Vuelta Ciclista International a Costa Rica niet erkennenquote:Op maandag 11 september 2023 08:58 schreef franklop het volgende:
Over een week of 6 is het seizoen alweer voorbij
Ik had het natuurlijk wel over .1 en hoger!quote:Op maandag 11 september 2023 09:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vuelta Ciclista International a Costa Rica niet erkennen
16 - 25 dec!
Het is wel anticlimactisch dat er geen WK meer komt nu.quote:Op maandag 11 september 2023 08:58 schreef franklop het volgende:
Er komt wel een EK!!quote:Op maandag 11 september 2023 09:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is wel anticlimactisch dat er geen WK meer komt nu.
Over anticlimactisch gesprokenquote:Op maandag 11 september 2023 09:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er komt wel een EK!!
Rondjes over VAM-bergWel een nachtkaars zo. Wachten tot Italiaanse koersen weer beginnen.
Is wel nogal matig ja. Gelukkig hebben we komende 3 jaar een WK op normale momentquote:Op maandag 11 september 2023 09:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Over anticlimactisch gesproken
Ho ho, de nieuwe hogere VAM-berg.quote:Op maandag 11 september 2023 09:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Over anticlimactisch gesproken
Dan kunnen de schaatsen weer uit het vet!quote:Op maandag 11 september 2023 08:58 schreef franklop het volgende:
Nederlandse selecties voor het EKquote:Lorena Wiebes, Demi Vollering, Riejanne Markus, Shirin van Anrooij, Mischa Bredewold, Loes Adegeest, Floortje Mackaij en Yara Kastelijn
Olav Kooij, Marijn van den Berg, Nils Eekhoff, Sjoerd Bax, Bauke Mollema, Mike Teunissen. Elmar Reinders en Daan Hoole
Misschien wilde niemand anders?quote:Op maandag 11 september 2023 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Bauke Mollema, op basis van helemaal niks. Dronken bondscoach.
Ze hebben tegen Bauke verteld dat hij nu in de Tour rijdt en dat het EK in San Sebastian plaatsvindt.quote:Op maandag 11 september 2023 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Bauke Mollema, op basis van helemaal niks. Dronken bondscoach.
https://www.hln.be/kalmth(...)-kalmthout~a7b574ed/quote:In het centrum van Kalmthout is dinsdagmorgen een zwaar verkeersongeval gebeurd. Een vijftal voertuigen geraakten daar bij betrokken. De 28-jarige bestuurder die het ongeval veroorzaakte werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis afgevoerd. Volgens onze informatie gaat het om profwielrenner Nathan Van Hooydonck. Die rijdt voor het team Jumbo Visma van onder meer Wout Van Aert.
quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
https://www.hln.be/kalmth(...)-kalmthout~a7b574ed/
Jeetje, hopelijk gaat het goed komen voor Nathan.quote:Hij werd ter plaatse gereanimeerd en is bij bewustzijn overgebracht naar ziekenhuis. De man zou in levensgevaar verkeren. Ook zijn zwangere vrouw werd ter controle naar het ziekenhuis gebracht.
Ja, zoals ik het op Sporza.be lees zou hij waarschijnlijk een hartaanval gekregen hebben achter het stuur.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat klinkt niet goedIn levensgevaar vanwege het onwel worden lijkt mij, gezien het (gelukkig) minieme letsel bij de inzittenden van de 5 andere autos.
Pfff, zo jong. Hopelijk komt het allemaal goed.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het op Sporza.be lees zou hij waarschijnlijk een hartaanval gekregen hebben achter het stuur.
Wat ben jij toch een ontzettend walgelijke en vervelende kutuser.quote:
Pff heftig. Zij hebben eind 2021 ook al een kindje verloren samen . Hoop dat het met hun alle 3 goed komtquote:Op dinsdag 12 september 2023 12:50 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Jeetje, hopelijk gaat het goed komen voor Nathan.
Ja? Je kunt toch inhoudelijk reageren. Ik heb zelf al 2 jaar rare hartklachten sinds het vaccin en de dokters kunnen me ook niet helpen verder. Maar zoals ik al zeg, het is koffiedik kijken aangezien dit soort dingen vroeger ook al wel eens gebeurden. Anyhow, het maakt mij alleen maar ongeruster.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ontzettend walgelijke en vervelende kutuser.
Ja, ze is nu eindelijk weer zwanger en dat gebeurd ditquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Pff heftig. Zij hebben eind 2021 ook al een kindje verloren samen . Hoop dat het met hun alle 3 goed komt
Het is eerst afwachten op meer en hopelijk redelijk positief nieuws. Maar het is inderdaad wel zo dat er relatief veel Belgische profs hartproblemen hebben. Of dat er ook statistisch significant meer zijn dan in andere landen durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer een Belgische wielrenner. Jeetje
Je kan wat mij betreft niks uitsluiten. Maar er zijn zoveel redenen te bedenken. Duursporten zijn per definitie nou niet het meest gezond. Een mens is niet bepaald gemaakt om in 3 weken tijd zo snel mogelijk 3400km te fietsen of om 42km en een beetje te rennen. Om dan maar niet spreken over wat er daarbij allemaal al dan niet gebruikt wordt aan allerhande middelen (legaal dan wel illegaal).quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja? Je kunt toch inhoudelijk reageren. Ik heb zelf al 2 jaar rare hartklachten sinds het vaccin en de dokters kunnen me ook niet helpen verder. Maar zoals ik al zeg, het is koffiedik kijken aangezien dit soort dingen vroeger ook al wel eens gebeurden. Anyhow, het maakt mij alleen maar ongeruster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |