Als de auto niet meewerkt is die frustratie heel snel terug hoor vermoed ik. Tis best een heethoofd dan.quote:Op zondag 17 september 2023 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frustratie heeft hij toch weinig meer, dat is toch wel het volwassen worden, al helpt alles winnen daar ook wel bij, maar het zou kunnen.
Zij geloven er nog wel inquote:Om 14.00 uur gaat Max Verstappen in de Formule 1 voor zijn elfde overwinning op rij. Dan staat de Grote Prijs van Singapore op het programma.
Beide vloeren maakte weinig verschil, Q2 exit.quote:Op zondag 17 september 2023 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK Sherlock, dom geleuter anders hadden ze niet beide vloeren geprobeerd.
NOSquote:Op zondag 17 september 2023 11:07 schreef 3rr0r het volgende:
Wekdienstbericht van de NOS:
[..]
Zij geloven er nog wel in
De NOS weet niet eens of er lucht of zand in een autoband zitquote:Op zondag 17 september 2023 11:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Maar als je ene vloer illegaal zou zijn dan ga je die toch niet gebruiken.quote:Op zondag 17 september 2023 11:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Beide vloeren maakte weinig verschil, Q2 exit.
Opnames die over 1,5 uur gewoon mooi gemonteerd in de voorbeschouwing van F1TV komen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verkeerde topic, build-up livestream om 11:50
Hadden ze bij RB ook moeten doen.quote:
Ook als de auto zo onhandelbaar is?quote:Op zondag 17 september 2023 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB heeft waarschijnlijk wel een goede racepace.
Was niet illegaal maar nu de regels aangepast zijn hebben ze die vloer aangepast en daarnaast nog een nieuwe vloer ontwikkeld?quote:Op zondag 17 september 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je ene vloer illegaal zou zijn dan ga je die toch niet gebruiken.
Zag er goed uit in de vrije trainingen.quote:Op zondag 17 september 2023 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ook als de auto zo onhandelbaar is?
In principe hebben ze gelijk. Procentueel is het nagenoeg 0 maar niet helemaal 0quote:Op zondag 17 september 2023 11:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, maar goed wacht eerst Japan gewoon af voor je op die TD bandwagon stapt, als Red Bull daar ook niet thuis geeft ga ik er wel in mee, nu is het gewoon een samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 17 september 2023 11:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Was niet illegaal maar nu de regels aangepast zijn hebben ze die vloer aangepast en daarnaast nog een nieuwe vloer ontwikkeld?
Nou, zulke lange rondetijden lijkt mij wel heel extreem langzaam. Ik denk dat hij vanmiddag nog over de finish komt en dan stopt met rijden.quote:
Zou Lance bang zijn dat hij onterfd wordt als hij gewoon tegen z'n papa zegt dat hij er wel klaar mee is?quote:Op zondag 17 september 2023 11:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, zulke lange rondetijden lijkt mij wel heel extreem langzaam. Ik denk dat hij vanmiddag nog over de finish komt en dan stopt met rijden.
Ik denk niet dat hij vanmiddag over de finish komtquote:Op zondag 17 september 2023 11:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nou, zulke lange rondetijden lijkt mij wel heel extreem langzaam. Ik denk dat hij vanmiddag nog over de finish komt en dan stopt met rijden.
Zelfs niet over de startlijn.quote:Op zondag 17 september 2023 11:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij vanmiddag over de finish komt
Lekker afbreken vanuit het niets genotquote:Op zondag 17 september 2023 11:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
Verkeerde topic, build-up livestream om 11:50
Een DNS'je. Wanneer was de laatste?quote:Op zondag 17 september 2023 11:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfs niet over de startlijn.
Nog mooier was dat ze een keer vroegen aan een coureur of hij iets in zijn eigen taal zou willen zeggen. De coureur antwoordde dat Engels al zijn moederstaal is.quote:Op zondag 17 september 2023 11:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker afbreken vanuit het niets genot
Er zitten wel leuke en ongemakkelijke momenten tussen jaquote:Op zondag 17 september 2023 11:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nog mooier was dat ze een keer vroegen aan een coureur of hij iets in zijn eigen taal zou willen zeggen. De coureur antwoordde dat Engels al zijn moederstaal is.weet even niet meer wie, Lando misschien.
vorige racequote:Op zondag 17 september 2023 11:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een DNS'je. Wanneer was de laatste?
Dat was Latifi iddquote:Op zondag 17 september 2023 11:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nog mooier was dat ze een keer vroegen aan een coureur of hij iets in zijn eigen taal zou willen zeggen. De coureur antwoordde dat Engels al zijn moederstaal is.weet even niet meer wie, Lando misschien.
Daaronder zit een oortje van zijn iPod met op repeat de tekst: "Je naam is Johnny Heitinga" .quote:Op zondag 17 september 2023 11:51 schreef Nizno het volgende:
waarom heeft Lance standaard een plakding op zijn linker oor?
zie net een interview bij sky met de pleister en ging even google... bij de race heeft hij blijkbaar vaak (misschien altijd) een plakker over zijn oorlel
Haha heel grappigquote:
quote:Op zondag 17 september 2023 11:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daaronder zit een oortje van zijn iPod met op repeat de tekst: "Je naam is Johnny Heitinga" .
kloptquote:Op zondag 17 september 2023 11:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zelfs niet over de startlijn.
https://racingnews365.nl/(...)apore-na-zware-crashquote:Lance Stroll heeft samen met Aston Martin besloten de Formule 1 Grand Prix van Singapore aan zich voorbij te laten gaan. Dit natuurlijk na zijn zeer zware crash in de kwalificatie.
ah oke.quote:Op zondag 17 september 2023 12:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er is daar een lipoom verwijderd een paar weken geleden.
quote:Op zondag 17 september 2023 11:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt
[..]
https://racingnews365.nl/(...)apore-na-zware-crash
TSU werd wel genaaid door Verstappen, maar dat DEV viesslecht was, was natuurlijk al wel duidelijk. Sowieso is Lawson natuurlijk een veel groter talent, dat wist iedereen wel.quote:Op zondag 17 september 2023 12:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het is vast al gezegd, maar Lawson bewijst ook wel dat De Vries het slecht deed. P10 en voor Tsunoda, in z'n derde race.
Er zal al veel over gezegd zijn maar vond het wel vreemd dat Verstappen geen straf kreeg, dat is juist de vorm van klassenjustitie waar ik me in het Hamilton tijdperk aan ergerde.quote:Op zondag 17 september 2023 12:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
TSU werd wel genaaid door Verstappen, maar dat DEV viesslecht was, was natuurlijk al wel duidelijk. Sowieso is Lawson natuurlijk een veel groter talent, dat wist iedereen wel.
FIA is tenminste wel rechtlijnig.quote:Op zondag 17 september 2023 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zal al veel over gezegd zijn maar vond het wel vreemd dat Verstappen geen straf kreeg, dat is juist de vorm van klassenjustitie waar ik me in het Hamilton tijdperk aan ergerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |