Met Max was de strijd om P2 ook altijd spannendquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo zonder Max is het ineens weer leuk en spannend.
Wat zeggen de boekies?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef amp25 het volgende:
verstappen gaat iedereen morgen aan gort rijden en 1ste worden
zijn er ook selfies gemaakt?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max heeft last van de Singapore vloek
RUS beukt ze gewoon van de baan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen: Russell en Ferrari's crashen in sandwich
Skill issue.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Max heeft last van de Singapore vloek
Ik denk dat punten al heel mooi zou zijn. Ik vrees dat ie nog wel een paar plekjes achteruit gezet gaat worden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef amp25 het volgende:
verstappen gaat iedereen morgen aan gort rijden en 1ste worden
Dus niet leukquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met Max was de strijd om P2 ook altijd spannend
Raket-ICU'tje erin en vliegen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat punten al heel mooi zou zijn. Ik vrees dat ie nog wel een paar plekjes achteruit gezet gaat worden.
Ik zag op toto vandaag voor de kwali dat inzetten op Sainz x13 was.... Had ik het maar gedaan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef amp25 het volgende:
[..]
gewoon 5 euro op zetten voor de zekerheid
Voor Norris dan hoop ikquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Jammer, toch weet het Britse volkslied morgen na de race.
1 geweldig, de andere, mwoa. Dus gemiddeld was het decent.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef Weltschmerz het volgende:
"Both Mercedes turning in a decent lap at the end" aldus Brundle. De een was toch echt meer dan 4 tienden sneller dan de ander.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wordt een leuke start morgen met bowlingbal Russell.
Ja, zoiets, dat was wat.quote:
ja, die andere weet dat ie weer twee jaar mag aanklooien, dus motivatie om te presteren is meteen 0quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
1 geweldig, de andere, mwoa. Dus gemiddeld was het decent.
Hier was bijna iedereen viesmad toentertijdquote:
Ja, dat was echt mokerdom van Verstappenquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier was bijna iedereen viesmad toentertijd
Wat ik al zei dus. Voor de eventueel onwetenden, mochten die hier lezen, TD staat voor technical directive die voor deze GP door de FIA is gegeven waar alle auto's aan moeten voldoen en daar vielen voor een paar teams verplichte aanpassingen aan de vleugels onder en voor Red Bull de vloer.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:27 schreef Newone82 het volgende:
Las dit op Autosport forums.
Vond het wel een passend commentaar
What's happening? TD related? From one of the most dominant cars in the modern era to both cars out of Q3. Shocking.
En omdat het dan spannend wordt vindt iedereen (lees: de Britse media) het prima.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat ik al zei dus. Voor de eventueel onwetenden, mochten die hier lezen, TD staat voor technical directive die voor deze GP door de FIA is gegeven waar alle auto's aan moeten voldoen en daar vielen voor een paar teams verplichte aanpassingen aan de vleugels onder en voor Red Bull de vloer.
En low en behold, ineens is de Red Bull nergens.
Deze uitslag heeft niets te maken met het circuit wat de auto niet zou liggen. Zoveel pace scheelt dat niet.
Complete dominante van Red Bull is door deze TD de nek omgedraaid. Ik verwacht een lastige rest van het seizoen. Niet dat beide Bulls er nu elke GP uit liggen in Q2, maar wel knokken voor de eerste twee startrijen.
Over exact 7 dagen weten we meer na kwali Suzukaquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat ik al zei dus. Voor de eventueel onwetenden, mochten die hier lezen, TD staat voor technical directive die voor deze GP door de FIA is gegeven waar alle auto's aan moeten voldoen en daar vielen voor een paar teams verplichte aanpassingen aan de vleugels onder en voor Red Bull de vloer.
Deze uitslag heeft niets te maken met het circuit wat de auto niet zou liggen. Zoveel pace scheelt dat niet.
Complete dominante van Red Bull is door deze TD de nek omgedraaid. Ik verwacht een lastige rest van het seizoen. Niet dat beide Bulls er nu elke GP uit liggen in Q2, maar wel knokken voor de eerste twee startrijen.
Prima toch?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
Complete dominante van Red Bull is door deze TD de nek omgedraaid.
Verstappen klaagt het hele weekend over zijn up en downshifts, geen idee wat een vloer hier mee te maken moet hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En omdat het dan spannend wordt vindt iedereen (lees: de Britse media) het prima.
Dus we krijgen een einde van het seizoen waar het ineens wel weer het kijken waard wordt, met spanning enzo?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Hee laat jij je anders ook een keer zien als Verstappen wel gewoon pole pakt en goed mee doet, je komt nu nogal als een vervelende troll over.quote:
Ineens? Dit is een seizoen met een hoop fantastische races.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus we krijgen een einde van het seizoen waar het ineens wel weer het kijken waard wordt, met spanning enzo?
Dat doe ik al. Dat jij dat niet ziet is wat anders.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Hee laat jij je anders ook een keer zien als Verstappen wel gewoon pole pakt en goed mee doet, je komt nu nogal als een vervelende troll over.
Ooh, maak er maar meteen +9 van. Pitlane start dus, meteen de hele afstelling aanpassen, geen risico op crashes in T1.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
VER kan zijn 3 onderzoeken in 1 keer doen.
https://www.fia.com/docum(...)apore%20Grand%20Prix
Prima als het spannender wordt. Maar als een team zoveel moet inleveren, lijkt het mij ook niet helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En omdat het dan spannend wordt vindt iedereen (lees: de Britse media) het prima.
2 rondjes later starten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ooh, maak er maar meteen +9 van. Pitlane start dus, meteen de hele afstelling aanpassen, geen risico op crashes in T1.
De kenners bij Viaplay zijn het niet met je eens.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Max net tegen de Finse collega van Viaplay over of de TD effect had: we’ll see in Suzuka, en daarna een big smile.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Komt helemaal goed dusquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Max net tegen de Finse collega van Viaplay over of de TD effect had: we’ll see in Suzuka, en daarna een big smile.
Gek dat ze Max als enige noemen voor het ophouden. De rest deed er ook gretig aan meequote:Op zaterdag 16 september 2023 16:40 schreef TweedeKlum het volgende:
VER kan zijn 3 onderzoeken in 1 keer doen.
https://www.fia.com/docum(...)apore%20Grand%20Prix
Vanuit de pitsquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:43 schreef PS. het volgende:
Ben benieuwd vanaf waar Max morgen start.
Misschien omdat car 1 toch al langskomt en ze de rest nog moeten oproepen omdat ze willen kijken wie nu wat deed..quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gek dat ze Max als enige noemen voor het ophouden. De rest deed er ook gretig aan mee
Pit naar P1quote:
Volgens Horner is het dezelfde auto als Zandvoort en Monza omdat ze niet de voorvleugel er weer afgehaald hebben. Zo dominant als de Engelstalige media het wilden doen laten geloven was RB ook weer niet. Verstappen vooral, Perez had regelmatig andere autootjes voor zich.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Die trekt zich zo meteen terug met Susiequote:Op zaterdag 16 september 2023 16:56 schreef -XOR- het volgende:
Toto schijnt overigens gesignaleerd te zijn met een zichtbare erectie.
Premature ejaculatie vrees ik voor Toto, dus HAM zal daarna wel aan de bak moeten.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:58 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die trekt zich zo meteen terug met Susie
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:52 schreef PS. het volgende:
[..]
[..]
Dat was niet ten tijde van het moment dat hij daar stond. Ik heb het terug gekeken met live audio.
Bovendien hoef je dan nog niet persee daar te staan, je kan je auto ook aan de kant zetten (waar ze de proefstarts doen)
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2023 15:53 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehoord, maar dat was later, hoort niet bij dezelfde beelden.
Nou, hierbij dan maar even het bewijs.quote:
Jos scheen onderweg woest te hebben geschreeuwd dat hij beter aan het WK driften mee kon gaan doen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Jos doet het ongeveer even goed.
https://nl.motorsport.com/rally/news/jos-verstappen-elfde-na-eerste-dag-hellendoorn-rally/10521070/
WLR is deurtje verderquote:Op zaterdag 16 september 2023 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
Woutje Poels
Die had wel goede tractie bocht uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |