Lekker boeiend. Je hoort ze toch niet daar ergens ver in de bovenhoek.quote:Op vrijdag 15 september 2023 09:48 schreef Buitendam het volgende:
1000 man mee uit Nijmegen, las ik? Niks mis mee.
Ik vind het wel een leuk ventje maar is hij hier wel te verstaan?quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Noagenot heeft nummertje uitgebracht
Noano- 7k op je feestje
🥳 🥳🥳🥳
Godenshirt. #JeSuisFritsquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:19 schreef PSVCL het volgende:
Mooi thuisshirt vandaag #FreePhilips
https://x.com/PSV/status/1702973287566107102?s=20[ afbeelding ]
Knap gedaan van Earnie en co inderdaad. Bank vorig jaar was vrij matig, op Silva oid na.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:31 schreef tja77 het volgende:
Wel een lekker bankje zo met Lozano, Sambo, Tilman, Babadi, Pepi, Teze enz. Selectie is gekrompen maar wel breder met kwaliteit.
Grimmige sfeer binnen het team.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Dom gedoe bij de penalty zeg, laat gewoon Lozano die penalty nemen. Snap echt niet dat Bakayoko en Pepi daar moeilijk over gaan doen, dat voel je toch ook wel aan.
Zal wel loslopen, maar er zal na vanavond wel een beetje frictie tussen met name Pepi en Lozano zijn. Snap best dat hij als 2de spits zich wil bewijzen etc, maar die penalty en dat balletje breed erna is geen lekker begin tussen die 2 in ieder gevalquote:
Ik vond 'm echt als een volgevreten vedette over het veld sjokken eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 september 2023 21:41 schreef Zorro het volgende:
Lozano is allemaal nog een beetje te geforceerd vanavond
Heb echt zo een gevoel dat we daar gaan stuntenquote:Op zondag 17 september 2023 09:09 schreef tja77 het volgende:
Lozano matig, de rest redelijk tot goed, ik vond vooral Lang enorm dreigend. Echt zo’n speler waarvoor je op het puntje van je stoel gaat zitten wanneer hij de bal krijgt. Verdedigend stond het 95% van de wedstrijd allemaal prima maar NEC had ook niets in te brengen. Boszbal lijkt op eredivisieniveau vooralsnog het team goed te liggen, als je zelfs met Ramalho in de gelederen slechts 1 tegendoelpunt slikt in 1 wedstrijd.
Vraag is of na Arsenal het zelfvertrouwen er nog steeds is.
Is jammer dat je hun de 1e wedstrijd treft en dan nog uit ook, kans op een stunt lijkt me dan ook klein.quote:Op zondag 17 september 2023 12:19 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Heb echt zo een gevoel dat we daar gaan stunten
Ik hoop het. Als hij zijn oude niveau aantikt dan wordt het feest, écht feest. Maar daar was gisteren echt niks van te zien.quote:Op zondag 17 september 2023 12:19 schreef Meister1984 het volgende:
Meteen allemaal Lozano afzeiken😅 over een paar weken wordt hij de hemel ingeprijsd
Ik ben vooral bang dat hij helemaal niet gaat passen in het spel van Bosz. Lozano is niet de buitenspeler van de intelligente 1-2tjes in de kleine ruimte of de geweldige passeerbeweging.quote:Op zondag 17 september 2023 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
Ik weet niet hoor, maar zo herinner ik me lozano ook gewoon van zijn eerste psv periode, hij wisselde dat alleen gelukkig wel vaak af met hele goede wedstrijden
En opzich is dat ook prima natuurlijk. Het is helemaal niet erg om een "CL" basis te hebben en een "ED" basisquote:Op maandag 18 september 2023 08:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat hij helemaal niet gaat passen in het spel van Bosz. Lozano is niet de buitenspeler van de intelligente 1-2tjes in de kleine ruimte of de geweldige passeerbeweging.
Hij is vooral een speler die in de ruimte weergaloos en dodelijk is. Een counterspeler. Iemand die in de omschakeling goed staat en anticipeert. Daar gaat hij nu veel minder kans voor krijgen dan in zijn vorige periode.
Ik denk dat hij vooral in de CL de kans zal krijgen om zijn spel te spelen.
“diT iS de KaMPIOensOveRwinNing” genotquote:Op zondag 17 september 2023 15:06 schreef PSVCL het volgende:
Speelde geforceerd omdat ie als een koning werd onthaald door het publiek. Je kan hem toch niet beoordelen op die 20 min![]()
Volgende week zo goed als kampioen als ajax vs feyenoord in een gelijkspel eindigt
7 punten voorsprong op ajax en feyenoord na 5 wedstrijden zou wel genot zijn ja. Dan hoef je in principe maar 1 wedstrijd van Feyenoord te winnen voor de titel.quote:Op maandag 18 september 2023 09:37 schreef alopio het volgende:
[..]
“diT iS de KaMPIOensOveRwinNing” genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |