Eriksen?quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Na een hartaanval en reanimatie terugkeren op het allerhoogste niveau in de wielersport lijkt me praktisch onmogelijk. Daar zijn voor zo ver ik me kan herinneren ook geen eerdere voorbeelden van. Dit is wel een tikkeltje ernstiger dan bijvoorbeeld hartritmestoornissen, waarvan er wel renners zijn geweest die gewoon op topniveau zijn teruggekeerd.
Shanne Braspennincx.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eriksen?
edit: oh, las over het woordje wielersport heen
Inderdaad, schijnbaar ook al over de koersradio gecommuniceerd:quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik lees berichten dat Nathan wakker zou zijn en zich redelijk schijnt te voelen.
quote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[ twitter ]
Ook Wesley Kreder heeft blijkbaar onlangs een hartprobleem gehad...
Vaccin?quote:De Nederlandse renner werd twee weken geleden in zijn slaap getroffen, volgens de ploeg werd het infarct veroorzaakt door myocarditis, een ontsteking van de hartspier.
Dit is niet echt toch?quote:Op woensdag 13 september 2023 13:27 schreef Starflyer het volgende:
Kom ik daar zo maar Remco tegen in de Algarve
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, ik geloof wel dat dat bordje daar hangt. Maar is dat standbeeld echt ter ere van Hem of is dat bordje van een enthousiaste fan?quote:
Het is wel degelijk een officieel Ter Ere van Hem-bord. Voor zijn prestaties in Portugalquote:Op woensdag 13 september 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik geloof wel dat dat bordje daar hangt. Maar is dat standbeeld echt ter ere van Hem of is dat bordje van een enthousiaste fan?
Wielrennen blijkt maar weer een slechte (top)sport voor het hart.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[ twitter ]
Of andersom, hoeft niet per se de oorzaak te zijn.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wielrennen blijkt maar weer een slechte (top)sport voor het hart.
Het meest bizarre aan dit bericht is wel dat Wesley Kreder nog steeds, of uberhaupt, professioneel wielrenner is. Bij Cofidis natuurlijk, hoe kon het ook anders.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:53 schreef Chiappucci het volgende:
[ twitter ]
Is echt ter ere van Evenepoel.quote:Op woensdag 13 september 2023 13:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik geloof wel dat dat bordje daar hangt. Maar is dat standbeeld echt ter ere van Hem of is dat bordje van een enthousiaste fan?
Op de laatste brug ook nog een Carapaz gelost. Goede vorm.quote:Op woensdag 13 september 2023 15:38 schreef franklop het volgende:
In Toscane rijdt Sivakov Pogacar uit het wiel.
Pavel heeft een paar procentjes gewonnen deze weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |