Verkeerd zou heineken zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bestaat dat? Op zonder alcohol na dan?
Ja geen idee... wat Drakin drintkquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bestaat dat? Op zonder alcohol na dan?
Ga nou je mond maar spoelen met zoutzuur ofzo.quote:
Ik spoel mijn mond vanavond hier al meequote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga nou je mond maar spoelen met zoutzuur ofzo.
Als je zulke vieze dingen gaat zeggen
Ik zou maar goed je tanden poetsen dan vanavond voor het slapen gaan...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik spoel mijn mond vanavond hier al mee
[ afbeelding ]
Zwart bier, is dat goed voor je zielquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik spoel mijn mond vanavond hier al mee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou maar goed je tanden poetsen dan vanavond voor het slapen gaan...
Och die is al verkochtquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zwart bier, is dat goed voor je ziel
quote:
Zuip ze danquote:
Maar hij is net opquote:
doei doei ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hij is net op
Tijd om een dekentje om te doen en boek te lezen dus
Dit is wel echt een gevecht gewordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:57 schreef chufi het volgende:
Wat ging daar mis ? ah onder de gordel ....
vond er nog weinig aan, maar keek ook met een half oogquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is wel echt een gevecht geworden
Cassius Clay vs Joe Frasier ... om 4 uur snachts met je pa opstaan en kijken op de z/w tvquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is wel echt een gevecht geworden
Toen hadden we hier al kleur, Casitaquote:Op zondag 27 augustus 2023 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Cassius Clay vs Joe Frasier ... om 4 uur snachts met je pa opstaan en kijken op de z/w tv
Serieus ... Casita is geen kloon van mij dus beter val je haar niet lastig met ongemakkelijke post .. Ik volg haar niet maar ik kan me voorstellen dat ze er ongemakkelijk van wordt ...quote:Op zondag 27 augustus 2023 00:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Toen hadden we hier al kleur, Casita
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |