Blijkbaar wel jaquote:
O dat is minder als je slecht weer onderweg hebt. Nooit fijn rijden.quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze vanavond al thuis zijn, er wordt nogal slecht weer voorspeld voor onderweg, dus ik verwacht ze morgen pas en als ze dan eerder zijn valt het alleen maar mee.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je tweede verjaardag dit jaar!
Oke, tijd staat stil.quote:
Welke zomer?quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Dat er nog vele mogen volgen deze zomer
quote:
Hier, nog wat puntjesquote:
Ja ik zat in het verkeerde topic. Ik wilde jullie keihard bolken, maar dat heeft hier geen zin.quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, nog wat puntjes
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... etc.
Gaat wat mij betreft geen nut hebben nee,quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik zat in het verkeerde topic. Ik wilde jullie keihard bolken, maar dat heeft hier geen zin.
quote:Op zondag 27 augustus 2023 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat wat mij betreft geen nut hebben nee,
geen idee wat bolken is,
en dat gaan we zo houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zondag 27 augustus 2023 12:38 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helleuhquote:
Ah dank uquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, nog wat puntjes
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... etc.
quote:
Londenquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helleuh![]()
Vanuit en stampvolle metro in Londen. Was vergeten dat er carnaval was hier![]()
A gossiequote:Op zondag 27 augustus 2023 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, dit is de verklaring waarom SBE er zo weinig is![]()
hij is door een hont opgevroten
https://www.hln.be/video/(...)maag-van-hond-395243
Ada moar leut etquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helleuh![]()
Vanuit en stampvolle metro in Londen. Was vergeten dat er carnaval was hier![]()
Hey Koenquote:
Ik ga de grap niet maken.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:13 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm noodweer in Alpenlanden, laten daar nou precies mijn schoonouders zitten
Laatste rustige dag vandaag, zometeen met een vriendin afgesprokenquote:
En ben je daar blij mee?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:13 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm noodweer in Alpenlanden, laten daar nou precies mijn schoonouders zitten
Niemand wordt overgeslagen in de zondvloed van 2023quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:47 schreef D. het volgende:
Onweer
Was al bang dat we werden overgeslagen
Als je maar lol hebtquote:
Da;s wel zo eerlijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand wordt overgeslagen in de zondvloed van 2023
ik dacht dat ie ondergedoken zatquote:Op zondag 27 augustus 2023 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, dit is de verklaring waarom SBE er zo weinig is![]()
hij is door een hont opgevroten
https://www.hln.be/video/(...)maag-van-hond-395243
quote:
quote:
quote:
Als een sardientje ja?quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helleuh![]()
Rumquote:Op zondag 27 augustus 2023 13:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Laatste rustige dag vandaag, zometeen met een vriendin afgesproken
En er is eindelijk weer rum in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |