Hier zijn de beelden ook matigquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
De beelden zijn slecht of ligt he taan mij?
Ligt aan Kaanada.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
De beelden zijn slecht of ligt he taan mij?
Om een prikje uit te delen?quote:
Benoot ook niet, ze kwamen er allang overheen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laporte had echt niets meer over.
De Lie met fietslengtes
Waarschijnlijk sleutelbeenbreukquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Dennis Rohan DNS, wat heeft ie nu weer?
Jumbo had nog een hele social media post aan hem besteed dat dit zijn laatste wedstrijd zou zijn.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:52 schreef Pino112 het volgende:
Dennis Rohan DNS, wat heeft ie nu weer?
Typisch Rohan dan welquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:58 schreef Remco het volgende:
[..]
Jumbo had nog een hele social media post aan hem besteed dat dit zijn laatste wedstrijd zou zijn.
Prik in een prikquote:Op vrijdag 8 september 2023 22:00 schreef DiegoFuser het volgende:
35 VAN AVERMAET Greg
37 GIRMAY Biniam
Waarom nou weer zo, Wim.quote:Op vrijdag 8 september 2023 23:03 schreef wimderon het volgende:
Beginnen de jaren te tellen voor Girmay?
Is de strijd om de puntjes voor de volgende ronde worldtour licenties nu al begonnenquote:Op zondag 10 september 2023 12:18 schreef wimderon het volgende:
Quick Step denkt: we stellen gewoon Merlier en Jakobsen op in de Gp Fourmies. Intermarché denkt: dat kunnen wij beter en we stellen Thijssen, Marit, Mihkels en Bonifazio op.
Allang gezien. En ja, uiteraard.quote:Op zondag 10 september 2023 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
https://firstcycling.com/race.php?r=20020&y=2023
Wow, moet je dit megatalent op plek 2 toch eens zien. @:Mani89 Profrijp?
Ik doe het hem niet na.quote:Op zondag 10 september 2023 15:54 schreef Aguero het volgende:
Zonneveld tweede op het zwaar bezette NK Gravel gisteren.
https://www.knwu.nl/api/match/7257/76544
Rusty zal grootste plannen hebben.quote:Op zondag 10 september 2023 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen idee waarom Israël de koers controleert.
Of Corbin natuurlijkquote:Op zondag 10 september 2023 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rusty zal grootste plannen hebben.
Wel even bron @wimderon van deze mop vermeldenquote:Op zondag 10 september 2023 21:04 schreef TommyL0204 het volgende:
Girmay... de jaren beginnen te tellen
Ik dacht bij de Dauphiné dat hij weer terug was, maar dit is nu definitief einde van het tijdperk Flip.quote:Op zondag 10 september 2023 21:06 schreef The_Undertone het volgende:
Lollerflip is echt zo ziek slecht geworden.
Zeker als er een team is dat tempo aan het rijden is.quote:Op zondag 10 september 2023 21:13 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom zou je dat doen?
Bijna 5000 hoogtemeters is zelfs voor hem te zwaar.quote:Op zondag 10 september 2023 21:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Klimmer Laporte heeft het ook niet meer
Vuelta Ciclista International a Costa Rica niet erkennenquote:Op maandag 11 september 2023 08:58 schreef franklop het volgende:
Over een week of 6 is het seizoen alweer voorbij
Ik had het natuurlijk wel over .1 en hoger!quote:Op maandag 11 september 2023 09:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vuelta Ciclista International a Costa Rica niet erkennen
16 - 25 dec!
Het is wel anticlimactisch dat er geen WK meer komt nu.quote:Op maandag 11 september 2023 08:58 schreef franklop het volgende:
Er komt wel een EK!!quote:Op maandag 11 september 2023 09:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is wel anticlimactisch dat er geen WK meer komt nu.
Over anticlimactisch gesprokenquote:Op maandag 11 september 2023 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er komt wel een EK!!
Rondjes over VAM-bergWel een nachtkaars zo. Wachten tot Italiaanse koersen weer beginnen.
Is wel nogal matig ja. Gelukkig hebben we komende 3 jaar een WK op normale momentquote:Op maandag 11 september 2023 09:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Over anticlimactisch gesproken
Ho ho, de nieuwe hogere VAM-berg.quote:Op maandag 11 september 2023 09:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Over anticlimactisch gesproken
Dan kunnen de schaatsen weer uit het vet!quote:Op maandag 11 september 2023 08:58 schreef franklop het volgende:
Nederlandse selecties voor het EKquote:Lorena Wiebes, Demi Vollering, Riejanne Markus, Shirin van Anrooij, Mischa Bredewold, Loes Adegeest, Floortje Mackaij en Yara Kastelijn
Olav Kooij, Marijn van den Berg, Nils Eekhoff, Sjoerd Bax, Bauke Mollema, Mike Teunissen. Elmar Reinders en Daan Hoole
Misschien wilde niemand anders?quote:Op maandag 11 september 2023 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Bauke Mollema, op basis van helemaal niks. Dronken bondscoach.
Ze hebben tegen Bauke verteld dat hij nu in de Tour rijdt en dat het EK in San Sebastian plaatsvindt.quote:Op maandag 11 september 2023 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Bauke Mollema, op basis van helemaal niks. Dronken bondscoach.
https://www.hln.be/kalmth(...)-kalmthout~a7b574ed/quote:In het centrum van Kalmthout is dinsdagmorgen een zwaar verkeersongeval gebeurd. Een vijftal voertuigen geraakten daar bij betrokken. De 28-jarige bestuurder die het ongeval veroorzaakte werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis afgevoerd. Volgens onze informatie gaat het om profwielrenner Nathan Van Hooydonck. Die rijdt voor het team Jumbo Visma van onder meer Wout Van Aert.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
https://www.hln.be/kalmth(...)-kalmthout~a7b574ed/
Jeetje, hopelijk gaat het goed komen voor Nathan.quote:Hij werd ter plaatse gereanimeerd en is bij bewustzijn overgebracht naar ziekenhuis. De man zou in levensgevaar verkeren. Ook zijn zwangere vrouw werd ter controle naar het ziekenhuis gebracht.
Ja, zoals ik het op Sporza.be lees zou hij waarschijnlijk een hartaanval gekregen hebben achter het stuur.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat klinkt niet goedIn levensgevaar vanwege het onwel worden lijkt mij, gezien het (gelukkig) minieme letsel bij de inzittenden van de 5 andere autos.
Pfff, zo jong. Hopelijk komt het allemaal goed.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het op Sporza.be lees zou hij waarschijnlijk een hartaanval gekregen hebben achter het stuur.
Wat ben jij toch een ontzettend walgelijke en vervelende kutuser.quote:
Pff heftig. Zij hebben eind 2021 ook al een kindje verloren samen . Hoop dat het met hun alle 3 goed komtquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:50 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, hopelijk gaat het goed komen voor Nathan.
Ja? Je kunt toch inhoudelijk reageren. Ik heb zelf al 2 jaar rare hartklachten sinds het vaccin en de dokters kunnen me ook niet helpen verder. Maar zoals ik al zeg, het is koffiedik kijken aangezien dit soort dingen vroeger ook al wel eens gebeurden. Anyhow, het maakt mij alleen maar ongeruster.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ontzettend walgelijke en vervelende kutuser.
Ja, ze is nu eindelijk weer zwanger en dat gebeurd ditquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Pff heftig. Zij hebben eind 2021 ook al een kindje verloren samen . Hoop dat het met hun alle 3 goed komt
Het is eerst afwachten op meer en hopelijk redelijk positief nieuws. Maar het is inderdaad wel zo dat er relatief veel Belgische profs hartproblemen hebben. Of dat er ook statistisch significant meer zijn dan in andere landen durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer een Belgische wielrenner. Jeetje
Je kan wat mij betreft niks uitsluiten. Maar er zijn zoveel redenen te bedenken. Duursporten zijn per definitie nou niet het meest gezond. Een mens is niet bepaald gemaakt om in 3 weken tijd zo snel mogelijk 3400km te fietsen of om 42km en een beetje te rennen. Om dan maar niet spreken over wat er daarbij allemaal al dan niet gebruikt wordt aan allerhande middelen (legaal dan wel illegaal).quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja? Je kunt toch inhoudelijk reageren. Ik heb zelf al 2 jaar rare hartklachten sinds het vaccin en de dokters kunnen me ook niet helpen verder. Maar zoals ik al zeg, het is koffiedik kijken aangezien dit soort dingen vroeger ook al wel eens gebeurden. Anyhow, het maakt mij alleen maar ongeruster.
Plus dat topsport in combinatie met een virus (wat bijna iedereen wel een keer heeft gehad) dat de hartspier(en) aan kan tasten mij ook geen heel gelukkige combinatie lijkt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je kan wat mij betreft niks uitsluiten. Maar er zijn zoveel redenen te bedenken. Duursporten zijn per definitie nou niet het meest gezond. Een mens is niet bepaald gemaakt om in 3 weken tijd zo snel mogelijk 3400km te fietsen of om 42km en een beetje te rennen. Om dan maar niet spreken over wat er daarbij allemaal al dan niet gebruikt wordt aan allerhande middelen (legaal dan wel illegaal).
Hoe het ook zij, ontzettend triest gebeuren, hopen dat het goed komt met Pierre en zijn vrouw+ongeboren baby.
Ja, want voor de vaccins er waren hoorde je nooit iets over hartproblemen bij Belgische renners.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja? Je kunt toch inhoudelijk reageren. Ik heb zelf al 2 jaar rare hartklachten sinds het vaccin en de dokters kunnen me ook niet helpen verder. Maar zoals ik al zeg, het is koffiedik kijken aangezien dit soort dingen vroeger ook al wel eens gebeurden. Anyhow, het maakt mij alleen maar ongeruster.
Dat weet je nog helemaal niet...quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:01 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop dat Nathan er lichamelijk en geestelijk weer bovenop komt.
Maar zijn wielrencarrière is wel v.v.t.
Na een hartaanval en reanimatie terugkeren op het allerhoogste niveau in de wielersport lijkt me praktisch onmogelijk. Daar zijn voor zo ver ik me kan herinneren ook geen eerdere voorbeelden van. Dit is wel een tikkeltje ernstiger dan bijvoorbeeld hartritmestoornissen, waarvan er wel renners zijn geweest die gewoon op topniveau zijn teruggekeerd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat weet je nog helemaal niet...
Dat is ook het eerste wat ik dacht. Opvallend veel Belgische renners met een hartaanval, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Pff heftig. Zij hebben eind 2021 ook al een kindje verloren samen . Hoop dat het met hun alle 3 goed komt
België heeft verhoudingsgewijs ook veel rennersquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat valt toch wel mee? Misschien in verhouding qua totaal aantal inwoners, maar qua aantallen toch niet?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
België heeft verhoudingsgewijs ook veel renners
Eriksen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Na een hartaanval en reanimatie terugkeren op het allerhoogste niveau in de wielersport lijkt me praktisch onmogelijk. Daar zijn voor zo ver ik me kan herinneren ook geen eerdere voorbeelden van. Dit is wel een tikkeltje ernstiger dan bijvoorbeeld hartritmestoornissen, waarvan er wel renners zijn geweest die gewoon op topniveau zijn teruggekeerd.
Shanne Braspennincx.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eriksen?
edit: oh, las over het woordje wielersport heen
Inderdaad, schijnbaar ook al over de koersradio gecommuniceerd:quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees berichten dat Nathan wakker zou zijn en zich redelijk schijnt te voelen.
quote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[ twitter ]
Ook Wesley Kreder heeft blijkbaar onlangs een hartprobleem gehad...
Vaccin?quote:De Nederlandse renner werd twee weken geleden in zijn slaap getroffen, volgens de ploeg werd het infarct veroorzaakt door myocarditis, een ontsteking van de hartspier.
Dit is niet echt toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:27 schreef Starflyer het volgende:
Kom ik daar zo maar Remco tegen in de Algarve
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, ik geloof wel dat dat bordje daar hangt. Maar is dat standbeeld echt ter ere van Hem of is dat bordje van een enthousiaste fan?quote:
Het is wel degelijk een officieel Ter Ere van Hem-bord. Voor zijn prestaties in Portugalquote:Op woensdag 13 september 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik geloof wel dat dat bordje daar hangt. Maar is dat standbeeld echt ter ere van Hem of is dat bordje van een enthousiaste fan?
Wielrennen blijkt maar weer een slechte (top)sport voor het hart.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[ twitter ]
Of andersom, hoeft niet per se de oorzaak te zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wielrennen blijkt maar weer een slechte (top)sport voor het hart.
Het meest bizarre aan dit bericht is wel dat Wesley Kreder nog steeds, of uberhaupt, professioneel wielrenner is. Bij Cofidis natuurlijk, hoe kon het ook anders.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[ twitter ]
Is echt ter ere van Evenepoel.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik geloof wel dat dat bordje daar hangt. Maar is dat standbeeld echt ter ere van Hem of is dat bordje van een enthousiaste fan?
Op de laatste brug ook nog een Carapaz gelost. Goede vorm.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:38 schreef franklop het volgende:
In Toscane rijdt Sivakov Pogacar uit het wiel.
Pavel heeft een paar procentjes gewonnen deze weken.
quote:Op woensdag 13 september 2023 17:24 schreef Aguero het volgende:
Zitten we klaar voor de Citadel van Namen?
De laatste vijf kilometer waren vorig jaar wel leuk (ook als Mathieu niet gewonnen had).quote:Op woensdag 13 september 2023 17:24 schreef Aguero het volgende:
Waar kan ik kijken?quote:Op woensdag 13 september 2023 17:24 schreef Aguero het volgende:
Een slecht hart is goed voor wielrennen?quote:Op woensdag 13 september 2023 14:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of andersom, hoeft niet per se de oorzaak te zijn.
Waarom?quote:Op woensdag 13 september 2023 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De altijd onsympathieke Serrano.
Onder meer omdat het een oplichter en een dief is. In zijn tijd als amateur heeft hij een keer een fiets verkocht die hij had overgespoten om het op een duurdere fiets te laten lijken. Tevens stal hij spullen van zijn ploeggenoten om ze vervolgens door te verkopen.quote:
Oh tering, dat was hijquote:Op woensdag 13 september 2023 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onder meer omdat het een oplichter en een dief is. In zijn tijd als amateur heeft hij een keer een fiets verkocht die hij had overgespoten om het op een duurdere fiets te laten lijken. Tevens stal hij spullen van zijn ploeggenoten om ze vervolgens door te verkopen.
Lijkt me daarom gewoon niet zo'n aangename knul.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op woensdag 13 september 2023 21:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh tering, dat was hij![]()
Die verhalen heb ik toen gelezen. Denk dat jij dat toen ook gepost had.
quote:Vermoeide wereldkampioen Mathieu Van der Poel overweegt seizoen vroeger te stoppen: “Rondfietsen om rond te fietsen heeft niet veel nut”
Mathieu Van der Poel blijft wachten op zijn eerste zege in de regenboogtrui. Op de Citadel van Namen snelde hij, in de rug van winnaar Serrano, naar de vierde plek. Het doet de wereldkampioen twijfelen of hij dit seizoen nog langer moet rekken. “Fysiek en mentaal ga ik mijn topvorm toch niet meer te pakken krijgen.”
Dat hij op tien kilometer van de finish van de GP de Wallonie helemaal achterin in het peloton hing, kon je nog een incident noemen. Van der Poel zat achter een val en verloor een rist posities. “Dat was ook geen ramp”, haalde de wereldkampioen — die twaalf maanden geleden nog won in Namen — zijn schouders op. “Vorig jaar begon ik ook best ver aan de Citadel. Ik vind het wel makkelijk om op de klim nog rustig op te schuiven. Uiteindelijk zat ik in de slotkilometer ook waar ik moest zitten.”
Maar dan liep het alsnog mis. Dylan Teuns viel aan, Gonzalo Serrano reageerde en Van der Poel bleef ditmaal zonder antwoord. Vierde. Meer, gaf hij eerlijk toe, zat er niet in.
Topvorm (zowel fysiek als mentaal) is weg
En zo blijft de wereldkampioen ook in zijn derde wedstrijd sinds die fenomenale dag in Glasgow zonder zege. Moeten lossen in de Bretagne Classic, vrij anoniem in de GP de Fourmies, en nu ook tekortgeschoten in de GP de Wallonie. Vervelend? “Och”, lachte hij. “Ik heb nooit verwacht dat ik nog zou winnen. Vergeet niet dat het WK mountainbike (zes dagen na zijn wereldtitel op de weg, red.) normaal mijn laatste wedstrijd van het seizoen zou worden. Al wat ik sindsdien heb gereden, pak ik er gewoon nog bij. Maar ik merk zelf dat ik zowel fysiek als mentaal mijn topvorm niet meer ga te pakken krijgen.”
De uitleg daarvoor is niet ver te zoeken. Van der Poel spreekt over “een beetje decompressie”.
“En het is natuurlijk al een fantastisch maar lang seizoen voor mij geweest. Sinds het WK veldrijden in januari ben ik bijna ononderbroken bezig geweest. Uiteraard had ik graag nog de benen gehad van daarvoor. Maar die heb ik gewoon niet. Ik ken mijn lichaam goed genoeg. Ik merk het op training. Ik rijd niet meer zo makkelijk rond als eerder dit seizoen. Dan kan je wel hopen dat je koers per koers beter wordt, maar dat lukt voorlopig ook niet.”
Geen EK weg of WK gravel, maar wat dan nog wel?
Toch staan er de volgende weken nog wedstrijden op het programma voor Van der Poel. Heel grote opdrachten stonden daar sowieso al niet meer bij. Anders dan Van Aert was Van der Poel het nooit van plan om het EK op de weg of het WK gravel te rijden. “Daar heb ik zelfs nooit aan gedacht.
Normaal beperkt Van der Poel zich tot de Super 8 Classic zaterdag in Haacht, een week later het olympische testevent mountainbike, en nadien nog de Franco Belge en Parijs-Tours. Die laatste is pas op 8 oktober. Gaat Van der Poel het nog zolang volhouden? Hij twijfelt er zelf aan. “Het olympische testevent wil ik zeker nog doen”, klinkt het. “Gewoon om het gevoel op de mountainbike nog eens te hebben en omdat ik richting Spelen absoluut het parcours wil kennen. Daarom ben ik ook hier blijven koersen de hele dag. Ik hoop dat ik nog iets beter kan worden. Maar dat ik er mijn beste vorm niet ga halen, weet ik nu al.”
Maar over al die andere wedstrijden, inclusief Parijs-Tours over drie weken? “Ik weet niet of ik die nog ga halen”, zegt hij. “Op zich vind ik Parijs-Tours een van de mooiere wedstrijden van het seizoen, daarom wilde ik ze ook rijden. Maar als het niet betert, weet ik het niet. Gewoon rondrijden om rond te rijden heeft ook niet veel nut. Misschien is het dan wel beter om te rusten en mij voor te bereiden op het crossseizoen. Een langere periode zonder koers zal mij deugd doen.”
Vind je zijn career trajectory ook niet een heel klein beetje neigen naar middelenmisbruik?quote:Op woensdag 13 september 2023 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onder meer omdat het een oplichter en een dief is. In zijn tijd als amateur heeft hij een keer een fiets verkocht die hij had overgespoten om het op een duurdere fiets te laten lijken. Tevens stal hij spullen van zijn ploeggenoten om ze vervolgens door te verkopen.
Lijkt me daarom gewoon niet zo'n aangename knul.
Ik zou het al heel wat vinden als hij eens een wedstrijdje bospaadje-fietsen zonder kleerscheuren zou uitrijden.quote:Op donderdag 14 september 2023 07:50 schreef franklop het volgende:
🇳🇱 Mathieu van der Poel
🗣 "Maybe it's better to rest and prepare for the CX season. A longer period without cycling would be good. I won't reach my best level again this season anyway, mentally nor physically. I still want to do the Paris MTB test event though."
Dan hoop ik dat hij wel stopt na het test event
Eerst maar met 1 ronde beginnen.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik zou het al heel wat vinden als hij eens een wedstrijdje bospaadje-fietsen zonder kleerscheuren zou uitrijden.
Weer mooi op tijd een attestje voor een kort kuurtje met oog op het EK. Vintage Wout.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:06 schreef franklop het volgende:
Ach Wout.
Start niet in de SUPER 8 Classic. 'Niet compleet fit'
Ik moet elke keer denken aan die ophef over de dopingformulieren voor het wk veldrijdenquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:05 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Weer mooi op tijd een attestje voor een kort kuurtje met oog op het EK. Vintage Wout.
Ook De Lie zegt af vanwege slapjes zijn. Van Avermaet schijnt ook ziek te zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:06 schreef franklop het volgende:
Ach Wout.
Start niet in de SUPER 8 Classic. 'Niet compleet fit'
https://www.teamjumbovism(...)their-separate-ways/quote:The successful cycling and speed skating teams, collectively known as Team Jumbo-Visma, will go their separate ways in the foreseeable future. The cycling team (Blanco Pro Cycling) will continue under the leadership of Richard Plugge, and the speed skating team (The Speed Skating) will continue under the leadership of Jac Orie and Sven Kramer. Jumbo, which had previously announced its intention to withdraw as the main sponsor, will remain involved with both teams for three years as a Founding Partner.
Jippie, de weg helemaal vrij voor nog een kutsponsor uit het Midden Oosten erbij in het pelotonquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:40 schreef Starflyer het volgende:
Het wielren- en schaatsteam van Jumbo-Visma gaan uit elkaar.
[..]
https://www.teamjumbovism(...)their-separate-ways/
Mensen blijven kijken en dus werkt sportwashingquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jippie, de weg helemaal vrij voor nog een kutsponsor uit het Midden Oosten erbij in het peloton
Dan ben je sowieso Visma en veel andere subsponsoren kwijt, lijkt me. Op zich kan het dan alsnog wel als geld geen probleem is, maar dat zal vast niet de 1e optie zijnquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jippie, de weg helemaal vrij voor nog een kutsponsor uit het Midden Oosten erbij in het peloton
Dan overschat je echt gigantisch hoe groot het wielrennen is vergeleken met het voetbal.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:11 schreef Remco het volgende:
Helemaal bizar als je je bedenkt hoeveel sponsoring in het wielrennen oplevert qua naamsbekendheid, denk dat dat bij geen andere sport meer is. Dat is echt 10x meer dan shirtsponsor bij een grote voetbalclub.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:40 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat die gast uit Maaskantje net niet heeft gewonnen.
Lijkt me niet dat je mondiaal bedoelt?quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:11 schreef Remco het volgende:
Helemaal bizar als je je bedenkt hoeveel sponsoring in het wielrennen oplevert qua naamsbekendheid, denk dat dat bij geen andere sport meer is. Dat is echt 10x meer dan shirtsponsor bij een grote voetbalclub.
Nog minder van bijvoorbeeld Ziggo lijkt me.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je mondiaal bedoelt?
Globaal gezien is er toch (relatief) geen hond die ooit van Jumbo of Visma heeft gehoord joh
Maar als je het hebt over een grote voetbalclub denk je toch vooral aan grote clubs uit Engeland, Italië, Spanje etc. Dat daar sponsor zijn meer naamsbekendheid oplevert dan een wielerploeg lijkt me evident, vandaar even de check of hij globaal bedoelde of puur binnen Nederland (want dan ben ik het er wel mee eens dat een grote wielerploeg bekender is)quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog minder van bijvoorbeeld Ziggo lijkt me.
Wout Weghorst is in China bekender dan Mathieu van der Poel.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je mondiaal bedoelt?
Globaal gezien is er toch (relatief) geen hond die ooit van Jumbo of Visma heeft gehoord joh
Voor welke sponsor speelt Weghorst?quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wout Weghorst is in China bekender dan Mathieu van der Poel.
Ik zou niet kunnen vertellen wie de sponsor van Chelsea, Tottenham of Arsenal is. Dus ik weet niet of dat zo is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als je het hebt over een grote voetbalclub denk je toch vooral aan grote clubs uit Engeland, Italië, Spanje etc. Dat daar sponsor zijn meer naamsbekendheid oplevert dan een wielerploeg lijkt me evident, vandaar even de check of hij globaal bedoelde of puur binnen Nederland (want dan ben ik het er wel mee eens dat een grote wielerploeg bekender is)
Voor de wereldkampioenschappen wielrennen van 2025?quote:
Dat geeft het niveau van de wedstrijd aan, in dit geval het niveau net onder world tour. Dat bepaald ook uiteindelijk hoeveel punten je krijgt voor de wereldranking als je de wedstrijd wint.quote:Op zaterdag 16 september 2023 12:59 schreef Idisrom het volgende:
Wat betekent categorie 1.BC voor de koers van vandaag (Super 8 Classic)?
Alleen bij VTM, niet op de player?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog circa 80km. Benieuwd wat er op de Smeysberg en de Moskesstraat gaat gebeuren.
Ook op De Playerquote:Op zaterdag 16 september 2023 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alleen bij VTM, niet op de player?
Die zaten in zijn witte koersbroek?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hij heeft zijn benen weer gevonden.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Benieuwd of Gianni nu gaat knechten.
Die kermissport heeft bij hem meer kapot gemaakt dan hem lief is.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
Met deze benen zou het EK ook wel iets zijn maar is met de MTB
Dan zou je haast denken dat daar wat ligt (olie of nattigheid o.i.d.)quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:47 schreef H.Vviv het volgende:
Ook in het peloton op dezelfde plek een valpartij
TDT?quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Waar rijdt Lars Boven volgend jaar?
Met een mogelijke schorsing van Hessmann en een mogelijke pensionering van Van Hooydonck ontstaat er misschien ineens wel een plekje bij Jumbo zelf.quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijna een zekerheid als hij geen andere aanbiedingen heeft.
Waarom zouden ze dan niet eerder Graat een jaartje eerder doorschuiven?quote:Op zaterdag 16 september 2023 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een mogelijke schorsing van Hessmann en een mogelijke pensionering van Van Hooydonck ontstaat er misschien ineens wel een plekje bij Jumbo zelf.
Weet ik niet?quote:Op zaterdag 16 september 2023 20:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan niet eerder Graat een jaartje eerder doorschuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |