit een oortje van zijn iPod met op repeat de tekst: "Je naam is Johnny Heitinga" .quote:Op zondag 17 september 2023 11:51 schreef Nizno het volgende:
waarom heeft Lance standaard een plakding op zijn linker oor?
zie net een interview bij sky met de pleister en ging even google... bij de race heeft hij blijkbaar vaak (misschien altijd) een plakker over zijn oorlel
Haha heel grappigquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 11:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daaronder zit een oortje van zijn iPod met op repeat de tekst: "Je naam is Johnny Heitinga" .
kloptquote:Op zondag 17 september 2023 11:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfs niet over de startlijn.
https://racingnews365.nl/(...)apore-na-zware-crashquote:Lance Stroll heeft samen met Aston Martin besloten de Formule 1 Grand Prix van Singapore aan zich voorbij te laten gaan. Dit natuurlijk na zijn zeer zware crash in de kwalificatie.
ah oke.quote:Op zondag 17 september 2023 12:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is daar een lipoom verwijderd een paar weken geleden.
quote:Op zondag 17 september 2023 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
[..]
https://racingnews365.nl/(...)apore-na-zware-crash
TSU werd wel genaaid door Verstappen, maar dat DEV viesslecht was, was natuurlijk al wel duidelijk. Sowieso is Lawson natuurlijk een veel groter talent, dat wist iedereen wel.quote:Op zondag 17 september 2023 12:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het is vast al gezegd, maar Lawson bewijst ook wel dat De Vries het slecht deed. P10 en voor Tsunoda, in z'n derde race.
Er zal al veel over gezegd zijn maar vond het wel vreemd dat Verstappen geen straf kreeg, dat is juist de vorm van klassenjustitie waar ik me in het Hamilton tijdperk aan ergerde.quote:Op zondag 17 september 2023 12:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
TSU werd wel genaaid door Verstappen, maar dat DEV viesslecht was, was natuurlijk al wel duidelijk. Sowieso is Lawson natuurlijk een veel groter talent, dat wist iedereen wel.
FIA is tenminste wel rechtlijnig.quote:Op zondag 17 september 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal al veel over gezegd zijn maar vond het wel vreemd dat Verstappen geen straf kreeg, dat is juist de vorm van klassenjustitie waar ik me in het Hamilton tijdperk aan ergerde.
Mogelijk krijg je een streepje voor bij FIA als je minstens 2 F1 wk's op je naam hebt staanquote:Op zondag 17 september 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal al veel over gezegd zijn maar vond het wel vreemd dat Verstappen geen straf kreeg, dat is juist de vorm van klassenjustitie waar ik me in het Hamilton tijdperk aan ergerde.
Daar lijkt het wel op ja, dat Tsunoda zelf niet kwam opdagen om het geval toe te lichten zal ook wat geholpen hebben.quote:Op zondag 17 september 2023 12:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mogelijk krijg je een streepje voor bij FIA als je minstens 2 F1 wk's op je naam hebt staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |