SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Willen jullie meer of minder Navo in je achtertuinquote:
quote:Oostenrijkse minister die met Poetin danste, vertrekt naar Rusland
De Oostenrijkse oud-minister van Buitenlandse Zaken, Karin Kneissl, is naar Rusland verhuisd. Ze is via Syrië naar Sint-Petersburg gereisd en haar pony's zijn vorige week door een Russisch militair toestel opgehaald. In 2018 gingen beelden van Kneissl die op haar bruiloft met Vladimir Poetin danste de hele wereld over. Het kostte haar uiteindelijk haar baan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)loft-vertrek-rusland
Gelukkig zijn er wederom geen nukes ingezet na deze ongekende escalatie door de NAVO....hiervoor natuurlijk grote heil aan Poetin voor zijn barmhartigheid en het niet nakomen van de dreigementen van Medvedev en de zijnen.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Navo in je achtertuin.
Dat plan van ze heeft zo gigantisch gebackfired.
NOG MEER NAVO-AGRESSIE ZE WILLEN GEWOON OORLOG UITLOKKEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 september 2023 11:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Oeh, dat was snel in dit topic, post nr 7quote:Op donderdag 14 september 2023 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
Denken we wel aan de NOEKS, beste mensen?
quote:Op donderdag 14 september 2023 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
Straks tot Georgiëquote:Op donderdag 14 september 2023 11:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In 2018 was er toch nog niet zoveel aan de hand rond Poetin? Waarom zou die dame niet een dansje kunnen maken met een buitenlandse staatsbeambte?quote:
Had al 4 jaar de Krim en delen van Oost Oekraïne bezet?quote:Op donderdag 14 september 2023 11:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
In 2018 was er toch nog niet zoveel aan de hand rond Poetin? Waarom zou die dame niet een dansje kunnen maken met een buitenlandse staatsbeambte?
Ja, maar daar ging de rest van de wereld toen nog enigszins schouderophalend mee om. In 2018 was hij bij lange na nog niet de paria die hij nu is.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Had al 4 jaar de Krim en delen van Oost Oekraïne bezet?
De wereld ging daar niet schouderophalend mee om, hooguit laf.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar daar ging de rest van de wereld toen nog enigszins schouderophalend mee om. In 2018 was hij bij lange na nog niet de paria die hij nu is.
Geen idee, maar ik kan moeilijk medelijden hebben met deze voormalige minister van Oostenrijk.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
In 2018 was er toch nog niet zoveel aan de hand rond Poetin? Waarom zou die dame niet een dansje kunnen maken met een buitenlandse staatsbeambte?
Skripal is in 2018 vergiftigd in Salisbury, daar was toentertijd een hele heisa over.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
En Oekraine plus zoals het er nu uit ziet geallieerde landen van Idd Georgie tot aan Japan.quote:
Of Duitsland heeft stiekem Panavia Tornado's gegeven.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:41 schreef oheng het volgende:
Suchomimus geeft berld bij de aanval op een S-400 complex vannacht.
En even een detail want niemand noemt: gisteren heeft Oekraine aangevallen met 10 Storm Shadows. Dat betekent dat ze minimaal 5 vliegtuigen hebben met deze mogelijkheden. Dit itt tot eerdere geruchten dat Oekraine misschien geen omgebouwde SU-24's meer overhad.
Vanaf een staatsman aan de grondwet ligt te morrelen om zelf langer aan te kunnen blijven zouden we hem per direct moeten afschrijven.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
De Russen zeggen er 10 toch? Misschien waren het er wel 2?quote:Op donderdag 14 september 2023 11:41 schreef oheng het volgende:
Suchomimus geeft beeld bij de aanval op een S-400 complex vannacht.
En even een detail want niemand noemt: gisteren heeft Oekraine aangevallen met 10 Storm Shadows. Dat betekent dat ze minimaal 5 vliegtuigen hebben met deze mogelijkheden. Dit itt tot eerdere geruchten dat Oekraine misschien geen omgebouwde SU-24's meer overhad.
Strategisch gezien verzwakt de situatie van De Krim op een dagelijkse basis.
Aanval met 5 zeedrones waarschijnlijk mislukt. Dit keer....
Wel opschieten die dingen roesten waar je bijstaat.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
Zou toch vervelend zijn als ze zo'n ding afvuren en de klep van de raketsilo blijkt vastgeroest te zijn, BIEMquote:Op donderdag 14 september 2023 12:43 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Wel opschieten die dingen roesten waar je bijstaat.
Nou, in ieder geval raakten 3 hun doel. En we hebben foto's gezien dat er 2 onder een SU-24 kunnen.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:54 schreef BEFEM het volgende:
[..]
De Russen zeggen er 10 toch? Misschien waren het er wel 2?
Volgens ene Wierd Duk kan 1 dronken rus zo'n ding afvuren.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:52 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zou toch vervelend zijn als ze zo'n ding afvuren en de klep van de raketsilo blijkt vastgeroest te zijn, BIEM
Wat weet die vent toch veel hè.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:00 schreef oheng het volgende:
[..]
Volgens ene Wierd Duk kan 1 dronken rus zo'n ding afvuren.
Want het afvuren van een kernraket is net zo makkelijk als een grasmaaier starten.
is ook zo! Als iemand anders/meerdere mensen de 324 stapper ervoor gedaan hebben. Dan kan een dronken rus prima het laatste knopje in klikkenquote:Op donderdag 14 september 2023 13:00 schreef oheng het volgende:
[..]
Want het afvuren van een kernraket is net zo makkelijk als een grasmaaier starten.
Ach, vreemde eendenquote:Op donderdag 14 september 2023 13:00 schreef oheng het volgende:
[..]
Een mooie VS basis zou een top uitkomst zijn.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:49 schreef oheng het volgende:
De relatie met Armenië verslechterd ook continue.
"rusland is geen garantie gever meer voor de veiligheid van Armenië".
Moet denken aan ongeveer 3/4 jaar geleden waar een Russische vrouwelijke parlementariër (??) tekeer ging op tv over dat Rusland precies het tegenovergesteld had bereikt. Ze had het oa over verdubbeling grenzen met NATO landen en nbg een aantal dingen wat allemaal waar was. Heb haar daarna nooit meer gezien of gehoord. Ik wil dat opnieuw bekijken maar wie was ze? Weet iemand waar ik het over heb?quote:Op donderdag 14 september 2023 11:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 september 2023 11:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
10 lijkt me stug. Waarom zou je dat doen? Het is niet dat je daarmee de radarsystemen overbelast.quote:Op donderdag 14 september 2023 11:54 schreef BEFEM het volgende:
[..]
De Russen zeggen er 10 toch? Misschien waren het er wel 2?
Ja klinkt mij ook niet logisch zeker omdat ze er helemaal niet veel hebben.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
10 lijkt me stug. Waarom zou je dat doen? Het is niet dat je daarmee de radarsystemen overbelast.
Ow man, die gast hoort een lintje te krijgen van het land waar hij woont.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:58 schreef Slayage het volgende:
sunk-cost fallacy
the phenomenon whereby a person is reluctant to abandon a strategy or course of action because they have invested heavily in it, even when it is clear that abandonment would be more beneficial.[ twitter ]
Ja hebt Airbussen gezienquote:Op donderdag 14 september 2023 14:24 schreef Straatcommando. het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGJWBkExh/
Ja het is TikTok, sue me. Vette beelden
Zijn ook de gasten die ik vanochtend gezien heb.
Die Col MacGregor kwam in het begin van de oorlog ook altijd op Fox en al zijn voorspellingen kwamen nooit uit. Had dit filmpje nog niet gezien van Ryan McBeth maar wat kan die man een onzin vertellen. Duidelijk gewoon een Rusland supporter die verblind is door propaganda en zijn eigen mening.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:39 schreef luxerobots het volgende:
FVD komt letterlijk met de Russische invalshoek, de oorlog wordt gevoerd voor Amerikaanse belangen.![]()
(Het zijn juist de Russen die om hun belangen oorlog voeren).
Van Houwelingen raadt aan om de situatie van alle kanten te bekijken, dus ook door te praten met de Russische ambassadeur, een podcast te bekijken op een website met de naam 'de nieuwe wereld' en door te luisteren naar Douglas MacGregor.
Col MacGregor kennen we in dit forum trouwens nog:
quote:Op donderdag 14 september 2023 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
Klopt maar ervoor vlogen twee c130squote:Op donderdag 14 september 2023 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja hebt Airbussen gezien
https://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A400M_Atlas
En ook langs het nabijgelegen opvangcentrum waar veel oorlogsvluchtelingen zitten. Die hadden geen idee van de oefening en vonden het niet allemaal even gaaf dat opeens de ramen trilden van langsvliegende militaire toestellenquote:Op donderdag 14 september 2023 14:36 schreef Zwoerd het volgende:
Die gingen vorige week ook een paar keer vlak over mn huis
Stond je ook op je dak en probeerde je ze toen aan te raken? (komt uit 1 of andere film, weet even niet meer welke dat was)quote:Op donderdag 14 september 2023 14:36 schreef Zwoerd het volgende:
Die gingen vorige week ook een paar keer vlak over mn huis
Ze gingen wel zo laag dat ik het gevoel had ze haast met een voetbal had kunnen raken.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:42 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Stond je ook op je dak en probeerde je ze toen aan te raken? (komt uit 1 of andere film, weet even niet meer welke dat was)
Heb liever Xena'squote:Op donderdag 14 september 2023 14:43 schreef Starhopper het volgende:
Dit zijn wel herculessen![]()
[ afbeelding ]
Dat zou spannning binnen de navo wel heel hoog maken.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Een mooie VS basis zou een top uitkomst zijn.
Fun fact: en dat worden nog véél meer kilometers als deze oorlog beëindigd is.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:42 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ik weet het, het is Yusibov. Maar vind Peskov van de lage landen wel een goeie vergelijking.
Klopt en in principe is het al meer op dit moment want Wit-Rusland is ook meer een vazal staat van Rusland dan een land op zich zelf.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Fun fact: en dat worden nog véél meer kilometers als deze oorlog beëindigd is.
Zelfs al had rusland gewonnen, dan nog hadden ze er 1000+ kilometer NAVO grens bijgehad.
Klinkt zowat als een nieuwe Tiktokchallenge.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze gingen wel zo laag dat ik het gevoel had ze haast met een voetbal had kunnen raken.
Ib4 kadyrovquote:Op donderdag 14 september 2023 14:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Klinkt zowat als een nieuwe Tiktokchallenge.
Dan moet je hier zijn want het gaat maar doorquote:Op donderdag 14 september 2023 14:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Klinkt zowat als een nieuwe Tiktokchallenge.
Dat was een kwestie van tijd. HELDENquote:
Vorige week kwam hier ook de een na de ander over.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:43 schreef Starhopper het volgende:
Dit zijn wel herculessen![]()
[ afbeelding ]
Zal me weinig verbazen als dat materiaal in nog slechtere staat verkeerd als de Russische.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:58 schreef havanagila het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Noord-Korea en wapenhandel, moeten ze ome Xi dan niet eerst om toestemming vragen?
Vroeg ik me ook af, bestaat Noord-Korea niet door de gratie van China omdat ze het wel een leuke bufferstaatje vinden. Zou wat zijn Als Kim hier op Xi's tenen trapt. Of misschien vindt Xi het wel best omdat ie zelf niet echt rechtstreeks wapens kan leveren aan Rusland zonder hiervoor op zijn vingers getikt te worden door zijn grootste economische afzetmarkt.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:58 schreef havanagila het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Noord-Korea en wapenhandel, moeten ze ome Xi dan niet eerst om toestemming vragen?
JA zelfs de Russen trappen hier niet in.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:48 schreef oheng het volgende:
Ik zie dat jullie van expert opinies houden, dus hierbij:
Colonel MacGregor: "The situation will get worse." The US has sounded the alarm over Putin's move in Ukraine
Scott Ritter: "They will surround and destroy”: Zelensky was told terrible news from the front
In de commentsectie van RIA zijn ze wel een tikkie kritisch over de geloofwaardigheid van beide heren.
Dit is dan weer wat minder.... en ook wel een blunder als blijkt dat het nog niet helemaal bevrijd is.quote:
Het exacte aantal maakt niet echt uit. Maar ik tel wel 4 inslagen op de grond, en 1 die onderschept wordt in de lucht. Dus dat zijn minimaal 3 SU-24's.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
10 lijkt me stug. Waarom zou je dat doen? Het is niet dat je daarmee de radarsystemen overbelast.
AC130 in the sky.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Jammer genoeg geen AC130's
Ik heb het weken geleden al gezegd: ik hoop dat Oekraine Klicheevka niet gaat bevrijden. En het blijkt wel dat Oekraine ook geen enkele haast heeft. Klicheevka ligt in een vallei, en Oekraine kijkt over het dorp uit, en heeft de enige aanvoerlijn onder vuur.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:49 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dit is dan weer wat minder.... en ook wel een blunder als blijkt dat het nog niet helemaal bevrijd is.
[ twitter ]
Dat is de hele tijd al hun strategie, laat de Russen maar bloeden om onverdedigbare posities zo lang mogelijk te verdedigen.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:55 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb het weken geleden al gezegd: ik hoop dat Oekraine Klicheevka niet gaat bevrijden. En het blijkt wel dat Oekraine ook geen enkele haast heeft. Klicheevka ligt in een vallei, en Oekraine kijkt over het dorp uit, en heeft de enige aanvoerlijn onder vuur.
Die k/d ratio is in het voordeel van Oekraine.
Damn, dat zijn dure dagen voor Poetin. Met de schepen van gisteren (2 vernietigd 2 andere beschadigd) Is dit een 2-3 miljard verlies/schade in 36 uur. Volgens mij de duurste dag voor Rusland van de oorlog ofzo.quote:
Dan zit er niks anders dat kapitein Putin wat kanonnen op zijn megajacht zet en over de Zwarte Zee gaat varenquote:Op donderdag 14 september 2023 16:28 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Damn, dat zijn dure dagen voor Poetin. Met de schepen van gisteren (2 vernietigd 2 andere beschadigd) Is dit een 2-3 miljard verlies/schade in 36 uur. Volgens mij de duurste dag voor Rusland van de oorlog ofzo.
Ik denk dat beide partijen niet perse in het dorp zelf willen bivakkeren. Je veroverd de boel pas wanneer je ook de omgeving weet te bezetten.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:55 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb het weken geleden al gezegd: ik hoop dat Oekraine Klicheevka niet gaat bevrijden. En het blijkt wel dat Oekraine ook geen enkele haast heeft. Klicheevka ligt in een vallei, en Oekraine kijkt over het dorp uit, en heeft de enige aanvoerlijn onder vuur.
Die k/d ratio is in het voordeel van Oekraine.
quote:Op donderdag 14 september 2023 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Forum voor Democratie heeft in hun verkiezingsprogramma staan dat Nederland onderhandelingen moet voeren tussen Oekraïne en Rusland om het bloedvergieten te stoppen.
Klesheevka is al vrij lang feitelijk een "grey zone". Maar toch zie en hoor je continue dat er russen in dat dorp zitten.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat beide partijen niet perse in het dorp zelf willen bivakkeren. Je veroverd de boel pas wanneer je ook de omgeving weet te bezetten.
Mooi zo. Hoe dichter ze erbij zijn hoe beter ze onderzoek kunnen doen.quote:ICC opens office in Kyiv to investigate Russian war crimes
Hoort in een kussenkamer thuis.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Forum voor Democratie heeft in hun verkiezingsprogramma staan dat Nederland onderhandelingen moet voeren tussen Oekraïne en Rusland om het bloedvergieten te stoppen.
quote:The owner of the company SpaceX Ilon Musk voiced another version of the reason for the shutdown of satellite communication Starlink over Crimea, which affected the military operation of the AFU.
quote:"The reason Starlink was turned off was really because the U.S. had imposed sanctions against Russia. They cover Crimea and we were not allowed to switch on the link," Musk said.
Wat een bullshit. Zelfs als Starlink ingeschakeld was boven de Krim, dan had Rusland daar niet zomaar gebruik van kunnen hebben gemaakt. Zij hebben (neem ik aan) Geen Starlink terminals. En login gegevens ervoor.quote:Musk also said he would have switched on Starlink over Crimea if he had received a direct order from US President Joe Biden.
Ze willen verder oa een totaalverbod op ‘transgender-propaganda’.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hoort in een kussenkamer thuis.
Een oubliëtte lijkt mij beterquote:Op donderdag 14 september 2023 18:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hoort in een kussenkamer thuis.
Zeker niet, maar Rusland, en de FvD, hebben een nogal aparte kijk op hoe die eruit zouden moeten zijn.quote:
*zienquote:Op donderdag 14 september 2023 18:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zeker niet, maar Rusland, en de FvD, hebben een nogal aparte kijk op hoe die eruit zouden moeten zijn.
Dat was wel te verwachten ja, dat is immers in radicaal conservatieve kringen momenteel het grootste gevaar voor de mensheidquote:Op donderdag 14 september 2023 18:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze willen verder oa een totaalverbod op ‘transgender-propaganda’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |