Snap ik. Voor je het weet rijdt hij weer een ravijn inquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef -XOR- het volgende:
Dit wordt finishen in het donker. Evenepoel witheet woedend.
Marshalls polonaisequote:
Een beetje staan chagrijnen in de regen, dat was pas genant geweest.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef Ferdii het volgende:
Marshall polonaise, hoe chanant richting de hele wereld
Dit is niet geil.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef PzKpfw het volgende:
Lekker moppie bij Aston Martin. Die mag zich ook wel even aan mijn paaltje opwarmen
Wij hebben hier NOS beeld met GP radio en zijn zo'n beetje de enigen hier die niet constant zitten te zeiken.quote:
Wow rustig!quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef vosss het volgende:
HET IS DROOG ZAT VOOR INTERS FLIKKER OP MET DIE RODE VLAG!!!![]()
![]()
Ik dacht net zoiets.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef vosss het volgende:
![]()
Gifje.quote:
Dit is natuurlijk ook wel een bepaald slag volk dat daar rondloopt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:02 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben helemaal voor mensen plezier laten hebben enzo, maar als er iets is waar ik echt een teringhekel aan heb en altijd al heb gehad, is het wel de polonaise.
Donder op gek.quote:
Nou! Of nou ja, niet dus.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef Ferdii het volgende:
Marshall polonaise, hoe chanant richting de hele wereld
Bij de F1quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even denken waar de prioriteiten liggen!
waar koop ik die?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Die ene met zijn poncho met 'KUT REGEN' achterop
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:01 schreef vosss het volgende:
![]()
Zijn de nootjes op?quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Donder op gek.
Deze rode vlag duurt al minimaal 15 minuten te lang.
Hey ik doe ook gewoon mijn best. Maar inderdaad ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht net zoiets.
Niet preces in die bewoordingen, maar je houdt je in zie ik.
Zet je laptop aan voor de Indy.quote:
Mooi, kan de mythe dat het aan de reparaties lag ook de wereld uit.quote:
LMGTFYquote:
hoppaquote:
Waarquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Kotsmisselijk word ik van die seksueel getinte posts hier.![]()
Is er een mod actief? Op het circuit wèl!
Alcohol maakt meer goed dan liefde kapot kan maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.
Heb ik nietquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zet je laptop aan voor de Indy.
Wij noemen dat de Brabantse genenquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:02 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben helemaal voor mensen plezier laten hebben enzo, maar als er iets is waar ik echt een teringhekel aan heb en altijd al heb gehad, is het wel de polonaise.
Ipad?quote:
Zag laatst iemand op Haltpop met dat ding. Gelachen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Die ene met zijn poncho met 'KUT REGEN' achterop
je hebt geen indy?quote:
Nice huhquote:
Had je maar een literblik moeten halen.quote:
Mee eens. Hoeft helemaal niet. Stelletje holbewoners.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
De polonaise is Pools, dat zegt de naam al.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Wij noemen dat de Brabantse genen![]()
.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:04 schreef AnneX het volgende:
Nee dat is van de Head & Shoulders reclamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |