Ziggo sport Golf begint nu met atletiek.quote:Op zondag 17 september 2023 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Balletje slaan zit in de weg, die gaan echt niet over vijf minuten beginnen met atletiek daar.
Ah ok ... wou net zeggen dat er nog getennis werdquote:Op zondag 17 september 2023 21:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziggo sport Golf begint nu met atletiek.
In elk geval niet vergeleken met woensdag, toen heb ik hem met deze tijden in mijn agenda gezetquote:Op zondag 17 september 2023 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hebben ze het schema nou een uur naar achteren verplaatst?
Maar hij heeft nu wél het zo gewenste NR te pakken.quote:Op zondag 17 september 2023 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Arop verliest vaak op het laatste stukje. Behalve bij WK laatst meen ik.
Hoezo? Uiteindelijk is ook dit geen kampioenschap.quote:Op zondag 17 september 2023 21:11 schreef chufi het volgende:
Maar eh gangmakers in de finales? das toch not done
Er had een andere finalist kunnen staan ... maar goed tis zoals het gaatquote:Op zondag 17 september 2023 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo? Uiteindelijk is ook dit geen kampioenschap.
Met een andere finalist erbij hadden ze alsnog een haas gewild lijkt me, dus die houdt niet iemand uit de race ofzoquote:Op zondag 17 september 2023 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Er had een andere finalist kunnen staan ... maar goed tis zoals het gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |