Zegt iemand met capslock in z'n signature.quote:
Lolquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zegt iemand met capslock in z'n signature.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:32 schreef Troel het volgende:
Ja, ik kijk voor het eerst in jaren wel echt gewoon uit naar de feestdagen!
hoi ben jij nieuw heequote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zegt iemand met capslock in z'n signature.
Relatief nieuw ja. En ik post niet in ONZ, dus je komt me normaal gesproken niet tegenquote:
Ok hee, als je vragen hebt weet je me te vindenquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Relatief nieuw ja. En ik post niet in ONZ, dus je komt me normaal gesproken niet tegen
Gaat eens weg met je actquote:Op woensdag 30 augustus 2023 11:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok hee, als je vragen hebt weet je me te vinden
Verkeerd gedachtquote:
Eerst komt Halloween, dan Sint-Maarten, dan Sinterklaas en dan Kerstquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Afteltopique![]()
Waar zullen we eens naar aftellen?
halloween, kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 30 augustus 2023 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eerst komt Halloween, dan Sint-Maarten, dan Sinterklaas en dan Kerst
Genoeg te vieren
Naar kerst aftellen hebben we een apart topic voorquote:Op woensdag 30 augustus 2023 12:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
Afteltopique![]()
Waar zullen we eens naar aftellen?
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Naar kerst aftellen hebben we een apart topic voor
Haha eens. Zou het wel eens willen vierenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:06 schreef Donna het volgende:
Sinterklaas vind ik helemaal geweldig.
Vond ik vroeger ook, met de surprises en gedichten. Wij hebben het nog lang met het ouderlijk gezin gevierd, tot mn zus kinderen kreeg en het met haar gezin op de dag zelf wilde vieren. Daarna zijn we maar op kerst over gestapt. En na alle Pieten-discussies verloor het feest voor mij ook wel zn charme. En zonder kinderen is het ook wel iets minder leuk denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:06 schreef Donna het volgende:
Sinterklaas vind ik helemaal geweldig.
Jaaa dat snap ik. Wij vieren het altijd met m'n moeder en broers + gezinnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook, met de surprises en gedichten. Wij hebben het nog lang met het ouderlijk gezin gevierd, tot mn zus kinderen kreeg en het met haar gezin op de dag zelf wilde vieren. Daarna zijn we maar op kerst over gestapt. En na alle Pieten-discussies verloor het feest voor mij ook wel zn charme. En zonder kinderen is het ook wel iets minder leuk denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |