Verrassend dat moderator onlogisch zich bij een basic fit thuisvoeltquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bijna allemaal ja.
Komt hier binnenkort ook een Basic-Fit maar ik blijf mooi bij mijn eigen vrijwel tokkievrije, rustigere gym. En de rest doe ik toch thuis
Snackbar de Admiraalquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:50 schreef Erasmus het volgende:
Zeg forum admin @:GGMM, in welk sportschool breng jij je dagelijks uurtje sporten door?
Smerige vetzakquote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:57 schreef Oriente het volgende:
Ik lunch vandaag iets later, zo rond 12.30.
Verse Visfriet van de Jumbo
Wat heb je vandaag als lunch? Sardientjes?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Behalve @:oriente die wacht even tot 12:30, in verband met Verse Visfriet van de Jumbo
Eet smakelijk allemaal
Kloptquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat heb je vandaag als lunch? Sardientjes?
Die blauwe kleur jongen, chick magnet.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo zie je maar weer. Geen genade voor @:Onlogisch , ook al heeft hij het hyperinteressante 'moderator'-tagje.
Lekker hoor. Geniet ervanquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik lunch nog niet. Sorry dat ik met de wetten breek, maar ik heb nog vakantie.
Jawel:quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:18 schreef 3rr0r het volgende:
Basic Fit en Fit for free zit altijd vol met laag IQ aso's (Amsterdam althans) Ooit eens gekoekeloerd. Dat is een erg vervelende gym ervaring. Maar die types zullen er om 05:00 niet zijn.
quote:Op donderdag 24 augustus 2023 05:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sta nu in de gym. En ik ben nieteens de enige. Walgelijk begin van de dag dit. Geen empty gym
Minimaal een maand. Ligt aan wat ze vinden bij de operatie. Dan misschien 2 maanden. Ik zal ze niet te veel lymfe klieren.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Fijn om te horen vriend
Hopelijk heb je zo min mogelijk sessies nodig
Hermano is politie in het Spaans. En viriele stier in het Nederlands, zonder rode lap.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 11:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Basic Fit heeft geen scholen in Leiden, mi hermano.
Maak jij dat uitquote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Behalve @:oriente die wacht even tot 12:30, in verband met Verse Visfriet van de Jumbo
Eet smakelijk allemaal
Grappig dat je tijdens wedstrijden ook steeds een BB-Q hebt.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:08 schreef onlogisch het volgende:
KBR hier.
Met het avondeten ben ik er niet bij @:Drizzt
BBQ op de zaak (@:Caland)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |