Wel eens gezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #1010
Waar heb je dat gezien?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel eens gezienNog niet aangedurft
Ja niet perse dat merk in de winkel of zo maar knoflook ijs op het menu.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien?
Het lijkt me niet lekker maar ik wil het wel proberen.
Of liefdesverdrietquote:
Beetje verkoeling mag welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
Ze verwachten ook al regen bij de start van de Vuelta
Ze blijven eerst wat onder en in de Pyreneeen koersenquote:
Tis idd nat en dat startpodium ziet er erg glad uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze blijven eerst wat onder en in de Pyreneeen koersen
Vanavond kijk ik nog voornamelijk atletiekquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis idd nat en dat startpodium ziet er erg glad uit
[ afbeelding ]
Het heeft daar dus echt heel lang niet geregend hoor ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis idd nat en dat startpodium ziet er erg glad uit
[ afbeelding ]
Oh ja, die. Die ken ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
Je had in Rotterdam een knoflookrestaurant waarbij elk gerecht knoflook bevatte, ook de toetjes. Helaas is die nu weg, anders had ik daar wel eens willen etenBen wel benieuwd hoe zo'n knoflooktoetje smaakt
Ik zie nu dat er in Amsterdam ook een isquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
Je had in Rotterdam een knoflookrestaurant waarbij elk gerecht knoflook bevatte, ook de toetjes. Helaas is die nu weg, anders had ik daar wel eens willen etenBen wel benieuwd hoe zo'n knoflooktoetje smaakt
Met knoflook?quote:
quote:
Pizza dusquote:
Met shoarma?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Pizza duscalzone om precies te zijn.
quote:
Zaterdagquote:
Oeh, dankjewel voor de tip!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie nu dat er in Amsterdam ook een is
https://www.garlicqueen.nl/
Pizza boks!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Pizza duscalzone om precies te zijn.
Dan heb ik een probleemquote:
Pics?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pizza boks!
Hier heb ik er een met blauwe kaas en oesterzwammen
Hopelijk denkt mijn leidinggevende er ook zo licht over.quote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:38 schreef engine het volgende:
Mini pizza documentaire:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Hij ligt inmiddels in mijn maagquote:
SFquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de liefhebbers van rampenfilms,
straks 'The Core' op veronica.
Dan zapp je toch gewoon verderquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:04 schreef engine het volgende:
Ik zit boksen te kijken maar dit is zo nep als maar zijn kan. Een 17 jarige tegen een kerel van 23 die groter en zwaarder is.
Dat kan hij eigenlijk nooit verliezenquote:
Maar waarom is het dan nep?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan hij eigenlijk nooit verliezen
Ja niet nep maar het slaat nergens op als je een tegenstander krijgt die in een compleet andere klasse thuishoort.quote:
Nee op AD.nl....vriendje van Jutta Leerdam wordt nu geïnterviewdquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat op Videoland? Heb ik net weer opgezegd
Das gewoon kut gematcht dan. Of corruptquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja niet nep maar het slaat nergens op als je een tegenstander krijgt die in een compleet andere klasse thuishoort.
Dat is waarschijnlijk heel erg corruptquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das gewoon kut gematcht dan. Of corrupt
Dacht even dat je WWF zat te kijken ofzo
Is het in Spanje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk heel erg corruptHet is echt geen toeval dat hij bij zijn debuut een tegenstander krijgt waar hij gewoon boven staat.
Nee prins Nogiets uit het Midden-Oostenquote:
Ow, die kan die spanjaarden les geven in corrupt zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee prins Nogiets uit het Midden-Oosten
Dat is ook verboden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:48 schreef chufi het volgende:
Wielrenners die in het donker fietsen zonder licht ... het zou verboden moeten worden
In het frans danquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, die kan die spanjaarden les geven in corrupt zijn
Hier!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
40+ die gewoon op de kruk aan de hangtafels bier zitten te slempen
City, PSG, Malaga, Leeds volledig,quote:
quote:
Ik vind 1 vanavond zat, heb erg zwaar bierquote:
Ik ken ze allebei niet echt maar het zou nog wel eens spannend kunnen worden.quote:
Jajaja Make Arab Liga strong... give them moneyquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
City, PSG, Malaga, Leeds volledig,
Real, Barca hebben ze veel invloed door sponsering.
Nij mij weegt 1 liter bier gewoon 1 kile ongeveer en 2 liter 2quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 1 vanavond zat, heb erg zwaar bier
Bij jou ja, hier is er na 1 fles 3 kg bij zo zwaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nij mij weegt 1 liter bier gewoon 1 kile ongeveer en 2 liter 2
Dan heb je verkeerd bierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij jou ja, hier is er na 1 fles 3 kg bij zo zwaar
Bestaat dat? Op zonder alcohol na dan?quote:
O zeker niet, deze is echt heel goedquote:
Verkeerd zou heineken zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bestaat dat? Op zonder alcohol na dan?
Ja geen idee... wat Drakin drintkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bestaat dat? Op zonder alcohol na dan?
Ga nou je mond maar spoelen met zoutzuur ofzo.quote:
Ik spoel mijn mond vanavond hier al meequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga nou je mond maar spoelen met zoutzuur ofzo.
Als je zulke vieze dingen gaat zeggen
Ik zou maar goed je tanden poetsen dan vanavond voor het slapen gaan...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik spoel mijn mond vanavond hier al mee
[ afbeelding ]
Zwart bier, is dat goed voor je zielquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik spoel mijn mond vanavond hier al mee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou maar goed je tanden poetsen dan vanavond voor het slapen gaan...
Och die is al verkochtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zwart bier, is dat goed voor je ziel
quote:
Maar hij is net opquote:
doei doei ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hij is net op
Tijd om een dekentje om te doen en boek te lezen dus
Dit is wel echt een gevecht gewordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:57 schreef chufi het volgende:
Wat ging daar mis ? ah onder de gordel ....
vond er nog weinig aan, maar keek ook met een half oogquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is wel echt een gevecht geworden
Cassius Clay vs Joe Frasier ... om 4 uur snachts met je pa opstaan en kijken op de z/w tvquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is wel echt een gevecht geworden
Toen hadden we hier al kleur, Casitaquote:Op zondag 27 augustus 2023 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Cassius Clay vs Joe Frasier ... om 4 uur snachts met je pa opstaan en kijken op de z/w tv
Serieus ... Casita is geen kloon van mij dus beter val je haar niet lastig met ongemakkelijke post .. Ik volg haar niet maar ik kan me voorstellen dat ze er ongemakkelijk van wordt ...quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toen hadden we hier al kleur, Casita
Beetje likes geven aan jezelf met je bloedeigenquote:Op zondag 27 augustus 2023 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus ... Casita is geen kloon van mij dus beter val je haar niet lastig met ongemakkelijke post .. Ik volg haar niet maar ik kan me voorstellen dat ze er ongemakkelijk van wordt ...
Sluss
Duidelijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:12 schreef chufi het volgende:
1 op 100 dat je fout zit .... 30 K is dat het waard een waangedachte ... ja die TR heb ik gezet net om Casita te behoeden voor verder post van jou ,... ik ken dr niet
Oh ja dus
Livetime tr-knopquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:16 schreef chufi het volgende:
Zorg maar voor een livetime abo ...ipv van dat geld want dat ga ik toch nooit zien
Blufpokerquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:20 schreef chufi het volgende:
Je begint te lijken op een Spaanse bondsvoorzitter ... maar goed Slaai
doe dan maar 300¤ ..
ik ben niet begonnen B%Aquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
Gedraag je eens jongens, moeten jullie dit gelijk weer op de spits drijven?
Ik heb nog wel wat geld liggen, waar kan ik inzetten?quote:Op zondag 27 augustus 2023 01:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beetje likes geven aan jezelf met je bloedeigenkloontje om je vergezochte tr's kracht bij te zetten
. Flikker op, stokertje
en naughty liegbeest!@
Slaai durft 300 euro / 323,86 dollar met je te wedden dat dit wel zo is. Zeg maar "ja" en dan regel ik het 'achter' en dan hopen dat ze meedoen (vast wel), chicken soup.![]()
Ik word al een tijdje ongemakkelijk van jou en je kinderachtige gezuig, muts
![]()
Nighty Night en laat maar gaarne horen of je die bet aandurft
Achter 1 op 300 zei ik .... maar dat hangt van je bet afquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat geld liggen, waar kan ik inzetten?
Mn abo stopt straks als ik wakker wordt , dus als ik geen livetime heb gewonnen houdt het op en is het over ...quote:Op zondag 27 augustus 2023 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Achter 1 op 300 zei ik .... maar dat hangt van je bet af
Dat hoef ik je niet uit te leggen... maar is niet nodig..quote:Op zondag 27 augustus 2023 02:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waar koop ik n abo voor een andere user?
Prima, dan ik schijt je asbak wel ff vol.quote:Op zondag 27 augustus 2023 02:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik probeer ff rustig een peukje te roken, beter zanik je er nu even niet tussendoor!!!
Ik heb t al gevonden. Ik kan pas verlengen als je oude abo is verlopen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoef ik je niet uit te leggen... maar is niet nodig..
Die stront ligt wel in de weg nu, beter ruim je dat even op!quote:Op zondag 27 augustus 2023 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Prima, dan ik schijt je asbak wel ff vol.
Kijk zo moeilijk was het niet,...quote:Op zondag 27 augustus 2023 02:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb t al gevonden. Ik kan pas verlengen als je oude abo is verlopen.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 02:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die stront ligt wel in de weg nu, beter ruim je dat even op!
Morguh Cafca, Hier zijn heel wat liters water naar beneden gevallen vanmorgen. Het is nu droog, maar de zon is nog verscholen achter een dik wolken dekquote:
Koffie en gebak is immer welkomquote:
Lekker, heb je wat te vieren?quote:
Altijd Gefeliciteerd BDSquote:
Hey Sodequote:
Ik neem 'm vast mee, dank je wel!quote:Op zondag 27 augustus 2023 09:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen.
Voor alle jarigen die ik gemist heb, alsnog van harte.
Gefeliciteerd met je tweede verjaardag dit jaar!quote:
Morguh Deisyyquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:50 schreef Deisyy het volgende:
Onweer!
Normaal houd ik er wel van, maar mijn logeerhond niet
Hi Dot, het beestje heeft me flink uit mijn slaap gehouden vannacht, gelukkig zijn zijn baasjes op de terugweg.quote:
Erg is dat he,quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Dot, het beestje heeft me flink uit mijn slaap gehouden vannacht, gelukkig zijn zijn baasjes op de terugweg.
Ik weet niet of ze vanavond al thuis zijn, er wordt nogal slecht weer voorspeld voor onderweg, dus ik verwacht ze morgen pas en als ze dan eerder zijn valt het alleen maar mee.quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg is dat he,
Kan je vannacht in ieder geval weer goed slapen
De verschillen zijn weer groot.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:00 schreef Lovely het volgende:
Zonnig hier, wel regen gehad maar nog geen onweer
Blijkbaar wel jaquote:
O dat is minder als je slecht weer onderweg hebt. Nooit fijn rijden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze vanavond al thuis zijn, er wordt nogal slecht weer voorspeld voor onderweg, dus ik verwacht ze morgen pas en als ze dan eerder zijn valt het alleen maar mee.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je tweede verjaardag dit jaar!
Welke zomer?quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Dat er nog vele mogen volgen deze zomer
Hier, nog wat puntjesquote:
Ja ik zat in het verkeerde topic. Ik wilde jullie keihard bolken, maar dat heeft hier geen zin.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, nog wat puntjes
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... etc.
Gaat wat mij betreft geen nut hebben nee,quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik zat in het verkeerde topic. Ik wilde jullie keihard bolken, maar dat heeft hier geen zin.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat wat mij betreft geen nut hebben nee,
geen idee wat bolken is,
en dat gaan we zo houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 27 augustus 2023 12:38 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helleuhquote:
Ah dank uquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, nog wat puntjes
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... etc.
Londenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helleuh![]()
Vanuit en stampvolle metro in Londen. Was vergeten dat er carnaval was hier![]()
A gossiequote:Op zondag 27 augustus 2023 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, dit is de verklaring waarom SBE er zo weinig is![]()
hij is door een hont opgevroten
https://www.hln.be/video/(...)maag-van-hond-395243
Ada moar leut etquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helleuh![]()
Vanuit en stampvolle metro in Londen. Was vergeten dat er carnaval was hier![]()
Hey Koenquote:
Ik ga de grap niet maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:13 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm noodweer in Alpenlanden, laten daar nou precies mijn schoonouders zitten
Laatste rustige dag vandaag, zometeen met een vriendin afgesprokenquote:
En ben je daar blij mee?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:13 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm noodweer in Alpenlanden, laten daar nou precies mijn schoonouders zitten
Niemand wordt overgeslagen in de zondvloed van 2023quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:47 schreef D. het volgende:
Onweer
Was al bang dat we werden overgeslagen
Als je maar lol hebtquote:
Da;s wel zo eerlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand wordt overgeslagen in de zondvloed van 2023
ik dacht dat ie ondergedoken zatquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, dit is de verklaring waarom SBE er zo weinig is![]()
hij is door een hont opgevroten
https://www.hln.be/video/(...)maag-van-hond-395243
quote:
quote:
quote:
Als een sardientje ja?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helleuh![]()
Rumquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Laatste rustige dag vandaag, zometeen met een vriendin afgesproken
En er is eindelijk weer rum in huis
Ja we kijken meequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:07 schreef mario390 het volgende:
heeft maar precies op de minute
regnen begonnen
@:chufi
Spreek voor jezelf.quote:
Wat is gestaakt?quote:
Ik zie witte balletjes op een blauwe ondergrondquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heren hockey, die spelen hun EK finale nu.
Of nou ja, nu zitten ze binnen
Dan weet ik niet wat jij waar kijkt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie witte balletjes op een blauwe ondergrond
Planning is dat er half 5 hervat wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie witte balletjes op een blauwe ondergrond
Jammerquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heren hockey, die spelen hun EK finale nu.
Of nou ja, nu zitten ze binnen
Dat ongedierte kon toch wel gewoon doorquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer
Feyenoord was net ook stilgelegd door het weer las ik, maar speelt ondertussen alweer
Niet voor 16:30quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Planning is dat er half 5 hervat wordt.
Ja jammerquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:33 schreef engine het volgende:
Beetje flauw om een rode vlag te geven als het leuk wordt
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, gehaktballetje doet het ook in de finale
Nog 7 rondjes .....quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:39 schreef pullup het volgende:
Hoe lang moeten die autorace vriendjes nog?
Zie dat ze weer smelten wegens de regen
Huppiedehup Gaslyquote:
Als ze het kanaal over zijn gegaan hebben ze hun autow als onderzeeer gebruiktquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:44 schreef mario390 het volgende:
bij de berreich v. de rijders is
en kanal overgegangen
was nu op tv
Daar ben ik ooit al eens in geweest, niets voor mijquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als een sardientje ja?![]()
Veel plezier daar! Ga je nog in the London Eye?
Lang-lang weekendquote:
Dat zal een gezellige boel in de douches zijnquote:
Dus daar denk jij als eerste aan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal een gezellige boel in de douches zijn
Hoogtevrees maak je jezelf wijs, hoorde ik afgelopen weekquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
Daar ben ik ooit al eens in geweest, niets voor mijveel te hoog.
En anders kan je zo weer onder in het bakje gaan zittenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoogtevrees maak je jezelf wijs, hoorde ik afgelopen week![]()
In het reuzenrad van de Apenheul ben ik jaren geleden op de bodem van het bakje gaan zitten, doodeng, maar ik ga ervan uit dat ik over mijn hoogtevrees ben heen gegroeid, dus wil er echt wel in eind september
Ja nee dat is niet de juiste insteek, ik ben over die hoogtevrees heen gegroeidquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders kan je zo weer onder in het bakje gaan zitten
Ik had nooit hoogte vrees de laatste paar jaar welquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee dat is niet de juiste insteek, ik ben over die hoogtevrees heen gegroeid
Nee, het was Julianatorenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:08 schreef engine het volgende:
Staat er een reuzenrad in de Apenheul![]()
Ik ben daar twee jaar terug weer eens geweest maar kan mij geen reuzenrad herinneren. Wel aapjes
Dieptevrees danquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoogtevrees maak je jezelf wijs, hoorde ik afgelopen week![]()
In het reuzenrad van de Apenheul ben ik jaren geleden op de bodem van het bakje gaan zitten, doodeng, maar ik ga ervan uit dat ik over mijn hoogtevrees ben heen gegroeid, dus wil er echt wel in eind september
In achtbanen e.d. vind/vond ik geen probleem, want dat gaat lekker snel, over de kop ok geen probleem, maar een reuzenradquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had nooit hoogte vrees de laatste paar jaar wel\
Bij jou net anders om
Veel apenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het was Julianatoren
Wat scheelt het?
In het midden heb je een bankje en daar kun je heel relaxed zitten met je handen voor je ogenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders kan je zo weer onder in het bakje gaan zitten
Reuze rad kon ik altijd wel in, nu geen idee. `maar zo 8baan krijg je mij niet echt niet inquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In achtbanen e.d. vind/vond ik geen probleem, want dat gaat lekker snel, over de kop ok geen probleem, maar een reuzenrad
Is het bij jou nu alweer aan het gieten ?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
spanische kind 6, in choggia
italien nachmiddag in meer erdronken
Echt leuk zo ritje zie je ook veel, mooi uitzicht ook met je handen voor je ogenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In het midden heb je een bankje en daar kun je heel relaxed zitten met je handen voor je ogen
Ik heb gezonde hoogtevrees vind ik altijdquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had nooit hoogte vrees de laatste paar jaar wel\
Bij jou net anders om
Ben je zelf over die vliegangst heen gekomen? Ik heb dat ook een paar jaar gehad, maar daar ben ik ook overheen gegroeid, is echt zo'n fase in mijn leven geweest, maar dat heb ik gelukkig niet meer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dieptevrees danHet is vast heel irreëel allemaal maar toch
Al heb ik me wel over mijn vliegangst heen gezet.
Maarre jij gaat eind september naar Londen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |