Michael Masi is daar scheidsrechter.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:36 schreef borisz het volgende:
Ze willen ook gewoon even EK Hockey kijken.
Ja F1TV loopt ver achter vandaag heb ik het ideequote:Op zondag 27 augustus 2023 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel blij als we weer met z'n allen gewoon 30s achter lopen. Kutspoileraars hier.
Ik hoorde op een team radio 50 minquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
als dit 10min is...
ik denk dat t wel meer dan 10min duurt
Harde wind misschien.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
als dit 10min is...
ik denk dat t wel meer dan 10min duurt
Maar wie maakt de call, Perez of het team, als het de laatste is mag je wel verwachten dat de banden klaar staan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:36 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
anders moest hij nog een ronde door in dat weer op slicks.......had nooit goed gegaan
Je zit toch op het circuit?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben wel blij als we weer met z'n allen gewoon 30s achter lopen. Kutspoileraars hier.
als ik viaplay op tv laptop en mobiel aan heb is de tv standaard de traagste, dan de laptop en de mobiel is het snelstequote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja F1TV loopt ver achter vandaag heb ik het idee
Dat is toch gewoon zwarte vlag?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef wdn het volgende:
w t f
Perez is tegen de baan richting ingereden?
Idioot
dat lijkt mij realistischer dan wat Kalf zeiquote:
Viaplay via de app op de tv is het snelstquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik viaplay op tv laptop en mobiel aan heb is de tv standaard de traagste, dan de laptop en de mobiel is het snelste
als je net bij de pits rijd.......gewoon gevalletje slechte positie, heeft hij aan zichzelf te danken na dat uitstapjequote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Maar wie maakt de call, Perez of het team, als het de laatste is mag je wel verwachten dat de banden klaar staan.
Inters mag ook, hoor ik net.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef Abdus18 het volgende:
moeten ze nu straks verplicht full wet achter SC aan?
Of was het nu vrije keus?
Ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ben jij even gestoord. Wil je herhaling Japan 2015?!
hier niequote:Op zondag 27 augustus 2023 16:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Viaplay via de app op de tv is het snelst
Tenminste een echte rainmeisterquote:
RITS.quote:
Zo meteen 't's is weer voorbij die mooie zomer' als meezinger.quote:
Alleen door Nederlandersquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Massa-aanrandingen terug in de trein.
Het was 2014quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ben jij even gestoord. Wil je herhaling Japan 2015?!
Die straf voor het verkeerd terugrijden gaat dan wel pijn doenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Perez op 3 voor de herstart.
Nee, alleen buiten de baan tegen de richting in.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef wdn het volgende:
w t f
Perez is tegen de baan richting ingereden?
Idioot
Je snapt niks van F1quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:41 schreef Postbus100 het volgende:
Sorry voor het zeggen, maar wat een rare of domme sport toch. Zoveel voorsprong, en dan door een externe omstandigheid worden ineens alle voorsprongen teniet gedaan en is er weer een gelijk speelveld. Wat voor nut heeft het dan die eerste pakweg 60 ronden te rijden?
(of ik begrijp het verkeerd).
vanwege de harde regen en de F1 die na akkefietjes oa op SPA een stuk voorzichtiger is gewordenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:41 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En waarom zou die er niet komen eigenlijk?
Lekker klem zuipen, want dat is stoer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Verstandig. Afvlaggen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sky geeft aan dat de GPDA aangegeven heeft niet onder deze omstandigheden te willen herstarten.
Mja het is waarschijnlijk te nat om een gewone start te doen, dus eerst paar rondjes achter SC en dan rijdt Max het wel uit.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:41 schreef Postbus100 het volgende:
Sorry voor het zeggen, maar wat een rare of domme sport toch. Zoveel voorsprong, en dan door een externe omstandigheid worden ineens alle voorsprongen teniet gedaan en is er weer een gelijk speelveld. Wat voor nut heeft het dan die eerste pakweg 60 ronden te rijden?
Code geel genot @Nattekatquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hier in den haag in het ook prachtig weer
3 uur racetijd. Ze kunnen tot 18:00 uur racen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef StephanL het volgende:
Voordat alles in orde is herstelt is het 17:00 uur en sroppen we
dat zeiden ze net op de NOSquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, alleen buiten de baan tegen de richting in.
En wat nou als hij dan toch ineens wordt ingehaald? Dan wordt hij niet gecompenseerd voor die eerdere voorsprong, toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja het is waarschijnlijk te nat om een gewone start te doen, dus eerst paar rondjes achter SC en dan rijdt Max het wel uit.
1uur extra bij rode vlag toch?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef StephanL het volgende:
Voordat alles in orde is herstelt is het 17:00 uur en stoppen we
Je begrijpt het verkeerd.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:41 schreef Postbus100 het volgende:
Ohh dan kunnen we nog even. Dacht max twee uurquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
3 uur racetijd. We kunnen tot 18:00 uur racen.
het slaat ook allemaal nergens op. Allemaal rare regeltjes dat je iemand niet mag inhalen enzo. Continu ligt de race stil. Dit heeft niet met autoracen te makenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:41 schreef Postbus100 het volgende:
Ze geven iedereen ook maar een paspoort tegenwoordig hequote:
Wie remt er dan ook op het nat... amateur!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bleekemolen:
Zhou remde op het nat
Ja bro het was daar overal nat
Hij stond met zijn kont richting die sliproad.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:41 schreef Tijn het volgende:
Waarom pakte Perez niet gewoon de sliproad?
Nope dat is hoe het werkt. Snap je punt, maar het hoort er bij. Soms komt het goed uit (Abu Dhabi iemand?) soms komt het kut uit, zoals nu.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En wat nou als hij dan toch ineens wordt ingehaald? Dan wordt hij niet gecompenseerd voor die eerdere voorsprong, toch?
Nee, totale tijd dat race in moet worden voltooid worden is 3 uren. Dus tot 18:00 kunnen ze race voltooien als ze dat willen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
1uur extra bij rode vlag toch?
Wat. Een. Sukkel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Perez knalde tegen de muur in de pitstraat
Ah. Nou goed, dan nog: gespoilerd worden als je ook gewoon zit te kijken is natuurlijk je eigen schuldquote:
kloptquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij gaf nog gas alsof het droog was.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:43 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Wie remt er dan ook op het nat... amateur!
Een lewisje.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat ik geen kabel tv heb hier omdat ik weiger om een cent uit te geven aan die "u heeft geen eigendommen" koers van Ziggo.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon NOS met Grand Prix Radio dan? Heb je Olav Mol en geen vertraging.
https://www.npostart.nl/live/npo-1quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik geen kabel tv heb hier omdat ik weiger om een cent uit te geven aan die "u heeft geen eigendommen" koers van Ziggo.
Helemaal niets omdat spray nu een probleem is.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:45 schreef PirE het volgende:
Dus straks een sprint met 18 man die denkt de race te kunnen winnen in de 1e bocht.
Maar wel zeuren.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik geen kabel tv heb hier omdat ik weiger om een cent uit te geven aan die "u heeft geen eigendommen" koers van Ziggo.
mwa ik wil jou wel eens met die snelheden tussen twee muurtjes in zien rijden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:45 schreef trein2000 het volgende:
Checo komt in aanmerking voor de De Vries-behandeling zo langzamerhand. Amateur.
lewis weet er toch alles vanaf....die heeft al 100x mazzel gehad met dit soort dingenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nope dat is hoe het werkt. Snap je punt, maar het hoort er bij. Soms komt het goed uit (Abu Dhabi iemand?) soms komt het kut uit, zoals nu.
dan loop je nog steeds achterquote:
Ik denk rondjes achter SC en dan zzzzZzzquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal niets omdat spray nu een probleem is.
Ach, dat kwam hij al langer dan De Vries zelf.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:45 schreef trein2000 het volgende:
Checo komt in aanmerking voor de De Vries-behandeling zo langzamerhand. Amateur.
Is op zich letterlijk z'n werk.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ach meneer in Oranje pak moet geregisseerd leuk doen
Was toch gewoon aquaplanning, daar doet niemand wat tegenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa ik wil jou wel eens met die snelheden tussen twee muurtjes in zien rijden.
amateur
2008, dat was een Massa-aanranding.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Ja schijten.quote:
Wat een zeikerd ben jij zeg.quote:
Hij is nog steeds in de race, dus primaquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lawson heeft inderdaad wel een héél bijzonder debuutweekend![]()
En vooralsnog doet hij het prima
Mooi toch, mensen hebben het gewoon naar hun zinquote:
Dat zou GENOT zijnquote:
ja vandaar ook mijn reactie aan hemquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:46 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Was toch gewoon aquaplanning, daar doet niemand wat tegen
Dat wel, maar het zou niet mijn muziekkeuze zijn zeg maarquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooi toch, mensen hebben het gewoon naar hun zin
geen abo, hier ook nietquote:
Klootviool.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zonde van die dure viool, tenzij die een goedkope bij zich heeft
Mwah van mij ook niet, normaal rock/metal, maar als ik daar in de regen zou staan dan zou ik ook meeblerenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel, maar het zou niet mijn muziekkeuze zijn zeg maar
hij speelt toch niet echt johquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zonde van die dure viool, tenzij die een goedkope bij zich heeft
Ze zijn in ieder geval lekker natquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen in beeld die leuk doen. Over een uur 500 handjes over het lichaam.
Bach duurt te lang.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neuh, ook bepaald niet die van mijquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
zit flink wat bier inquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:49 schreef 3rr0r het volgende:
Zouden ze zich echt vermaken of geforceerd doen alsof?
Ze kiezen er zelf voorquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:49 schreef Zorro het volgende:
Sta je in de regen, race getopt, krijg je ook nog die kutherrie over je heen.
Ik heb medelijkden met die mensen.
Orange Armyquote:
Ik moet ¤2 per maand betalen daarvoor, terwijl ik wel gewoon tv kan kijken via streaming. Dus nee, tuurlijk niet. Vroegah had ik zo'n smartcard van m'n vader, maar die is weg bij Ziggo.quote:
Dachten ze dat sowieso niet alquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Heel de wereld denkt nu dat wij niet sporen.
Het regent dat het giet, iedereen danst, is vrolijk, zing luidkeels mee.
Dit is een sociaal experiment: hoeveel ellende kunnen we over deze mensen uitstorten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:49 schreef Zorro het volgende:
Sta je in de regen, race gestopt, krijg je ook nog die kutherrie over je heen.
Ik heb medelijden met die mensen.
En Wagner kan tegenwoordig niet meerquote:
Touchequote:
Die denken dat hele gezinnen aan de molly zitten.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Heel de wereld denkt nu dat wij niet sporen.
Het regent dat het giet, iedereen danst, is vrolijk, zing luidkeels mee.
Je snapt de grap nietquote:
Dat commentaar is wel om te jankenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk ook weer eens live met NPO.
gezellig dat je er ook bent. Hoe heeft GEORGE het gedaan?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kijk ook weer eens live met NPO.
Haha super hilarischquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die denken dat hele gezinnen aan de molly zitten.
bron: Reddit live thread
De wereld denkt alleen dat wij drugs gebruiken en schaatsen, meer echt niet hoor. Als ze überhaupt over ons denken.quote:
Tuurlijk wel. Natte leeuw = natte katquote:
En mensen maar klagen over Viaplay.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat commentaar is wel om te janken
Gewoon slim volkquote:
Ik hoop dat die morgen nog failliet zijnquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En mensen maar klagen over Viaplay.
Ik niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat die morgen nog failliet zijn
Dit vind ik leuker om te kijken dan die hele racequote:Op zondag 27 augustus 2023 16:52 schreef R-woud93 het volgende:
Ongekende topshow deze race, voortaan altijd regen aub
George doet het prima, P7 staat die zo ongeveer dacht ik. Heftige chaosrace.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
g
[..]
gezellig dat je er ook bent. Hoe heeft GEORGE het gedaan?
Eensquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit vind ik leuker om te kijken dan die hele race
Ze doen hun best dit jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:52 schreef R-woud93 het volgende:
Ongekende topshow deze race, voortaan altijd regen aub
NOSquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:53 schreef wdn het volgende:
man man man weer de NOS:
"ze zijn aan het werken aan de auto van Max"
Nee dat is die van Perez eikel
Louis Dekkerquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:53 schreef wdn het volgende:
man man man weer de NOS:
"ze zijn aan het werken aan de auto van Max"
Nee dat is die van Perez eikel
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ach, laat mensen hun feestje hebben.
Kan ook.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik las 'meisjes in het wet zoeken'.
NOS? Nee, dank je.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon de sporten weer waar ze horen, voor iedereen
Kippenvel ouwe reusquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind die luchtfoto's van Zandvoort echt geweldig.
Dat doen we na de race hèquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik las 'meisjes in het wet zoeken'.
Dat zie ik liever dan poncho’s inderdaadquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:54 schreef tralalala het volgende:
Ik vind die luchtfoto's van Zandvoort echt geweldig.
Ontsla Pirelli gewoon.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
De full wets worden hierbij officieel ontslagen.
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef Kickinalfa het volgende:
https://twitter.com/McLarenF1/status/1695773003613602115
Wtf praat Hulkenberg hier nu Nederlands?n!?!!?
Pirelli kan er niets aan doen dat de raceleiding een stel mietjes is geworden.quote:
Ja, waarom verplichten ze geen oranje poncho's?quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Niet echt oranje tribunes meer met al die poncho's
Ik wil Ziggo ook niet terugquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waar ze horen, en dat is dit geval niet de NOS
Die zijn sowieso af
Degene er achter ziet geen ruk meer met die paraplu op, ik begrijp het wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:55 schreef SiGNe het volgende:
Toch fijn als je honderden euro's betaald hebt voor en kaartje en je geen paraplu mee mag nemen omdat een tribune vol paraplu;s niet leuk is op beeld
Django (nog) wel.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Wagner kan tegenwoordig niet meer![]()
De action verkoopt die niet.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, waarom verplichten ze geen oranje poncho's?
Kijk voor de grap eens naar de kleuren op de tribunes.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:56 schreef PS. het volgende:
Leuke is wel dat je bij de mensen die verstandig zijn en al de trein pakken, je niemand in RB of oranje kleding ziet.
Tokkies vs normale mensen
Op het station heeft nauwelijks iemand een poncho meer aan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar de kleuren op de tribunes.
Kearl wat loa’j oe goanquote:
Ja idd waar zijn die dingen voorquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
If you ever feel useless remember wet tires exist in F1.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Je bent sowieso wel echt een enorme nepfan als je nu weg gaat, dus dat ze geen kleding aan hebben is geen verrassing.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Op het station heeft nauwelijks iemand een poncho meer aan.
Om achter de SC de baan droog te rijdenquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja idd waar zijn die dingen voor
Sneeuwquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja idd waar zijn die dingen voor
Geen kledingquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent sowieso wel echt een enorme nepfan als je nu weg gaat, dus dat ze geen kleding aan hebben is geen verrassing.
Waarom? Als je daar de hele dag al zit, en je kan nu gewoon normaal en snel naar huis, ik denk dat ik ook was gegaan, en kijk al sinds de jaren 90.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent sowieso wel echt een enorme nepfan als je nu weg gaat, dus dat ze geen kleding aan hebben is geen verrassing.
NS is nu al in paniek.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:58 schreef -XOR- het volgende:
Dit wordt finishen in het donker. Evenepoel witheet woedend.
Even denken waar de prioriteiten liggen!quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:59 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom? Als je daar de hele dag al zit, en je kan nu gewoon normaal en snel naar huis, ik denk dat ik ook was gegaan, en kijk al sinds de jaren 90.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |