Zegt iemand met capslock in z'n signature.quote:
Lolquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zegt iemand met capslock in z'n signature.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:32 schreef Troel het volgende:
Ja, ik kijk voor het eerst in jaren wel echt gewoon uit naar de feestdagen!
hoi ben jij nieuw heequote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zegt iemand met capslock in z'n signature.
Relatief nieuw ja. En ik post niet in ONZ, dus je komt me normaal gesproken niet tegenquote:
Ok hee, als je vragen hebt weet je me te vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Relatief nieuw ja. En ik post niet in ONZ, dus je komt me normaal gesproken niet tegen
Gaat eens weg met je actquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok hee, als je vragen hebt weet je me te vinden
Verkeerd gedachtquote:
Eerst komt Halloween, dan Sint-Maarten, dan Sinterklaas en dan Kerstquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Afteltopique![]()
Waar zullen we eens naar aftellen?
halloween, kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst komt Halloween, dan Sint-Maarten, dan Sinterklaas en dan Kerst
Genoeg te vieren
Naar kerst aftellen hebben we een apart topic voorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Afteltopique![]()
Waar zullen we eens naar aftellen?
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Naar kerst aftellen hebben we een apart topic voor
Haha eens. Zou het wel eens willen vierenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:06 schreef Donna het volgende:
Sinterklaas vind ik helemaal geweldig.
Vond ik vroeger ook, met de surprises en gedichten. Wij hebben het nog lang met het ouderlijk gezin gevierd, tot mn zus kinderen kreeg en het met haar gezin op de dag zelf wilde vieren. Daarna zijn we maar op kerst over gestapt. En na alle Pieten-discussies verloor het feest voor mij ook wel zn charme. En zonder kinderen is het ook wel iets minder leuk denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:06 schreef Donna het volgende:
Sinterklaas vind ik helemaal geweldig.
Jaaa dat snap ik. Wij vieren het altijd met m'n moeder en broers + gezinnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook, met de surprises en gedichten. Wij hebben het nog lang met het ouderlijk gezin gevierd, tot mn zus kinderen kreeg en het met haar gezin op de dag zelf wilde vieren. Daarna zijn we maar op kerst over gestapt. En na alle Pieten-discussies verloor het feest voor mij ook wel zn charme. En zonder kinderen is het ook wel iets minder leuk denk ik.
Ja dat geloof ik wel!quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa dat snap ik. Wij vieren het altijd met m'n moeder en broers + gezinnen.![]()
Das heel leuk!
Wij hebben kerst nooit met cadeautjes gedaan met mijn familie of ouders idd. Nog steeds niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel!
Maar dan doen jullie kerst minder uitgrbreid?
Ze zijn niet bijzonder of bijzonder creatief of bijzonder mooi, maar het was leuk om te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze zijn niet bijzonder of bijzonder creatief of bijzonder mooi, maar het was leuk om te doen.Dat heb je al mooi bijtijds klaar! Ik moet elk jaar weer racen om ze nog voor kerst bezorgd te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke kaarten hoor, opvallen dat er 1 tussen zit met 5 ballen en 1 met 4 en de rest allemaal 3
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Dank je welquote:Op zaterdag 2 september 2023 10:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat heb je al mooi bijtijds klaar! Ik moet elk jaar weer racen om ze nog voor kerst bezorgd te krijgen.
Leuke kaarten hoor, opvallen dat er 1 tussen zit met 5 ballen en 1 met 4 en de rest allemaal 3
Hihi ik dacht misschien is die van 5 voor een gezin met 3 kinderen, 2 grote ballen en 3 kleinequote:Op zaterdag 2 september 2023 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Hahaha ja, de drie kaarten was een beetje proberen. Ik ben van vijf, naar vier, naar drie gegaanMet drie was ik helemaal tevreden
Hahaha, nee zo doordacht ben ikquote:Op zaterdag 2 september 2023 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ik dacht misschien is die van 5 voor een gezin met 3 kinderen, 2 grote ballen en 3 kleine
Wat klinkt dat goedquote:Op woensdag 6 september 2023 21:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Enorm veel zin in sinterklaas en kerst. Ik geniet altijd van de lampjes en de sfeer. Dit jaar gaan we voor het eerst ouderwets sinterklaas vieren omdat mijn nichtje drie jaar oud is nu. Super veel zin in.
Oh dat lijkt me ook wel weer leuk. Mja ik zal eerst kleinkinderen moeten krijgen ofzoquote:Op woensdag 6 september 2023 21:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Enorm veel zin in sinterklaas en kerst. Ik geniet altijd van de lampjes en de sfeer. Dit jaar gaan we voor het eerst ouderwets sinterklaas vieren omdat mijn nichtje drie jaar oud is nu. Super veel zin in.
Mocht ik ooit kinderen hebben komquote:Op zaterdag 9 september 2023 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook wel weer leuk. Mja ik zal eerst kleinkinderen moeten krijgen ofzo
Oeh leuk, de voorpret begint al! Welke zijn het geworden?quote:Op zondag 10 september 2023 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste twee adventskalenders gepre-ordered (ik kon niet kiezen).
Welkeeeee?quote:Op zondag 10 september 2023 19:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eerste twee adventskalenders gepre-ordered (ik kon niet kiezen).
Halloween is op dinsdagquote:Op maandag 11 september 2023 00:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Aankomende week weer Halloween overleg.
Ik weiger mee te doen als het op zaterdag is.
Gewoon hele vieze snoepjes geven, revengequote:Op maandag 11 september 2023 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Halloween! Ik hou niet van de kinderen aan de deur, maar de versieringen vind ik wel leuk!
[ afbeelding ]
Alleen maar mandarijntjes! Of rozijntjes ofzo, lekker gezondquote:Op maandag 11 september 2023 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon hele vieze snoepjes geven, revenge
Dit is exact wat ik bedoelde.quote:Op maandag 11 september 2023 00:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Halloween is op dinsdag![]()
Ja ik weet dat je dat niet bedoelde
Maar zaterdag is veel makkelijker, want dan is het weekend!quote:Op maandag 11 september 2023 17:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik bedoelde.
Het moet op dinsdag, anders doe ik niet mee.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:05 schreef Amsel het volgende:
45 dagen tot Halloween, 80 tot Sinterklaas en 100 tot Kerst
quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:21 schreef mschol het volgende:
volgende maand staan de eerste oliebollenkramen er weer hier in de buurt
Hier over 2 weken al. Jaarmarkt en kermis! JWT!quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:21 schreef mschol het volgende:
volgende maand staan de eerste oliebollenkramen er weer hier in de buurt
Oh ja! Rituals ken ik alleen van horen zeggenquote:Op woensdag 20 september 2023 09:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Alleen spam van de rituals gehad. Maar zit ik bijna nooit meer op Facebook.
Weet niet of ik dit jaar een kalender koop, ja een kraskalender misschien.
Ik heb de kalender ook nog nooit gekocht, maar wel andere dingen, dus dan krijg je ook spam over de kalender.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja! Rituals ken ik alleen van horen zeggen
Fb vind ik wel fijn ivm de hobbygroepen
Ah ja. Eens gekocht en nooit meer vanafquote:Op woensdag 20 september 2023 09:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de kalender ook nog nooit gekocht, maar wel andere dingen, dus dan krijg je ook spam over de kalender.
Ja die groepen zijn wel handig, maar ik kreeg er teveel info van, was wel even mooi geweest.
Inclusief glitterplaatjes?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja. Eens gekocht en nooit meer vanaf
Jep snap ik helemaal! Hier gewoon een ouderwetse muts
ik lees veel over reclame, maar dat krijg ik niet zo mee?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:30 schreef Donna het volgende:
Ik heb FB eigenlijk ook alleen nog voor de groepen. Berichten van vrienden mis ik meestal door de hoeveelheid reclame.
Nouja veel 'voorgesteld voor jou' ook. Dat vind ik niet belangrijker dan m'n vrienden. FB vindt van wel.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik lees veel over reclame, maar dat krijg ik niet zo mee?
Behalve dat FB wil dat ik zwanger word, een relatie krijg, en een huis koop
quote:Op woensdag 20 september 2023 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Nouja veel 'voorgesteld voor jou' ook. Dat vind ik niet belangrijker dan m'n vrienden. FB vindt van wel.
Niks mis meequote:Op maandag 25 september 2023 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kon me niet inhouden
die linker heb ik de vorige week gegeten, momenteel ben ik met dat rechterzakje bezigquote:Op maandag 25 september 2023 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kon me niet inhouden
Zelfde smaak dus hahaquote:Op maandag 25 september 2023 22:17 schreef TLC het volgende:
[..]
die linker heb ik de vorige week gegeten, momenteel ben ik met dat rechterzakje bezig
![]()
Ik heb ook nog een zakje stroopwafel kruidnotenquote:Op maandag 25 september 2023 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfde smaak dus haha
Ik ben met het rechterzakje begonnen! Vooral de dubbelen knetteren goed!
Die vind ik meestal ook wel lekker ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:07 schreef Donna het volgende:
Picnic heeft eigen merk Truffel kruidnoten. Die ga ik natuurlijk even testen!
Nee, sinds vorige week!quote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die vind ik meestal ook wel lekker ja.
Was jij trouwens altijd al blauw?
Leuk, van welk forum?quote:
Ja!quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 11:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja!
En SHO, haha. Of nouja eigenlijk was SHO eerst, maar omdat ik zo'n FEE fan ben, kreeg ik die er bij.
Ja er was idd in dit FEE geen speciale aankondiging. In SHO en MED wel. Maar leuk enthousiasme over mijn nieuwe functie, bedankt.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb er niets van gezien! Ben ook FEE fan, maar kijk toch vaak alleen in de AT lijst.
Maar FEE is natuurlijk een lieflijk forum. Zolang het niet over het hulpje van sinterklaas gaat dan
Ik doe dat altijd het hele jaar door, als ik iets tegenkom wat een leuk cadeautje kan zijn neem ik het mee. Niet zozeer vanwege de kosten, maar ook dat ik niet opeens heel veel cadeautjes tegelijk moet bedenken.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:51 schreef laziness het volgende:
Leuk Donna! Ik had het ook gemist![]()
Zijn jullie al cadeautjes bij elkaar aan het scharrelen? Of wachten jullie tot december? Ik probeer de kosten en de drukte en de omhoog vliegende prijzen altijd te spreiden door ruim op tijd te beginnen.
Zo doe ik het ook. Ik ben eigenlijk al klaar. Tijdens de Amazon Prime days een tijdje terug een Barbiehuis gescoord met ¤100 korting.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd het hele jaar door, als ik iets tegenkom wat een leuk cadeautje kan zijn neem ik het mee. Niet zozeer vanwege de kosten, maar ook dat ik niet opeens heel veel cadeautjes tegelijk moet bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |