Snap ik. Voor je het weet rijdt hij weer een ravijn inquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef -XOR- het volgende:
Dit wordt finishen in het donker. Evenepoel witheet woedend.
Marshalls polonaisequote:
Een beetje staan chagrijnen in de regen, dat was pas genant geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef Ferdii het volgende:
Marshall polonaise, hoe chanant richting de hele wereld
Dit is niet geil.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker moppie bij Aston Martin. Die mag zich ook wel even aan mijn paaltje opwarmen
Wij hebben hier NOS beeld met GP radio en zijn zo'n beetje de enigen hier die niet constant zitten te zeiken.quote:
Wow rustig!quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef vosss het volgende:
HET IS DROOG ZAT VOOR INTERS FLIKKER OP MET DIE RODE VLAG!!!![]()
![]()
Ik dacht net zoiets.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef vosss het volgende:
![]()
Gifje.quote:
Dit is natuurlijk ook wel een bepaald slag volk dat daar rondloopt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:02 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben helemaal voor mensen plezier laten hebben enzo, maar als er iets is waar ik echt een teringhekel aan heb en altijd al heb gehad, is het wel de polonaise.
Donder op gek.quote:
Nou! Of nou ja, niet dus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef Ferdii het volgende:
Marshall polonaise, hoe chanant richting de hele wereld
Bij de F1quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even denken waar de prioriteiten liggen!
waar koop ik die?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Die ene met zijn poncho met 'KUT REGEN' achterop
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef vosss het volgende:
![]()
Zijn de nootjes op?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Donder op gek.
Deze rode vlag duurt al minimaal 15 minuten te lang.
Hey ik doe ook gewoon mijn best. Maar inderdaad ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht net zoiets.
Niet preces in die bewoordingen, maar je houdt je in zie ik.
Zet je laptop aan voor de Indy.quote:
Mooi, kan de mythe dat het aan de reparaties lag ook de wereld uit.quote:
LMGTFYquote:
hoppaquote:
Waarquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die seksueel getinte posts hier.![]()
Is er een mod actief? Op het circuit wèl!
Alcohol maakt meer goed dan liefde kapot kan maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Heb ik nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zet je laptop aan voor de Indy.
Wij noemen dat de Brabantse genenquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:02 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben helemaal voor mensen plezier laten hebben enzo, maar als er iets is waar ik echt een teringhekel aan heb en altijd al heb gehad, is het wel de polonaise.
Ipad?quote:
Zag laatst iemand op Haltpop met dat ding. Gelachen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Die ene met zijn poncho met 'KUT REGEN' achterop
je hebt geen indy?quote:
Nice huhquote:
Had je maar een literblik moeten halen.quote:
Mee eens. Hoeft helemaal niet. Stelletje holbewoners.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
De polonaise is Pools, dat zegt de naam al.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Wij noemen dat de Brabantse genen![]()
.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Nee dat is van de Head & Shoulders reclamequote:
Zulke opmerkingen is hier niet nodigquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Ik walg daar ook van!quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Allen stokoude niet opgeladen iPads.quote:
Nice and wetquote:
eens, anders topic gewoon dichtquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Nieuw blik gepakt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Had je maar een literblik moeten halen.
Maak TR., dan zien we als mods het wat snellerquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Lijkt me dat ze dat doen in te pits? En niet al rijdend?quote:
Zet een TR, valt het eerder op.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Sky wil zoveel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:08 schreef Mothzor het volgende:
Sky wil heel graag een staande start…wat een verassing 😆
volgens timtom is niemand weg gegaanquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan al flinke groepen naar huis
Gewijzigd, Rolling start.quote:
Morgen weer pallets sorteren. @R-woud93quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Welke dan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Ik zie daar ook klagende engelsen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:09 schreef wdn het volgende:
wow hockey even aangezet
precieus het goede moment
Geen probleem, iedereen post het tegelijkertijd.quote:
Traject Zandvoort-Haarlem eruitquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:09 schreef PirE het volgende:
Heeft de NS de dienstregeling al opgeschort ivm het noodweer?
Ja ja nu weten we het wel, ga lekker punniken ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:09 schreef RamboDirk het volgende:
rolling start procedure
mietjessport
Marko is er nog niet uit.quote:
Max mazzeltquote:
nope kalf geeft aan dat ze te druk waren met uitzoeken of ze op andere banden konden startenquote:
En laat je club maar in de steek.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ja die regen is nu -hier-quote:
Het was maar een buitje. Om dat nou als code rood aan te merken gaat wat ver.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:11 schreef Perox het volgende:
[..]
Je mag gratis wisselen tijdens code rood.
Je kan ook overdrijven er werd alleen gezegd dat die bandenwarmer knuffelaar een lekkere dame is. En ik kijk graag naar mooie dingen dus ik geef ze gelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Zet een TR, valt het eerder op.
@:ESF1gamer is al bezig zie ik
Doen ze sowieso nooit als het nat is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:11 schreef Jane het volgende:
Nou ja, wel beter dan een herhaling van Australië met die achterlijke staande start + onvermijdelijke crash.
Lekker is dat he, excuus om extra te pilsenquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:12 schreef R-woud93 het volgende:
Nieuwe pils gepakt, kom maar op met die sprint.
Bij Hart van Nederland gaan ze zo de regering de schuld geven van dit weer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Die banden mocht hij sowieso wisselenquote:
Zeg je nou dat DAT de "seksualisistische posts" waren?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven er werd alleen gezegd dat die bandenwarmer knuffelaar een lekkere dame is. En ik kijk graag naar mooie dingen dus ik geef ze gelijk.
Heerlijk maatquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Lekker is dat he, excuus om extra te pilsen
Is goed meissiequote:Op zondag 27 augustus 2023 17:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Seksuele opmerkingen zijn niet nodig
Of achter het aanrecht.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We gaan gewoon eindigen achter de SC hè?
Nah, te makkelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nee. Nog een rode vlag door de volgende regenbui en daarna klaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hangt er een beetje vanaf of er nog iemand afschuift in de 5 rondjes die overblijven nadat de SC naar binnen is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
#samequote:Op zondag 27 augustus 2023 17:12 schreef R-woud93 het volgende:
Nieuwe pils gepakt, kom maar op met die sprint.
Ja, want ongeveer NU is er weer regen voorspeldquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nee maarde opmerkingen waren quasi grappig bedoeld en niet serieus. Ik ben niet zo van de rubberen tegel generatie. Je mag tegenwoordig helemaal niks meer zonder dat er iemand aanstoot aan neemt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg je nou dat DAT de "seksualisistische posts" waren?
Het is volgens mij procedure om een herstart 10 minuten van te voren aan te kondigen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:15 schreef PS. het volgende:
Waarom die 10 minuten wachtenhet was kurkdroog.
Keukengrapjes als reactie op een andere post heeft echt 0.0 met aanrandingen te maken. We snappen dat je je overdreven wil bewijzen als nieuwe mod maar je gaat dit weekend veels te veel stapjes te ver. Er zijn hier zelden tot nooit problemen maar zo creeeer je ze zelf.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Humor is ok, maak seksuele reacties en in de trant van aanrandingen is gewoon niet nodig.
Nieuwe regels, ze moeten nu 10 minuten van tevoren aankondigen wanneer de race hervat wordt. Maar daar wachten ze mee tot de race hervat kan wordenquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:15 schreef PS. het volgende:
Waarom die 10 minuten wachtenhet was kurkdroog.
RB kan dat repareren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:16 schreef Peterselieman het volgende:
Max moet even door alle versnellingen heen. In Hongarije ging dat destijds goed
Stroll rijdt nog.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie als eerste eraf?
Lastig zonder Leclerc en Sargeant...
Perez heeft zijn momentje al gehadquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie als eerste eraf?
Perez dan maar?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie als eerste eraf?
Perez of Hamilton dan waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie als eerste eraf?
Flinke voorspellingquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wat onvoorspelbaar maar ik durf wel voorzichtig te voorspellen dat we niet in deze volgorde finishen.
Stroll is een prima regenrijder.quote:
Boks ouwe 🤜quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is wat onvoorspelbaar maar ik durf wel voorzichtig te voorspellen dat we niet in deze volgorde finishen.
mooi tochquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:18 schreef R-woud93 het volgende:
Dit gaat straks helemaal fout in bocht 1
Die glibbert juist op het droog alle kanten opquote:
Perez zijn auto is beschadigd dus die is het meest waarschijnlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie als eerste eraf?
quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:18 schreef R-woud93 het volgende:
Dit gaat straks helemaal fout in bocht 1
Wie het eerste over de finish komt na 72 rondjes wintquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik snap de regels eigenlijk niet helemaal eerlijk gezegd
joh doe nog een groter plaatjequote:Op zondag 27 augustus 2023 17:19 schreef ACT-F het volgende:
De volgende bui is alweer onderweg:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 27 augustus 2023 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
Zitten we nou naar de replay te kijken van max achter de safety car
Jupquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:20 schreef Nizno het volgende:
Perez ook nog eens te hard in de pitlane?
die was sowieso nog under investigation, dat wordt wel een 5sec minstens
diegene die in de laatste ronde voorop rijd, krijgt de grootste prijs en mag op de hoogste trede staan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie het eerste over de finish komt na 72 rondjes wint
Wie neemt hem nog serieus?quote:
@chufiquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:21 schreef Sabata het volgende:
hoe was dat "het was geen penalty" ook weer in het Spaans
No era penal!quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:21 schreef Sabata het volgende:
hoe was dat "het was geen penalty" ook weer in het Spaans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Copiumquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:22 schreef fietsie het volgende:
Waarom is het interessant om te weten wat het gap tussen Perez en Hamilton is voor F1 ??
Naar gasly wel vanwege die tijdstrafquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:22 schreef fietsie het volgende:
Waarom is het interessant om te weten wat het gap tussen Perez en Hamilton is voor F1 ??
Omdat Perez 5 sec. penalty heeftquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:22 schreef fietsie het volgende:
Perez krijgt 5 sec strafquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:22 schreef fietsie het volgende:
Je zegt het tegen de verkeerde, Konijntjequote:Op zondag 27 augustus 2023 17:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven er werd alleen gezegd dat die bandenwarmer knuffelaar een lekkere dame is. En ik kijk graag naar mooie dingen dus ik geef ze gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |