Lekker boeiend. Je hoort ze toch niet daar ergens ver in de bovenhoek.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:48 schreef Buitendam het volgende:
1000 man mee uit Nijmegen, las ik? Niks mis mee.
Ik vind het wel een leuk ventje maar is hij hier wel te verstaan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Noagenot heeft nummertje uitgebracht
Noano- 7k op je feestje
🥳 🥳🥳🥳
Godenshirt. #JeSuisFritsquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:19 schreef PSVCL het volgende:
Mooi thuisshirt vandaag #FreePhilips
https://x.com/PSV/status/1702973287566107102?s=20[ afbeelding ]
Knap gedaan van Earnie en co inderdaad. Bank vorig jaar was vrij matig, op Silva oid na.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:31 schreef tja77 het volgende:
Wel een lekker bankje zo met Lozano, Sambo, Tilman, Babadi, Pepi, Teze enz. Selectie is gekrompen maar wel breder met kwaliteit.
Grimmige sfeer binnen het team.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Dom gedoe bij de penalty zeg, laat gewoon Lozano die penalty nemen. Snap echt niet dat Bakayoko en Pepi daar moeilijk over gaan doen, dat voel je toch ook wel aan.
Zal wel loslopen, maar er zal na vanavond wel een beetje frictie tussen met name Pepi en Lozano zijn. Snap best dat hij als 2de spits zich wil bewijzen etc, maar die penalty en dat balletje breed erna is geen lekker begin tussen die 2 in ieder gevalquote:
Ik vond 'm echt als een volgevreten vedette over het veld sjokken eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:41 schreef Zorro het volgende:
Lozano is allemaal nog een beetje te geforceerd vanavond
Heb echt zo een gevoel dat we daar gaan stuntenquote:Op zondag 17 september 2023 09:09 schreef tja77 het volgende:
Lozano matig, de rest redelijk tot goed, ik vond vooral Lang enorm dreigend. Echt zo’n speler waarvoor je op het puntje van je stoel gaat zitten wanneer hij de bal krijgt. Verdedigend stond het 95% van de wedstrijd allemaal prima maar NEC had ook niets in te brengen. Boszbal lijkt op eredivisieniveau vooralsnog het team goed te liggen, als je zelfs met Ramalho in de gelederen slechts 1 tegendoelpunt slikt in 1 wedstrijd.
Vraag is of na Arsenal het zelfvertrouwen er nog steeds is.
Is jammer dat je hun de 1e wedstrijd treft en dan nog uit ook, kans op een stunt lijkt me dan ook klein.quote:Op zondag 17 september 2023 12:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Heb echt zo een gevoel dat we daar gaan stunten
Ik hoop het. Als hij zijn oude niveau aantikt dan wordt het feest, écht feest. Maar daar was gisteren echt niks van te zien.quote:Op zondag 17 september 2023 12:19 schreef Meister1984 het volgende:
Meteen allemaal Lozano afzeiken😅 over een paar weken wordt hij de hemel ingeprijsd
Ik ben vooral bang dat hij helemaal niet gaat passen in het spel van Bosz. Lozano is niet de buitenspeler van de intelligente 1-2tjes in de kleine ruimte of de geweldige passeerbeweging.quote:Op zondag 17 september 2023 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
Ik weet niet hoor, maar zo herinner ik me lozano ook gewoon van zijn eerste psv periode, hij wisselde dat alleen gelukkig wel vaak af met hele goede wedstrijden
En opzich is dat ook prima natuurlijk. Het is helemaal niet erg om een "CL" basis te hebben en een "ED" basisquote:Op maandag 18 september 2023 08:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat hij helemaal niet gaat passen in het spel van Bosz. Lozano is niet de buitenspeler van de intelligente 1-2tjes in de kleine ruimte of de geweldige passeerbeweging.
Hij is vooral een speler die in de ruimte weergaloos en dodelijk is. Een counterspeler. Iemand die in de omschakeling goed staat en anticipeert. Daar gaat hij nu veel minder kans voor krijgen dan in zijn vorige periode.
Ik denk dat hij vooral in de CL de kans zal krijgen om zijn spel te spelen.
“diT iS de KaMPIOensOveRwinNing” genotquote:Op zondag 17 september 2023 15:06 schreef PSVCL het volgende:
Speelde geforceerd omdat ie als een koning werd onthaald door het publiek. Je kan hem toch niet beoordelen op die 20 min![]()
Volgende week zo goed als kampioen als ajax vs feyenoord in een gelijkspel eindigt
7 punten voorsprong op ajax en feyenoord na 5 wedstrijden zou wel genot zijn ja. Dan hoef je in principe maar 1 wedstrijd van Feyenoord te winnen voor de titel.quote:Op maandag 18 september 2023 09:37 schreef alopio het volgende:
[..]
“diT iS de KaMPIOensOveRwinNing” genot
Ja, zo werkt het!quote:Op maandag 18 september 2023 20:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
7 punten voorsprong op ajax en feyenoord na 5 wedstrijden zou wel genot zijn ja. Dan hoef je in principe maar 1 wedstrijd van Feyenoord te winnen voor de titel.
Aan Arsenal ja.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gaat goed met de roodwitten. Dacht trouwens dat Zinchenko verkocht was een paar jaar terug.
Oh dacht dat je bedoelde dat Arsenal Zinchenko had verkochtquote:Op woensdag 20 september 2023 21:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aaah kut, PSV speelt in het blauw.
Welnee. Een afstraffing tegen Arsenal thuis had ik wel verwacht. Een groot verschil in kwaliteit ook qua begroting. Zelfs bij een gelijkspel zou het al een prestatie zijn. Dan moet je al veel geluk hebben.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:26 schreef aTypisch het volgende:
het bosz-effect is weer voorbij jongens
Denk dat dit weinig met Bosz te maken heeft eigenlijk, Arsenal is gewoon 10x beter. Als je ziet hoe zo’n Trossard Teze helemaal doldraait, of Jesus de verdedigers uitkapt etc. Klein beetje kwaliteitsverschil.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan gebeuren ook dit hoort bij Bosz.
Iedereen weet dat Dest niet kan verdedigen en die moet dan Saka tegenhouden? Dat is toch wel een miskleun van Bosz.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:31 schreef Cherni het volgende:
[..]
Welnee. Een afstraffing tegen Arsenal thuis had ik wel verwacht. Een groot verschil in kwaliteit ook qua begroting. Zelfs bij een gelijkspel zou het al een prestatie zijn. Dan moet je al veel geluk hebben.
Ongelofelijk kut dat die niet gewoon voor 40 miljoen weg is gegaan.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:32 schreef Meister1984 het volgende:
Bakayoko mag van mij wel eens gaan banken langzaam.
Niet gedacht dit ooit te lezen in een PSV topicquote:Op woensdag 20 september 2023 21:33 schreef Meister1984 het volgende:
Lang is de enige die meekomt op dit niveau
Dat valt nou ook allemaal wel weer mee.quote:Op woensdag 20 september 2023 21:55 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Enkel respect voor Arsenal, die zijn echt ongekend goed.
Ik denk dat arsenal op dit moment een van de 5 beste clubs van Europa isquote:Op woensdag 20 september 2023 22:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat valt nou ook allemaal wel weer mee.
Gewaagde statement nu Ajax slecht is.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat arsenal op dit moment een van de 5 beste clubs van Europa is
quote:Op woensdag 20 september 2023 22:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verliezen van Arsenal is geen schande. Maar de 4-0 op dit moment vind ik toch wel wat veel.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:43 schreef PSVCL het volgende:
Thuis winnen van Sevilla, daarna 2 keer Lens.
Niks aan de hand dus, verliezen bij Arsenal is normaal.
Thuis tegen Sevilla moet het gebeuren.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:47 schreef Cherni het volgende:
[..]
Verliezen van Arsenal is geen schande. Maar de 4-0 op dit moment vind ik toch wel wat veel.
Sangare is de missing linkquote:Op woensdag 20 september 2023 22:48 schreef CR7 het volgende:
Schouten blijkt wel missing link op het middenveld voor de winnende potjes tegen NEC.
Denken dat je Sevilla wel even paktquote:Op woensdag 20 september 2023 22:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Thuis tegen Sevilla moet het gebeuren.
Begrijpend lezen blijft lastig.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denken dat je Sevilla wel even pakt
"Thuis winnen van Sevilla, 2x Lens niks aan de hand joh".quote:Op woensdag 20 september 2023 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Begrijpend lezen blijft lastig.
Maar leggen het zoals altijd weer af tegen City... helaas.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk dat arsenal op dit moment een van de 5 beste clubs van Europa is
Tegen Lens is het niet zo geweldig voor Sevilla. Staat daar 1-1 bij Sevilla.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denken dat je Sevilla wel even pakt
Er is toch ook niks aan de hand? Als je een verlies bij Arsenal niet incalculeert ben je vrij debiel.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:53 schreef CR7 het volgende:
[..]
"Thuis winnen van Sevilla, 2x Lens niks aan de hand joh".
Lees jij überhaupt wel de posts van PSVCL?quote:Op woensdag 20 september 2023 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is toch ook niks aan de hand? Als je een verlies bij Arsenal niet incalculeert ben je vrij debiel.
Dus inderdaad, als je thuis wint van Sevilla en daarna 2x Lens hebt is er, op dit moment, niks aan de hand.
Volgens mij zegt hij nergens, al sluit ik niet uit dat hij dat wel denkt, dat dat een makkie gaat worden.
Makkelijk zal het zeker niet gaan. Maar tegen deze ploegen zie ik meer kansen dan tegen Arsenal.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er is toch ook niks aan de hand? Als je een verlies bij Arsenal niet incalculeert ben je vrij debiel.
Dus inderdaad, als je thuis wint van Sevilla en daarna 2x Lens hebt is er, op dit moment, niks aan de hand.
Volgens mij zegt hij nergens, al sluit ik niet uit dat hij dat wel denkt, dat dat een makkie gaat worden.
PSV wordt gewoon 2e ,komt goedquote:Op woensdag 20 september 2023 22:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lees jij überhaupt wel de posts van PSVCL?
Meestal sla ik ze over.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Lees jij überhaupt wel de posts van PSVCL?
Oke Pietjepuk.quote:Op woensdag 20 september 2023 22:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zal ook best wel lukken al weet ik niet tegen wie, dit was wel een voetballes, ook wel naief van Bosz weer, die leert dat ook niet af.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:06 schreef RipCity het volgende:
Zaterdag kunnen we weer doen alsof we super goed zijn
Wanneer speelt ajax?quote:Op woensdag 20 september 2023 23:11 schreef CR7 het volgende:
Teze denkt dat ze hun eigen spelletje kunnen spelen tegen clubs als Arsenal.
Op deze manier heeft spelen in de CL ook weinig nut. Ja voor de knaken, maar denk dat Ajax meer euro's heeft dan PSV ooit kan dromen.quote:
Tegen Arsenal had je misschien wat meer kans gehad als het de 3e wedstrijd is en zij hebben dan al 6 punten, zo'n 1e wedstrijd staat alles op scherp en zij hebben ook een tijd geen CL gespeeld dus willen goed voor de dag komen, dat deden ze dan ook.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Op deze manier heeft spelen in de CL ook weinig nut. Ja voor de knaken, maar denk dat Ajax meer euro's heeft dan PSV ooit kan dromen.
Tja dan nog, hoe ga je met die knaken om. En de investeringen bij Ajax zijn de laatste 2 jaar niet een al te groot succes als ik ook naar Feyenoord kijk waar nog minder te besteden valt.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Op deze manier heeft spelen in de CL ook weinig nut. Ja voor de knaken, maar denk dat Ajax meer euro's heeft dan PSV ooit kan dromen.
Wat dan? Vrijwillig de Europa League in?quote:Op woensdag 20 september 2023 23:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Was meer als reactie op PSVCL die na jaren weer eens een sneer wil uitdelen aan Ajax.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wat dan? Vrijwillig de Europa League in?
Natuurlijk niet. Misschien is het wel mogelijk om eens een keer tegen een ploeg als Arsenal te winnen voor een Nederlandse club. Dan moet Arsenal een zeer slechte dag hebben en bij een Nederlandse club alles meezitten.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Wat dan? Vrijwillig de Europa League in?
Als Arsenal de reserves laat spelen inderdaad. Het zijn ook wel de intenties waarmee je een dergelijke wedstrijd tegemoet treed. Het verbaasd me wel dat PSV niet simpelweg de bus heeft geparkeerd hier. Het niveauverschil is te groot om simpelweg je eigen spel te spelen en dit vergroot enkel de kans om een 2e of 3e plaats mis te lopen op basis van doelsaldo.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Arsenal had je misschien wat meer kans gehad als het de 3e wedstrijd is en zij hebben dan al 6 punten, zo'n 1e wedstrijd staat alles op scherp en zij hebben ook een tijd geen CL gespeeld dus willen goed voor de dag komen, dat deden ze dan ook.
Als Ajax zo doorgaat als nu dan zijn die knaken daar ook zo weg.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Doelsaldo komt wel na onderling resultaat gelukkig, maar ik ben het daarmee eens. Maar ja dat is hoe Bosz speelt. Dat weet je eigenlijk als je hem haaltquote:Op donderdag 21 september 2023 00:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als Arsenal de reserves laat spelen inderdaad. Het zijn ook wel de intenties waarmee je een dergelijke wedstrijd tegemoet treed. Het verbaasd me wel dat PSV niet simpelweg de bus heeft geparkeerd hier. Het niveauverschil is te groot om simpelweg je eigen spel te spelen en dit vergroot enkel de kans om een 2e of 3e plaats mis te lopen op basis van doelsaldo.
Denk dat je er op de lange termijn ook wel meer aan hebt door niet opeens de bus te gaan parkerenquote:Op donderdag 21 september 2023 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doelsaldo komt wel na onderling resultaat gelukkig, maar ik ben het daarmee eens. Maar ja dat is hoe Bosz speelt. Dat weet je eigenlijk als je hem haalt
Ach aan zo'n wedstrijd valt als analist of journalist geen eer te behalen. Door de enorme financiële voorsprong van de Engelse clubs heb je kwalitatief zo'n scheefgroei dat een grote uitslag eigenlijk net zo goed op papier kan worden afgedaan. Arsenal wint eenvoudig van PSV.. nou fantastisch, knap. Stickertje voor Arsenal.quote:Op woensdag 20 september 2023 23:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Arsenal had je misschien wat meer kans gehad als het de 3e wedstrijd is en zij hebben dan al 6 punten, zo'n 1e wedstrijd staat alles op scherp en zij hebben ook een tijd geen CL gespeeld dus willen goed voor de dag komen, dat deden ze dan ook.
Dat vind ik dan weer iets te makkelijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 07:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach aan zo'n wedstrijd valt als analist of journalist geen eer te behalen. Door de enorme financiële voorsprong van de Engelse clubs heb je kwalitatief zo'n scheefgroei dat een grote uitslag eigenlijk net zo goed op papier kan worden afgedaan. Arsenal wint eenvoudig van PSV.. nou fantastisch, knap. Stickertje voor Arsenal.
Ik snap dat een zak geld geen goal gaat scoren, maar die gasten hebben spelers die meer hebben gekost dan nagenoeg de hele PSV selectie. Daar valt toch vrij weinig tegen te doen, ik had een dik verlies ook al ingecalculeerd. Je kunt het natuurlijk de bus parkeren, en dan ga je er misschien met 2-0 af door een goal in de 68ste en 87ste minuut oid, maar ja, schiet je ook weinig mee op.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer iets te makkelijk.
Een Union Berlin maakt het Real ook lastig en een sociedad wint ook bijna van inter. Van Union & sociedad zouden wij ook denken dat we daarvan kunnen winnen dus het het is idd iets te makkelijk.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat PSV dit niet zou winnen was eenvoudig te voorspellen maar tussen de bus parkeren en het Boszball van gisteren zitten nog wel wat gradaties, nu word je gewoon weggespeeld.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap dat een zak geld geen goal gaat scoren, maar die gasten hebben spelers die meer hebben gekost dan nagenoeg de hele PSV selectie. Daar valt toch vrij weinig tegen te doen, ik had een dik verlies ook al ingecalculeerd. Je kunt het natuurlijk de bus parkeren, en dan ga je er misschien met 2-0 af door een goal in de 68ste en 87ste minuut oid, maar ja, schiet je ook weinig mee op.
Dat is wel zo, het was wel heel erg matig dat je eigenlijk na 15 minuten klaar bent met een wedstrijd waar de club en de supporters al een jaar of 5 naar uitkijkenquote:Op donderdag 21 september 2023 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat PSV dit niet zou winnen was eenvoudig te voorspellen maar tussen de bus parkeren en het Boszball van gisteren zitten nog wel wat gradaties, nu word je gewoon weggespeeld.
Verder niks mis mee maar het is leuker als je wat langer meedoet met zo'n tegenstander.
Je vergeet even dat Real pech had met de kansen. 2x paal en nog een mega aantal kansen. Het had zomaar 7-0 kunnen zijn. Union had totaal niets in te brengen. Inter is een prima ploeg maar die schat ik toch een stuk lager in als een Arsenal, Real, Bayern of MC.quote:Op donderdag 21 september 2023 09:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Een Union Berlin maakt het Real ook lastig en een sociedad wint ook bijna van inter. Van Union & sociedad zouden wij ook denken dat we daarvan kunnen winnen dus het het is idd iets te makkelijk.
Ach ja als we maar tegen Sevilla goed voor de dag komen. Anders kunnen we ons langzaamaan al gaan richten op Europaleague (iets wat meer ons niveau is).
Mindere ploegen uit de Premier league hebben dit seizoen met 1 goal verschil verloren van Arsenal of zelfs gelijk gespeeld. Met een andere tactiek kan je wel resultaat halen ben ik van mening. Daar is Bosz wel iets te koppig in.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:11 schreef Black-Death het volgende:
Niet alles gezien van PSV, maar het deed me een beetje denken aan dat jaar dat Ajax in de CL bijvoorbeeld kansloos verloor van Real Madrid met 0-4.
Vonden jullie de speelwijze van Bosz naief?
Ja, dat was volgens mij de periode met Suarez en Verthongen, en Jol als trainer misschien(?). Toen had Ajax eindelijk weer eens de CL gehaald. Stekelenburg was echt geweldig die wedstrijd. Zoveel geweldige saves. Toch 4-0 verloren oid (uit wedstrijd)quote:Op donderdag 21 september 2023 10:11 schreef Black-Death het volgende:
Niet alles gezien van PSV, maar het deed me een beetje denken aan dat jaar dat Ajax in de CL bijvoorbeeld kansloos verloor van Real Madrid met 0-4.
Nou ja wat Bosz doet is altijd uitgaan van eigen voetballend vermogen. Dat werkt bijvoorbeeld in de Eredivisie prima, daar ben je voetballend gezien altijd de bovenliggende partij. Maar tegen de Arsenal's van deze wereld die een niveautje hoger voetballen kan je dan tegen zo'n zeperd oplopen.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:11 schreef Black-Death het volgende:
Ik kan ook wel genieten van die zuivere passing, fijne aannames en dan meteen draaien en hard en zuiver raak schieten wat ze bij Arsenal deden. Dan zie je echt het verschil met de eredivisie waar alles 3 tempo's lager gaat.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja wat Bosz doet is altijd uitgaan van eigen voetballend vermogen. Dat werkt bijvoorbeeld in de Eredivisie prima, daar ben je voetballend gezien altijd de bovenliggende partij. Maar tegen de Arsenal's van deze wereld die een niveautje hoger voetballen kan je dan tegen zo'n zeperd oplopen.
Nu moet ik wel zeggen dat Arsenal gisteren erg goed voetbalde. Denk niet dat er met een andere speelwijze iets anders in had gezeten voor PSV.
Ik denk wel dat PSV iets dreigender was dan Ajax toen, maar verder wel mee eens. Al speelde Arsenal gisteren bij vlagen ook wel heel lekker, met een andere tactiek was het waarschijnlijk 2/3-0 geworden.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:11 schreef Black-Death het volgende:
Dat mag, maar ik sla dit soort potjes in ieder geval altijd over. Zelfs als het mijn eigen club was geweest die tegen Arsenal had moeten spelen was ik er niet voor thuisgebleven.quote:Op donderdag 21 september 2023 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was allemaal in de beginperiode van Drank geloof ik, toen kregen ze steeds Real Madrid in de groep en dat was eigenlijk standaard onbegonnen werk.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat was volgens mij de periode met Suarez en Verthongen, en Jol als trainer misschien(?). Toen had Ajax eindelijk weer eens de CL gehaald. Stekelenburg was echt geweldig die wedstrijd. Zoveel geweldige saves. Toch 4-0 verloren oid (uit wedstrijd)
Daar zat ook de knipoog pot tussen toen Ajax zelf 2 onterecht afgekeurde goals te verwerken kreeg. Zonder dat hadden ze er misschien wel eentje gewonnen.quote:Op donderdag 21 september 2023 11:57 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Was allemaal in de beginperiode van Drank geloof ik, toen kregen ze steeds Real Madrid in de groep en dat was eigenlijk standaard onbegonnen werk.
Ah ja, hier dus: drie jaar achter mekaar, 6x kansloos verlies.Die 4-0 was zelfs thuis.
Maar goed, wat een kutpech ook met die loting hey, drie keer op rij FC Ronaldo, dat verzin je ook gewoon niet.
Oh ja, die. Dan nog verlies je met 0-3 van een Madrid dat niet eens op oorlogssterkte was...quote:Op donderdag 21 september 2023 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zat ook de knipoog pot tussen toen Ajax zelf 2 onterecht afgekeurde goals te verwerken kreeg. Zonder dat hadden ze er misschien wel eentje gewonnen.
Ja. Ik was er al bang voor maar hoopte dat hij wat wijzer was geworden door de jaren heen. Niet dus, gezien ook zijn reactie na de wedstrijd.quote:Op donderdag 21 september 2023 10:11 schreef Black-Death het volgende:
Aanpassen en je verliest alsnog. Je merkte vanaf minuut 1 dat Arsenal Europese top is, een favoriet voor de titel.quote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja. Ik was er al bang voor maar hoopte dat hij wat wijzer was geworden door de jaren heen. Niet dus, gezien ook zijn reactie na de wedstrijd.![]()
Als je weet dat de tegenstander kwalitatief zoveel beter is dan moet je gewoon op een andere speelwijze terug kunnen vallen en hopen op wat geluk om een resultaat neer te zetten.
Gezien Bosz zijn reactie vrees ik met grote vreze voor de voortzetting van de Europese campagne.
Dikke kans dat je verliest ja, als je gewoon doet alsof je tegen een laagvlieger uit de eredivisie speelt is die kans bijna 100%.quote:Op donderdag 21 september 2023 14:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Aanpassen en je verliest alsnog. Je merkte vanaf minuut 1 dat Arsenal Europese top is, een favoriet voor de titel.
In de overige wedstrijden moet en zal het gebeuren.
Auwquote:Op woensdag 20 september 2023 13:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd. Niet bang voor een vernedering in ieder geval. 2-1 of zo
Eensquote:Op donderdag 21 september 2023 12:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja. Ik was er al bang voor maar hoopte dat hij wat wijzer was geworden door de jaren heen. Niet dus, gezien ook zijn reactie na de wedstrijd.![]()
Als je weet dat de tegenstander kwalitatief zoveel beter is dan moet je gewoon op een andere speelwijze terug kunnen vallen en hopen op wat geluk om een resultaat neer te zetten.
Gezien Bosz zijn reactie vrees ik met grote vreze voor de voortzetting van de Europese campagne.
Vreemde keuze wanneer je Babadi en Tillman hebt.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
Til weer in de basis, dat wordt weer lekker stroperig voetbal. Snap daar helemaal niets van.
Gelukkig wel een keer Lozano ipv Bakayoko.
Zelfs met Til moet je deze pot winnen. Niks mis met een trek en sleurspeler en extra bliksemafleider bij de Jong, laat Veerman maar de passjes geven.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:13 schreef tompsv18 het volgende:
Til weer in de basis, dat wordt weer lekker stroperig voetbal. Snap daar helemaal niets van.
Gelukkig wel een keer Lozano ipv Bakayoko.
Dat moet toch wel goed komen, ze zullen toch wel iets recht willen zetten mag ik hopen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zelfs met Til moet je deze pot winnen. Niks mis met een trek en sleurspeler en extra bliksemafleider bij de Jong, laat Veerman maar de passjes geven.
3 Punten zijn heilig vandaag in een uitwedstrijd tegen degradatiekandidaat na een CL wedstrijd.
In een thuiswedstrijd wellicht wel ja, ik verwacht een zaadpot.quote:Op zaterdag 23 september 2023 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat moet toch wel goed komen, ze zullen toch wel iets recht willen zetten mag ik hopen.
Wat was er in Kerkrade te doen dan?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik dacht een leuke pot voetbal op te zetten, maar gisteren in Kerkrade was nog bijna interessanter
I'm was met FCdb op bezoekquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat was er in Kerkrade te doen dan?
Het veld de schuld geven, lijkt Ajax welquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:23 schreef tja77 het volgende:
Hopen maar dat Lang niks afscheurt op deze ijsbaan, godver wat een kutveld.
Nou jaquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat jezelf in hemelsnaam aandoen?
Zelfkastijding pur sang.
De schuld waarvan?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het veld de schuld geven, lijkt Ajax wel
Scoort altijd tegen de kleinere clubsquote:Op zaterdag 23 september 2023 20:29 schreef RipCity het volgende:
Hahaha zal je net zien dat hij hem maakt
I hate to say I told you so, but I told you so.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:29 schreef RipCity het volgende:
Hahaha zal je net zien dat hij hem maakt
Die vind ik sowieso wat tegenvallen tot nu toe.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Schouten speelt ook een vrij matige pot tot nu toe.
Dan heb je weinig PSV gekeken, want tot aan deze pot speelt die meer dan prima.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vind ik sowieso wat tegenvallen tot nu toe.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Vandaag wel ja, maar verder doet ‘ie het erg goed tot nu toe.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Je vindt de dat schouting niet zo'n goed werk heeft geleverd?quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, oogt slordig, ben ik niet van hem gewend want is doorgaans zo foutloos.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Schouten speelt ook een vrij matige pot tot nu toe.
Ik zeg niet dat hij slecht is. Ik vind hem alleen niet bijzonder. Had zelf wat meer verwacht van hem nadat hij toch al een aantal keer richting NL elftal was gepraat en er altijd lovend over hem werd gedaan over zijn tijd in Italië.quote:Op zaterdag 23 september 2023 20:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heb je weinig PSV gekeken, want tot aan deze pot speelt die meer dan prima.
En dat laat hij dus ook gewoon bij PSV zien, ik vind hem de beste PSV’er.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij slecht is. Ik vind hem alleen niet bijzonder. Had zelf wat meer verwacht van hem nadat hij toch al een aantal keer richting NL elftal was gepraat en er altijd lovend over hem werd gedaan over zijn tijd in Italië.
Ja, niet mee eens dus. Vind Veerman en Lang overigens de beste PSV’ers tot nu toe in het seizoen.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat laat hij dus ook gewoon bij PSV zien, ik vind hem de beste PSV’er.
En dat tegen wereldtopper Almere.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
Wel lekker dat je je hele aanval kunt wisselen en dan nog Bakayoko, Pepi en Vertessen kan brengen.
Kan ook tegen wereldtopper Arsenal hoor.quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:36 schreef Nober het volgende:
[..]
En dat tegen wereldtopper Almere.
Och gezien het feit dat ze op een schaatsbaan voetballen sta ik hier niet van te kijkenquote:Op zaterdag 23 september 2023 21:35 schreef Zorro het volgende:
Lijkt wel ijshockey. Even de voorste linie wisselen.
quote:Op zaterdag 23 september 2023 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och gezien het feit dat ze op een schaatsbaan voetballen sta ik hier niet van te kijken
De broer van Babadi geldt als begeleider en als zaakwaarnemer. Babadi zegt daarover: “Mijn broer en ik, soms lijkt het echt mijn tweelingbroer, soms is het meer een vader voor me. Hij is nu zelfs ook op papier mijn zaakwaarnemer. Ik kan zeggen dat mijn broer eigenlijk mijn alles is”, zegt de goedlachse Babadi in gesprek met de NOS.quote:Op maandag 25 september 2023 22:43 schreef ISVV het volgende:
Wel ontzettend jammer. Wie is zijn zaakwaarnemer?
Prima, blij mee.quote:
Slechter kon het ook niet met dat rendementquote:Op dinsdag 26 september 2023 12:43 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Prima, blij mee.
Rendement lijkt dit seizoen ook wat beter te zijn en buitenom dat lijkt het zo op het oog ook een verstandige jongen.
Gun die man wat tijd joh. Is het Napoli voetbal gewend.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:18 schreef Solispolar het volgende:
Wat is die Lozano aan het doen joh? Het lijkt wel alsof er iemand uit de amateurs in het veld staat..
En hoe was die situatie met Lang geen vrije bal? Geen penalty is duidelijk (want buiten de 16), maar zijn shirt wordt praktisch uitgetrokken?
Lozano is heel vaak een dissonant geweest, zelfs in zijn goede tijden, hij heeft altijd wel een of twee erg goede bevliegingen die dan ook vaak uitmonden in een doelpunt. Ik zie veel liever Bakayoko spelen die ondanks zijn eigen mindere punten het spel ten goede komt. Zelfde geldt voor Tillman>Till. Je ziet direct dat er veel meer voetbal ontstaat.quote:Op woensdag 27 september 2023 19:18 schreef Solispolar het volgende:
Wat is die Lozano aan het doen joh? Het lijkt wel alsof er iemand uit de amateurs in het veld staat..
En hoe was die situatie met Lang geen vrije bal? Geen penalty is duidelijk (want buiten de 16), maar zijn shirt wordt praktisch uitgetrokken?
Rendement van Bakayoko is echt heel slecht. 0 goals en 1 assist dit Eredivisie-seizoen.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Bakayoko is zo tyfus slecht, man man man. Hoe die die kans ook weer verprutst op het einde, gewoon afleggen op Pepi is alweer te moeilijk.
Eeuwig zonde dat je daar niet die 40 miljoen voor hebt kunnen pakken deze zomer. Had je ook Sangare kunnen houden, die was een stuk of 100x belangrijker voor het team dan Bakayoko.quote:Op woensdag 27 september 2023 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rendement van Bakayoko is echt heel slecht. 0 goals en 1 assist dit Eredivisie-seizoen.
Thuis tegen een (at best) middenmoter natuurlijk maar tochquote:Op woensdag 27 september 2023 21:25 schreef Buitendam het volgende:
Wel lekker dat het ook blijft lopen zonder een Schouten of Kotchap.
Geflatteerde overwinning. Maar ok niet voor niets dat een verdediger MOTM is.quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 22:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geflatteerde overwinning. Maar ok niet voor niets dat een verdediger MOTM is.
Wordt een zwaar seizoen voor PSV helaas.
Het blijft natuurlijk 'achteruit scouten' als je dat soort spelers terug haalt. En de twijfels over de Jong (en Til) waren bij de meeste mensen volgens mij vooral of PSV die jongens dat wel in hun kracht zou (kunnen) gaan gebruiken.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:53 schreef PSVCL het volgende:
Volgens mij was ik hier de enige die 2 jaar geleden hoopte dat Luukinho zou terugkeren
Het is natuurlijk ook wel enigzins valsspelen als je by far de beste spits van de Eredivisie hebt lopen.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk 'achteruit scouten' als je dat soort spelers terug haalt. En de twijfels over de Jong (en Til) waren bij de meeste mensen volgens mij vooral of PSV die jongens dat wel in hun kracht zou (kunnen) gaan gebruiken.
Die vrees bleek vorig seizoen ook meer dan terecht. Dit seizoen ligt het er heel anders bij, het plan is echt heel duidelijk: zorg dat Luuk de Jong ballen op zijn bolletje krijgt. Dat concept werkt vooralsnog zeker tegen de mindere goden echt ontzettend goed.
Het zit je echt enorm dwars hequote:Op woensdag 27 september 2023 23:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel enigzins valsspelen als je by far de beste spits van de Eredivisie hebt lopen.
16 Schoten waarvan 11 op goal.quote:Op woensdag 27 september 2023 22:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Geflatteerde overwinning. Maar ok niet voor niets dat een verdediger MOTM is.
Wordt een zwaar seizoen voor PSV helaas.
Mwa dat zal wel meevallen toch? Volgens mij kennen we inmiddels allemaal zijn kwaliteiten en één van de beste koppers van Europa terug in je team hebben zullen de meesten wel hebben toegejuicht.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:53 schreef PSVCL het volgende:
Volgens mij was ik hier de enige die 2 jaar geleden hoopte dat Luukinho zou terugkeren
Moet eerlijk bekennen dat ik hem na vorig seizoen ook wel een beetje had afgeschreven. Voetballend heb je er alsnog niet veel aan, maar dat compenseert hij dit seizoen ruimschoots. Beetje zelfde situatie als bij ons denk ik want Pepi is in kwaliteit niet extreem veel minder.quote:Op donderdag 28 september 2023 09:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa dat zal wel meevallen toch? Volgens mij kennen we inmiddels allemaal zijn kwaliteiten en één van de beste koppers van Europa terug in je team hebben zullen de meesten wel hebben toegejuicht.
Die constante 5-20 minuten invalbeurtjes zijn we een beetje vervelend als je bijna 10 miljoen neer legt voor een speler ja. Doet het vaak, in die minieme tijd, nog prima ook. Gaat wel iets te vaak voor eigen succes, maar dat zal ook wel liggen aan die minieme speetijd. Laat maar eens starten tegen een Volendam oid ja.quote:Op donderdag 28 september 2023 10:27 schreef RipCity het volgende:
Hoop vooral dat Pepi eens wat vaker kans krijgt. Zo zaterdag tegen Volendam kan een pepi toch gewoon spelen. dinsdag staat sevilla al weer op het programma dus waarom niet? Laat 'm eens keer starten
Niet lullig bedoelt hoor, maar kijk je wel eens wedstrijd van PSV? Mensen praten elkaar een beetje na over het feit dat de Jong niet kan voetballen. Sure, hij is geen Veerman aan de bal, maar voetballen is meer dan de balletjes lekker weg kunnen leggen. Voetballend kom je als team namelijk wel een stuk beter uit de verf met een type de Jong in de spits. Om inderdaad nog maar te zwijgen over zijn werklust, leiderschap en productie..quote:Op donderdag 28 september 2023 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik hem na vorig seizoen ook wel een beetje had afgeschreven. Voetballend heb je er alsnog niet veel aan, maar dat compenseert hij dit seizoen ruimschoots. Beetje zelfde situatie als bij ons denk ik want Pepi is in kwaliteit niet extreem veel minder.
Hij kan prima een balletje vasthouden en kaatsen volgens mij, maar echt uitzakken om aan het spel mee te doen niet. Maar daar kan je je spel op aanpassen en dat doet Bosz volgens mij wel aardig.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt hoor, maar kijk je wel eens wedstrijd van PSV? Mensen praten elkaar een beetje na over het feit dat de Jong niet kan voetballen. Sure, hij is geen Veerman aan de bal, maar voetballen is meer dan de balletjes lekker weg kunnen leggen. Voetballend kom je als team namelijk wel een stuk beter uit de verf met een type de Jong in de spits. Om inderdaad nog maar te zwijgen over zijn werklust, leiderschap en productie..
Nou vind ik dat we vooral de voetballende kwaliteiten van de Jong niet moeten gaan overdrijven. Hij kan heel goed richting goal koppen. Echt heel goed! Maar als je dat weg zou halen zou niemand hem opstellen als spits van PSV.quote:Op donderdag 28 september 2023 11:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt hoor, maar kijk je wel eens wedstrijd van PSV? Mensen praten elkaar een beetje na over het feit dat de Jong niet kan voetballen. Sure, hij is geen Veerman aan de bal, maar voetballen is meer dan de balletjes lekker weg kunnen leggen. Voetballend kom je als team namelijk wel een stuk beter uit de verf met een type de Jong in de spits. Om inderdaad nog maar te zwijgen over zijn werklust, leiderschap en productie..
Niet op FOK igg ..quote:Op donderdag 28 september 2023 09:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa dat zal wel meevallen toch? Volgens mij kennen we inmiddels allemaal zijn kwaliteiten en één van de beste koppers van Europa terug in je team hebben zullen de meesten wel hebben toegejuicht.
Mad hahaquote:Op donderdag 28 september 2023 22:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Riolering onder het stadion verkocht?
Nee dat kon niet. Daar moet ajax nog doorheen.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Riolering onder het stadion verkocht?
Omdat ze weer een boekhoudkundig trucje hebben gevonden?quote:
Dit loopt tot 30 juni hè dus daar zitten de transfers van Gakpo en Madueke in.quote:Op donderdag 28 september 2023 22:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Omdat ze weer een boekhoudkundig trucje hebben gevonden?
Weet jij ook wel, vreemd dat je dit gaat ontkennen.
Maar dat was bij elkaar maar 85 miljoen dus dat moet wel een boekhoudkundige truc zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2023 08:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit loopt tot 30 juni hè dus daar zitten de transfers van Gakpo en Madueke in.
Er circuleren al best lang plannen rondom een nieuwbouw in Eindhoven Noord-West, in de omgeving van het vliegveld. In de officiële plannen voor die omgeving staat geen stadion ingetekend, maar ASML wil in die hoek uitbreiden en daarbij zijn ook plannen voor een nieuw treinstation. In een eerder stadium van die gebiedsontwikkeling is ook met PSV gesproken over de mogelijkheden van nieuwbouw daar. Eindhoven zou dan mee-investeren in ruil voor, u raadt het al, een gronddeal in het centrumquote:
Er kunnen echt nog wel 10k aan plekken bij in het huidige stadion en meer moet je als Eindhoven ook echt niet willen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 18:10 schreef PSVCL het volgende:
Dat wordt dan sowieso verhuizen aangezien rond het Philips stadion steeds meer nieuwe woontorens verschijnen en het lastig uitbreiden wordt. Ook met het spoor, woonwijken naast het stadion etc
Het stadion moet straks plaatsmaken, let maar op. Zou zonde zijn maar wel begrijpelijk als je wilt groeien als club.
[ afbeelding ]
Die mensen bovenin in de toren hebben komend seizoen wel de beste plekken![]()
45 maximaal idd. IS een mooi aantal.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er kunnen echt nog wel 10k aan plekken bij in het huidige stadion en meer moet je als Eindhoven ook echt niet willen.
Precies. En volgens mij kan dat nog steeds wel binnen het huidige stadionsterrein, je hebt toch geen 100 meter in de breedte extra nodig daarvoor? Misschien 10 tot 20?quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
45 maximaal idd. IS een mooi aantal.
Er staan 9 duizend mensen op de wachtlijst voor een seizoenskaart.
Daar is al lang onderzoek naar gedaan. Uitbreiding is mogelijk op de locatie, maar alleen aan de spoorkant en ook maar heel beperkt.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Precies. En volgens mij kan dat nog steeds wel binnen het huidige stadionsterrein, je hebt toch geen 100 meter in de breedte extra nodig daarvoor? Misschien 10 tot 20?
Dan doe je toch gewoon die steile variant? Niets mis mee lijkt me.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar is al lang onderzoek naar gedaan. Uitbreiding is mogelijk op de locatie, maar alleen aan de spoorkant en ook maar heel beperkt.
PSV heeft eerder (2014) aangegeven dat het uit wilde breiden naar 50.000 man. Dat is toen onderzocht en gaat in elk geval niet op de huidige locatie. Een uitbreiding naar (dacht ik) maximaal 42.000 was wel mogelijk, maar dan wordt het stadion op de huidige locatie extreem steil aan één kant.
Ik heb nog gezocht naar de tekeningen van de architect, die staan ergens online maar kan ze niet vinden.
Daar zitten natuurlijk wel de nodige haken en ogen aan, ook qua veiligheid. Plus dat het kostenaspect ook redelijk belachelijk was bleek uit het onderzoek. De prijs per plek was geloof ik te hoog.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon die steile variant? Niets mis mee lijkt me.
Verplaatsing van het Philips Stadion zou wat mij betreft een groter verlies zijn dan De Kuip.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar zitten natuurlijk wel de nodige haken en ogen aan, ook qua veiligheid. Plus dat het kostenaspect ook redelijk belachelijk was bleek uit het onderzoek. De prijs per plek was geloof ik te hoog.
Een nieuwe locatie biedt ook rondom het stadion meer kansen, je zit nu toch een beetje op een postzegel.
Ik kan het financiële aspect niet zo goed inschatten en ben groot fan van de locatie in het centrum. Maar als het de club tegenhoudt in de ontwikkeling dan heb ik geen groot bezwaar tegen verhuizen.
Ook bij dat oude ontwerp zie je de uitbreiding juist aan de spoorkant. Daar is meer ruimte, ook al lijkt dat anders als je er voor staat. Heeft ook bouwkundige redenen. Dat ging overigens om 44.000 plaatsen.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:19 schreef PSVCL het volgende:
Aan de spoorkant wordt het juist lastig volgens mij, of je moet het spoor een paar 100 meter ondergronds laten lopen.Aan de westkant zijn ze torens aan het bouwen, onmogelijk om daar uit te breiden.
Dan blijven de noordzijde en oost over( een stijlen tribune zou wel dik zijn zoals bij BvB). Plus je kan het veld verlagen om meer ruimte te creëren. Genoeg mogelijkheden dus als je een beetje creatief te werk gaat.
[ afbeelding ]
@:pietjepuk2000
Dit was een oud ontwerp uit 2011(?), wat toen uiteindelijk werd afgeblazen:
[ afbeelding ]
https://www.ae-architecten.nl/philips-stadion.html
Tja. Er mag zoveel niet. Ik ben er ook geen voorstander van hoor. Unieke locatie, maar ook een hele dure.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verplaatsing van het Philips Stadion zou wat mij betreft een groter verlies zijn dan De Kuip.
Dat ding staat er al sinds 1910 toch? Mag niet verloren gaan.
Sinds wanneer ben ik mod?quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:30 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 29-09-2023 20:25 ]
Denk dat ze wellicht beter voor minder zitplaatsen kunnen gaan. Het is toch wel pijnlijk om te zien hoe vaak er hele rijen in het Philips Stadion leeg zijn. Het zou wel mogelijk zijn om uit te breiden als jullie gegarandeerd CL halen. Uiteindelijk moet je toch de PSVCL supporters aantrekken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 19:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
45 maximaal idd. IS een mooi aantal.
Er staan 9 duizend mensen op de wachtlijst voor een seizoenskaart.
Groter verlies? Dat lijkt me dan weer niet als je het over de historie hebt dan.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verplaatsing van het Philips Stadion zou wat mij betreft een groter verlies zijn dan De Kuip.
Dat ding staat er al sinds 1910 toch? Mag niet verloren gaan.
Ik zou voor de zekerheid voor 70 k. gaanquote:Op vrijdag 29 september 2023 18:05 schreef vaarsuvius het volgende:
PSV heeft een stadion nodig met 50K zitplaatsen
Echt he hoe komen ze er opquote:Op zaterdag 30 september 2023 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid voor 70 k. gaan
Ik vind persoonlijk dat je ook een soortement van verplichting naar je supporters hebt in dit geval. Als je als club 10.000 man op de wachtlijst hebt staan voor een seizoenskaart, en je kunt uitbreiden zonder in financiele problemen te komen, is dat wel iets waar je naar moet kijken imo.quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Groter verlies? Dat lijkt me dan weer niet als je het over de historie hebt dan.
Wat ik alleen niet zo goed begrijp is dat clubs in deze tijd nog zoveel willen investeren in uitbreiding, als je ziet waar het geld vandaan komt heeft uitbreiden van een stadion niet heel veel rendement, laat staan een nieuw stadion bouwen.
het is vooral zaak om je als club als prestige project te laten misbruiken met een megalomaan nieuw planquote:Op zaterdag 30 september 2023 11:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat je ook een soortement van verplichting naar je supporters hebt in dit geval. Als je als club 10.000 man op de wachtlijst hebt staan voor een seizoenskaart, en je kunt uitbreiden zonder in financiele problemen te komen, is dat wel iets waar je naar moet kijken imo.
Als je een topclub wil blijven kan je niet eeuwig in een stadion met 35.000 capaciteit blijven spelen. Kan misschien weinig rendement hebben om naar 40k-50k te gaan, maar je bouwt wel verder aan een (waarschijnlijk) trouwe supporterschare zonder in de problemen te komen.
Ik hoop ook zeker dat ze voor uitbreiding gaan ipv verhuizing. Wat mij betreft hoort de huidige locatie bij PSV, en je zou verwachten dat er een mogelijkheid bestaat om enigzins uit te breiden.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is vooral zaak om je als club als prestige project te laten misbruiken met een megalomaan nieuw plan
je zou zeggen dat er voor PSV weinig betere locaties te vinden zijn, maar allicht vergis ik mij daarin bijvoorbeeld
kijken naar een ander/groter huis kan nooit kwaad
Natuurlijk is er een mogelijkheid om uit te breiden. Dat wordt ook (weer) onderzocht. Betekent natuurlijk ook een periode van minder kaartverkoop en veel overlast, dat zijn ook dingen die je mee laat wegen in een uiteindelijk besluit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop ook zeker dat ze voor uitbreiding gaan ipv verhuizing. Wat mij betreft hoort de huidige locatie bij PSV, en je zou verwachten dat er een mogelijkheid bestaat om enigzins uit te breiden.
Het onderzoeken is sowieso niks mis mee maar een nieuw stadion zal een kleine 500 miljoen kosten?quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat je ook een soortement van verplichting naar je supporters hebt in dit geval. Als je als club 10.000 man op de wachtlijst hebt staan voor een seizoenskaart, en je kunt uitbreiden zonder in financiele problemen te komen, is dat wel iets waar je naar moet kijken imo.
Als je een topclub wil blijven kan je niet eeuwig in een stadion met 35.000 capaciteit blijven spelen. Kan misschien weinig rendement hebben om naar 40k-50k te gaan, maar je bouwt wel verder aan een (waarschijnlijk) trouwe supporterschare zonder in de problemen te komen.
Héél goed kijken naar de aanpak van Arsenal mbt oude en nieuwe stadion.quote:Op zaterdag 30 september 2023 11:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Al zou afstand doen van de historische stadion link met Philips wel wat pijn doen aan mijn Eindhovense Philips hart.
Zielloze club geworden inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Héél goed kijken naar de aanpak van Arsenal mbt oude en nieuwe stadion.
Zo ver van huis hoeven we niet te kijken. Ajax heeft het met de Arena in eerste instantie ook behoorlijk verkloot. Dat is pas sinds een paar jaar een klein beetje herkenbaar als Ajax stadion. Zielloze bak.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Héél goed kijken naar de aanpak van Arsenal mbt oude en nieuwe stadion.
Dit kan ik me ook nog herinneren inderdaad, heeft destijds ook gewoon in o.a. het ED gestaan. De beperkte winst in capaciteit woog niet op tegen het kostenplaatje. En wat daar ook meespeelde was dat het niet significant meer skyboxes/sponsor lounges opleverde tov de huidige bouw, en dat is waar natuurlijk het geld zit.quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar zitten natuurlijk wel de nodige haken en ogen aan, ook qua veiligheid. Plus dat het kostenaspect ook redelijk belachelijk was bleek uit het onderzoek. De prijs per plek was geloof ik te hoog.
Een nieuwe locatie biedt ook rondom het stadion meer kansen, je zit nu toch een beetje op een postzegel.
Ik kan het financiële aspect niet zo goed inschatten en ben groot fan van de locatie in het centrum. Maar als het de club tegenhoudt in de ontwikkeling dan heb ik geen groot bezwaar tegen verhuizen.
De gedachte was dat de KNVB dan mee zou investeren om het stadion WK-proof te maken, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2023 12:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit kan ik me ook nog herinneren inderdaad, heeft destijds ook gewoon in o.a. het ED gestaan. De beperkte winst in capaciteit woog niet op tegen het kostenplaatje. En wat daar ook meespeelde was dat het niet significant meer skyboxes/sponsor lounges opleverde tov de huidige bouw, en dat is waar natuurlijk het geld zit.
En ik meen dat er ook nog e.e.a. vast hing aan het bid van NL&BE voor het WK 2018, maar dat kan ook het eerdere voorstel van 2009-2011 geweest zijn.
PSV kan er ook niks aan doen dat mensen niet op komen dagen, de kaarten worden namelijk gewoon verkocht en er staan 9k mensen op de wachtlijst. Mij ga je sowieso nooit meer in het stadion zien na het ¨corona¨debacle (jezelf testen voor entree, wat een afgang was dat, vergaat dat nooit meer)quote:Op zaterdag 30 september 2023 09:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dat ze wellicht beter voor minder zitplaatsen kunnen gaan. Het is toch wel pijnlijk om te zien hoe vaak er hele rijen in het Philips Stadion leeg zijn. Het zou wel mogelijk zijn om uit te breiden als jullie gegarandeerd CL halen. Uiteindelijk moet je toch de PSVCL supporters aantrekken.
Op de het terrein van de Wielewaal kan helemaal niet. Bij verkoop is daar een kettingbeding opgenomen dat het in de huidige staat moet blijven qua natuur.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV kan er ook niks aan doen dat mensen niet op komen dagen, de kaarten worden namelijk gewoon verkocht en er staan 9k mensen op de wachtlijst. Mij ga je sowieso nooit meer in het stadion zien na het ¨corona¨debacle (jezelf testen voor entree, wat een afgang was dat, vergaat dat nooit meer)
PS: mocht het verhuizen worden dan hopelijk een nieuw stadion op het oude terrein van Frits P (Landgoed de Wielewaal), ligt naast De Herdgang. De snelweg om de hoek, het spoor en het vliegveld. En naast een woonwijk.
Hou je iig nog binding met PSV.
Dat is sowieso pure PR/Marketing. Echte getal ligt eerder op 3.500. Er is ook geen 'wachtlijst'. Enige is dat je je kan inschrijven als 'interesse in seizoenskaart' nieuwsbrief op de site. Ik sta daar bijv. al 11x op ingeschreven. Dus kan je uitrekenen hoeveel personen op die lijst daadwerkelijk 1 persoon zijn en ook nog eens 30% die zich aleen ff inschrijft voor info maar geen echte interesse heeft. Alles wat die mensen bij ticket sales uitkramen is bs. Dat hele resale gebeuren is weer een grote flop dit jaar met nog minder mogelijkheden dus mensen gaan de moeite niet eens doen voor zo'n voucher zodat je chinese zooi kan kopen in de shop.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV kan er ook niks aan doen dat mensen niet op komen dagen, de kaarten worden namelijk gewoon verkocht en er staan 9k mensen op de wachtlijst.
Sow!quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is sowieso pure PR/Marketing. Echte getal ligt eerder op 3.500. Er is ook geen 'wachtlijst'. Enige is dat je je kan inschrijven als 'interesse in seizoenskaart' nieuwsbrief op de site. Ik sta daar bijv. al 11x op ingeschreven. Dus kan je uitrekenen hoeveel personen op die lijst daadwerkelijk 1 persoon zijn en ook nog eens 30% die zich aleen ff inschrijft voor info maar geen echte interesse heeft. Alles wat die mensen bij ticket sales uitkramen is bs. Dat hele resale gebeuren is weer een grote flop dit jaar met nog minder mogelijkheden dus mensen gaan de moeite niet eens doen voor zo'n voucher zodat je chinese zooi kan kopen in de shop.
Echte clubliefde lees ik hier.quote:Op zaterdag 30 september 2023 14:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is sowieso pure PR/Marketing. Echte getal ligt eerder op 3.500. Er is ook geen 'wachtlijst'. Enige is dat je je kan inschrijven als 'interesse in seizoenskaart' nieuwsbrief op de site. Ik sta daar bijv. al 11x op ingeschreven. Dus kan je uitrekenen hoeveel personen op die lijst daadwerkelijk 1 persoon zijn en ook nog eens 30% die zich aleen ff inschrijft voor info maar geen echte interesse heeft. Alles wat die mensen bij ticket sales uitkramen is bs. Dat hele resale gebeuren is weer een grote flop dit jaar met nog minder mogelijkheden dus mensen gaan de moeite niet eens doen voor zo'n voucher zodat je chinese zooi kan kopen in de shop.
Omdat je kritisch bent op beleid van bepaalde afdeling?quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echte clubliefde lees ik hier.
Woensdag wel in ieder geval, dus denk inderdaad nog steeds geblesseerd. Zullen ook wel geen risico willen nemen met het oog op de wedstrijd tegen Sevilla.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:18 schreef tja77 het volgende:
Benitez
Teze Bella-Kotchap Boscagli Van Aanholt
Veerman Tillman Saibari
Bakayoko De Jong Lang
Schouten geblesseerd?
Ben benieuwd met wat Bosz komt als Schouten dinsdag nog steeds niet fit is. Ik vind dit middenveld voor Volendam prima maar voor tegen Sevilla toch wel te offensief.quote:Op zaterdag 30 september 2023 18:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Woensdag wel in ieder geval, dus denk inderdaad nog steeds geblesseerd. Zullen ook wel geen risico willen nemen met het oog op de wedstrijd tegen Sevilla.
quote:Op vrijdag 29 september 2023 20:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |