Ja we kijken meequote:Op zondag 27 augustus 2023 15:07 schreef mario390 het volgende:
heeft maar precies op de minute
regnen begonnen
@:chufi
Spreek voor jezelf.quote:
Wat is gestaakt?quote:
Ik zie witte balletjes op een blauwe ondergrondquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heren hockey, die spelen hun EK finale nu.
Of nou ja, nu zitten ze binnen
Dan weet ik niet wat jij waar kijkt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie witte balletjes op een blauwe ondergrond
Planning is dat er half 5 hervat wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie witte balletjes op een blauwe ondergrond
Jammerquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heren hockey, die spelen hun EK finale nu.
Of nou ja, nu zitten ze binnen
Dat ongedierte kon toch wel gewoon doorquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer
Feyenoord was net ook stilgelegd door het weer las ik, maar speelt ondertussen alweer
Niet voor 16:30quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Planning is dat er half 5 hervat wordt.
Ja jammerquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:33 schreef engine het volgende:
Beetje flauw om een rode vlag te geven als het leuk wordt
quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup, gehaktballetje doet het ook in de finale
Nog 7 rondjes .....quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:39 schreef pullup het volgende:
Hoe lang moeten die autorace vriendjes nog?
Zie dat ze weer smelten wegens de regen
Als ze het kanaal over zijn gegaan hebben ze hun autow als onderzeeer gebruiktquote:Op zondag 27 augustus 2023 16:44 schreef mario390 het volgende:
bij de berreich v. de rijders is
en kanal overgegangen
was nu op tv
Daar ben ik ooit al eens in geweest, niets voor mijquote:Op zondag 27 augustus 2023 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als een sardientje ja?![]()
Veel plezier daar! Ga je nog in the London Eye?
Lang-lang weekendquote:
Dat zal een gezellige boel in de douches zijnquote:
Dus daar denk jij als eerste aan.quote:Op zondag 27 augustus 2023 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zal een gezellige boel in de douches zijn
Hoogtevrees maak je jezelf wijs, hoorde ik afgelopen weekquote:Op zondag 27 augustus 2023 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
Daar ben ik ooit al eens in geweest, niets voor mijveel te hoog.
En anders kan je zo weer onder in het bakje gaan zittenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoogtevrees maak je jezelf wijs, hoorde ik afgelopen week![]()
In het reuzenrad van de Apenheul ben ik jaren geleden op de bodem van het bakje gaan zitten, doodeng, maar ik ga ervan uit dat ik over mijn hoogtevrees ben heen gegroeid, dus wil er echt wel in eind september
Ja nee dat is niet de juiste insteek, ik ben over die hoogtevrees heen gegroeidquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders kan je zo weer onder in het bakje gaan zitten
Ik had nooit hoogte vrees de laatste paar jaar welquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee dat is niet de juiste insteek, ik ben over die hoogtevrees heen gegroeid
Nee, het was Julianatorenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:08 schreef engine het volgende:
Staat er een reuzenrad in de Apenheul![]()
Ik ben daar twee jaar terug weer eens geweest maar kan mij geen reuzenrad herinneren. Wel aapjes
Dieptevrees danquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoogtevrees maak je jezelf wijs, hoorde ik afgelopen week![]()
In het reuzenrad van de Apenheul ben ik jaren geleden op de bodem van het bakje gaan zitten, doodeng, maar ik ga ervan uit dat ik over mijn hoogtevrees ben heen gegroeid, dus wil er echt wel in eind september
In achtbanen e.d. vind/vond ik geen probleem, want dat gaat lekker snel, over de kop ok geen probleem, maar een reuzenradquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had nooit hoogte vrees de laatste paar jaar wel\
Bij jou net anders om
Veel apenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het was Julianatoren
Wat scheelt het?
In het midden heb je een bankje en daar kun je heel relaxed zitten met je handen voor je ogenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En anders kan je zo weer onder in het bakje gaan zitten
Reuze rad kon ik altijd wel in, nu geen idee. `maar zo 8baan krijg je mij niet echt niet inquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In achtbanen e.d. vind/vond ik geen probleem, want dat gaat lekker snel, over de kop ok geen probleem, maar een reuzenrad
Is het bij jou nu alweer aan het gieten ?quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
spanische kind 6, in choggia
italien nachmiddag in meer erdronken
Echt leuk zo ritje zie je ook veel, mooi uitzicht ook met je handen voor je ogenquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
In het midden heb je een bankje en daar kun je heel relaxed zitten met je handen voor je ogen
Ik heb gezonde hoogtevrees vind ik altijdquote:Op zondag 27 augustus 2023 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had nooit hoogte vrees de laatste paar jaar wel\
Bij jou net anders om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |