Perez is druk de 2008 editie aan het kijkenquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En een SC kan ook nog de "redding" zijn voor Max z'n kansen.
Maar daar moet je een beetje geluk mee hebben qua timing.
Overwinning voor Hamilton...quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Deze GP heeft de hoogste kans op SC, dus het zal niet saai zijn
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Prix_Formule_1_van_Singaporequote:
Hoe vaak Max hier?quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Prix_Formule_1_van_Singapore
Maar 3x gewonnen wat zeer matig is voor een GOAT
0xquote:
De goat heeft wel altijd geluk met een SC dus dat is in zijn voordeel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Same hahaquote:Op zaterdag 16 september 2023 22:47 schreef PS. het volgende:
Ik rij mijn auto hier ook altijd kapot tijdens het F1 spel, dus ben ik nu ook goed?
Hartelijk gelachen😂. Merci.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:49 schreef PirE het volgende:
[..]
De goat heeft wel altijd geluk met een SC dus dat is in zijn voordeel.
Russell schakel Sainz uit of andersom. Leclerc maakt een foutje onder druk en McLaren haalt Norris op het verkeerde moment binnen (qua timing SC na incident Leclerc). En dan ligt de goat ineens op P1 met banden die helemaal op zijn maar zelfs dat stopt hem niet om toch de snelste ronde te rijden.
Toto begint na de race over allerlei records die Lewis heeft gebroken met deze overwinning waar niemand iets om geeft behalve de 2 mensen die wikipedia bijhouden. Zo is hij nu de enige coureur die een 10-win-streak van een coureur heeft gebroken.
En best crowd natuurlijk.
Dat sowieso niet maar qua bandenmanagement Mercs wel beter dan Ferrari, George heeft alleen de pech dat hij op het vuil staat dus kijken of die zich in kan houden en aansluiten of weer eens gaat bowlen en dan zit Lewis heel snel 1e rij.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:50 schreef DKUp het volgende:
GOATED staat sinds eind 2021 droog, het zal wel meevallen dat hij even gaat winnen.
Is eigenlijk meer of Georgie rare dingen gaat doen en bandenmanagement van Ferrari plus plan clown genot.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat sowieso niet maar qua bandenmanagement Mercs wel beter dan Ferrari, George heeft alleen de pech dat hij op het vuil staat dus kijken of die zich in kan houden en aansluiten of weer eens gaat bowlen en dan zit Lewis heel snel 1e rij.
Ik gun het Ferrari wel dus hoop dat ze het voor elkaar hebben maar dat hebben ze dit jaar nog niet echt laten zien in een race.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Is eigenlijk meer of Georgie rare dingen gaat doen en bandenmanagement van Ferrari plus plan clown genot.
Hammie heeft te vaak geluk gehad in die knakenbak.
Ik gun het ze ook. Als Verstappen niet kan winnen, dan zij maar of anders Norris. Maar ik vrees voor Merc.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gun het Ferrari wel dus hoop dat ze het voor elkaar hebben maar dat hebben ze dit jaar nog niet echt laten zien in een race.
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel het is niet Max dan wordt het Lewis of George hopelijk
Een darts liefhebberquote:Op zaterdag 16 september 2023 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gewoon sowieso niet, ook even afwachten hoe snel je vooruit kan komen met DRS en dan heb je nog wel wat (on)geluk nodig.quote:
Die glimlach van Max aan het einde van het interview. Hij weet het gewoon, 't gaat 'm niet worden dit weekend. Waarom zo'n grote smile: Het hindert niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:51 schreef Nattekat het volgende:
Je kan me echt opvegen als Verstappen in een knotsgekke race alsnog bovenaan eindigt
Ik denk gewoon een Fer, ook al heb ik daar dan juist weer bijzonder weinig meequote:Op zaterdag 16 september 2023 23:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik gun het ze ook. Als Verstappen niet kan winnen, dan zij maar of anders Norris. Maar ik vrees voor Merc.
Vier keer: 2009, 2014, 2017, 2018.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben je serieus?quote:Op zondag 17 september 2023 01:41 schreef Red_85 het volgende:
Als Max de GP niet wint, laat dan een Ferrari maar winnen. Uiteindelijk gaat het om de wereldtitel.
Als ik het goed bereken zijn er nog 224 punten te behalen door iemand die alles wint en snelste ronde rijdt. Dat betekend dat alles onder de nr.4 in het wk mathematisch uitgeschakeld is. Max moet voor Checo blijven en Hamilton en Alonso mogen niet het volle pond mee naar huis nemen.
Dan komt alles goed.
Ik zie liever Sainz, Leclerc, Norris, Alonso of Piastri winnen tbh dan die lambal ven een Lewis.Eigenlijk zie ik iedereen liever winnen behalve Russel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
je weet dat ze de strategie gaan verpesten, dat zit in hun DNA, de mercs staan er tussen, dus die gaan 1 en 2 worden onder normale omstandigheden, alleen RUS zit altijd wel ergens tegen aan.quote:Op zondag 17 september 2023 01:41 schreef Red_85 het volgende:
Als Max de GP niet wint, laat dan een Ferrari maar winnen. Uiteindelijk gaat het om de wereldtitel.
Als ik het goed bereken zijn er nog 224 punten te behalen door iemand die alles wint en snelste ronde rijdt. Dat betekend dat alles onder de nr.4 in het wk mathematisch uitgeschakeld is. Max moet voor Checo blijven en Hamilton en Alonso mogen niet het volle pond mee naar huis nemen.
Dan komt alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |