Halloween is op dinsdagquote:Op maandag 11 september 2023 00:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Aankomende week weer Halloween overleg.
Ik weiger mee te doen als het op zaterdag is.
Gewoon hele vieze snoepjes geven, revengequote:Op maandag 11 september 2023 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Halloween! Ik hou niet van de kinderen aan de deur, maar de versieringen vind ik wel leuk!
[ afbeelding ]
Alleen maar mandarijntjes! Of rozijntjes ofzo, lekker gezondquote:Op maandag 11 september 2023 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon hele vieze snoepjes geven, revenge
Dit is exact wat ik bedoelde.quote:Op maandag 11 september 2023 00:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Halloween is op dinsdag![]()
Ja ik weet dat je dat niet bedoelde
Maar zaterdag is veel makkelijker, want dan is het weekend!quote:Op maandag 11 september 2023 17:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit is exact wat ik bedoelde.
Het moet op dinsdag, anders doe ik niet mee.
quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:05 schreef Amsel het volgende:
45 dagen tot Halloween, 80 tot Sinterklaas en 100 tot Kerst
quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:21 schreef mschol het volgende:
volgende maand staan de eerste oliebollenkramen er weer hier in de buurt
Hier over 2 weken al. Jaarmarkt en kermis! JWT!quote:Op zaterdag 16 september 2023 09:21 schreef mschol het volgende:
volgende maand staan de eerste oliebollenkramen er weer hier in de buurt
Oh ja! Rituals ken ik alleen van horen zeggenquote:Op woensdag 20 september 2023 09:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Alleen spam van de rituals gehad. Maar zit ik bijna nooit meer op Facebook.
Weet niet of ik dit jaar een kalender koop, ja een kraskalender misschien.
Ik heb de kalender ook nog nooit gekocht, maar wel andere dingen, dus dan krijg je ook spam over de kalender.quote:Op woensdag 20 september 2023 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja! Rituals ken ik alleen van horen zeggen
Fb vind ik wel fijn ivm de hobbygroepen
Ah ja. Eens gekocht en nooit meer vanafquote:Op woensdag 20 september 2023 09:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb de kalender ook nog nooit gekocht, maar wel andere dingen, dus dan krijg je ook spam over de kalender.
Ja die groepen zijn wel handig, maar ik kreeg er teveel info van, was wel even mooi geweest.
Inclusief glitterplaatjes?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja. Eens gekocht en nooit meer vanaf
Jep snap ik helemaal! Hier gewoon een ouderwetse muts
ik lees veel over reclame, maar dat krijg ik niet zo mee?quote:Op woensdag 20 september 2023 09:30 schreef Donna het volgende:
Ik heb FB eigenlijk ook alleen nog voor de groepen. Berichten van vrienden mis ik meestal door de hoeveelheid reclame.
Nouja veel 'voorgesteld voor jou' ook. Dat vind ik niet belangrijker dan m'n vrienden. FB vindt van wel.quote:Op woensdag 20 september 2023 10:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik lees veel over reclame, maar dat krijg ik niet zo mee?
Behalve dat FB wil dat ik zwanger word, een relatie krijg, en een huis koop
quote:Op woensdag 20 september 2023 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Nouja veel 'voorgesteld voor jou' ook. Dat vind ik niet belangrijker dan m'n vrienden. FB vindt van wel.
Niks mis meequote:Op maandag 25 september 2023 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kon me niet inhouden
die linker heb ik de vorige week gegeten, momenteel ben ik met dat rechterzakje bezigquote:Op maandag 25 september 2023 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kon me niet inhouden
Zelfde smaak dus hahaquote:Op maandag 25 september 2023 22:17 schreef TLC het volgende:
[..]
die linker heb ik de vorige week gegeten, momenteel ben ik met dat rechterzakje bezig
![]()
Ik heb ook nog een zakje stroopwafel kruidnotenquote:Op maandag 25 september 2023 22:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zelfde smaak dus haha
Ik ben met het rechterzakje begonnen! Vooral de dubbelen knetteren goed!
Die vind ik meestal ook wel lekker ja.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:07 schreef Donna het volgende:
Picnic heeft eigen merk Truffel kruidnoten. Die ga ik natuurlijk even testen!
Nee, sinds vorige week!quote:Op woensdag 27 september 2023 11:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die vind ik meestal ook wel lekker ja.
Was jij trouwens altijd al blauw?
Leuk, van welk forum?quote:
Ja!quote:
quote:Op woensdag 27 september 2023 11:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja!
En SHO, haha. Of nouja eigenlijk was SHO eerst, maar omdat ik zo'n FEE fan ben, kreeg ik die er bij.
Ja er was idd in dit FEE geen speciale aankondiging. In SHO en MED wel. Maar leuk enthousiasme over mijn nieuwe functie, bedankt.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb er niets van gezien! Ben ook FEE fan, maar kijk toch vaak alleen in de AT lijst.
Maar FEE is natuurlijk een lieflijk forum. Zolang het niet over het hulpje van sinterklaas gaat dan
Ik doe dat altijd het hele jaar door, als ik iets tegenkom wat een leuk cadeautje kan zijn neem ik het mee. Niet zozeer vanwege de kosten, maar ook dat ik niet opeens heel veel cadeautjes tegelijk moet bedenken.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:51 schreef laziness het volgende:
Leuk Donna! Ik had het ook gemist![]()
Zijn jullie al cadeautjes bij elkaar aan het scharrelen? Of wachten jullie tot december? Ik probeer de kosten en de drukte en de omhoog vliegende prijzen altijd te spreiden door ruim op tijd te beginnen.
Zo doe ik het ook. Ik ben eigenlijk al klaar. Tijdens de Amazon Prime days een tijdje terug een Barbiehuis gescoord met ¤100 korting.quote:Op woensdag 27 september 2023 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd het hele jaar door, als ik iets tegenkom wat een leuk cadeautje kan zijn neem ik het mee. Niet zozeer vanwege de kosten, maar ook dat ik niet opeens heel veel cadeautjes tegelijk moet bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |