Snap ik. Voor je het weet rijdt hij weer een ravijn inquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef -XOR- het volgende:
Dit wordt finishen in het donker. Evenepoel witheet woedend.
Marshalls polonaisequote:
Een beetje staan chagrijnen in de regen, dat was pas genant geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef Ferdii het volgende:
Marshall polonaise, hoe chanant richting de hele wereld
Dit is niet geil.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker moppie bij Aston Martin. Die mag zich ook wel even aan mijn paaltje opwarmen
Wij hebben hier NOS beeld met GP radio en zijn zo'n beetje de enigen hier die niet constant zitten te zeiken.quote:
Wow rustig!quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef vosss het volgende:
HET IS DROOG ZAT VOOR INTERS FLIKKER OP MET DIE RODE VLAG!!!![]()
![]()
Ik dacht net zoiets.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef vosss het volgende:
HET IS DROOG ZAT VOOR INTERS FLIKKER OP MET DIE RODE VLAG!!!![]()
![]()
Gifje.quote:
Dit is natuurlijk ook wel een bepaald slag volk dat daar rondloopt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:02 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben helemaal voor mensen plezier laten hebben enzo, maar als er iets is waar ik echt een teringhekel aan heb en altijd al heb gehad, is het wel de polonaise.
Donder op gek.quote:
Nou! Of nou ja, niet dus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef Ferdii het volgende:
Marshall polonaise, hoe chanant richting de hele wereld
Bij de F1quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even denken waar de prioriteiten liggen!
waar koop ik die?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Die ene met zijn poncho met 'KUT REGEN' achterop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |