Dit kan niet niet ontkennen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat zoekt het wel bekende youtube filmpje op om de traditie in stand te houden
Het is daar ook nachtquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
Duurt nog lang die beslissingen over Max
johquote:
Connelly typt met 2 vingers.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
Daar hebben we er ook een van op het werk. Voordat die een bericht af heeft heb ik al twee koppen koffie opquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Connelly typt met 2 vingers.
Het is niets anders uitgezondenquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:00 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou, hierbij dan maar even het bewijs.
De eerste stream is van wat jij op TV ziet, dit was 20 minuten later. De 2e stream is Realtime onboard, met dus ook de audio realtime.
Zo zie je dat er best wel een verschil in zit.
JP vroeg, net toen hij wegreed:
Everything OK Max
Max mopelt daarna wat. Je ziet Max ook gewoon kijken naar de auto's voor hem, en hij was dus duidelijk daarop aan het wachten, wat hij beter op de baan had kunnen doen, want dan hadden anderen hem kunnen inhalen.
Soms is het toch iets anders dan wordt uitgezonden, en de volgende keer niet zo boos doen he
https://streamable.com/opdnev
https://streamable.com/wnu8ai
Die van Sargeant is bekend. Slechts een reprimandequote:Op zaterdag 16 september 2023 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
Hier zit een luchtje aan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die van Sargeant is bekend. Slechts een reprimande![]()
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2018.pdf
De echte straf is die huidige RB moeten rijden in Singapore.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:49 schreef Starflyer het volgende:
Twee reprimandes (voor de pitstraat en het ophouden van Tsunoda) en een no further action (voor het ophouden van Sargeant) dus
Wie weet kan Max nog wat goedmaken. Race pace op mediums was niet verkeerd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga morgen gewoon genieten van de race. Dat Red Bull nu een off weekend heeft maakt me niet uit. Gewoon genieten
Dat was voor de aanpassing naar de kwalificatie-afstellingquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie weet kan Max nog wat goedmaken. Race pace op mediums was niet verkeerd.
kan hij eindelijk weer eens DOTD worden... want eerste liggen en blijven en goed zijn is blijkbaar niet genoeg voor de stemmersquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen. Vooral voor dat gevalletje in de pitstraat leek het me een slam dunk.quote:
En van P11. Dus dat kan nog leuk worden!quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alleen die met Tsunoda had een gridstraf op kunnen leveren, en dat is doorgaans maar 3 plekken tenzij het wel heel lomp is. Ben wel benieuwd hoe dat tegenwoordig een reprimande is geworden, er zijn schijnbaar voorbeelden van.quote:
Paar SC's wil ook wel helpen. #prayforgodzilla.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Connelly ook nog eens? Niet alleen Verstappen had een gekke dag dan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 18:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Connelly die geen straf geeft waar dat in dit geval, zeker met Yuki, volkomen terecht zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |