Wel eens gezienquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #1010
Waar heb je dat gezien?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel eens gezienNog niet aangedurft
Ja niet perse dat merk in de winkel of zo maar knoflook ijs op het menu.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien?
Het lijkt me niet lekker maar ik wil het wel proberen.
Of liefdesverdrietquote:
Beetje verkoeling mag welquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
Ze verwachten ook al regen bij de start van de Vuelta
Ze blijven eerst wat onder en in de Pyreneeen koersenquote:
Tis idd nat en dat startpodium ziet er erg glad uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze blijven eerst wat onder en in de Pyreneeen koersen
Vanavond kijk ik nog voornamelijk atletiekquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis idd nat en dat startpodium ziet er erg glad uit
[ afbeelding ]
Het heeft daar dus echt heel lang niet geregend hoor ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis idd nat en dat startpodium ziet er erg glad uit
[ afbeelding ]
Oh ja, die. Die ken ik.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
Je had in Rotterdam een knoflookrestaurant waarbij elk gerecht knoflook bevatte, ook de toetjes. Helaas is die nu weg, anders had ik daar wel eens willen etenBen wel benieuwd hoe zo'n knoflooktoetje smaakt
Ik zie nu dat er in Amsterdam ook een isquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
Je had in Rotterdam een knoflookrestaurant waarbij elk gerecht knoflook bevatte, ook de toetjes. Helaas is die nu weg, anders had ik daar wel eens willen etenBen wel benieuwd hoe zo'n knoflooktoetje smaakt
Met knoflook?quote:
quote:
Pizza dusquote:
Met shoarma?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Pizza duscalzone om precies te zijn.
quote:
Zaterdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |