JA zelfs de Russen trappen hier niet in.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:48 schreef oheng het volgende:
Ik zie dat jullie van expert opinies houden, dus hierbij:
Colonel MacGregor: "The situation will get worse." The US has sounded the alarm over Putin's move in Ukraine
Scott Ritter: "They will surround and destroy”: Zelensky was told terrible news from the front
In de commentsectie van RIA zijn ze wel een tikkie kritisch over de geloofwaardigheid van beide heren.
Dit is dan weer wat minder.... en ook wel een blunder als blijkt dat het nog niet helemaal bevrijd is.quote:
Het exacte aantal maakt niet echt uit. Maar ik tel wel 4 inslagen op de grond, en 1 die onderschept wordt in de lucht. Dus dat zijn minimaal 3 SU-24's.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
10 lijkt me stug. Waarom zou je dat doen? Het is niet dat je daarmee de radarsystemen overbelast.
AC130 in the sky.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:33 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Jammer genoeg geen AC130's
Ik heb het weken geleden al gezegd: ik hoop dat Oekraine Klicheevka niet gaat bevrijden. En het blijkt wel dat Oekraine ook geen enkele haast heeft. Klicheevka ligt in een vallei, en Oekraine kijkt over het dorp uit, en heeft de enige aanvoerlijn onder vuur.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:49 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dit is dan weer wat minder.... en ook wel een blunder als blijkt dat het nog niet helemaal bevrijd is.
[ twitter ]
Dat is de hele tijd al hun strategie, laat de Russen maar bloeden om onverdedigbare posities zo lang mogelijk te verdedigen.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:55 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb het weken geleden al gezegd: ik hoop dat Oekraine Klicheevka niet gaat bevrijden. En het blijkt wel dat Oekraine ook geen enkele haast heeft. Klicheevka ligt in een vallei, en Oekraine kijkt over het dorp uit, en heeft de enige aanvoerlijn onder vuur.
Die k/d ratio is in het voordeel van Oekraine.
Damn, dat zijn dure dagen voor Poetin. Met de schepen van gisteren (2 vernietigd 2 andere beschadigd) Is dit een 2-3 miljard verlies/schade in 36 uur. Volgens mij de duurste dag voor Rusland van de oorlog ofzo.quote:
Dan zit er niks anders dat kapitein Putin wat kanonnen op zijn megajacht zet en over de Zwarte Zee gaat varenquote:Op donderdag 14 september 2023 16:28 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Damn, dat zijn dure dagen voor Poetin. Met de schepen van gisteren (2 vernietigd 2 andere beschadigd) Is dit een 2-3 miljard verlies/schade in 36 uur. Volgens mij de duurste dag voor Rusland van de oorlog ofzo.
Ik denk dat beide partijen niet perse in het dorp zelf willen bivakkeren. Je veroverd de boel pas wanneer je ook de omgeving weet te bezetten.quote:Op donderdag 14 september 2023 15:55 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik heb het weken geleden al gezegd: ik hoop dat Oekraine Klicheevka niet gaat bevrijden. En het blijkt wel dat Oekraine ook geen enkele haast heeft. Klicheevka ligt in een vallei, en Oekraine kijkt over het dorp uit, en heeft de enige aanvoerlijn onder vuur.
Die k/d ratio is in het voordeel van Oekraine.
quote:Op donderdag 14 september 2023 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Forum voor Democratie heeft in hun verkiezingsprogramma staan dat Nederland onderhandelingen moet voeren tussen Oekraïne en Rusland om het bloedvergieten te stoppen.
Klesheevka is al vrij lang feitelijk een "grey zone". Maar toch zie en hoor je continue dat er russen in dat dorp zitten.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ik denk dat beide partijen niet perse in het dorp zelf willen bivakkeren. Je veroverd de boel pas wanneer je ook de omgeving weet te bezetten.
Mooi zo. Hoe dichter ze erbij zijn hoe beter ze onderzoek kunnen doen.quote:ICC opens office in Kyiv to investigate Russian war crimes
Hoort in een kussenkamer thuis.quote:Op donderdag 14 september 2023 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Forum voor Democratie heeft in hun verkiezingsprogramma staan dat Nederland onderhandelingen moet voeren tussen Oekraïne en Rusland om het bloedvergieten te stoppen.
quote:The owner of the company SpaceX Ilon Musk voiced another version of the reason for the shutdown of satellite communication Starlink over Crimea, which affected the military operation of the AFU.
quote:"The reason Starlink was turned off was really because the U.S. had imposed sanctions against Russia. They cover Crimea and we were not allowed to switch on the link," Musk said.
Wat een bullshit. Zelfs als Starlink ingeschakeld was boven de Krim, dan had Rusland daar niet zomaar gebruik van kunnen hebben gemaakt. Zij hebben (neem ik aan) Geen Starlink terminals. En login gegevens ervoor.quote:Musk also said he would have switched on Starlink over Crimea if he had received a direct order from US President Joe Biden.
Ze willen verder oa een totaalverbod op ‘transgender-propaganda’.quote:Op donderdag 14 september 2023 18:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hoort in een kussenkamer thuis.
Een oubliëtte lijkt mij beterquote:Op donderdag 14 september 2023 18:00 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Hoort in een kussenkamer thuis.
Zeker niet, maar Rusland, en de FvD, hebben een nogal aparte kijk op hoe die eruit zouden moeten zijn.quote:
*zienquote:Op donderdag 14 september 2023 18:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Zeker niet, maar Rusland, en de FvD, hebben een nogal aparte kijk op hoe die eruit zouden moeten zijn.
Dat was wel te verwachten ja, dat is immers in radicaal conservatieve kringen momenteel het grootste gevaar voor de mensheidquote:Op donderdag 14 september 2023 18:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze willen verder oa een totaalverbod op ‘transgender-propaganda’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |