Opvreten dan, ongeletterdequote:
owwwww die Ferrari hoor je de hele tijdquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Opvreten dan, ongeletterde
"Bene, dammi più gomma su quelle gomme!"quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
owwwww die Ferrari hoor je de hele tijd
njomm njomm njomm doen
Nah, die staan op mijn blocklist.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel weer te zien dat als het 1 weekend wat minder gaat met Red Bull de bekende gezichten weer terugkeren in het topic.
net op tijd dat record neergezet......ik zie hem niet zomaar even winnen hierquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:58 schreef Newone82 het volgende:
Wat uitleg
Dit weekend zijn 2 reeds bestaande technical directives met vernieuwingen van kracht zoals reeds gemeld in de seizoen topic. TD018 (flexibel bodywork o.a. neus-voorvleugel, achtervleugel) en TD039 voor de vloer.
De geruchten willen dat Red Bull een aanpassing aan de vloer moest doen. Dat kost wat neerwaartse druk maar is waarschijnlijk verwaarloosbaar t.o.v. teams die hun neus-voorvleugel of achtervleugel moesten aanpassen.
De RB19 houdt graag van laag bij de grond en op een hobbelig stratencircuit zoals Singapore wordt dat lastig en moet de RB19 ook omhoog wat weer luchtweerstand (drag) geeft. Voeg daarbij praktisch alleen haakse bochten met veel kerbstones aan toe en je hebt een recept wat de RB19 niet lekker ligt.
De rechte stukken zijn te kort voor het extra DRS effect van de RB19 en omdat er geen 4e DRS zone erbij gekomen is wordt het allemaal wat lastiger voor Red Bull en misschien wat makkelijker voor de andere teams.
Neuh, dat was die varaan die een plaatselijk konijn te pakken had.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
owwwww die Ferrari hoor je de hele tijd
njomm njomm njomm doen
Klopt. Max gaat hier dus never nooit winnen. Japan easyquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:02 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
net op tijd dat record neergezet......ik zie hem niet zomaar even winnen hier
Op zo'n dag wil waarschijnlijk maar weinig lukken lijkt hetquote:
Zou kunnen hoor maar het is pas vrijdag hè.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:08 schreef SiGNe het volgende:
Geen geweldige sessie van Red Bull..
EN Max heeft sowieso ook nog nooit gewonnen op Singapore.
Ik krijg zo het idee dat er een einde aan de streak gaat komen.
Geen overwinning voor Red Bull ook na 15 overwinningen op rij.
Meestal zitten ze er op vrijdag al beter bij.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor maar het is pas vrijdag hè.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Meestal zitten ze er op vrijdag al beter bij.
Ik hoop natuurlijk dat de streak blijft staan of dat Pereze wint en Max dan tweede wordt (dan is het slechtste resultaat van Max een P2.. ook nog bizar goed en Red Bul behoudt z'n streak)
Ik zou het erg tof vinden als Red Bull echt álle races dit jaar wint, omdat dat nog nooit eerder is voorgekomen.. Staat leuk op Facebook zeg maar
absoluut mee eensquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mocht Max deze race weten te winnen, dan is hij écht buitenaards
Laten we de Q eerst maar even afwachten.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hij heeft hier nog nooit gewonnen dus dat zou sowieso al een hele prestatie zijnquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit ja, gaat het nog regenen van het weekend?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Laten we de Q eerst maar even afwachten.
Of de Ferrari faals in de race zelf.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Valt het anders rauw op je dak ?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al wist Max vorige week ook te winnen toen hij niet op pole stond.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Er bestaat zo te zien een kans.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, gaat het nog regenen van het weekend?
Er worden nog wel wat buien verwacht, maar die zullen waarschijnlijk eerder overdag zijn, dan 's avonds als de kwalificatie en de race is.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, gaat het nog regenen van het weekend?
I see what you did therequote:Op vrijdag 15 september 2023 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Valt het anders rauw op je dak ?
En toch zegt het een hoop.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een tegeltje betreffende vrije trainingen en serieus nemen.
Natuurlijk heb je het liever meteen goed maar het is meen ik niet de eerste keer dit jaar dat Red Bull op vrijdag niet goed zat.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En toch zegt het een hoop.
Als een team er bij VT1 al goed bij zit dan hebben ze meer tijd om de setup nog beter te krijgen, zorgt ook voor rust binnen het team.
Als een team er na VT2 nog niet goed bij zit dan moeten ze de hele nacht in de fabriek testen en dan kijken of het in VT3 nog voor verbetering zorgt, zo niet dan zijn ze in de quali's ook minder dominant en afhankelijk van wat de andere teams doen.
Dat is meer stressen.
De tijd van sandbaggen in de VT's is redelijk voorbij sinds er geen quali-settings meer gebruikt mogen worden.
En de tijd dat 1 team hun motor 15% kon terugschroeven en alsnog dominant konden zijn is ook voorbij.
Red Bull heeft in de VT's tot nu toe nog geen poging voor de snelste ronde gedaan en dat zegt ook wel genoeg denk ik.
Max en Sergio zijn ook niet blij met de afstelling van de wagens.
En wat je in deze VT ook kon zien is dat Ferrari al na 5 ronden meer moeite krijgt met de soft banden.
Dan kan je je afvragen wat die banden in de race gaan doen.
Jaquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Er bestaat zo te zien een kans.
Maar laten we er een expert bijhalen. @:Nattekat
Wat was er vorige week dan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso. Al wist Max vorige week ook te winnen toen hij niet op pole stond.
Alleen zo'n pessimistische Verstappen, dat zien en horen we op dat soort vrijdag toch zelden.quote:Op vrijdag 15 september 2023 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je het liever meteen goed maar het is meen ik niet de eerste keer dit jaar dat Red Bull op vrijdag niet goed zat.
En flexwing natuurlijkquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:08 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk RBR cheaterfloor
Getergde Verstappen de beste Verstappen.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alleen zo'n pessimistische Verstappen, dat zien en horen we op dat soort vrijdag toch zelden.
Je kan hier niet inhalen, soort Zandvoort in de Orient.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Getergde Verstappen de beste Verstappen.
Dat maakt niet uit. Hij gaat druk zetten, Ferrari gaat door de banden heen, Max kan er dan voorbij zodra ze pitstop maken of een fout ingaan.quote:Op vrijdag 15 september 2023 17:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan hier niet inhalen, soort Zandvoort in de Orient.
Was een gebbetje.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Hij gaat druk zetten, Ferrari gaat door de banden heen, Max kan er dan voorbij zodra ze pitstop maken of een fout ingaan.
Ga eens aantal edities van de GP van Singapore terugkijkenquote:Op vrijdag 15 september 2023 17:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kan hier niet inhalen, soort Zandvoort in de Orient.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga eens aantal edities van de GP van Singapore terugkijken![]()
Er werd dit jaar genoeg ingehaald op Zandvoort
quote:
Like a bossquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon ff handremmetje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Gewoon ff handremmetje.
[ afbeelding ]
Daar denkt de NS anders overquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga eens aantal edities van de GP van Singapore terugkijken![]()
Er werd dit jaar genoeg ingehaald op Zandvoort
Inhalen met een trein op het circuitquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar denkt de NS anders over
Niet de NS pesten, die hebben wederom prima werk verzetquote:Op vrijdag 15 september 2023 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar denkt de NS anders over
Zoiets noem je ook wel, Je wonden likken.quote:Op vrijdag 15 september 2023 18:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)ia-uitspraak/640045/
Op zich een nette reactie van Toto..
Die zat vooral bij Mercedes en Aston Martin, als ik de berichten mag geloven.quote:
Ze hebben de balans en de achterzijde van de auto net niet voor elkaar. Dat wordt een hele lange avond in Milton Keynes, al weten ze denk ik wel welke kant ze op moeten met de afstelling.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Velen geloven dat RB nu aan het sandbaggen is. Ik betwijfel het eigenlijk.
Waarom zou RedBull dat met afstand het sterkste teambis, dat in hemelsnaam doen?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waarom deed MB het jaren lang?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou RedBull dat met afstand het sterkste teambis, dat in hemelsnaam doen?
Om hun eeuwige act vol te kunnen houden. "Ons team heeft zo hard gewerkt, moeilijkste weekend ooit blablabla"quote:
Het enige wat niet klopt zijn de belachelijke prijzen van de drankjes. Verder een heerlijke plek met prachtig uitzicht!quote:Op vrijdag 15 september 2023 12:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik heb geen hoogtevrees, maar kreeg wel de kriebels.
Het klopt gewoon niet.
Sandbaggen?quote:
Sandbaggen doe je door een motor niet vol te laten lopen of door bewust met veel meer benzine te rijden.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan het zien in de kwalificatie en de race. Misschien wordt de strijd voor de winst wel spannendquote:Op zaterdag 16 september 2023 07:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sandbaggen doe je door een motor niet vol te laten lopen of door bewust met veel meer benzine te rijden.
Niet door vierkant door de bocht te gaan en elke ronde bijna in de muur te glijden. Je gaat niet je banden verneuken voor wat zand in de ogen van de concurrentie als je toch al zo goed als kampioen bent.
Die auto ligt gewoon uiterst beroerd op de weg hier, dat ziet iedereen toch hoop ik.
Zou eens tijd wordenquote:Op zaterdag 16 september 2023 07:15 schreef Managarm het volgende:
[..]
We gaan het zien in de kwalificatie en de race. Misschien wordt de strijd voor de winst wel spannend.
Dat kan RBR nu toch ook doen dan? Al denk ik het ook niet..quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Om hun eeuwige act vol te kunnen houden. "Ons team heeft zo hard gewerkt, moeilijkste weekend ooit blablabla"
Waarom zou dit circuit Verstappen niet liggen? 2 podiums gepakt, waarbij hij er in 2017 door de Ferrari’s nog uit geramd werd, anders had hij daar ook een podium gepakt. En vorig jaar had hij als ze hem zijn run hadden laten afmaken pole gepakt met 1,5 seconden voorsprong.quote:Op zaterdag 16 september 2023 05:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sandbaggen?
Die schroefde de motoren een standje lager omdat ze toch al snel zat waren. Dat deden ze om de motoren te sparen zodat er minder kans was op een plofmotor.
Ik zie dat niet als sandbaggen, sanbaggen is het moedwillig langzamer rijden om de concurrentie te misleiden. Verstappen wint behoorlijk wat races met > 20 sec. verschil. En bijv. in de Q van Monza was Ferrari ook echt bloedsnel. Ik geloof niet dat RedBull op een circuit waarvan er bekend is dat het de auto (en Verstappen) niet ligt moedwillig tijd laat liggen.
Owja, mocht het tijdens de Q en de race beter gaan, kom dan niet aankakken met “ik zei het toch”….
De racepace van RedBull is sowieso beter dan de 1 lappace en het kan zomaar zijn dat RedBull nog wat vindt in de afstelling, daarnaast ligt er op vrijdag vaak een oude PU in de bolide, maar dat geldt voor meer teams.
Maar sandbaggen? Kijk naar de stand in het wdc en wcc, iedereen weet dat RedBull het te kloppen team is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |