Ik heb jouw taalblunder van zojuist ook vastgelegd, maar ik behandel mensen zoals ze mij behandelen dus ik laat het hierbijquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb de blunder ook vastgelegd, maar wil forum admin @:GGMM niet voor de trein gooien.
Zo leren we ook nog eens wat van elkaar!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jouw taalblunder van zojuist ook vastgelegd, maar ik behandel mensen zoals ze mij behandelen dus ik laat het hierbij
quote:
Dokter op een AZC?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik keek zojuist rechtstreeks in het hol (de anus) van een ondervoed Congolees meisje.
Bruin brood, leverworst.quote:
Fruit is op. Vanmiddag boodschappen.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Fruit is op. Vanmiddag boodschappen.
Was er niet bij helaas 😔quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heeft @:Chevycaprice deze vastgelegd
Precies om deze reden werk ik vandaag ook thuis.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben strontverkouden er loopt al de hele dag grote hoeveelheden snot uit m'n neus
Er zat hier maandag een collega te hoesten die nu niet aanwezig is. Ik vermoed dat het zijn schuld is.
Blijf dan gewoon thuis goor varken.
Heb jij werk?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben strontverkouden er loopt al de hele dag grote hoeveelheden snot uit m'n neus
Er zat hier maandag een collega te hoesten die nu niet aanwezig is. Ik vermoed dat het zijn schuld is.
Herhalingsgevaar?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een leuk Hongaars zigeneurhoertje, maar als je goed kijkt, zie je toch enige tristesse in die ogen.
Wtf is friet?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Friet komt niet uit de lucht vallen maat
Maar je bent zelf nu wel op kantoor, mokerdebiel.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ja maar op woensdag is er verder niemand, achterlijk varken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar je bent zelf nu wel op kantoor, mokerdebiel.
Dan doe je precies hetzelfde, bejaardenmoordenaar!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar op woensdag is er verder niemand, achterlijk varken.
Waarom dan naar kantoorquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar op woensdag is er verder niemand, achterlijk varken.
René is te skeer om voor zijn eigen koffie te willen betalen.quote:
En koffie inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
René is te skeer om voor zijn eigen koffie te willen betalen.
Valide reden!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders moet ik zelf een banaan kopen
Ik vind dit een schitterende zin.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een leuk Hongaars zigeneurhoertje, maar als je goed kijkt, zie je toch enige tristesse in die ogen.
Ik heb hem taalkundig even kloppend gemaakt.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dit een schitterende zin.
KBR maatquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Man man man manquote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
René is te skeer om voor zijn eigen koffie te willen betalen.
Kijk naar Benji. Denk je dat @GGMM hiervan onder de indruk raakt?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Man man man man
@:GGMM Nespresso kost geen reet meer tegenwoordig, dat is het minimale wat je kan doen
Nee maar door het gebrek aan caffeïne zal het @GGMM vast niet opgevallen zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk naar Benji. Denk je dat @:GGMM hiervan onder de indruk raakt?
Ik drink alleen echte koffie, geen troepquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Man man man man
@:GGMM Nespresso kost geen reet meer tegenwoordig, dat is het minimale wat je in huis moet hebben
Bakschotel met kriel, gehaktballetjes en groenten. Mandarijntje toe.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zie je @Erasmus? Geen woord over die kat, geen woord.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik drink alleen echte koffie, geen troep
Alvast kijken of ze daar ook de boel kunnen onderpoepen @Zipportalquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:17 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-bijzonder~a4647d5f/
@:Scrummie
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie je @:Erasmus? Geen woord over die kat, geen woord.
Nog altijd beter dan Senseo en oploskoffie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koffie is een misdaad tegen de mensheidquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Spread the word. Senseo en Nespresso zijn een misdaad tegen de gezondheid.
Italië koffie drinkenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Spread the word. Senseo en Nespresso zijn een misdaad tegen de gezondheid.
Senseo moet verboden worden.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Senseo heb ik vroeger gedronken, maar daar ben ik al acht jaar van afgekickt. Bizar veel last van een branderige keel door die troep.
Jammer dat ze autistisch gaan krijsen als je dit probeert te doen na 11 uur.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:30 schreef Erasmus het volgende:
Heerlijke espresso (voor 0.5-1.5 euro) op een terrasje. Zon. Warm. Gezellig. Stijlvolle kloffie aan. La Gazetta dello Sport op tafel waar je geen reet van begrijpt, behalve de uitslagen, cijfers en de standen.
De leven.
Ze serveren daar Lavazza toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die speciaal voor koffie naar de MacDonalds gaan?
Walgelijk landquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat ze autistisch gaan krijsen als je dit probeert te doen na 11 uur.
Raar land, maar ik ben er dolgraag.
Staan een categorie boven mensen die speciaal voor koffie naar de Starbucks gaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die speciaal voor koffie naar de MacDonalds gaan?
Ik heb dit alleen met Noord-Italië eigenlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Walgelijk land
Walgelijke keuken
Walgelijke mensen
Walgelijke voetbalclubs
Ik moet eens beter op die doos kijken aangezien ik er werkquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze serveren daar Lavazza toch?
Niets mis met Lavazza.
Als het koffieapparaat stuk is, keren hordes mensen weer om (lol).quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Staan een categorie boven mensen die speciaal voor koffie naar de Starbucks gaan.
Kun jij er voor zorgen dat ze weer mckroket gaan verkopen bij de mcdonalds schiphol?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik moet eens beter op die doos kijken aangezien ik er werk.
Wtf.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Walgelijk land
Walgelijke keuken
Walgelijke mensen
Walgelijke voetbalclubs
Op de site staat ook niks.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik moet eens beter op die doos kijken aangezien ik er werk.
Nee. Die prijzen daar zijn wel bizarre afzetterij.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Kun jij er voor zorgen dat ze weer mckroket gaan verkopen bij de mcdonalds schiphol?
Ik zal vrijdagavond even op de doos kijken in het magazijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Op de site staat ook niks.
Ik durf te zweren op mijn graf dat McDonalds echt wel een gerenommeerd Italiaans merk koffie verkocht.
Als dat nu alweer weg is en ze gebruiken hun eigen shit, mogen ze ophoeren.
Lekker 25 euro op de zakelijke creditcard en je holle kies er niet mee kunnen vullen daar op schipholquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee. Die prijzen daar zijn wel bizarre afzetterij.
4 euro voor een cheeseburger kan echt niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Lekker 25 euro op de zakelijke creditcard en je holle kies er niet mee kunnen vullen daar op schiphol
Met de percolator thuis. Prima koffie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ze serveren daar Lavazza toch?
Niets mis met Lavazza.
Graag, dan weet ik dat ik vanaf nu de McDonalds op treinstations en langs de snelweg kan overslaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zal vrijdagavond even op de doos kijken in het magazijn.
"Cheeseburger"quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
4 euro voor een cheeseburger kan echt niet.
Indiagodquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:17 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-bijzonder~a4647d5f/
@:Scrummie
Stadhuisplein?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De laatste keer dat ik naar de McDonalds ging was net na Feyenoord kampioen was geworden.
We kregen nummer 020.
Einde van de anekdote.
Wat een kankeranekdote.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De laatste keer dat ik naar de McDonalds ging was net na Feyenoord kampioen was geworden.
We kregen nummer 020.
Einde van de anekdote.
De laatste keer dat ik zelf iets bij de Mac kocht was donderdagnacht in Amsie Ams.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We kregen nummer 020.
Einde van de anekdote.
Ik gun je het allerbeste en wil je graag adviseren om volgende keer naar een ander filiaal uit te wijken.quote:
De plastic regels slaan nergens op. Maar je kunt gewoon een rietje krijgen als je 'binnen' opeet, alleen moet je daarvoor naar de balie lopen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:40 schreef Caland het volgende:
Ik kwam eigenlijk bij de mac voor de milkshakes maar sinds je die niet meer kan opdrinken zonder zelf een rietje mee te nemen kunnen ze wat mij betreft de tyfus krijgen.
Oh echt? Waarom staat dat nergens.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De plastic regels slaan nergens op. Maar je kunt gewoon een rietje krijgen als je 'binnen' opeet, alleen moet je daarvoor naar de balie lopen.
Was echt een mokerdom idee inderdaad maar we waren natuurlijk wel euforisch aangeschoten en hongerig. Zeker een uur gewacht en de halve bestelling niet geleverd. In de tussentijd kon ik wel goedkoop bier bijladen bij de avondwinkel wat prettig was.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:40 schreef Erasmus het volgende:
Naar McDonalds Coolsingel willen gaan tijdens het kampioenschap van Feyenoord trouwens wtf
Heb je een death wish ofzo
Vind de normale weekenden al niet te harden met alle dronkenlappen daar 's nachts.
Ik ben half-Italiaan. Biologische vader komt uit Sicilië. Dus kijk maar uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:34 schreef Bezsen het volgende:
En op FOK! wordt je door half-italianen bedreigd met de hooligans van lazio
Ja dan krijg je zo’n papieren ding waardoor je drie slokken kan nemen en hij daarna verstopt is.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nee uberhaupt geven wij gewoon rietjes mee bij shakes. In welke Macs kom jij, @:Caland ??
En hoeveel vechtpartijen en etnische conflicten tussen dronken lui had je bij Mac Coolsingel tijdens het wachten gezien?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was echt een mokerdom idee inderdaad maar we waren natuurlijk wel euforisch aangeschoten en hongerig. Zeker een uur gewacht en de halve bestelling niet geleverd. In de tussentijd kon ik wel goedkoop bier bijladen bij de avondwinkel wat prettig was.
Wij geven in de zaak zelf alleen in eerste instantie geen rietjes mee bij dranken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh echt? Waarom staat dat nergens.
quote:
quote:
quote:
'Mensen' die McDonalds eten zijn inferieure mensen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Let op: het eten van McDonalds is slecht voor de gezondheid.
Niet zoveel, kampioensfeest van Feyenoord dus iedereen was nog dronken euforisch, alhoewel we wel uitgefloten werden toen we onze bestelling moesten ophalen want 020 maar dat was wel terecht.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En hoeveel vechtpartijen en etnische conflicten tussen dronken lui had je bij Mac Coolsingel tijdens het wachten gezien?
Ik wilde onze vriend Gurney inderdaad adviseren om de volgende keer gewoon een kapsalon te gaan halen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Mensen' die McDonalds eten zijn inferieure mensen.
Waarom eten deze mensen niet gewoon kapsalons? Bij voorkeur 2? Wtf. @:AFCNiels @:Littlerabbit
Vertel mij wat.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
toen we onze bestelling moesten ophalen want 020 maar dat was wel terecht.
Wat is het nou ? Kanker of tyfusquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:40 schreef Caland het volgende:
Ik kwam eigenlijk bij de mac voor de milkshakes maar sinds je die niet meer kan opdrinken zonder zelf een rietje mee te nemen kunnen ze wat mij betreft de tyfus krijgen.
Soms wel eens als katerontbijtje bij Europese uitwedstrijden op het eiland. Dan is het ook top.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
McDonalds haal je sowieso alleen:
- Als je onder de 12 bent of kinderen hebt van die leeftijd
- Als je dronken bent
- Als je in een vreemd land Wi-fi nodig hebt.
Geen uitzonderingen.
Ik ben vooral wild gefascineerd door mensen die 'Thuisbezorgd' bestellen bij de Mac.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Als je dronken bent
Geen uitzonderingen.
Ik vind McDonalds uitproberen in een nieuw land altijd een guilty pleasure, ieder land heeft zijn unieke producten.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Als je dronken bent
Geen uitzonderingen.
Milkshake door de Mcdrive in de zomer. Maar idd, de rietjes. Walgelijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Als je dronken bent
Geen uitzonderingen.
Babi pagnang in London is ook een aanrader. Soort derderangs spaghetti.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind McDonalds uitproberen in een nieuw land altijd een guilty pleasure, ieder land heeft zijn unieke producten.
Soms lekker, soms goor, maar met een kater merk je daar niet zo veel van
Heb weleens in Chinatown daar gegeten, was inderdaad vrij teleurstellend.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Babi pagnang in London is ook een aanrader. Soort derderangs spaghetti.
Bali Bali bij west end moet je zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:57 schreef Erasmus het volgende:
We halen er een Londen expert bij: @:Bezsen
Dziękuję kolego, heb het in mijn Maps opgeslagen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Bali Bali bij west end moet je zijn
Sta nu in de gym. En ik ben nieteens de enige. Walgelijk begin van de dag dit. Geen empty gymquote:Op woensdag 23 augustus 2023 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heerlijk gesport, @:GGMM . Meevaller dat het niet druk was tussen 19 en 20.
05:24, strijderquote:Op donderdag 24 augustus 2023 05:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta nu in de gym. En ik ben nieteens de enige. Walgelijk begin van de dag dit. Geen empty gym
Deze man is een SOLDAATquote:Op donderdag 24 augustus 2023 05:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta nu in de gym. En ik ben nieteens de enige. Walgelijk begin van de dag dit. Geen empty gym
Beetje tren klappen in het squatrekquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stond om 04:58 al te squatten ouwe dibbes.
[..]
[ afbeelding ]
Anabolen zijn voor idioten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beetje tren klappen in het squatrek
Verstandige man gespot.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
U mad brah
Maar nee zou er zelf ook nooit aan beginnen
Wat staat hier ?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beetje tren klappen in het squatrek
Wat een taal.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:18 schreef Oriente het volgende:
Al zijn die 3D Delts die je er van krijgt wel lijp.
Maar ik houd het wel bij Lat Raises 7x per week
Woordle 796 3/6quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:48 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 796 4/6
🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 592 5/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Respect, heb jij een 24uurssportschool?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 05:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yes. Ideaal is dat. Ik ben er sinds deze week mee begonnen. 05:00 in de gym. Dit was de 3e dag. Steevast de eerste, maar zeker niet de enige. Vooralsnog bevalt het. Maar eens kijken hoe dat over een maand van nu is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Respect, heb jij een 24uurssportschool?
Jeetje, die van mij opent doordeweeks om 07:00 en sluit om 23:00.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yes. Ideaal is dat. Ik ben er sinds deze week mee begonnen. 05:00 in de gym. Dit was de 3e dag. Steevast de eerste, maar zeker niet de enige. Vooralsnog bevalt het. Maar eens kijken hoe dat over een maand van nu is.
Allebei wilden jullie op de bench?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 05:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de winter is het wel moeilijker, pikkedonker, koud en ook donker als je klaar bent.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yes. Ideaal is dat. Ik ben er sinds deze week mee begonnen. 05:00 in de gym. Dit was de 3e dag. Steevast de eerste, maar zeker niet de enige. Vooralsnog bevalt het. Maar eens kijken hoe dat over een maand van nu is.
Jij denkt dat moderator onlogisch om 8 uur al klaar is met sporten?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de winter is het wel moeilijker, pikkedonker, koud en ook donker als je klaar bent.
dat weet ik wel zeker, als hij om 5 uur begint dan is het om 6:30 toch wel klaar en zo niet dan lult of lummelt hij teveel ipv trainen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat moderator onlogisch om 8 uur al klaar is met sporten?
Ik zie moderator onlogisch er voor aan om sets van 200 reps te doen met 5kgquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, als hij om 5 uur begint dan is het om 6:30 toch wel klaar en zo niet dan lult of lummelt hij teveel ipv trainen.
Lightweight bbyquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zie moderator onlogisch er voor aan om sets van 200 reps te doen met 5kg
Moderator onlogisch zijn tweede naam is lummelen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, als hij om 5 uur begint dan is het om 6:30 toch wel klaar en zo niet dan lult of lummelt hij teveel ipv trainen.
Moderator @onlogisch moet verzuim te allen tijde vermijden, we hebben zijn vaardigheden nodig.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zie moderator onlogisch er voor aan om sets van 200 reps te doen met 5kg
Ik was serieusquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:39 schreef Oriente het volgende:
Moderator onlogisch wordt gedemoniseerd
Dit ja. 3 kwartier/uurtje kracht, half uur cardiogenot.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
@KingRoland HELPquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:39 schreef Oriente het volgende:
Moderator onlogisch wordt gedemoniseerd
Gewoon naar een basic fit of zo overstappen maat. Die zijn volgens mij nu allemaal 24/7.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jeetje, die van mij opent doordeweeks om 07:00 en sluit om 23:00.
In het weekend (sluit 16:00) is bijna ondoenlijk als ik uit mijn nachtshifts kom na werk.
Bijna allemaal ja.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon naar een basic fit of zo overstappen maat. Die zijn volgens mij nu allemaal 24/7.
Fijn om te horen vriendquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:42 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje van Jeroen Bosch ziekenhuis. 15 september operatie daarna kan bestralen beginnen.
Basic Fit heeft geen scholen in Leiden, mi hermanoquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon naar een basic fit of zo overstappen maat. Die zijn volgens mij nu allemaal 24/7.
Verrassend dat moderator onlogisch zich bij een basic fit thuisvoeltquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bijna allemaal ja.
Komt hier binnenkort ook een Basic-Fit maar ik blijf mooi bij mijn eigen vrijwel tokkievrije, rustigere gym. En de rest doe ik toch thuis
Snackbar de Admiraalquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:50 schreef Erasmus het volgende:
Zeg forum admin @:GGMM, in welk sportschool breng jij je dagelijks uurtje sporten door?
Smerige vetzakquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:57 schreef Oriente het volgende:
Ik lunch vandaag iets later, zo rond 12.30.
Verse Visfriet van de Jumbo
Wat heb je vandaag als lunch? Sardientjes?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Behalve @:oriente die wacht even tot 12:30, in verband met Verse Visfriet van de Jumbo
Eet smakelijk allemaal
Kloptquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag als lunch? Sardientjes?
Die blauwe kleur jongen, chick magnet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo zie je maar weer. Geen genade voor @:Onlogisch , ook al heeft hij het hyperinteressante 'moderator'-tagje.
Lekker hoor. Geniet ervanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik lunch nog niet. Sorry dat ik met de wetten breek, maar ik heb nog vakantie.
Jawel:quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef 3rr0r het volgende:
Basic Fit en Fit for free zit altijd vol met laag IQ aso's (Amsterdam althans) Ooit eens gekoekeloerd. Dat is een erg vervelende gym ervaring. Maar die types zullen er om 05:00 niet zijn.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 05:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Minimaal een maand. Ligt aan wat ze vinden bij de operatie. Dan misschien 2 maanden. Ik zal ze niet te veel lymfe klieren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Fijn om te horen vriend
Hopelijk heb je zo min mogelijk sessies nodig
Hermano is politie in het Spaans. En viriele stier in het Nederlands, zonder rode lap.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Basic Fit heeft geen scholen in Leiden, mi hermano.
Maak jij dat uitquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Behalve @:oriente die wacht even tot 12:30, in verband met Verse Visfriet van de Jumbo
Eet smakelijk allemaal
Grappig dat je tijdens wedstrijden ook steeds een BB-Q hebt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:08 schreef onlogisch het volgende:
KBR hier.
Met het avondeten ben ik er niet bij @:Drizzt
BBQ op de zaak (@:Caland)
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Waar gaat dit allemaal over?
Nergensquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Hij vroeg niet waar het heen ging.quote:
Bijna bedtijd, dan krijg je altijd wat euforisch gedrag.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Je ruikt je bovenlip.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat een smerig topic.
Kom effe melden dat ik moet pissen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn
FOK is wel weer voldoende ondergepoept vandaag
Weltrusten ouwe reus.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 16:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom effe melden dat ik moet pissen.
Tot morgen.
Het is trouwens FOK!
Succes met de stilte.
Rijst, kip, sperzieboontjes.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes hamburger.
Nee, geen Stinhoburgers
Penne pesto, salade.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, geen Stinhoburgers
bbq op de zaak dus maat. Was waardeloos. Zelfs de DJ was waardeloos. Snel thuis. Wel redelijk gegeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, geen Stinhoburgers
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:21 schreef onlogisch het volgende:
In het UEL/ECL topic heeft @:Scrummie het aan de stok met moderator @:Coco en forum admin @:GGMM
Je moet je collega's echt meer als vrienden gaan beschouwen.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bbq op de zaak dus maat. Was waardeloos. Zelfs de DJ was waardeloos. Snel thuis. Wel redelijk gegeten.
Klopt. Ter verdediging van mij ; De bbq ging om 16:00 aanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:23 schreef GGMM het volgende:
Nu al thuis
Wat een sociaal wezen ben je toch
Stoker.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:21 schreef onlogisch het volgende:
In het UEL/ECL topic heeft @:Scrummie het aan de stok met moderator @:Coco en forum admin @:GGMM
Hallo vriendelijke vriend, vergeet je het niet vandaag?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Blijf nog even 24 uur zoveel mogelijk posten opdat ik niet vergeet naar de koffiedoos in het magazijn te kijken.
Draaide hij Sefaquote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
bbq op de zaak dus maat. Was waardeloos. Zelfs de DJ was waardeloos. Snel thuis. Wel redelijk gegeten.
@onlogisch is zo'n collega die nooit naar sociale evenementen gaat tenzij er gratis eten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 18:23 schreef GGMM het volgende:
Nu al thuis
Wat een sociaal wezen ben je toch
Alleen als er kbr is @onlogischquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:onlogisch is zo'n collega die nooit naar sociale evenementen gaat tenzij er gratis eten is.
Woordle 797 4/6quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:19 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 797 5/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 593 4/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Strawberry blonde lolquote:Fulton County deelde bij Trumps mugshot daarom ook zaken als gevangenennummer (PO1135809), lengte (1 meter 90), gewicht (97 kilo) en haarkleur (strawberry blonde), net zoals bij andere arrestanten het geval is.
Havermout.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Havermout met zaden whey en melk.
@:Oriente
Stiekem een opgevuld broekje pak en schoudervulling.quote:
En en en????quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stiekem een opgevuld broekje pak en schoudervulling.
Na 5 weken Schiphol verlaten.quote:
Wanneer je collega's je alleen maar kennen als zuipschuit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, net mijn laatste werkdag afgerond en deze week bij elkaar zo'n 30 speciaalbiertjes mogen ontvangen als afscheidspresentje.
Ze willen mij een alcoholverslaving bezorgen, hoe ga ik hier mee om?
Nee nieuwe baan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wanneer je collega's je alleen maar kennen als zuipschuit.
Je gaat met pensioen?
om de twee dagen eentje nuttigen, weggooien kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo, net mijn laatste werkdag afgerond en deze week bij elkaar zo'n 30 speciaalbiertjes mogen ontvangen als afscheidspresentje.
Ze willen mij een alcoholverslaving bezorgen, hoe ga ik hier mee om?
Geniet van je coca col zero.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:36 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink een coca col zero op de weekend in te gaan
Sisiquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geniet van je coca col zero.
Ik ben eigenlijk vrijwel nooit dronken, ik ken mijn grenzen goed, dus hierin lijken we minder op elkaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee nieuwe baan.
En wellicht zuip ik soms iets teveel. Ik kan mij net als user @:GurneyisbestOke maar moeilijk inhouden op feestjes.
Veel succes met je nieuwe baan!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee nieuwe baan.
En wellicht zuip ik soms iets teveel. Ik kan mij net als user @:GurneyisbestOke maar moeilijk inhouden op feestjes.
Wollah caprisungoden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sisi is een parodie op een sinaasappel frisdrank
Vergis ik mij daar even.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vrijwel nooit dronken, ik ken mijn grenzen goed, dus hierin lijken we minder op elkaar
Maar ik ben (normaal) wel dol op speciaalbier en ik kan mij zeker voorstellen dat je collega’s je erg waarderen!
Mensen denken hier ook vaak dat ik dronken ziedend ben, maar ik ben gewoon een erg emotioneel persoon, zeker tijdens wedstrijden van Feyenoordquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergis ik mij daar even.
Op het emotionele vlak lijken we dan weer heel erg op elkaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mensen denken hier ook vaak dat ik dronken ziedend ben, maar ik ben gewoon een erg emotioneel persoon, zeker tijdens wedstrijden van Feyenoord
Ook ik waardeer jou als mens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 16:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En natuurlijk is dit een verkapte 'ik word gewaardeerd-post.'
Alcohol maakt mij juist rustig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op het emotionele vlak lijken we dan weer heel erg op elkaar.
Patat oorloggenot.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Sperziebonenquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Dan mag het.quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja sorry het is hier feest dus moet meedoen
Volksfeestquote:Op vrijdag 25 augustus 2023 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan mag het.
Wat is de gelegenheid?
Geniet er lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |