Waarom zou dat niemand boeien, dat is toch hartstikke gaaf?quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dit boeit waarschijnlijk helemaal niemand, maar ik ga naar de Olympische Spelen!! (Als toeschouwer)
Kaartjes gekocht voor 5 en 6 augustus. Onder andere finales 200, 800 en 5k vrouwen en verspringen en polsstokhoog bij de mannen. Femke Bol zien we als het goed is in de halve finale van de 400 horden.
Het kostte een godsvermogen, maar ik heb er ongenadig veel zin in!
Cool man... check wel nu asap voor onderdak voor die nachten dat je daar gaat zijn...quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dit boeit waarschijnlijk helemaal niemand, maar ik ga naar de Olympische Spelen!! (Als toeschouwer)
Kaartjes gekocht voor 5 en 6 augustus. Onder andere finales 200, 800 en 5k vrouwen en verspringen en polsstokhoog bij de mannen. Femke Bol zien we als het goed is in de halve finale van de 400 horden.
Het kostte een godsvermogen, maar ik heb er ongenadig veel zin in!
Dank voor de tipquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Cool man... check wel nu asap voor onderdak voor die nachten dat je daar gaat zijn...
Alsof je niet al minstens 1000 euro per nacht betaald in Parijs en omgeving.quote:Op vrijdag 15 september 2023 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Cool man... check wel nu asap voor onderdak voor die nachten dat je daar gaat zijn...
Ik heb via booking een appartement in Saint Denis gezien voor 165 per nacht. Sounds too good to be true, maar ik heb een booking request verstuurdquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof je niet al minstens 1000 euro per nacht betaald in Parijs en omgeving.
Leen een camper.
Geen idee... heb ook geen plannen .. met een paar goede chauffeurs is het geodkoper op en neer scheurrenquote:Op vrijdag 15 september 2023 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof je niet al minstens 1000 euro per nacht betaald in Parijs en omgeving.
Leen een camper.
Hier misschien, maar heb je wel VPN op Roemenie nodig meen ikquote:Op zaterdag 16 september 2023 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig
Iemand al een stream voor straks?
quote:Where to watch
The meeting will be streamed in a number of territories on the Wanda Diamond League YouTube page from 12:00 noon local time (GMT -7) on Saturday and 12:00 noon local time on Sunday.
The livestream will NOT be available in all territories.
quote:Australia, Bhutan, Cambodia, France, Indonesia, Iceland, Ireland, Japan, Myanmar, North Korea, Romania, Sri Lanka, Vietnam
Wanda Diamond League YouTube / Facebook
Ook een snelle baan.quote:
Chebokseugenequote:
Deze moet je even uitleggen.quote:
Tot een paar jaar geleden zetten veel Russen met afstand hun allerbeste prestaties neer tijdens nationale wedstrijden in Cheboksary, een zogenaamde wonderbaanquote:
Vrij standaard toch? Coleman is vooral bizar snel uit de blokken altijdquote:
Leek wel extra vertraging. Door de valse start wellicht voorzichtig en niet helemaal scherp.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vrij standaard toch? Coleman is vooral bizar snel uit de blokken altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |