Soms doen ze ook een 1609,344 meter, dat is al helemaal raar.quote:
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:59 schreef franklop het volgende:
Rondje 56 nodig. Denk dat het moeilijk wordt.
Volgens de lampjes kan hetquote:Op vrijdag 8 september 2023 20:59 schreef franklop het volgende:
Rondje 56 nodig. Denk dat het moeilijk wordt.
Nordås huilt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:01 schreef Pino112 het volgende:
En jij een record, en jij een record!
Ik liep ooit mijn snelste 5k met een gemiddelde van 5.05 per kmquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voor een kilometer van 4.43 moet je best een beetje doorlopen.
Ja Lol dat bedacht ik me ook al.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik liep 1500m in 5:4x (5:46 dacht ik) tijdens de virtuele allroundwedstrijd in het hardlooptopic, daar was ik al erg blij meequote:Op vrijdag 8 september 2023 21:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik liep ooit mijn snelste 5k met een gemiddelde van 5.05 per km
Volgens de gids is Frankrijk tegen de all blacks op het open kanaal. Lekkere wedstrijd om mee te beginnen ookquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Helaas alleen achter de betaalmuur van Ziggo. 20 euro voor 2 maanden!
Is inderdaad op het open kanaalquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens de gids is Frankrijk tegen de all blacks op het open kanaal. Lekkere wedstrijd om mee te beginnen ook
Dat is voor mij net te doen. Maar zij doen dubbelequote:Op vrijdag 8 september 2023 21:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
O ja dat kanaal voor ziggy leden is er natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Volgens de gids is Frankrijk tegen de all blacks op het open kanaal. Lekkere wedstrijd om mee te beginnen ook
Werken bij het AD genot.quote:Sprinters winnen op 4x400 meter
De Nederlandse sprinters hebben bij Diamond League-wedstrijden in Brussel de 4x400 meter gewonnen. Xavi Mo-Ajok, Taymir Burnet, Hensley Paulina en Raphael Bouju kwamen in het Koning Boudewijn-stadion tot een tijd van 38,49 seconden. Het persoonlijke record van de Oranje-formatie staat op 37,91.
Eerst op wereldrecordjacht met Jackson.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
We hebben ook nog GP Quebec he, nog 30km.
FemkeGodinquote:
Boven haar eigen tijd jaquote:
Het is ook de bedoeling dat je rent hequote:Op vrijdag 8 september 2023 21:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik liep ooit mijn snelste 5k met een gemiddelde van 5.05 per km
Dat was voor mij behoorlijk hard rennenquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je rent he
5.05 km per uur is looptempoquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was voor mij behoorlijk hard rennen
5.05 minuut per kmquote:
Andersom 5 minuut 5 seconden over een km.quote:
Ach natuurlijkquote:
2.04 m ging helaas wat moeilijker.quote:
Steeds een stukje vermoeiderquote:Op vrijdag 8 september 2023 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoogspringen blijft apart. Bij haar sprong op 2.00 had ze zeker 5 centimeter ruimte maar dan lukt het natuurlijk niet weer
Ja jammer.quote:Op vrijdag 8 september 2023 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
2.04 m ging helaas wat moeilijker.
Des te knapper dat Mondo er nog wel dichtbij komt.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:07 schreef Redefine het volgende:
Dat WR bij het hoogspringen bij de vrouwen komt er denk ik alleen als er twee vrouwen voor de winst net iets eronder moeten springen. Druk is nu toch vaak al te veel af.
Zeker. Maar het verschil is wel dat zijn basis zodanig goed is dat die vaak al zes meter springt. Bij de vrouwen is 2.04 al geen vanzelfsprekendheid.quote:Op vrijdag 8 september 2023 22:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Des te knapper dat Mondo er nog wel dichtbij komt.
Jaquote:Op zaterdag 9 september 2023 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
Sprong bij het verspringen nou Jong als para-atlete samen met niet-para-atletes? Of zie ik iets verkeerd in de (te korte NOS)samenvatting.
Is @DeeBee al onderweg om z’n deurbel te repareren?quote:
Dat gedweep vanmiddag met de altijd doperende en controles missende klootzak Mo F.quote:Op zondag 10 september 2023 16:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Is @:deebee al onderweg om z’n deurbel te repareren?
quote:16/9
22:11 Jessica Schilder (Shot Put)
22:50 Niels Laros (Men Mile)
17/9
22:04 Femke Bol (400m Hurdles)
22:37 Lieke Klaver (400m)
23:49 Tasa Jiya (200m)
Al die sponsors steeds voor een onderdeelquote:Op woensdag 13 september 2023 10:24 schreef Nober het volgende:
Diamond League Finals / Prefontaine Classic, Eugene
+9 uur
[..]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://eugene.diamondleague.com/program-results-eugene/
YANKEDquote:Op woensdag 13 september 2023 12:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Al die sponsors steeds voor een onderdeel
Nee.quote:Op woensdag 13 september 2023 12:54 schreef Coelho het volgende:
Iedere sporter die in een jaar alle wedstrijden van de Diamond League won kreeg toch zijn/haar deel van 1 miljoen aan diamanten? Zijn er nog sporters in de race?
Fieldquote:100m
2 Kerley
2 Simbine
Lyles
Omanyala
Coleman
200m
2 Knighton
2 Lyles
Kerley
Tebogo
Bednarek
400m
3 Van Niekerk
Gardiner
Nene
James
McDonald
800m
3 Wanyonyi
2 Sedjati
Moula
Kinyamal
1500m
5 Ingebrigtsen
2 Nuguse
5000m
2 Kejelcha
Girma
Katir
Aregawi
Gebrhiwet
110mh
3 Holloway
Broadbell
Izumiya
Parchment
400mh
3 Warholm
Benjamin
Allen
McMaster
3000mst
4 El Bakkali
Girma
Kiprop Koech
Female
100m
4 Ta Lou
3 Richardson
Thompson-Herah
200m
3 Jackson
Thomas
Neita
400m
3 Kaczmarek
3 Paulino
Bolingo
800m
3 Moraa
Hodgkinson
Reekie
Muir
1500m
3 Kipyegon
2 Hailu
Tsegay
Haylom
Muir
5000m
3 Chebet
Kipyegon
Hailu
Tsegay
Kasait Regeruk
110mh
2 Camacho-Quinn
2 Amusan
Ali
Williams
400mh
5 Bol
Little
Clayton
3000mst
2 Chepkoech
2 Yavi
Almayew
quote:Long jump
2 Tentoglu
Ehammer
Naim
Triple jump
2 Diaz
Picardo
Zango
High jump
3 Harrison
2 Barshim
Kerr
Pole vault
5 Duplantis
Nilsen
Shot put
3 Crouser
Fabbri
Discus
3 Čeh
Ståhl
Javelin
2 Chopra
2 Vadlejch
Female
Long jump
3 Iapichino
Burks
Vuleta
Triple jump
3 Rojas
Pérez Hernández
Ricketts
High jump
3 Olyslagers
3 Mahuchikh
Gerashchenko
Pole vault
3 Moon
2 Kennedy
Murto
Shot put
2 Dongmo
Mitton
Ealey
Discus
2 Allman
Van Klinken
Perković
Bin
Javelin
3 Kitaguchi
Little
Je vraagt je toch af op basis van wat zoiets geweigerd wordt, er vanuit gaande dat ze geen strafblad heeft of iets dergelijks. Jij en ik kunnen, als we geen gekke dingen in het verleden hebben, toch ook gewoon naar de VS?quote:Op woensdag 13 september 2023 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bolingo haar visum is geweigerd. Nu een noodprocedure, twijfelachtig of ze het haalt.
USA MAGA MAGA MAGA USA USA USA
Ja, enige wat ik kan bedenken is dat ze ergens in een van deze landen is geweest:quote:Op woensdag 13 september 2023 22:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af op basis van wat zoiets geweigerd wordt, er vanuit gaande dat ze geen strafblad heeft of iets dergelijks. Jij en ik kunnen, als we geen gekke dingen in het verleden hebben, toch ook gewoon naar de VS?
Is gewoon volgens de reglementen.quote:Op donderdag 14 september 2023 12:31 schreef DeeBee het volgende:
Die cheater shoes moeten ze echt verbieden, we zijn nu flink in het "superzwempakken" tijdperk met de atletiek en het begint genant te worden hoe nobuddies zo snel lopen
Onbekende reden, daar kun je ook helemaal niets mee.quote:Op vrijdag 15 september 2023 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bolingo haar visumaanvraag definitief afgewezen
Streep doorheen.
Waarschijnlijk teveel concurrentie voor de Amerikanenquote:Op vrijdag 15 september 2023 15:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Onbekende reden, daar kun je ook helemaal niets mee.
Waarom zou dat niemand boeien, dat is toch hartstikke gaaf?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dit boeit waarschijnlijk helemaal niemand, maar ik ga naar de Olympische Spelen!! (Als toeschouwer)
Kaartjes gekocht voor 5 en 6 augustus. Onder andere finales 200, 800 en 5k vrouwen en verspringen en polsstokhoog bij de mannen. Femke Bol zien we als het goed is in de halve finale van de 400 horden.
Het kostte een godsvermogen, maar ik heb er ongenadig veel zin in!
Cool man... check wel nu asap voor onderdak voor die nachten dat je daar gaat zijn...quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dit boeit waarschijnlijk helemaal niemand, maar ik ga naar de Olympische Spelen!! (Als toeschouwer)
Kaartjes gekocht voor 5 en 6 augustus. Onder andere finales 200, 800 en 5k vrouwen en verspringen en polsstokhoog bij de mannen. Femke Bol zien we als het goed is in de halve finale van de 400 horden.
Het kostte een godsvermogen, maar ik heb er ongenadig veel zin in!
Dank voor de tipquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Cool man... check wel nu asap voor onderdak voor die nachten dat je daar gaat zijn...
Alsof je niet al minstens 1000 euro per nacht betaald in Parijs en omgeving.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Cool man... check wel nu asap voor onderdak voor die nachten dat je daar gaat zijn...
Ik heb via booking een appartement in Saint Denis gezien voor 165 per nacht. Sounds too good to be true, maar ik heb een booking request verstuurdquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof je niet al minstens 1000 euro per nacht betaald in Parijs en omgeving.
Leen een camper.
Geen idee... heb ook geen plannen .. met een paar goede chauffeurs is het geodkoper op en neer scheurrenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof je niet al minstens 1000 euro per nacht betaald in Parijs en omgeving.
Leen een camper.
Hier misschien, maar heb je wel VPN op Roemenie nodig meen ikquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig
Iemand al een stream voor straks?
quote:Where to watch
The meeting will be streamed in a number of territories on the Wanda Diamond League YouTube page from 12:00 noon local time (GMT -7) on Saturday and 12:00 noon local time on Sunday.
The livestream will NOT be available in all territories.
quote:Australia, Bhutan, Cambodia, France, Indonesia, Iceland, Ireland, Japan, Myanmar, North Korea, Romania, Sri Lanka, Vietnam
Wanda Diamond League YouTube / Facebook
Ook een snelle baan.quote:
Chebokseugenequote:
Deze moet je even uitleggen.quote:
Tot een paar jaar geleden zetten veel Russen met afstand hun allerbeste prestaties neer tijdens nationale wedstrijden in Cheboksary, een zogenaamde wonderbaanquote:
Vrij standaard toch? Coleman is vooral bizar snel uit de blokken altijdquote:
Leek wel extra vertraging. Door de valse start wellicht voorzichtig en niet helemaal scherp.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vrij standaard toch? Coleman is vooral bizar snel uit de blokken altijd
Nu vierde. Ealey met een PR/NR van 20.76 op de eerste plaats.quote:
Nagels van 10 cm, genoeg touw om je speedboat mee vast te leggen, hoe gekker hoe beter. Dit haar werkt als een parachute bijna.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
Die bos haar werkt toch in het nadeel .... ?
Valt denk ik nog wel mee, omdat het qua frontaal oppervlakte niet heel veel uit maakt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nagels van 10 cm, genoeg touw om je speedboat mee vast te leggen, hoe gekker hoe beter. Dit haar werkt als een parachute bijna.
Daarom won ze ook niet ....quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nagels van 10 cm, genoeg touw om je speedboat mee vast te leggen, hoe gekker hoe beter. Dit haar werkt als een parachute bijna.
Het zal niet heeel veel uitmaken maar als elke honderdste of zelfs duizendste telt...quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt denk ik nog wel mee, omdat het qua frontaal oppervlakte niet heel veel uit maakt.
Nee, ik snap het ook niet, als je ziet hoeveel onderzoek/geld naar de schoenen gaat.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het zal niet heeel veel uitmaken maar als elke honderdste of zelfs duizendste telt...
Recap richting livequote:Op zaterdag 16 september 2023 22:47 schreef Felagund het volgende:
Nu opeens de 2e poging van Mitton laten zien?
Ze lieten eerder al de derde poging van Ealy zien, dus niet heel logisch.quote:
Fijn dat ze de uitzending een minuut na de start van de 800m beginnen.quote:Op zondag 17 september 2023 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Ziggo Sport Tennis 21:05
Vanaf 23:10 het laatste stukje op Ziggo 14/Select
ff wat anders zoekenquote:Op zondag 17 september 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fijn dat ze de uitzending een minuut na de start van de 800m beginnen.
Ziggo sport Golf begint nu met atletiek.quote:Op zondag 17 september 2023 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Balletje slaan zit in de weg, die gaan echt niet over vijf minuten beginnen met atletiek daar.
Ah ok ... wou net zeggen dat er nog getennis werdquote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziggo sport Golf begint nu met atletiek.
In elk geval niet vergeleken met woensdag, toen heb ik hem met deze tijden in mijn agenda gezetquote:Op zondag 17 september 2023 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben ze het schema nou een uur naar achteren verplaatst?
Maar hij heeft nu wél het zo gewenste NR te pakken.quote:Op zondag 17 september 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Arop verliest vaak op het laatste stukje. Behalve bij WK laatst meen ik.
Hoezo? Uiteindelijk is ook dit geen kampioenschap.quote:Op zondag 17 september 2023 21:11 schreef chufi het volgende:
Maar eh gangmakers in de finales? das toch not done
Er had een andere finalist kunnen staan ... maar goed tis zoals het gaatquote:Op zondag 17 september 2023 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? Uiteindelijk is ook dit geen kampioenschap.
Met een andere finalist erbij hadden ze alsnog een haas gewild lijkt me, dus die houdt niet iemand uit de race ofzoquote:Op zondag 17 september 2023 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Er had een andere finalist kunnen staan ... maar goed tis zoals het gaat
Nooit meer de gloriedagen van Smits, Miller en de Davisjes herleefdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Van alles en nog wat, meerdere categorieën door elkaar.quote:
Volgens Ivo vooral visuele beperkingen.quote:
Dit zijn vooral even twee demonstratiewedstrijden, mooie kans voor hen om voor een relatief groot publiek te lopen, maar ze hebben wel atleten uit diverse klasses bij elkaar in de wedstrijd gegooid om de hoeveelheid races (en de tijdsduur) een beetje, ha ha, beperkt te houden.quote:Op zondag 17 september 2023 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar één atleet (Nederlander) met de blades en de rest?
Ah juist ja. Zo lijkt het wel beetje op we willen een Amerikaan als winnaarquote:Op zondag 17 september 2023 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn vooral even twee demonstratiewedstrijden, mooie kans voor hen om voor een relatief groot publiek te lopen, maar ze hebben wel atleten uit diverse klasses bij elkaar in de wedstrijd gegooid om de hoeveelheid races (en de tijdsduur) een beetje, ha ha, beperkt te houden.
Mocht Helene niet meedoen door die halve vinger?quote:Op zondag 17 september 2023 21:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn die Hendriks familie van elkaar
Hendriks familie van loser-vlucht Maurice?quote:Op zondag 17 september 2023 21:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn die Hendriks familie van elkaar
Het is alweer voorbij. Je hebt er liefst twee hele minuten naar moeten kijkenquote:Op zondag 17 september 2023 21:33 schreef Zorro het volgende:
Begint dat onzingedoe van het baanwielrennen hier nou ook al?
Hou die paratroopers lekker apart
Twee keer een seconde of vijftien, hel en verdoemenis, woest, alles.quote:Op zondag 17 september 2023 21:33 schreef Zorro het volgende:
Begint dat onzingedoe van het baanwielrennen hier nou ook al?
Hou die paratroopers lekker apart
Geen idee, ik kwam er net achter dat het op Golf was dus ik schakel net in en zie dat meteen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij. Je hebt er liefst twee hele minuten naar moeten kijken
Nee, buitengewoon jammer.quote:
Niet als ze bijna een marathon op het programma heeft neequote:
Ik neem aan dat ze dat ook wel gaat in de komende wekenquote:Op zondag 17 september 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemde bril van Monson, alsof ze op vakantie gaat
Ook als ze dat niet heeft meen ik.quote:Op zondag 17 september 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet als ze bijna een marathon op het programma heeft nee
Daar was het WK vorige keerquote:Op zondag 17 september 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
Dat Eugene was een paar jaar geleden toch een soort Hengelo stadion ? of een soort studenten baan? Nu zie ik hele tribunes...
Uitgebreid vanwege het WK vorig jaar.quote:Op zondag 17 september 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
Dat Eugene was een paar jaar geleden toch een soort Hengelo stadion ? of een soort studenten baan? Nu zie ik hele tribunes...
Nike zit daarquote:Op zondag 17 september 2023 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Agh kijk dan investeer je wat extra
Ze moet ook al vroeg lossen, dus misschien was ze idd toevallig op vakantie in de buurt.quote:Op zondag 17 september 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemde bril van Monson, alsof ze op vakantie gaat
Nou ...quote:Op zondag 17 september 2023 21:45 schreef Nober het volgende:
Weinig keuze qua outfits bij Nike, Adidas, Puma.
Dat doen ze bij het tennis wel wat beter heb ik het idee.
Ik dacht al dat ik naar de ploegentijdrit zat te kijkenquote:Op zondag 17 september 2023 21:45 schreef Nober het volgende:
Weinig keuze qua outfits bij Nike, Adidas, Puma.
Dat doen ze bij het tennis wel wat beter heb ik het idee.
Was fantastisch inderdaadquote:Op zondag 17 september 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
Jordan tijdperkquote:Op zondag 17 september 2023 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger een paar leuke basketbalschoenen van.... maar helaas die zijn niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |