Wat ben jij toch een ontzettend walgelijke en vervelende kutuser.quote:
Pff heftig. Zij hebben eind 2021 ook al een kindje verloren samen . Hoop dat het met hun alle 3 goed komtquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:50 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, hopelijk gaat het goed komen voor Nathan.
Ja? Je kunt toch inhoudelijk reageren. Ik heb zelf al 2 jaar rare hartklachten sinds het vaccin en de dokters kunnen me ook niet helpen verder. Maar zoals ik al zeg, het is koffiedik kijken aangezien dit soort dingen vroeger ook al wel eens gebeurden. Anyhow, het maakt mij alleen maar ongeruster.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ontzettend walgelijke en vervelende kutuser.
Ja, ze is nu eindelijk weer zwanger en dat gebeurd ditquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Pff heftig. Zij hebben eind 2021 ook al een kindje verloren samen . Hoop dat het met hun alle 3 goed komt
Het is eerst afwachten op meer en hopelijk redelijk positief nieuws. Maar het is inderdaad wel zo dat er relatief veel Belgische profs hartproblemen hebben. Of dat er ook statistisch significant meer zijn dan in andere landen durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer een Belgische wielrenner. Jeetje
Je kan wat mij betreft niks uitsluiten. Maar er zijn zoveel redenen te bedenken. Duursporten zijn per definitie nou niet het meest gezond. Een mens is niet bepaald gemaakt om in 3 weken tijd zo snel mogelijk 3400km te fietsen of om 42km en een beetje te rennen. Om dan maar niet spreken over wat er daarbij allemaal al dan niet gebruikt wordt aan allerhande middelen (legaal dan wel illegaal).quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja? Je kunt toch inhoudelijk reageren. Ik heb zelf al 2 jaar rare hartklachten sinds het vaccin en de dokters kunnen me ook niet helpen verder. Maar zoals ik al zeg, het is koffiedik kijken aangezien dit soort dingen vroeger ook al wel eens gebeurden. Anyhow, het maakt mij alleen maar ongeruster.
Plus dat topsport in combinatie met een virus (wat bijna iedereen wel een keer heeft gehad) dat de hartspier(en) aan kan tasten mij ook geen heel gelukkige combinatie lijkt.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je kan wat mij betreft niks uitsluiten. Maar er zijn zoveel redenen te bedenken. Duursporten zijn per definitie nou niet het meest gezond. Een mens is niet bepaald gemaakt om in 3 weken tijd zo snel mogelijk 3400km te fietsen of om 42km en een beetje te rennen. Om dan maar niet spreken over wat er daarbij allemaal al dan niet gebruikt wordt aan allerhande middelen (legaal dan wel illegaal).
Hoe het ook zij, ontzettend triest gebeuren, hopen dat het goed komt met Pierre en zijn vrouw+ongeboren baby.
Ja, want voor de vaccins er waren hoorde je nooit iets over hartproblemen bij Belgische renners.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja? Je kunt toch inhoudelijk reageren. Ik heb zelf al 2 jaar rare hartklachten sinds het vaccin en de dokters kunnen me ook niet helpen verder. Maar zoals ik al zeg, het is koffiedik kijken aangezien dit soort dingen vroeger ook al wel eens gebeurden. Anyhow, het maakt mij alleen maar ongeruster.
Dat weet je nog helemaal niet...quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:01 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoop dat Nathan er lichamelijk en geestelijk weer bovenop komt.
Maar zijn wielrencarrière is wel v.v.t.
Na een hartaanval en reanimatie terugkeren op het allerhoogste niveau in de wielersport lijkt me praktisch onmogelijk. Daar zijn voor zo ver ik me kan herinneren ook geen eerdere voorbeelden van. Dit is wel een tikkeltje ernstiger dan bijvoorbeeld hartritmestoornissen, waarvan er wel renners zijn geweest die gewoon op topniveau zijn teruggekeerd.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat weet je nog helemaal niet...
Dat is ook het eerste wat ik dacht. Opvallend veel Belgische renners met een hartaanval, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Pff heftig. Zij hebben eind 2021 ook al een kindje verloren samen . Hoop dat het met hun alle 3 goed komt
België heeft verhoudingsgewijs ook veel rennersquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat valt toch wel mee? Misschien in verhouding qua totaal aantal inwoners, maar qua aantallen toch niet?quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
België heeft verhoudingsgewijs ook veel renners
Eriksen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Na een hartaanval en reanimatie terugkeren op het allerhoogste niveau in de wielersport lijkt me praktisch onmogelijk. Daar zijn voor zo ver ik me kan herinneren ook geen eerdere voorbeelden van. Dit is wel een tikkeltje ernstiger dan bijvoorbeeld hartritmestoornissen, waarvan er wel renners zijn geweest die gewoon op topniveau zijn teruggekeerd.
Shanne Braspennincx.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eriksen?
edit: oh, las over het woordje wielersport heen
Inderdaad, schijnbaar ook al over de koersradio gecommuniceerd:quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees berichten dat Nathan wakker zou zijn en zich redelijk schijnt te voelen.
quote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[ twitter ]
Ook Wesley Kreder heeft blijkbaar onlangs een hartprobleem gehad...
Vaccin?quote:De Nederlandse renner werd twee weken geleden in zijn slaap getroffen, volgens de ploeg werd het infarct veroorzaakt door myocarditis, een ontsteking van de hartspier.
Dit is niet echt toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:27 schreef Starflyer het volgende:
Kom ik daar zo maar Remco tegen in de Algarve
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, ik geloof wel dat dat bordje daar hangt. Maar is dat standbeeld echt ter ere van Hem of is dat bordje van een enthousiaste fan?quote:
Het is wel degelijk een officieel Ter Ere van Hem-bord. Voor zijn prestaties in Portugalquote:Op woensdag 13 september 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik geloof wel dat dat bordje daar hangt. Maar is dat standbeeld echt ter ere van Hem of is dat bordje van een enthousiaste fan?
Wielrennen blijkt maar weer een slechte (top)sport voor het hart.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[ twitter ]
Of andersom, hoeft niet per se de oorzaak te zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wielrennen blijkt maar weer een slechte (top)sport voor het hart.
Het meest bizarre aan dit bericht is wel dat Wesley Kreder nog steeds, of uberhaupt, professioneel wielrenner is. Bij Cofidis natuurlijk, hoe kon het ook anders.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[ twitter ]
Is echt ter ere van Evenepoel.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik geloof wel dat dat bordje daar hangt. Maar is dat standbeeld echt ter ere van Hem of is dat bordje van een enthousiaste fan?
Op de laatste brug ook nog een Carapaz gelost. Goede vorm.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:38 schreef franklop het volgende:
In Toscane rijdt Sivakov Pogacar uit het wiel.
Pavel heeft een paar procentjes gewonnen deze weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |