SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Van alles en nog wat, meerdere categorieën door elkaar.quote:
Volgens Ivo vooral visuele beperkingen.quote:
Dit zijn vooral even twee demonstratiewedstrijden, mooie kans voor hen om voor een relatief groot publiek te lopen, maar ze hebben wel atleten uit diverse klasses bij elkaar in de wedstrijd gegooid om de hoeveelheid races (en de tijdsduur) een beetje, ha ha, beperkt te houden.quote:Op zondag 17 september 2023 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar één atleet (Nederlander) met de blades en de rest?
Ah juist ja. Zo lijkt het wel beetje op we willen een Amerikaan als winnaarquote:Op zondag 17 september 2023 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn vooral even twee demonstratiewedstrijden, mooie kans voor hen om voor een relatief groot publiek te lopen, maar ze hebben wel atleten uit diverse klasses bij elkaar in de wedstrijd gegooid om de hoeveelheid races (en de tijdsduur) een beetje, ha ha, beperkt te houden.
Mocht Helene niet meedoen door die halve vinger?quote:Op zondag 17 september 2023 21:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn die Hendriks familie van elkaar
Hendriks familie van loser-vlucht Maurice?quote:Op zondag 17 september 2023 21:28 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn die Hendriks familie van elkaar
Het is alweer voorbij. Je hebt er liefst twee hele minuten naar moeten kijkenquote:Op zondag 17 september 2023 21:33 schreef Zorro het volgende:
Begint dat onzingedoe van het baanwielrennen hier nou ook al?
Hou die paratroopers lekker apart
Twee keer een seconde of vijftien, hel en verdoemenis, woest, alles.quote:Op zondag 17 september 2023 21:33 schreef Zorro het volgende:
Begint dat onzingedoe van het baanwielrennen hier nou ook al?
Hou die paratroopers lekker apart
Geen idee, ik kwam er net achter dat het op Golf was dus ik schakel net in en zie dat meteen.quote:Op zondag 17 september 2023 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij. Je hebt er liefst twee hele minuten naar moeten kijken
Nee, buitengewoon jammer.quote:
Niet als ze bijna een marathon op het programma heeft neequote:
Ik neem aan dat ze dat ook wel gaat in de komende wekenquote:Op zondag 17 september 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemde bril van Monson, alsof ze op vakantie gaat
Ook als ze dat niet heeft meen ik.quote:Op zondag 17 september 2023 21:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet als ze bijna een marathon op het programma heeft nee
Daar was het WK vorige keerquote:Op zondag 17 september 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
Dat Eugene was een paar jaar geleden toch een soort Hengelo stadion ? of een soort studenten baan? Nu zie ik hele tribunes...
Uitgebreid vanwege het WK vorig jaar.quote:Op zondag 17 september 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
Dat Eugene was een paar jaar geleden toch een soort Hengelo stadion ? of een soort studenten baan? Nu zie ik hele tribunes...
Nike zit daarquote:Op zondag 17 september 2023 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Agh kijk dan investeer je wat extra
Ze moet ook al vroeg lossen, dus misschien was ze idd toevallig op vakantie in de buurt.quote:Op zondag 17 september 2023 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemde bril van Monson, alsof ze op vakantie gaat
Nou ...quote:Op zondag 17 september 2023 21:45 schreef Nober het volgende:
Weinig keuze qua outfits bij Nike, Adidas, Puma.
Dat doen ze bij het tennis wel wat beter heb ik het idee.
Ik dacht al dat ik naar de ploegentijdrit zat te kijkenquote:Op zondag 17 september 2023 21:45 schreef Nober het volgende:
Weinig keuze qua outfits bij Nike, Adidas, Puma.
Dat doen ze bij het tennis wel wat beter heb ik het idee.
Was fantastisch inderdaadquote:Op zondag 17 september 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
Jordan tijdperkquote:Op zondag 17 september 2023 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger een paar leuke basketbalschoenen van.... maar helaas die zijn niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |