Nu vierde. Ealey met een PR/NR van 20.76 op de eerste plaats.quote:
Nagels van 10 cm, genoeg touw om je speedboat mee vast te leggen, hoe gekker hoe beter. Dit haar werkt als een parachute bijna.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:42 schreef chufi het volgende:
Die bos haar werkt toch in het nadeel .... ?
Valt denk ik nog wel mee, omdat het qua frontaal oppervlakte niet heel veel uit maakt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nagels van 10 cm, genoeg touw om je speedboat mee vast te leggen, hoe gekker hoe beter. Dit haar werkt als een parachute bijna.
Daarom won ze ook niet ....quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nagels van 10 cm, genoeg touw om je speedboat mee vast te leggen, hoe gekker hoe beter. Dit haar werkt als een parachute bijna.
Het zal niet heeel veel uitmaken maar als elke honderdste of zelfs duizendste telt...quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt denk ik nog wel mee, omdat het qua frontaal oppervlakte niet heel veel uit maakt.
Nee, ik snap het ook niet, als je ziet hoeveel onderzoek/geld naar de schoenen gaat.quote:Op zaterdag 16 september 2023 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het zal niet heeel veel uitmaken maar als elke honderdste of zelfs duizendste telt...
Recap richting livequote:Op zaterdag 16 september 2023 22:47 schreef Felagund het volgende:
Nu opeens de 2e poging van Mitton laten zien?
Ze lieten eerder al de derde poging van Ealy zien, dus niet heel logisch.quote:
Fijn dat ze de uitzending een minuut na de start van de 800m beginnen.quote:Op zondag 17 september 2023 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
Ziggo Sport Tennis 21:05
Vanaf 23:10 het laatste stukje op Ziggo 14/Select
ff wat anders zoekenquote:Op zondag 17 september 2023 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fijn dat ze de uitzending een minuut na de start van de 800m beginnen.
Ziggo sport Golf begint nu met atletiek.quote:Op zondag 17 september 2023 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Balletje slaan zit in de weg, die gaan echt niet over vijf minuten beginnen met atletiek daar.
Ah ok ... wou net zeggen dat er nog getennis werdquote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziggo sport Golf begint nu met atletiek.
In elk geval niet vergeleken met woensdag, toen heb ik hem met deze tijden in mijn agenda gezetquote:Op zondag 17 september 2023 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben ze het schema nou een uur naar achteren verplaatst?
Maar hij heeft nu wél het zo gewenste NR te pakken.quote:Op zondag 17 september 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Arop verliest vaak op het laatste stukje. Behalve bij WK laatst meen ik.
Hoezo? Uiteindelijk is ook dit geen kampioenschap.quote:Op zondag 17 september 2023 21:11 schreef chufi het volgende:
Maar eh gangmakers in de finales? das toch not done
Er had een andere finalist kunnen staan ... maar goed tis zoals het gaatquote:Op zondag 17 september 2023 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? Uiteindelijk is ook dit geen kampioenschap.
Met een andere finalist erbij hadden ze alsnog een haas gewild lijkt me, dus die houdt niet iemand uit de race ofzoquote:Op zondag 17 september 2023 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Er had een andere finalist kunnen staan ... maar goed tis zoals het gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |