Weer mooi op tijd een attestje voor een kort kuurtje met oog op het EK. Vintage Wout.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:06 schreef franklop het volgende:
Ach Wout.
Start niet in de SUPER 8 Classic. 'Niet compleet fit'
Ik moet elke keer denken aan die ophef over de dopingformulieren voor het wk veldrijdenquote:Op vrijdag 15 september 2023 12:05 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Weer mooi op tijd een attestje voor een kort kuurtje met oog op het EK. Vintage Wout.
Ook De Lie zegt af vanwege slapjes zijn. Van Avermaet schijnt ook ziek te zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:06 schreef franklop het volgende:
Ach Wout.
Start niet in de SUPER 8 Classic. 'Niet compleet fit'
https://www.teamjumbovism(...)their-separate-ways/quote:The successful cycling and speed skating teams, collectively known as Team Jumbo-Visma, will go their separate ways in the foreseeable future. The cycling team (Blanco Pro Cycling) will continue under the leadership of Richard Plugge, and the speed skating team (The Speed Skating) will continue under the leadership of Jac Orie and Sven Kramer. Jumbo, which had previously announced its intention to withdraw as the main sponsor, will remain involved with both teams for three years as a Founding Partner.
Jippie, de weg helemaal vrij voor nog een kutsponsor uit het Midden Oosten erbij in het pelotonquote:Op vrijdag 15 september 2023 16:40 schreef Starflyer het volgende:
Het wielren- en schaatsteam van Jumbo-Visma gaan uit elkaar.
[..]
https://www.teamjumbovism(...)their-separate-ways/
Mensen blijven kijken en dus werkt sportwashingquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jippie, de weg helemaal vrij voor nog een kutsponsor uit het Midden Oosten erbij in het peloton
Dan ben je sowieso Visma en veel andere subsponsoren kwijt, lijkt me. Op zich kan het dan alsnog wel als geld geen probleem is, maar dat zal vast niet de 1e optie zijnquote:Op vrijdag 15 september 2023 18:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jippie, de weg helemaal vrij voor nog een kutsponsor uit het Midden Oosten erbij in het peloton
Dan overschat je echt gigantisch hoe groot het wielrennen is vergeleken met het voetbal.quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:11 schreef Remco het volgende:
Helemaal bizar als je je bedenkt hoeveel sponsoring in het wielrennen oplevert qua naamsbekendheid, denk dat dat bij geen andere sport meer is. Dat is echt 10x meer dan shirtsponsor bij een grote voetbalclub.
quote:Op vrijdag 15 september 2023 10:40 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat die gast uit Maaskantje net niet heeft gewonnen.
Lijkt me niet dat je mondiaal bedoelt?quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:11 schreef Remco het volgende:
Helemaal bizar als je je bedenkt hoeveel sponsoring in het wielrennen oplevert qua naamsbekendheid, denk dat dat bij geen andere sport meer is. Dat is echt 10x meer dan shirtsponsor bij een grote voetbalclub.
Nog minder van bijvoorbeeld Ziggo lijkt me.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je mondiaal bedoelt?
Globaal gezien is er toch (relatief) geen hond die ooit van Jumbo of Visma heeft gehoord joh
Maar als je het hebt over een grote voetbalclub denk je toch vooral aan grote clubs uit Engeland, Italië, Spanje etc. Dat daar sponsor zijn meer naamsbekendheid oplevert dan een wielerploeg lijkt me evident, vandaar even de check of hij globaal bedoelde of puur binnen Nederland (want dan ben ik het er wel mee eens dat een grote wielerploeg bekender is)quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog minder van bijvoorbeeld Ziggo lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |