Beetje likes geven aan jezelf met je bloedeigenquote:Op zondag 27 augustus 2023 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Serieus ... Casita is geen kloon van mij dus beter val je haar niet lastig met ongemakkelijke post .. Ik volg haar niet maar ik kan me voorstellen dat ze er ongemakkelijk van wordt ...
Sluss
Duidelijkquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:12 schreef chufi het volgende:
1 op 100 dat je fout zit .... 30 K is dat het waard een waangedachte ... ja die TR heb ik gezet net om Casita te behoeden voor verder post van jou ,... ik ken dr niet
Oh ja dus
Livetime tr-knopquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:16 schreef chufi het volgende:
Zorg maar voor een livetime abo ...ipv van dat geld want dat ga ik toch nooit zien
Blufpokerquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:20 schreef chufi het volgende:
Je begint te lijken op een Spaanse bondsvoorzitter ... maar goed Slaai
doe dan maar 300¤ ..
ik ben niet begonnen B%Aquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:29 schreef BasEnAad het volgende:
Gedraag je eens jongens, moeten jullie dit gelijk weer op de spits drijven?
Ik heb nog wel wat geld liggen, waar kan ik inzetten?quote:Op zondag 27 augustus 2023 01:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beetje likes geven aan jezelf met je bloedeigenkloontje om je vergezochte tr's kracht bij te zetten
. Flikker op, stokertje
en naughty liegbeest!@
Slaai durft 300 euro / 323,86 dollar met je te wedden dat dit wel zo is. Zeg maar "ja" en dan regel ik het 'achter' en dan hopen dat ze meedoen (vast wel), chicken soup.![]()
Ik word al een tijdje ongemakkelijk van jou en je kinderachtige gezuig, muts
![]()
Nighty Night en laat maar gaarne horen of je die bet aandurft
Achter 1 op 300 zei ik .... maar dat hangt van je bet afquote:Op zondag 27 augustus 2023 01:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat geld liggen, waar kan ik inzetten?
Mn abo stopt straks als ik wakker wordt , dus als ik geen livetime heb gewonnen houdt het op en is het over ...quote:Op zondag 27 augustus 2023 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Achter 1 op 300 zei ik .... maar dat hangt van je bet af
Dat hoef ik je niet uit te leggen... maar is niet nodig..quote:Op zondag 27 augustus 2023 02:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Waar koop ik n abo voor een andere user?
Prima, dan ik schijt je asbak wel ff vol.quote:Op zondag 27 augustus 2023 02:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik probeer ff rustig een peukje te roken, beter zanik je er nu even niet tussendoor!!!
Ik heb t al gevonden. Ik kan pas verlengen als je oude abo is verlopen.quote:Op zondag 27 augustus 2023 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hoef ik je niet uit te leggen... maar is niet nodig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |