En niemand kent zijn programma. Want die heeft hij niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:02 schreef fetX het volgende:
Ik heb een eigen partij opgericht maar stem niet teveel op mij aub.
OmtzigtGenot

Eens makker.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:29 schreef Coco het volgende:
Laten we er vandaag een aangename dag van maken, het is ook warm.

Lekker man, is je gegundquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens makker.
Ik heb over een paar uur al weekend zelfs

Ik heb over een paar uur vakantie.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens makker.

Geniet er lekker van maatquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb over een paar uur vakantie.

Ik ga van morgen tot en met zaterdag naar Brugge zodat ik zondag gewoon weer kan aanschuiven in de Kuip voor de kraker tegen Almere.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lekker man, is je gegund![]()
Tripje gepland, paar dagen vrij om te rusten of een Gelderse feestdag waar ik niet bekend mee ben?

Bedanktquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat
Heb je nog spectaculaire plannen?

Brugge is genot.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga van morgen tot en met zaterdag naar Brugge zodat ik zondag gewoon weer kan aanschuiven in de Kuip voor de kraker tegen Almere.

Een combinatie van die twee, al is het meer een scharrel vooralsnog.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Brugge is genot.
Romantisch met de vrouw (daar leent Brugge zich uitstekend voor) of wordt het je kop eraf schroeven met Belgisch bier?

Brugge, Gentquote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:38 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Brugge is genot.
Romantisch met de vrouw (daar leent Brugge zich uitstekend voor) of wordt het je kop eraf schroeven met Belgisch bier?

Geniet ervan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens makker.

Zuipen is zuipen, neuken is neuken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Een combinatie van die twee, al is het meer een scharrel vooralsnog.

Veel plezier. Prachtig weer iig.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik ga een dagje op bezoek bij familie in Zeeland die daar op vakantie zijn. Maar verder niet echt plannen. Zie wel wat de dag brengt (waarschijnlijk niet veel).

Veel plezier.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga van morgen tot en met zaterdag naar Brugge zodat ik zondag gewoon weer kan aanschuiven in de Kuip voor de kraker tegen Almere.

Bedankt maat, ik vond het zelf ook wel goed gaan. (Al maakte ik wel één zeer cruciale blunder)quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:14 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM ik vond je gisteravond erg goed, zeker na een intensieve sportsessie van een uur
Dit in tegenstelling tot @:Firefox1

Mocht de eigenaar van kloonaccount @IkGeefEnkelLikes dit lezen:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat, ik vond het zelf ook wel goed gaan. (Al maakte ik wel één zeer cruciale blunder)
Ik vond die @:ikgeefenkellikes ook wel goed spelen trouwens. Dit was duidelijk niet zijn eerste keer.
Hopelijk is dit het begin van een nieuwe haxball-periode

Die @IkGeefEnkelLikes is toch gewoon een kloon van fosive of heb ik waanbeeldenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat, ik vond het zelf ook wel goed gaan. (Al maakte ik wel één zeer cruciale blunder)
Ik vond die @:ikgeefenkellikes ook wel goed spelen trouwens. Dit was duidelijk niet zijn eerste keer.

Hopelijk heeft @ChevyCaprice deze vastgelegdquote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]

Geen dank.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mocht de eigenaar van kloonaccount @:ikgeefenkellikes dit lezen:
je bent een held. Had gisteren hardop gelachen om je subtiele aanwezigheid. Dank je wel.

Ik vond hem gisteren goed spelen, niks ten nadelen van ex-forumgebruiker Fosive, maar zo heb ik Fosive nog nooit zien spelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die @:Ikgeefenkellikes is toch gewoon een kloon van fosive of heb ik waanbeelden
Dat hoop ik ook

Ik heb de blunder ook vastgelegd, maar wil forum admin @GGMM niet voor de trein gooien.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heeft @:Chevycaprice deze vastgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |