Dat is waarschijnlijk heel erg corruptquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das gewoon kut gematcht dan. Of corrupt
Dacht even dat je WWF zat te kijken ofzo
Is het in Spanje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk heel erg corruptHet is echt geen toeval dat hij bij zijn debuut een tegenstander krijgt waar hij gewoon boven staat.
Nee prins Nogiets uit het Midden-Oostenquote:
Ow, die kan die spanjaarden les geven in corrupt zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee prins Nogiets uit het Midden-Oosten
Dat is ook verboden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 20:48 schreef chufi het volgende:
Wielrenners die in het donker fietsen zonder licht ... het zou verboden moeten worden
In het frans danquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, die kan die spanjaarden les geven in corrupt zijn
Is dat geen universele taal?quote:
Hier!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
40+ die gewoon op de kruk aan de hangtafels bier zitten te slempen
City, PSG, Malaga, Leeds volledig,quote:
quote:
Ik vind 1 vanavond zat, heb erg zwaar bierquote:
Ik ken ze allebei niet echt maar het zou nog wel eens spannend kunnen worden.quote:
Jajaja Make Arab Liga strong... give them moneyquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
City, PSG, Malaga, Leeds volledig,
Real, Barca hebben ze veel invloed door sponsering.
Nij mij weegt 1 liter bier gewoon 1 kile ongeveer en 2 liter 2quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Ik vind 1 vanavond zat, heb erg zwaar bier
Bij jou ja, hier is er na 1 fles 3 kg bij zo zwaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nij mij weegt 1 liter bier gewoon 1 kile ongeveer en 2 liter 2
Dan heb je verkeerd bierquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij jou ja, hier is er na 1 fles 3 kg bij zo zwaar
Bestaat dat? Op zonder alcohol na dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |