En ook langs het nabijgelegen opvangcentrum waar veel oorlogsvluchtelingen zitten. Die hadden geen idee van de oefening en vonden het niet allemaal even gaaf dat opeens de ramen trilden van langsvliegende militaire toestellenquote:Op donderdag 14 september 2023 14:36 schreef Zwoerd het volgende:
Die gingen vorige week ook een paar keer vlak over mn huis
Stond je ook op je dak en probeerde je ze toen aan te raken? (komt uit 1 of andere film, weet even niet meer welke dat was)quote:Op donderdag 14 september 2023 14:36 schreef Zwoerd het volgende:
Die gingen vorige week ook een paar keer vlak over mn huis
Ze gingen wel zo laag dat ik het gevoel had ze haast met een voetbal had kunnen raken.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:42 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Stond je ook op je dak en probeerde je ze toen aan te raken? (komt uit 1 of andere film, weet even niet meer welke dat was)
Heb liever Xena'squote:Op donderdag 14 september 2023 14:43 schreef Starhopper het volgende:
Dit zijn wel herculessen![]()
[ afbeelding ]
Dat zou spannning binnen de navo wel heel hoog maken.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Een mooie VS basis zou een top uitkomst zijn.
Fun fact: en dat worden nog véél meer kilometers als deze oorlog beëindigd is.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:42 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Ik weet het, het is Yusibov. Maar vind Peskov van de lage landen wel een goeie vergelijking.
Klopt en in principe is het al meer op dit moment want Wit-Rusland is ook meer een vazal staat van Rusland dan een land op zich zelf.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Fun fact: en dat worden nog véél meer kilometers als deze oorlog beëindigd is.
Zelfs al had rusland gewonnen, dan nog hadden ze er 1000+ kilometer NAVO grens bijgehad.
Klinkt zowat als een nieuwe Tiktokchallenge.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze gingen wel zo laag dat ik het gevoel had ze haast met een voetbal had kunnen raken.
Ib4 kadyrovquote:Op donderdag 14 september 2023 14:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Klinkt zowat als een nieuwe Tiktokchallenge.
Dan moet je hier zijn want het gaat maar doorquote:Op donderdag 14 september 2023 14:55 schreef ExtremeSatisfication het volgende:
[..]
Klinkt zowat als een nieuwe Tiktokchallenge.
Dat was een kwestie van tijd. HELDENquote:
Vorige week kwam hier ook de een na de ander over.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:43 schreef Starhopper het volgende:
Dit zijn wel herculessen![]()
[ afbeelding ]
Zal me weinig verbazen als dat materiaal in nog slechtere staat verkeerd als de Russische.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:58 schreef havanagila het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Noord-Korea en wapenhandel, moeten ze ome Xi dan niet eerst om toestemming vragen?
Vroeg ik me ook af, bestaat Noord-Korea niet door de gratie van China omdat ze het wel een leuke bufferstaatje vinden. Zou wat zijn Als Kim hier op Xi's tenen trapt. Of misschien vindt Xi het wel best omdat ie zelf niet echt rechtstreeks wapens kan leveren aan Rusland zonder hiervoor op zijn vingers getikt te worden door zijn grootste economische afzetmarkt.quote:Op donderdag 14 september 2023 14:58 schreef havanagila het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Noord-Korea en wapenhandel, moeten ze ome Xi dan niet eerst om toestemming vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |